Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Инспекция по труду проверки

Путеводитель по разделу. Штрафы, санкции, проверки, админ-, уголовная ответственность, обжалование решений госорганов

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST vikakool » 16 янв 2017, 13:11

налоговик писал(а): Если с позиции требований к проведению, то не проверка :)



Об этом и речь. :evil:
vikakool
 
Сообщений: 4036
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 869 раз.
Поблагодарили: 605 раз.

UNREAD_POST vikakool » 16 янв 2017, 13:29

А вообще надо поднимать бухгалтерскую общественность по поводу этого волшебного проекта. :twisted:

Потому как таких полномочий - просто по удостоверению, без приказа, предупреждения и т.д. заходить куда хочешь и делать что хочешь - у нас ни у одного гос.органа не было и нет.

За это сообщение автора vikakool поблагодарил:
minibuh
vikakool
 
Сообщений: 4036
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 869 раз.
Поблагодарили: 605 раз.

UNREAD_POST minibuh » 20 янв 2017, 13:25

Еще один проект , касательно обмена игформацией междуинспекцией по труду, ФПУ и ДФС. ;)
Підготовлено проект постанови Правління ПФУ «Про Порядок обміну інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю».

Інформація, що надається від ПФУ до Держпраці, включатиме дані про:

застрахованих осіб, які працюють за сумісництвом у 5-ти й більше страхувальників;
застрахованих осіб, які виконують роботи (надають послуги) за цивільно-правовими договорами в одного страхувальника понад рік;
страхувальників, у яких кількість застрахованих осіб, які виконують роботи (надають послуги) за цивільно-правовими договорами, більша, ніж чисельність штатних працівників у звітному місяці та/або їх кількість значно збільшено порівняно з попереднім звітним місяцем;
страхувальників, які у звітному місяці збільшили на 20 і більше відсотків кількість застрахованих осіб з ознакою «неповний робочий час»;
страхувальників, які нараховують заробітну плату нижче законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати;
страхувальників, у яких у звітному місяці відображено початок трудових відносин із працівником, але які не подали повідомлення про прийняття працівника на роботу;
страхувальників, які у звітному місяці надали відомості про застрахованих осіб, котрі перебували у відпустці та яким нарахування заробітної плати не здійснювалось;
страхувальників, у яких протягом року показники кількості застрахованих осіб і загальної суми нарахованої заробітної плати не змінювалися;
страхувальників, у яких у звітному місяці відбулося зменшення штатної чисельності працівників порівняно з попереднім звітним місяцем.
Інформація, що надається від ПФУ до ДФС включатиме дані про страхувальників:

які у звітному місяці здійснили нарахування ЄСВ на зарплату (дохід), що менше розміру мінімальної заробітної плати, установленої законом на місяць;
які подали повідомлення про прийняття працівника на роботу, але не відобразили дані про нараховану йому заробітну плату за відповідний місяць;
страхувальників, у яких у звітному місяці відображено початок трудових відносин із працівником, але які не подали повідомлення про прийняття працівника на роботу;
у яких середня заробітна плата за звітний місяць менше показника середньої заробітної плати за видами економічної діяльності у відповідному регіоні.
Запропоновано до 01 липня 2017 року забезпечити створення на веб-порталі ПФУ можливості прийняття повідомлення застрахованої особи про необхідність легалізації трудових відносин та його автоматичного передання Держпраці.

http://www.interbuh.com.ua/ua/documents/onenews/104663

За это сообщение автора minibuh поблагодарил:
Aleksii
minibuh
 
Сообщений: 2171
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1212 раз.
Поблагодарили: 874 раз.

UNREAD_POST minibuh » 21 янв 2017, 00:13

Поговаривают о комплексных проверках(начальник областной ДФС,начальник ПФУ,представители Горисполкома) в Херсоне по вопросам трудовых отношений(якобы ходят,якобы штрафуют).В связи с этим вопрос в какой орган(куда) можно обратиться,что б все таки выяснить за не допуск кого 320000,а кого поменьше?.
Хочу для себя выяснить 320000 только за не допуск инспектора по труду(управління держпраці),или любого представителя из органов ,который имеет право проверять трудовые отношения (ДФС+ПФУ), ну и с 2017 местные советы? имеет ли местный совет уже сейчас право проводить проверки или для них все таки должен в 2017 году быть утвержден порядок проведения проверок?
Почему то кажеться,что штраф 320000 должен применять только после утверждения порядка проведения проверок.(Может в свете появления в инете проектов по проверкам у меня сложилось не правильная точка зрения...Вообщем я запуталась... :( )
П.СЫ честно складывается ощущение из-за неразберихи-суматохи некие органы решили срубить деньжат /наполнить бюджет.Как в прошлом году,когда мораторий "закончился"
minibuh
 
Сообщений: 2171
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1212 раз.
Поблагодарили: 874 раз.

UNREAD_POST налоговик » 27 янв 2017, 16:23

Державна регуляторна служба України

Суб'єкт господарювання може не допускати посадових осіб органу державного нагляду та контролю до здійснення перевірки за додержанням законодавства про працю та зайнятість до затвердження відповідних нормативних документів. Стаття 10 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" захищає бізнес від надмірного втручання органів держнагляду та контролю. Про це йшлося під час громадського обговорення у ДРС проекту постанови КМУ щодо визначення процедур проведення перевірок у сфері додержання законодавства про працю.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
lutishka
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5688
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 803 раз.
Поблагодарили: 2577 раз.

UNREAD_POST налоговик » 30 янв 2017, 10:17

Увага, підприємці: до вас можуть завітати псевдоінспектори!

Державна служба України з питань праці попереджає підприємців, що в регіонах зафіксовано випадки відвідування приватних підприємців шахраями під виглядом державних інспекторів, які нібито мають перевірити питання укладання трудових договорів та оплати праці найманих працівників. Погрожуючи великими штрафами, псевдоінспектори вимагають у підприємців гроші. Про такі факти повідомили регіональні підрозділи Держпраці у Київській, Дніпропетровській, Львівській та Полтавській областях.
Звертаємо увагу, що під час інспекційних відвідувань роботодавець має право вимагати у осіб, які прийшли для здійснення перевірки, пред’явити службові посвідчення і направлення на проведення перевірки конкретного роботодавця та переписати дані службових посвідчень. Якщо вказані особи відмовляються надати документи, необхідно викликати поліцію для з’ясування їх повноважень.
Співробітники Держпраці, у яких немає службових посвідчень та направлення на проведення перевірки, не мають права здійснювати перевірки. Суб’єкт господарювання має право не допускати осіб, що прибули з метою перевірки, якщо вони не пред’явили вказаних документів.
У разі виникнення підозри слід звертатися до підрозділів Національної поліції або органів Держпраці.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5688
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 803 раз.
Поблагодарили: 2577 раз.

UNREAD_POST alex88 » 30 янв 2017, 11:00

налоговик писал(а):роботодавець має право вимагати у осіб, які прийшли для здійснення перевірки, пред’явити службові посвідчення і направлення на проведення перевірки конкретного роботодавця

так-таки должно быть направление?
“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 791
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 398 раз.
Поблагодарили: 409 раз.

UNREAD_POST VOA » 31 янв 2017, 11:50

ДРС: проект постанови щодо перевірок і штрафів у сфері праці не відповідає засадам регуляторної політики


27 січня у Державній регуляторній службі України (далі – ДРС) відбулося обговорення проекту постанови КМУ «Деякі питання реалізації статті 259
Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з представниками бізнес­середовища та
зацікавленими державними органами.

Голова ДРС Ксенія Ляпіна у своєму виступі зазначила, що фахівці Державної регуляторної служби України проаналізували документ та виявили
недоліки, які не дозволяють погодити документ у запропонованій Держпраці редакції.
Фахівці ДРС вважають, що у документі не було визначено єдиний Порядок державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю.
Зокрема, слід було б чітко визначити:
коло органів виконавчої влади, уповноважених законом на здійснення заходів державного нагляду (контролю) у даній сфері правового
регулювання;
форму та спосіб здійснення заходів державного нагляду (контролю);
строки перевірки;
підстави для проведення як планових, так і позапланових заходів;
процедуру їх здійснення;
вимоги до здійснення державного нагляду (контролю);
критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності.
Як вважає ДРС, варто було б затвердити річні плани здійснення заходів державного нагляду (контролю), а також затвердити та оприлюднити на
офіційному веб­сайті уніфіковані форми актів з переліком питань для здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю).
Також під час обговорення фахівці ДРС зазначили, що суб’єкт господарювання може не допускати посадових осіб органу державного нагляду та
контролю до здійснення перевірки за додержанням законодавства про працю та зайнятість до затвердження відповідних нормативних документів.
Стаття 10 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» захищає бізнес від надмірного
втручання органів державного нагляду та контролю.
Нагадаємо, Державна служба України з питань праці проектом постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання Кодексу законів про працю
України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування» пропонувала затвердити декілька документів про державний контроль у сфері
праці, а також штрафи за порушення законодавства про працю та зайнятість.

Источник: журнал "Главбух"
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарили: 2
lutishka, minibuh
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5149
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1790 раз.
Поблагодарили: 1999 раз.

UNREAD_POST li-sa » 01 фев 2017, 12:13

Держпраці надала план перевірок на 2017 рік у Київській області
31.01.2017 7344 9
Головне управління Держпраці в Київські області надало План проведення перевірок госпсуб'єктів на 2017 рік


Перелік суб'єктів господарювання Київської області, які включені до Плану перевірок Держпраці, затверджено Додатком до наказу Головного управління Держпраці у Київській області від 30.11.2016 р. №2580.
Держпраці внесла зміни в цей перелік, зокрема, виключено одного зі суб'єктів господарювання (ТОВ "Чіпси-Люкс") за Наказом від 05.01.2017 р. №7 Про внесення змін до плану проведення перевірок суб'єктів господарювання на 2017 рік.
У переліку планових перевірок Держпраці залишається 2871 суб'єктів господарювання. Перевірити, чи є серед них Ваше підприємство можна за посиланням>>.
План комплексних перевірок на 2017 рік можна подивитися тут.
Плани перевірок Держпраці на 2017 рік для всіх областей (крім Донецької та Луганської) дивіться тут>> https://news.dtkt.ua/law/inspections/42190
Автор:«Дебет-Кредит»

За это сообщение автора li-sa поблагодарили: 3
alex88, lutishka, Тори
li-sa
 
Сообщений: 14
Зарегистрирован: 14 янв 2015, 20:14
Благодарил (а): 12 раз.
Поблагодарили: 3 раз.

UNREAD_POST Люба П » 01 фев 2017, 22:07

Якщо мене нема в плані перевірок, то хіба можна бути впевененим що не прийдуть?
Щоб у нас все було, і за це нам нічого не було.
Аватар пользователя
Люба П
 
Сообщений: 532
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 13:59
Откуда: Львів
Благодарил (а): 434 раз.
Поблагодарили: 151 раз.

UNREAD_POST dmn » 01 фев 2017, 23:17

Не думаю. Привід знайдуть, якщо потрібно. Може на Вас хтось скаргу напише з працівників, або комусь щось присниться...

За это сообщение автора dmn поблагодарил:
Люба П
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 242
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 97 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

UNREAD_POST conau01 » 01 фев 2017, 23:27

Имеют право на внеплановую проверку по основаниям, предусмотренным ст. 6 Закона "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності". Основания: выявление недостоверных данных в отчетности; обращение физического лица с жалобой и т.д.
Короче: к фигурантам черного списка придут точно, к остальным с внеплановой - в случае особого везения.
conau01
 
Сообщений: 30
Зарегистрирован: 21 дек 2011, 08:50
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 16 раз.

UNREAD_POST minibuh » 02 фев 2017, 10:46

Пару лет назад была у нас внеплановая по жалобе... позвонили из инспекции,говорят тут на Вас жалоба мы к Вам завтра с внеплановой проверкой придем. А мы такие у нас завтра руководства нет-уехало, будет через 3 дня ...А они хорошо мы придем через 3 дня... и пришли через 3 дня .
Все прошло нормально.
minibuh
 
Сообщений: 2171
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1212 раз.
Поблагодарили: 874 раз.

UNREAD_POST alex88 » 07 фев 2017, 16:23

“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)

За это сообщение автора alex88 поблагодарили: 2
Люба П, Тори
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 791
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 398 раз.
Поблагодарили: 409 раз.

UNREAD_POST налоговик » 09 фев 2017, 00:50

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ПРАЦІ
ЛИСТ
від 04.01.2017 р. N 57/4.1/4.1-ДП-17
Департамент з питань праці Держпраці розглянув лист <...> і повідомляє.
Статтею 265 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП) в редакції, що діє з 01.01.2017 р., передбачена відповідальність юридичних та фізичних осіб - підприємців у вигляді штрафу в разі:
- фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
- порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;
- недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
- недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов'язків, передбачених законами України "Про військовий обов'язок і військову службу", "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
- недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;
- вчинення дій, передбачених абзацом шостим цієї частини, при проведенні перевірки з питань виявлення порушень, зазначених в абзаці другому цієї частини, - у стократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;
- порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених абзацами другим - сьомим цієї частини, - у розмірі мінімальної заробітної плати.
Зазначені штрафи є фінансовими санкціями і не належать до адміністративно-господарських санкцій, визначених гл. 27 Господарського кодексу України.
Оскільки фінансова відповідальність за порушення законодавства про працю встановлена з 01.01.2015 р., штрафні санкції можуть бути застосовані за правопорушення, вчинені після набуття чинності змін, внесених до ст. 265 КЗпП, або правопорушення, які були вчинені раніше, але є триваючими.
Додатково повідомляємо, що штрафи, передбачені ст. 265 КЗпП, накладаються у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2013 р. N 509 "Про затвердження Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення", <...> за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 02.02.2016 р. N 67 "Про затвердження форми постанови про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами Державної служби України з питань праці".
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5688
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 803 раз.
Поблагодарили: 2577 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya