Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Периодичность налоговых проверок

Путеводитель по разделу. Штрафы, санкции, проверки, админ-, уголовная ответственность, обжалование решений госорганов

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST Ol_ua » 28 фев 2011, 10:58

Кодекс предусматривает

77.2. До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на органи державної податкової служби.

Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік.
Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом державної податкової служби.


Порядок еще не утвержден, но есть старые (неотмененные и продолжающие действовать в части, не противоречащей Кодексу) Методичні рекомендації щодо складання плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання.
В них определены такие критерии риска

До критеріїв високої категорії ризику належать такі:

1) рівень зростання податків, неадекватний рівню зростання валових доходів або рівень сплати податків, неадекватний рівню сплати податків по відповідній галузі, або рівень податкової віддачі менше 1 відсотка, якщо середній рівень податкової віддачі по галузі перевищує 1 відсоток;

2) декларування суми скоригованих валових витрат на рівні суми скоригованих валових доходів;

3) декларування від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток;

4) декларування податкових зобов'язань з податку на додану вартість менше або на рівні податкового кредиту;

5) декларування залишку від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (рядок 26 декларації з ПДВ), у сумі понад 100 тис. грн.;

6) наявність розбіжностей у платника податків згідно з Системою автоматизованого співставлення податкового зобов'язання та податного кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України (заниження податкового зобов'язання/завищення податкового кредиту);

7) подання платником податків податкової декларації з податку на додану вартість за звітний податковий період, складеної з урахуванням податкових накладних, виписаних в іншому, ніж звітний, податковому періоді;

8) відхилення понад 10 відс. між задекларованими у декларації з ПДВ обсягами операцій на митній території України та задекларованими у деклараціях з податку на прибуток доходами від продажу товарів (робіт, послуг).

9) наявність відносин з контрагентами, які знаходяться у розшуку, не звітують, збанкрутували тощо;

10) наявність інформації правоохоронних органів, підрозділів податкової міліції, юридичних підрозділів органів державної податкової служби щодо взаємовідносин із суб'єктами господарювання:

реєстрацію яких скасовано у судовому порядку;

щодо яких порушено кримінальну справу;

щодо яких заведено оперативно-розшукову справу.

До критеріїв середньої категорії ризику належать такі:

1) сума інших витрат перевищує 10 відсотків суми скоригованих валових витрат;

2) обсяги операцій із пов'язаними особами або неплатниками податку на прибуток перевищують 10 відсотків суми скоригованих валових витрат;

3) обсяг податкових пільг з податку на прибуток перевищує 1 млн. гривень;

4) подання платником податків уточнюючих розрахунків податкової звітності з податку на прибуток у бік зменшення податкових зобов'язань;

5) сума відшкодованих з бюджету сум ПДВ перевищує сплату податку на прибуток;

6) заявлені до відшкодування суми ПДВ за попередній рік перевищують 1,2 млн. гривень;

7) одноразове декларування сум ПДВ до відшкодування у значних обсягах (більше ніж 100 тис. грн.);

8) коригування платником податків податкової звітності з податку на додатку вартість в обсягах 10 або більше відсотків податкових зобов'язань та/або податкового кредиту;

9) зарахування від'ємного значення різниці поточного звітного (податкового) періоду у зменшення суми податкового боргу з податку на додану вартість попереднього періоду (рядок 22.1 декларації з ПДВ) у сумі понад 100 тис. гривень;

10) здійснення експортних операцій товарів, нетипових основному виду діяльності підприємства (нетиповий експорт);

11) наявність інформації підрозділів податкової міліції про ухилення суб'єкта господарювання від оподаткування та (або) своєчасного погашення податкового боргу;

12) наявність інформації підрозділів боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, про надходження узагальнених матеріалів від Держфінмоніторингу України;

13) наявність інформації підрозділів оподаткування юридичних осіб про встановлення порушень порядку погашення векселів, авальованих банком (податкових розписок), які видаються до отримання спирту етилового.

До критеріїв незначної категорії ризику належать такі:

1) сума сумнівної (безнадійної) заборгованості перевищує 10 відсотків суми скоригованих валових витрат;

2) декларування від'ємного значення суми скоригованого валового доходу;

3) несвоєчасне нарахування та сплата податку на додану вартість;

4) адреса суб'єкта господарювання співпадає з адресою, занесеною до інформаційної бази як "адреса масової реєстрації" платників податків (до створення такої бази відбір здійснюється за результатами аналізу реєстраційних даних платників);

5) здійснення зовнішньоекономічних операцій через нерезидентів (нерезидентів-засновників), зареєстрованих в офшорних зонах чи країнах зі спрощеним режимом оподаткування;

6) виплата доходів (відсотки, роялті, лізинг) нерезидентам, зареєстрованим в офшорних зонах чи зонах зі спрощеним режимом оподаткування;

7) наявність взаємовідносин з суб'єктами господарювання, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування та є керівниками, засновниками або співробітниками даного підприємства;

8) наявність порушень, виявлених під час перевірок дотримання суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій;

9) інші показники, що свідчать про можливість заниження податкових зобов'язань суб'єктом господарювання.


Во-первых, получается, что проводить плановые налоговые проверки можно только по отношению к тем субъектам, в деятельности которых присутствует хотя бы один из названных критериев.
Во-вторых, на данный момент можно руководствоваться приведенными выше критериями для определения периодичности плановых проверок.

Вопрос в том, можно ли не допустить налоговиков к плановой проверке, если налогоплательщик считает, что периодичность проведения проверки определена неправильно, или что вообще в отношении него нет оснований для проведения плановых проверок. На мой взгляд, можно. Можно после получения уведомления о проведении плановой проверки подать админиск в суд с требованием отменить приказ о проведении плановой проверки и ходатайством об обеспечении иска - запретить проведение проверки до вынесения окончательного решения по делу.
Аватар пользователя
Ol_ua
 
Сообщений: 585
Зарегистрирован: 04 дек 2010, 22:20
Благодарил (а): 80 раз.
Поблагодарили: 77 раз.

UNREAD_POST Люба П » 21 июн 2013, 13:46

Програмне забезпечення автоматично відносить до категорії ризикових, зокрема, підприємства, які мають «прописку» в місці масової реєстрації, а також їх контрагентів, компанії, чиє фактичне місцезнаходження інспектору важко визначити, і серед засновників яких значаться особи, що раніше мали історію банкрутств або проблемного бізнесу. І нарешті — фірми, активи яких не перевищують за вартістю 10 тис. грн., або мають у штаті до п’яти працівників. І якщо раніше податківці обмежувалися усними рекомендаціями контрагентам таких підприємств позбутися ненадійних партнерів (наприклад, уточнивши, що за операціями з ними не враховуватимуться податкові кредити) або документальними перевірками підозрілих суб´єктів господарювання, то тепер, очевидно, в таких ревізіях задіюватимуть і податкову міліцію.
http://kyiv.comments.ua/article/2013/03/22/121919.html
Щоб у нас все було, і за це нам нічого не було.
Аватар пользователя
Люба П
 
Сообщений: 505
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 13:59
Откуда: Львів
Благодарил (а): 406 раз.
Поблагодарили: 142 раз.

UNREAD_POST noosfera » 21 июн 2013, 18:05

Наказ ДПА від 23.08.2011 № 495, або запитайте в податковій чи є підприємство у плані перевірок, а якщо не скажуть зверніться до юридичної фірми.
Аватар пользователя
noosfera
 
Сообщений: 21
Зарегистрирован: 08 апр 2013, 09:52
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 3 раз.

UNREAD_POST Мыша » 21 июн 2013, 19:21

noosfera писал(а):Наказ ДПА від 23.08.2011 № 495, або запитайте в податковій чи є підприємство у плані перевірок, а якщо не скажуть зверніться до юридичної фірми.


Это интересная, конечно, рекомендация. Я бы сказал - универсальная: обратитесь к юридической фирме.
Но поскольку, как несложно догадаться, вы и сами юрфирма, то должны были бы сразу сказать: в какой форме обратиться, в какие сроки должны ответить и должны ли отвечать.
По моему мнению, должны. В порядке доступа к публичной информации.

За это сообщение автора Мыша поблагодарил:
Люба П
Аватар пользователя
Мыша
 
Сообщений: 944
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 10:40
Благодарил (а): 288 раз.
Поблагодарили: 329 раз.


  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya