Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Проверка РРО, вопросы по санкциям

Путеводитель по разделу. Штрафы, санкции, проверки, админ-, уголовная ответственность, обжалование решений госорганов

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST Blumental » 13 ноя 2013, 10:11

У відповідності до п. 11 ст. 3 ЗУ про РРО № 265/95-ВР підприємства зобов'язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Порушення обліку кількості товарів саме за місцем реалізації та зберігання тягне за собою відповідальність, передбачену ст. 20 ЗУ № 265/95-ВР (подвійна вартість не облікованих товарів).
Питання виникає по ст. 20 Закону по РРО, а саме по фразі : "....що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку,....". Що таке "встановлений порядок" ? Це порядок згідно п. 11 статті 3 ? Тобто санкція передбачена за непрограмування кількості товару в РРО ? Чи мається наувазі бухоблік товарів: накладні, товарні звіти, можливо товарно - касові книги відсутні на місці реалізації (в роздрібному магазині). Деякі юристи вважають що ст. 20 передбачає покарання саме за не програмування кількості товару в РРО. Киньте, будь - ласка, посиланням на консультації з цього приводу. Хто що думає ?
Не бойся, не бойся. Все будет хорошо !
Blumental
 
Сообщений: 69
Зарегистрирован: 30 янв 2012, 00:57
Откуда: Киев
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 7 раз.

UNREAD_POST налоговик » 13 ноя 2013, 10:55

Blumental писал(а):У відповідності до п. 11 ст. 3 ЗУ про РРО № 265/95-ВР підприємства зобов'язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Порушення обліку кількості товарів саме за місцем реалізації та зберігання тягне за собою відповідальність, передбачену ст. 20 ЗУ № 265/95-ВР (подвійна вартість не облікованих товарів).
Питання виникає по ст. 20 Закону по РРО, а саме по фразі : "....що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку,....". Що таке "встановлений порядок" ? Це порядок згідно п. 11 статті 3 ? Тобто санкція передбачена за непрограмування кількості товару в РРО ? Чи мається наувазі бухоблік товарів: накладні, товарні звіти, можливо товарно - касові книги відсутні на місці реалізації (в роздрібному магазині). Деякі юристи вважають що ст. 20 передбачає покарання саме за не програмування кількості товару в РРО. Киньте, будь - ласка, посиланням на консультації з цього приводу. Хто що думає ?


Налоговики думают так:

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ

Яка застосовується відповідальність до ЮО, яка здійснює реалізацію товарів, що не обліковані у встановленому порядку?

Вимогами п. 12 ст. 3 Закону України від 6 липня 1995 року N 265-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", із змінами та доповненнями (далі - Закон N 265), передбачено, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо), при продажу товарів (надання послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані вести у порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в такому обліку, за винятком продажу товарів особами, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають ведення обліку обсягів реалізованих товарів (наданих послуг).

Відповідно до ст. 20 Закону N 265 до суб'єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів, які не обліковані за місцем реалізації та зберігання, за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


Что конкретно - неясно.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5468
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 735 раз.
Поблагодарили: 2434 раз.

UNREAD_POST налоговик » 13 ноя 2013, 11:05

ВАСУ тоже за п. 12 ст. 3 Закона про РРО

25.07.2012 р.
N К/9991/84526/11

Відповідно до пункту 12 статті 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо), при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані вести у порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в такому обліку, за винятком продажу товарів особами, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають ведення обліку обсягів реалізованих товарів (наданих послуг).

За порушення цієї вимоги Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів громадян (ст. 20 даного Закону).

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
Blumental
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5468
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 735 раз.
Поблагодарили: 2434 раз.

UNREAD_POST Blumental » 13 ноя 2013, 15:38

Можливо я не коректно питання сформулював. Спробую докладніше.
"Ст. 12: ....зобов'язані вести у порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації".
Таки так, я розумію що "....у порядку, встановленому законодавством". Але що це за законодавство що регламентує облік товарних запасів за місцем їх реалізації ? Який Закон, Положення, Стаття, Стандарти...? Чи можливо що цим законодавством явля’ється виключно пункт 11 статті 3 Закону про РРО ? Є випадок коли торгові підприємства не програмують кількість товарів в РРО і не використовують РРО для контролю за залишком товару, тобто фактично порушується пункт 11 статті 3 Закону про РРО, але ведуть складський облік товарних запасів за місцем їх реалізації в інший спосіб (положення та стандарти бухобліку, інше).
Тобто якщо спростити запитання то : яка штрафна санкція (стаття 20 чи пункт 6 статті 17, чи обидві разом ???) застосовується якщо в РРО запрограмовано лише найменування, ціна вводиться в ручну при при продажу продажу, і контроль залишку товару не ведеться в РРО, в весь рух/облік товару в місцях реалізації документується в інший спосіб: накладні і товарно-транспортні накладні, облікові бухгалтерські регістри, товарно - грошові звіти, тощо.
Мені здається що не програмування кількості в РРО це виключно санкція по п.6 статті 17, але деякі юристи додають ще й санкцію по статті 20. От мене що цікавить:
1. п.6 ст. 17,
2. стаття 20,
3. п.6 ст. 17 + стаття 20
???
Не бойся, не бойся. Все будет хорошо !
Blumental
 
Сообщений: 69
Зарегистрирован: 30 янв 2012, 00:57
Откуда: Киев
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 7 раз.

UNREAD_POST Печкин » 13 ноя 2013, 16:07

Blumental писал(а):Можливо я не коректно питання сформулював. Спробую докладніше.
"Ст. 12: ....зобов'язані вести у порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації".
Таки так, я розумію що "....у порядку, встановленому законодавством". Але що це за законодавство що регламентує облік товарних запасів за місцем їх реалізації ? Який Закон, Положення, Стаття, Стандарти...?


Обычно в этом контексте споры ведутся в отношении предпринимателей и оприходования, Книги учета доходов и расходов и т.д. (но не предварительного программирования).

Статья 20 это учет (бухгалтерский, первичные документы, регистры). См. PS.

Я бы пытался понимать так (вариант 1).


Пунктом 11 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» передбачено, що суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.

Невиконання наведеного законодавчого припису тягне застосування до суб'єктів господарювання штрафних санкцій у розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, як це передбачено пунктом 6 статті 17 Закону.

Ухвала ВАСУ від "09" жовтня 2013 р.,К/9991/25627/11


PS

Стаття 6. Облік товарних запасів фізичною особою - суб'єктом підприємницької діяльності ведеться у порядку, визначеному чинним законодавством, а юридичною особою (її філією, відділенням, іншим відокремленим підрозділом) - у порядку, визначеному відповідним національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку. Облік ведеться з урахуванням особливостей, встановлених для суб'єктів малого підприємництва. Обов'язок із ведення обліку товарних запасів не застосовується до осіб, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають ведення обліку придбаних або проданих товарів. 
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарил:
Blumental
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2881 раз.

UNREAD_POST Blumental » 13 ноя 2013, 17:08

Печкин, так згоден з вами. Часто підприємцям що не мають накладних на приход шиють ст. 20....
Але інколи її ліплять до інших ситуацій.
Наведу статтю юриста, який своїм баченням ввів мене в ступор по ст. 20:

"Дмитро Сушко ,керуючий партнер PSP Audit

14.06.2013 -18.06.2013, № 43


ЗАХИСТ ПРАВ ТА ІНТЕРЕСІВ


З 1 січня 2013 набрали чинності зміни до Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.95р. №265/95-ВР (далі - ЗУ №265/95-ВР). Змінами передбачено створення реєстраторами розрахункових операції контрольних стрічок в електронному вигляді. Електронну контрольну стрічку реєстраторів розрахункових операцій та модемів призначено для передачі копій сформованих РРО розрахункових документів і фіскальних звітних чеків у електронному вигляді дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів податкової служби.

Проте відповідальність за недотримання норм електронного звітування починає діяти тільки з 01.07.2013р. Відповідальність за порушення неподання до органів державної податкової служби звітності, пов'язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій по дротових або бездротових каналах зв'язку передбачає накладення штрафу в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У відповідності до п. 11 ст. 3 ЗУ №265/95-ВР підприємства зобов’язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості. Порушення обліку кількості товарів тягне за собою відповідальність, передбачену ст. 20 ЗУ №265/95-ВР, яку буде уточнено з 01.07.2013 року стосовно відсутності обліку товарів, за якими може бути застосована фінансова санкція, саме за місцем реалізації та зберігання. Стаття 20 ЗУ №265/95-ВР матиме наступний вигляд:

«До суб'єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів, які не обліковані за місцем реалізації та зберігання, за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

Крім того, нещодавно Наказом Міністерства доходів і зборів України «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій» від 26.04.2013р. №82 перезатверджено перелік РРО, що можуть застосовуватися в діяльності підприємства. Підприємствам бажано в короткі терміни перевірити наявність своїх касових апаратів в новому списку.


ВИСНОВОК: Враховуючи вищенаведене, для уникнення застосування штрафних санкцій з 01.07.2013р. за незвітування, неподання розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій по дротових або бездротових каналах, підприємствам слід забезпечити підключення касових апаратів, згідно встановленого переліку, до мережі Інтернет та забезпечити їх діяльність відповідно до встановлених норм ЗУ №265. Крім того, для уникнення застосування штрафних санкцій передбачених статтею 20 ЗУ №265/95-ВР, підприємства повинні забезпечити правильне попереднє програмування касових апаратів стосовно кількісного обліку товарів в місцях реалізації та зберігання.

Повна версія статті на укр, pdf, Закон&Юрист"
Не бойся, не бойся. Все будет хорошо !
Blumental
 
Сообщений: 69
Зарегистрирован: 30 янв 2012, 00:57
Откуда: Киев
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 7 раз.

UNREAD_POST Печкин » 13 ноя 2013, 17:56

Как по мне, то с учетом ст. 6 это не верное заключение.
ПСБУ не регламентируют вопросы предварительного программирования РРО.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2881 раз.

UNREAD_POST lllat » 10 дек 2013, 20:54

Помогите разобраться.
Предприятие(юр лицо, общая система) в течении недели не пробивало по РРО выручку от продажи продуктов, расчеты за которые проводились через платежные терминалы (эквайринг).
Какие штрафы ему светят и какой срок исковой давности?
lllat
 
Сообщений: 50
Зарегистрирован: 12 авг 2011, 19:05
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST lllat » 10 дек 2013, 23:43

Перерыла интернет, нашла интересную статью в Бухгалтерии 44 от 04.11.2013
"ПЛАТЕЖНЫЕ ТЕРМИНАЛЫ И РРО" вывод сводится к штрафной санкции 1 грн (длящееся правонарушение) +админштраф.
(1грн при условии что Вас за это еще не штрафовали)
lllat
 
Сообщений: 50
Зарегистрирован: 12 авг 2011, 19:05
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Kirova » 24 янв 2014, 14:14

Здравствуйте, коллеги!
Пишу вот, сейчас апелляционную скаргу на НУР. (((
Интересует такой вопрос- наличие зарегистрированіх РК при зарегистрированном РРО - єто наше право или обязаность. Читаю ЗУ, Положения, но так и не вижу четкого описания : "...обязан регистрировать РК.."

Подскажите, пожалуйста.
Kirova
 
Сообщений: 43
Зарегистрирован: 11 дек 2013, 13:38
Благодарил (а): 25 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Kirova » 27 янв 2014, 11:20

Коллеги, доброе утро!
Проясните мне мозги, пожалуйста.
Ситуация такая- не пробит Zотчет вечером, т.к. был сломан РРО, об этом есть запись в 4 разделе КОРО, акт, все дела. Расчетных квитанций у нас на тот момент не было, по-этому, мы Приказом по объекту закрыли точку продажи и не торговали до следующего дня (до момента восстановления работы РРО). Запись об оприходовании налички сделана, соответственно, в КОРО-на след.утро, когда был распечатан Zотчет, а в КУДР- днем фактического поступления налички.
Налоговики не устраивает наша позиция, что мы физически не могли пробить этот триклятый Zотчет, мол надо было осуществлять продажу по РК или иметь запасной фискальный РРО.
Вопрос- по какому закону, положению и т.п. ФОП обязан регистрировать дополнительный фискальный РРО? И если не было продаж- каким образом надо было приходовать наличку в КОРО по РК?

Заранее всем благодарна за ответы и советы.
Kirova
 
Сообщений: 43
Зарегистрирован: 11 дек 2013, 13:38
Благодарил (а): 25 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Blumental » 27 янв 2014, 14:36

ИМХО:
1. Вы отдали на ремонт РРО. Но в ящике деньги ведь были деньги/выручка? И контрольную ленту как правило оставляют.
2. Если остались деньги, то выручку вы обязаны были вечером оприходовать и без Z отчета, посредством РК. Как заполнять РК смотрите журнал ВОБУ 35 за 13.04.2012.
ИМХО должно было быть так:
1. забрали РРО (осталась выручка)
2. суму выручки записать в корешок первой расчетной квитанции (РК) с пометкой "служебное внесение".
3. продавать по квитанциях как обычно.
4. в конце дня пишите расчетную квитанцию с пометкой "служебная выдача".
5. запись в КУРО.
6. запись в касовую книгу.

КР должны быть обязательно.
резервный РРО необязательно, действительно если за 72 часа не отремонтировали РРО, то надо или закрыться или подключить резервный.
Вы правильно сделали что закрылись, поскольку у вас не было ни РК ни резервного РРО. Но ! Нужно было оприходовать выручку которая осталась в ящике. В КУРО сделать запись вечером. Я бы подклеил копию контрольной ленты за день, что ли (а что делать если нет КР, ни чеков).
Законодательство:
Порядок реєстрації, опломбуваннята застосування РРО за товари (№614);
Закон України про застосування РРО (№ 265/95).
Не бойся, не бойся. Все будет хорошо !

За это сообщение автора Blumental поблагодарил:
Kirova
Blumental
 
Сообщений: 69
Зарегистрирован: 30 янв 2012, 00:57
Откуда: Киев
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 7 раз.

UNREAD_POST Blumental » 27 янв 2014, 14:39

пишите адрас почты дам ссылку на журнал ВОБУ № 35. Спец випуск по РРО.
Не бойся, не бойся. Все будет хорошо !

За это сообщение автора Blumental поблагодарил:
Kirova
Blumental
 
Сообщений: 69
Зарегистрирован: 30 янв 2012, 00:57
Откуда: Киев
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 7 раз.

UNREAD_POST marik25 » 31 мар 2014, 22:13

Blumental писал(а):пишите адрас почты дам ссылку на журнал ВОБУ № 35. Спец випуск по РРО.

вышлите пожалуйста на marik25@yandex.ru/, буду признательна
marik25
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 31 мар 2014, 22:11
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST nikki » 21 авг 2014, 09:56

Такое "вчинене вперше"

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 31.07.2014 р. N 862/7/99-99-22-06-03-17/34

Головним управлінням Міністерства доходів і зборів України в областях та м. Києві
Міжрегіональному головному управлінню - Центральному офісу з обслуговування великих платників

Про застосування фінансових санкцій

У зв'язку зі зверненнями регіональних головних управлінь щодо роз'яснення застосування норм п. 1 ст. 17 Закону України від 06 липня 1995 року N 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон N 265) та необхідністю однозначного застосування регіональними підрозділами норм чинного законодавства Державна фіскальна служба України повідомляє.

Згідно з п. 1 ст. 17 Закону N 265 за порушення вимог цього Закону до суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів доходів і зборів застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

у разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту: проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг); непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій з фіскальним режимом роботи; невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, зазначеній у денному звіті, а в разі використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня; нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об'єкті такого суб'єкта господарювання:

вчинене вперше - 1 гривня;

вчинене вдруге - 100 відс. вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг);

за кожне наступне вчинене порушення - у п'ятикратному розмірі вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг).

Зазначена норма Закону N 265 встановлює види порушень, які можуть повторюватись тривалий період роботи суб'єкта господарювання, тобто можуть бути однотипними.

Оскільки продаж товару без застосування РРО не є триваючим порушенням і невидача касового чеку під час кожного продажу товару визнається окремим порушенням, то наступне незастосування РРО при продажу товарів (наданні послуг) є окремим порушенням, тобто наступне незастосування РРО чи невидача чеку при продажу товару буде вважатись повторною.

Таким чином, у разі виявлення під час перевірки суб'єкта господарювання підтверджених належним чином фактів неодноразових порушень вимог щодо застосування РРО до суб'єкта господарювання застосовуються фінансові санкції: за порушення, вчинене вперше - 1 грн., за вчинене вдруге - 100 відс. вартості проданих з порушенням товарів, за вчинене втретє - у п'ятикратному розмірі вартості проданих з порушенням товарів (послуг).

Голова
І. О. Білоус
nikki
 
Сообщений: 1111
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 368 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya