Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Перечисление налога на неправильный код = штраф

Путеводитель по разделу. Штрафы, санкции, проверки, админ-, уголовная ответственность, обжалование решений госорганов

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST vins » 26 мар 2011, 21:47

Перечислили налог на неправильный счет :arrow: штраф по полной программе


ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ
Яка відповідальність платників податків, у разі перерахування коштів на неправильний код бюджетної класифікації (тобто не на код, за яким повинні бути сплачено грошові зобов'язання)?
Відповідно до п.110.1 ст.110 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Відповідно до ст.126 ПКУ, у разі якщо платник податків не сплачує суми самостійно визначеного грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу. Після закінчення встановлених ПКУ строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня (пп.129.1.1 п.129.1 ст.129 ПКУ). Пеня, визначена пп.129.1.1 п.129.1 ст.129 ПКУ нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті (п.129.4 ст.129 ПКУ). Також відповідно до ст. 163? Кодексу про адміністративні правопорушення від 7 грудня 1984 року №8073-Х із змінами та доповненнями, неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 10 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Таким чином, якщо платник податків неправильно заповнив реквізити платіжних документів або спрямував кошти на неправильний код бюджетної класифікації (тобто не на код, за яким повинні бути погашені грошові зобов'язання), то кошти не надійдуть до відповідного рахунку бюджетної класифікації, а отже не погаситься сума грошового зобов'язання платника податків. У випадку непогашення платником податків у встановлені терміни самостійно визначеного грошового зобов'язання такий платник податків несе відповідальність, встановлену чинним законодавством, а саме: ст.126 ПКУ та ст. 163? Кодексу про адміністративні правопорушення та нараховується пеня.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST А.И.Корейко » 27 мар 2011, 12:06

Налоговики как всегда: желаемое выдают за действительное. Речь идет "об уплате" на соответствующий счет Госказначейства, а не зачислении на какой-то там "код"
Аватар пользователя
А.И.Корейко
 
Сообщений: 12
Зарегистрирован: 17 мар 2011, 15:49
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 3 раз.

UNREAD_POST voda.zp » 14 июн 2012, 08:29

ГНС Украины обращает Ваше внимание на порядок заполнения платежного поручения при уплате налогов 14.06.2012

При сплаті платежів до бюджету платником у розрахунковому документі в полі ”Призначення платежу” вказуються коди видів сплати в залежності від виду сплати, а саме:

- 101 – сплата суми податкового зобов’язання (штрафної санкції) або податкового боргу;
- 106 – сплата пені;
- 109 – оплата податкового векселя;
- 116 – сплата процентів за користування податковим кредитом;
- 121 – сплата адміністративного штрафу;
- 125 – авансові внески, нараховані на суму дивідендів та прирівняних до них платежів.

По материалам: Департамент взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

За это сообщение автора voda.zp поблагодарил:
vins
voda.zp
 
Сообщений: 568
Зарегистрирован: 23 янв 2012, 15:53
Благодарил (а): 110 раз.
Поблагодарили: 236 раз.

UNREAD_POST Luka » 14 июн 2012, 10:14

Крім того:
з 21.06.2012 р. запрацює Постанова № 122 (Зміни до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті)

а в ній

абзац другий рядка 15 викласти в такій редакції:
"Під час сплати платежів до бюджету зазначаються найменування
(повне або скорочене) відповідної установи, на ім'я якої відкрито
рахунки для зарахування надходжень до державного та/або місцевих
бюджетів, найменування території та код бюджетної класифікації";

За это сообщение автора Luka поблагодарил:
alex88
Аватар пользователя
Luka
 
Сообщений: 75
Зарегистрирован: 03 ноя 2011, 12:44
Благодарил (а): 72 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST irysia02 » 15 июн 2012, 15:47

что такое наименование территории?
irysia02
 
Сообщений: 126
Зарегистрирован: 22 ноя 2011, 11:05
Благодарил (а): 62 раз.
Поблагодарили: 12 раз.

UNREAD_POST Luka » 18 июн 2012, 23:02

Таке враження, що йдеться про КОАТУУ (Державний класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою України).

КОАТУУ складається з кодів та назв всіх адміністративно-територіальних об’єктів України, які згруповані за ознаками територіальної спільності, історичних, економічних, географічних, етнічних і культурних особливостей.


Можливо я неправий, виправте, будь ласка.
Аватар пользователя
Luka
 
Сообщений: 75
Зарегистрирован: 03 ноя 2011, 12:44
Благодарил (а): 72 раз.
Поблагодарили: 21 раз.

UNREAD_POST Чихуа » 19 июн 2012, 00:29

А.И.Корейко писал(а):Налоговики как всегда: желаемое выдают за действительное. Речь идет "об уплате" на соответствующий счет Госказначейства, а не зачислении на какой-то там "код"


Да, я никогда в жизни эти коды не указывала, ит всегда налоги шли туда, куда надо (на нужный счет в смысле :) )
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 633 раз.

UNREAD_POST vins » 02 июл 2012, 08:37

Чихуа писал(а):
А.И.Корейко писал(а):Налоговики как всегда: желаемое выдают за действительное. Речь идет "об уплате" на соответствующий счет Госказначейства, а не зачислении на какой-то там "код"


Да, я никогда в жизни эти коды не указывала, ит всегда налоги шли туда, куда надо (на нужный счет в смысле :) )


Не всем так везет :)

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2а-17230/11/2670 "22" червня 2012 р.
ПОСТАНОВА


10 травня 2011 року ПАТ «Екостандарт»було подано податкову декларацію з екологічного податку за 1 квартал 2011 року, в якій визначено екологічний податок в сумі 7 248 144, 64 грн., з них викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення в сумі 2 752 509, 64 грн., та за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах в сумі 4 495 635, 00 грн. Граничний термін сплати податкових зобов'язань екологічного податку 20 травня 2011 року.

В Акті перевірки податковий орган прийшов до висновку, що позивачем порушено терміни сплати самостійно визначеного грошового зобов'язання із екологічного податку, що справляється за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на обєктах, чим порушив п. 203.2 статті 203 Податкового кодексу України.

Податкові зобов'язання зі сплати екологічного податку, самостійно узгоджені ПАТ «Екостандарт»шляхом подання податкової декларації з екологічного податку за 1 квартал 2011 року, було сплачено наступними платіжними дорученнями:

- платіжне доручення від 22 лютого 2011 року № 649 на 2 227 879, 80 грн. з призначенням платежу "*;101;;50080100 Екологічний податок за січень 2011 року";

- платіжне доручення від 18 березня 2011 року № 129 на 2 361 769, 29 грн. з призначенням платежу "*;101;;50080100 Екологічний податок за лютий 2011 року";

- платіжне доручення від 20 квітня 2011 року № 832 на 2 399 334, 60 грн. з призначенням платежу "*;101;;19010100 Екологічний податок за березень 2011 року";

- платіжне доручення від 10 травня 2011 року № 876 на 259 160, 96 грн. з призначенням платежу "*;101;;19010100 Екологічний податок доплата за І квартал".

Судом першої інстанції встановлено, що у платіжних дорученнях, на які посилається позивач, як доказ своєчасного виконання своїх зобов'язань, останнім невірно зазначено реквізити. Зокрема у платіжних дорученнях № 649 та № 129 вказано невірний код бюджетної класифікації 50080100, а в платіжних дорученнях № 832 та № 876 код бюджетної класифікації 19010100.

31 травня 2011 року позивач звернулося до відповідача із заявою про перекидку коштів з одного коду бюджетної класифікації на інший код (з коду 19010100 на код 19010300), зазначивши правильні реквізити коду бюджетної класифікації.

17 червня 2011 року відповідач направив до Держказначейства позитивний висновок про проведення перекидки коштів. Відповідні операції було виконано з 22 червня 2011 року по 05 липня 2011 року.

Відповідно до п. 203.2. статті 203 Податкового кодексу України - платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Згідно п. 203.1. статті 203 Податкового кодексу України - податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Між тим, відповідно до п. 7 підрозділу 10 Перехідних положень Податкового кодексу України - штрафні санкції за порушення податкового законодавства за період з 1 січня по 30 червня 2011 року застосовуються у розмірі не більше 1 гривні за кожне порушення.

Таким чином, враховуючи, що позивач допустив порушення податкового законодавства України і неналежним чином сплатив екологічний податок, штрафні санкції за таке порушення не можуть перевищувати 1 грн., тоді як оскаржуване податкове повідомлення-рішення передбачає штрафні санкції в розмірі 446 571, 00 грн.

Таким чином колегія суддів приходить до висновку про правомірність доводів апелянта щодо скасування податкового повідомлення-рішення відповідача № 0000974110 від 08 листопада 2011 року.

Отже при винесенні оскаржуваної постанови судом першої інстанції було допущено порушення норм матеріального права, що призвело до невірного по суті вирішення справи.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Чихуа » 02 июл 2012, 12:38

А как же они 12 лет зачисляли (и зачисляют до сих пор) мои и не только мои налоги без какого бы то ни было кода вообще?
И никогда не возмущались по этому поводу?
Утро... Теплая постелька... Сладкий сон...Вдруг.....удар по голове пультом - " Кучимутики!!!"
Аватар пользователя
Чихуа
 
Сообщений: 1754
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 10:57
Благодарил (а): 467 раз.
Поблагодарили: 633 раз.


UNREAD_POST налоговик » 10 авг 2012, 12:28

Галина ШАМРАЙ, начальник Управління бухгалтерского обліку операцій державного бюджету Державної казначейської служби України
Сплачуємо платежі до бюджетів:
правильно заповнюємо реквізити розрахункових документів

Платники податків сплачують платежі до державного та місцевих бюджетів у безготівковій або готівковій формі на відповідні рахунки шляхом оформления розрахункових документів на паперових носіях або в електронному вигляді. Платежі здійснюються платниками через установи банків, у яких вони обслу-говуються, та підприємства поштового зв'язку.
Зміни в порядку заповнення розрахункових документов
При безготівковій формі оплати розрахункові документи, які подаються платниками податків до установи банку, оформляються відповідно до вимог Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22 (далі — Інструкція № 22).
Інструкцією № 22 встановлено, що:
• розрахунковий документ — це документ на паперовому носії, що містить доручення та/або вимогу про перерахування коштів з рахунку платника на рахунок отримувача;
• електронний розрахунковий документ — документ, інформація в якому представлена у формі електронних даних, включаючи відповідні реквізити розрахункового документа, який може бути сформований, переданий, збережений і перетворений у візуальну форму представления електронними засобами.
Починаючи з 21.06.2012, відповідно до постанови Правління Національного банку України «Про внесения змін до де-яких нормативно-правових актів Национального банку України» від 30.03.2012 № 122, набрали чинності зміни до Ука-зівок щодо заповнення реквізитів розрахункових документів на паперових носіях, їх реєстрів і заяви про відкриття акредитива (дод. 8 до Інструкції № 22; далі — Указівки).
У зв'язку з цим звертаємо увагу на основні норми Указівок, яких слід до-тримуватись при оформленні розрахункових документів зі сплати платежів до бюджетів.
У реквізиті «Отримувач» (ряд. 72 Указівок) необхідно зазначати найменуваня (повне або скорочене) відповідної установи, на ім'я якої відкрито рахунки для зарахування надходжень до державного та/або місцевих бюджетів, найменування території та код бюджетної класифікації в разі стягнення коштів з платника податків/суб'єкта господарювання як надходження до бюджету на підставі інкасового доручення (розпорядження), оформленого органом державної податкової служби.
У новій редакції викладено абзаци другі у рядках 9 та 15 Указівок.
Зокрема, в абзаці другому реквізиту «Платник» (ряд. 9 Указівок) встановлено, що «у разі повернення платежів з бюджету зазначаються найменування (повне або скорочене) відповідної установи, на ім'я якої відкрито рахунки для зарахування надходжень до державного та/або місцевих бюджетів, найменування території та код бюджетної класифікації».
Абзац другий реквізиту «Отримувач» (ряд. 15 Указівок) визначає, що «під час сплати платежів до бюджету зазначаються найменування (повне або скорочене) відповідної установи, на ім'я якої відкрито рахунки для зарахування надходжень до державного та/або місцевих бюджетів, найменування території та код бюджетної класифікації».
В абзаці першому вимог щодо заповнення реквізиту «Отримувач» (ряд. 15 Указівок) встановлено, що при заповненні розрахункового документа в реквізиті «Отримувач» зазначається найменування отримувача, що відповідає найменуванню отримувача, яке за-явлене в банку отримувача в картці із зразками підписів та відбитка печатки, або його скорочене найменування, яке відповідає зареєстрованому в установчих документах.
Особливості заповнення розрахункових документів
При оформленні розрахункових документів зі сплати платежів до бюджетів потрібно взяти до уваги, що реквізит «Отримувач» повинен вміщувати:
назву органу Казначейства, на ім'я якого відкрито рахунки для зарахування доходів та інших надходжень до бюджетів/найменування території/код бюджетної класифікації.
Відповідно до Системи електронних платежів Національного банку, опису інтерфейсу між САБ та СЕП НБУ, затвердженого директором Департаменту інформатизації Національного банку України 03.10.2006, довжина реквізиту «Отримувач» становить не більше 38 (тридцяти восьми) символів. Тому при оформленні електронного розрахункового документа виникає потреба у скороченні назви органу Казначейства, на ім'я якого відкрито рахунки для зарахування доходів та інших надходжень до бюджетів, та/або найменування території.
У Положенні про головні управління Державної казначейської служби України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та Положенні про управління (відділення) Державної казначейської служби України у районах, районах у містах, містах обласного, республіканського значения, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 12.10.2011 № 1280, головні управління Державної казначейської служби України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі узагальнено названі Головними управліннями Казначейства, а управління Державної казначейської служби України та відділення Державної казначейської служби України у районах, районах у містах, містах обласного, республіканського значения — управліннями (відділеннями) Казначейства. Тому в реквізиті «Отримувач» розрахункового документа назви Головне управління Казначейства та управління (відділення) Казначейства у разі потреби можливо зазначати у скороченій формі — ГУК та У(В)К відповідно.
Приклади заповнення реквізиту «Отримувач» розрахункового документа
Наведемо кілька прикладів заповнення реквізиту «Отримувач» розрахункового документа:
• перерахування до державного бюджету податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, по-слуг) платниками податків, які зареєстровані у Бориспільському районі Київської області
Бориспільське УК/Борисп. р-н/14010100
• перерахування до місцевого бюджету с. Андріївка Макарівського району Київської області земельного податку з юридичних осіб
УК у Макарів. р-ні/ с. Андріївка/13050100
• перерахування до місцевого бюджету селища міського типу Оратів Оратівського району Вінницької області податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати
УК у Оратів. р-ні/ смт. Оратів/11010100
Порядок заповнення реквизиту «Призначення платежу» розрахункового документа не змінився. У разі сплати платежів до бюджету при заповненні зазначеного реквізиту платникам податків слід керуватися Пам'яткою про порядок заповнення розрахункових документе сплати (стягнення) платежів до бюджету або повернення платежів з бюджету, яку затверджено наказом ДПАУ від 01.07.2002 № 301.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
Galla
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5697
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2587 раз.

UNREAD_POST vins » 25 апр 2013, 09:45

Плохое решение ВАСУ: уплата в бюджет, но не на тот счет, считается недоимкой.

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
09 квітня 2013 року м. Київ К/9991/67066/12

...
Відповідно до пункту 2.3 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 року № 22, відповідальність за правильність заповнення реквізитів розрахункового документа несе особа, яка оформила цей документ і подала до обслуговуючого банку.

Враховуючи, що позивач несе відповідальність за правильність заповнення реквізитів розрахункового документу, а отже помилкова сплата єдиного внеску на інший рахунок вважається недоїмкою, колегія суддів погоджується з висновком судів попередніх інстанцій щодо правомірності рішення відповідача про застосування до позивача фінансових санкцій та нарахування і пені.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST налоговик » 23 июл 2013, 08:47

ЕБНЗ

Чи застосовується відповідальність до платників податків у разі заповнення поля «Призначення платежу» документу на переказ платежів до бюджету (платіжного доручення) з порушенням вимог наказу Мінфіну від 07.07.2012 № 817?

Відповідно до п.5 Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.07.2012 № 817, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 липня 2012 року за № 1287/21599, у разі заповнення поля «Призначення платежу» з порушенням вимог, визначених у цьому Порядку, документ на переказ приймається до виконання. При цьому вважається, що платник податків сплачує грошове зобов’язання (код виду сплати 101).
Враховуючи вищевикладене, у разі заповнення поля «Призначення платежу» документу на переказ платежів до бюджету (платіжного доручення) з порушенням вимог Порядку відповідальність чинним законодавством не передбачена.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5697
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2587 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 26 окт 2013, 12:56

Просматриваю реестр на предмет интересных позиций, дабы писать запросы (у нас тут локальная войнушка с ГУ Миндох :) )
Весьма обширной является позиция в том, что на факт уплаты налогов не влияет перечисление их как с неправильным заполнением назначения платежа (название налога, коды таки), так и перечисление на совсем другой счет.
Очень помогает своевременная подача заявления о перекидке на нужный счет, но решения в пользу налогоплательщика принимают и без этого.
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/27797100

ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа № 2270/5807/12 27 листопада 2012 року


Таким чином, останнім днем сплати узгодженої суми податкового зобов'язання є 30 липня 2012 року.

У відповідності із платіжним дорученням № 368 від 30 липня 2012 року позивач здійснив оплату податкового зобов'язання в сумі 53014,39 грн., до державного бюджету України, проте помилково у платіжному дорученні ним був зазначений рахунок управління державної казначейської служби України у Хмельницькій області, який призначений для сплати до державного бюджету України податку на прибуток.

Виявивши вказану помилку, позивач направив до податкового органу лист № 152 від 31.07.2012 року, на підставі якого Городоцькою міжрайонною державною податковою інспекцією 31.07.2012 року зараховано податкове зобов'язання в сумі 53014,39 грн., на рахунок для сплати збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності.

У відповідності з п.п. 1, 21-2 ч. 2 ст. 29 Бюджетного кодексу України до доходів загального фонду Державного бюджету України належать податок на прибуток підприємств (крім податку, визначеного пунктом 2 частини першої статті 69 цього Кодексу), збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності (якщо інше не встановлено законом про Державний бюджет України).

Статтею 2 Закону України "Про державний бюджет України на 2012 рік" від 22.12.2011 року № 4282-6 установлено, що до доходів загального фонду Державного бюджету України на 2012 рік належать доходи державного бюджету, що визначені частиною другою статті 29 Бюджетного кодексу України.

Відповідно до ч.1 ст. 43 Бюджетного кодексу України при виконанні державного бюджету і місцевих бюджетів застосовується казначейське обслуговування бюджетних коштів. Державна казначейська служба України, діяльність якої спрямовується і координується через Міністра фінансів України, забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунку, відкритого у Національному банку України.

Податки і збори (обов'язкові платежі) та інші доходи державного бюджету визнаються зарахованими до державного бюджету з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок (п.5 ст.45 Бюджетного кодексу України).

З огляду на вказані норми, кошти в рахунок сплати як податку на прибуток підприємств, так і збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності зараховуються на єдиний казначейський рахунок, а тому умовами їх своєчасної та належної сплати є додержання строків сплати на вказаний рахунок. Крім цього, жодною нормою ПК України, Бюджетного кодексу України не передбачена відповідальність за сплату податку, збору не на визначений рахунок бюджетної класифікації.

Таким чином, колегія суддів погоджується із висновком суду першої інстанції,, що датою зарахування до державного бюджету сплаченого позивачем за платіжним дорученням № 368 від 30 липня 2012 року збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за червень 2012 року в сумі 53014,39 грн., необхідно вважати день зарахування збору на єдиний казначейський рахунок, тобто 30 липня 2012 року, що свідчить про необґрунтованість висновків податкового органу в цій частині та наявність підстав для визнання протиправним та скасування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення.


Особенно интересно по части уплаты НДФЛ.
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/33504665

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 826/7409/13-а 05 вересня 2013 року

Таким чином, всі сплачені податки і збори (обов'язкові платежі), не залежно від того, до якого бюджету вони сплачені, в будь-якому випадку зараховуються та акумулюються на один консолідований рахунок - єдиний казначейський рахунок, а зарахування податку на відповідний рахунок має значення лише для обліку коштів; тому сплата позивачем податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів за місцем проживання фізичних осіб, а не за своєю податковою адресою, не вплинула на обставини зарахування такого податку та виконання податкового обов'язку щодо сплати податку своєчасно та у повному обсязі.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/33913667

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
24 вересня 2013 року


При цьому, частиною 5 ст. 45 вказаного Кодексу передбачено, що податки і збори (обов'язкові платежі) та інші доходи державного бюджету визнаються зарахованими до державного бюджету з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок.

Разом з тим, відповідно до ч. 5 ст. 78 БК України податки і збори (обов'язкові платежі) та інші доходи місцевого бюджету визнаються зарахованими до місцевого бюджету з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок і не можуть акумулюватися на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.

Відповідно до Положення про єдиний казначейський рахунок, затвердженого наказом Державного казначейства України 26.06.2002 № 122 (у редакції наказу від 30.11.2010 № 449), Єдиний казначейський рахунок, це консолідований рахунок, відкритий Державному казначейству України в Національному банку України для обліку коштів та здійснення розрахунків у системі електронних платежів Національного банку України.

ЄКР консолідує кошти державного та місцевих бюджетів, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, коштів інших клієнтів, обслуговування яких здійснюється органами Державного казначейства України та регламентується законодавством.

ЄКР, відкритий на балансі Державного казначейства України, об'єднує кошти субрахунків, що відкриті на балансі Головних управлінь Державного казначейства України (далі - субрахунки ЄКР).

На субрахунках ЄКР ведеться аналітичний облік коштів державного та місцевих бюджетів, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, коштів інших клієнтів, обслуговування яких здійснюється органами Державного казначейства України та регламентується законодавством.

Отже, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що в даному випадку сплата коштів до бюджету за самостійно узгодженими позивачем податковими зобов'язаннями була здійснена позивачем своєчасно, кошти («Податок на доходи фізичних осіб») фактично надійшли до бюджету, а помилкове зазначення коду платежу не призвело до ненадходження коштів на єдиний казначейський рахунок та до відповідного бюджету. Зазначення помилкового коду не може у даному випадку вважатися підставою для висновку про несплату податкових зобов'язань та застосування до платника податків штрафу. Допущена позивачем помилка не спричинила настання будь-яких негативних наслідків або збитків Державного бюджету України.

При цьому, норми ПК України, зокрема, ст. 35 цього Кодексу («Порядок сплати податків та зборів»), не містить положень щодо сплати податків на конкретні рахунки та за конкретними кодами за якими перераховуються окремі податки.
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям

За это сообщение автора Marlboro поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4795
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1189 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 14 сен 2014, 16:05

Опять касательно вопроса, который выше. На этот раз суд еще и сделал неплохую выборку такой же позиции от ВАСУ :roll:

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/40347023

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 серпня 2014 року


При цьому зарахування загальнодержавних податків та зборів до державного і місцевих бюджетів здійснюється відповідно до Бюджетного кодексу України (п. 9.3 ст. 9 ПК України).

Пунктами 4 і 5 ст. 45 Бюджетного кодексу України встановлено, що податки і збори (обов'язкові платежі) та інші доходи державного бюджету зараховуються безпосередньо на єдиний казначейський рахунок і не можуть акумулюватися на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету (за винятком установ України, які функціонують за кордоном). Податки та збори (обов'язкові платежі) рахуються зачисленими в дохід Державного бюджету з дня їх зарахування на єдиний казначейський рахунок.

Поняття «єдиний казначейський рахунок» закріплене в Положенні про єдиний казначейський рахунок», затвердженому Наказом Державного казначейства України від 26.06.2002р. № 122, та визначається як консолідований рахунок, відкритий Державному казначейству України в Національному банку України для обліку коштів та здійснення розрахунків у системі електронних платежів Національного банку України.

Єдиний казначейський рахунок консолідує кошти державного та місцевих бюджетів, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, коштів інших клієнтів, обслуговування яких здійснюється органами Державного казначейства України та регламентується законодавством (п. 2.1 цього Положення).

Також зі змісту пунктів 2.2 і 2.3 Положення про Єдиний казначейський рахунок слідує, що всі сплачені податки і збори (обов'язкові платежі), не залежно від того, до якого бюджету вони сплачені, в будь-якому випадку зараховуються та акумулюються на один консолідований рахунок - єдиний казначейський рахунок, а зарахування податку на відповідний рахунок має значення лише для обліку коштів.

Відповідно до п. 109.1 ст. 109 ПК України податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Враховуючи викладене, суд вважає, що сплата позивачем податкового зобов'язання на рахунок сплати авансів з податку на прибуток, а не на рахунок сплати податку на прибуток не може бути підставою для застосування штрафу. Адже позивач вчасно провів платіж з плати податку на прибуток. Кошти зараховані до Державного бюджету України у визначений законом строк, а це свідчить про виконання податкового обов'язку своєчасно та у повному обсязі.

Аналогічну позицію неодноразово виявляв і Вищий адміністративний суд України в ухвалах від 20.09.2007 року № К-24401/06, від 24.06.2008 року № К- 38012/06, від 15.09.2011 року №К-184/08, від 15.12.2011 року № К-37241/09, від 12.04.2012 року № К-26675/09, від 08.08.2013 року № К/9991/38036/12, від 20.08.2013 року № К-35852/10, постанові від 10.06.2014 року № К/9991/38801/12.
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям

За это сообщение автора Marlboro поблагодарили: 3
AnnRosh, vins, Пампукская Хрюря
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4795
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1189 раз.

След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya