Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Причины для админареста активов

Путеводитель по разделу. Штрафы, санкции, проверки, админ-, уголовная ответственность, обжалование решений госорганов

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST vikakool » 31 май 2011, 15:53

Коллеги, подскажите, вопрос очень срочный!!

Пришли налоговики и сообщили, что они имеют полное право на админарест, т.к. у нас нет сертификата соответствия на наши РРО!

нашла в НКУ:

94.2. Арест имущества может быть применен, если выясняется одно из следующих обстоятельств:
94.2.4. отсутствуют разрешения (лицензии) на осуществление хозяйственной деятельности, торговые патенты, сертификаты соответствия регистраторов расчетных операций;

я что-то пропустила? каким законом меня обязывают иметь такой сертификат??
vikakool
 
Сообщений: 4014
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 853 раз.
Поблагодарили: 596 раз.

UNREAD_POST capital » 31 май 2011, 16:24

Не сталкивался. Но насколько знаю сертификаты выдают производителям.
По Датексу и ATLAS сертификаты тупо выложены тут: http://service.systema.com.ua/index.php ... fikati_rro
capital
 
Сообщений: 117
Зарегистрирован: 30 дек 2010, 10:51
Благодарил (а): 19 раз.
Поблагодарили: 52 раз.

UNREAD_POST vikakool » 31 май 2011, 16:28

дык и я о том же!!! в Законе об РРО ничего подобного не нашла...откуда они взяли этот бред в НКУ???
vikakool
 
Сообщений: 4014
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 853 раз.
Поблагодарили: 596 раз.

UNREAD_POST yur » 31 май 2011, 17:02

перевірив свій новий регістратор - срок дії до жовтня 2011року...
yur
 
Сообщений: 265
Зарегистрирован: 05 май 2011, 09:35
Благодарил (а): 408 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

UNREAD_POST vikakool » 31 май 2011, 17:05

в Порядке № 614 тоже ничего подобного!

и вообще:

Виробник зобов'язаний:
надавати постачальнику інформацію про сертифікацію продукції шляхом зазначення реєстраційних номерів сертифікатів відповідності в документах, згідно з якими передається відповідна продукція;
надавати постачальнику інформацію про декларування відповідності, якщо це встановлено технічним регламентом на відповідний вид продукції, шляхом зазначення реєстраційних номерів декларації про відповідність у документах, згідно з якими передається відповідна продукція;
надавати на вмотивовану вимогу органів, яким відповідно до законів України належать повноваження щодо перевірки якості та безпеки продукції, завірені виробником або імпортером копії сертифікатів відповідності або свідоцтв про визнання відповідності та/або декларації про відповідність, якщо її наявність у виробника передбачена технічним регламентом на відповідний вид продукції.

Постачальник зобов'язаний:
реалізовувати продукцію за умови наявності у документах, згідно з якими йому передано відповідну продукцію, реєстраційних номерів сертифіката відповідності чи свідоцтва про визнання відповідності та/або декларації про відповідність, якщо це встановлено технічним регламентом на відповідний вид продукції;
(Закон, ВР України, від 17.05.2001, № 2406-III "Про підтвердження відповідності")

и где написано, что пользоваться чем-либо я могу только при наличии У МЕНЯ такого сертификата?
vikakool
 
Сообщений: 4014
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 853 раз.
Поблагодарили: 596 раз.

UNREAD_POST vins » 31 май 2011, 17:36

Вообще, как я понимаю, для пользователя главное, чтобы РРО был включен в Госреестр - это и есть подтверждение наличия сертификата соответствия.

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1315-2002-%EF

12. Модель включається до Державного реєстру за поданням
заявника.

13. Під час включення моделі до Державного реєстру
проводиться:

перевірка уповноваженою організацією відповідності
контрольного зразка моделі фіскальним вимогам та опрацювання
наданих заявником документів у порядку, встановленому Державною
податковою адміністрацією;

сертифікація моделі в державній системі сертифікації на її
відповідність вимогам нормативних документів, зазначених у
переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в
Україні, затвердженому Держспоживстандартом;

розгляд технічною комісією висновків уповноваженої
організації про відповідність моделі фіскальним вимогам, протоколу
випробувань і поданих заявником документів;

затвердження Державною податковою адміністрацією Державного
реєстру або змін до нього на підставі висновків уповноваженої
організації, протоколу випробувань та висновків технічної комісії.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vikakool » 31 май 2011, 17:44

в любом случае это, по идее, должно быть проблемой изготовителя/импортера

я перед покупкой убедилась, что РРО есть в Реестре, и усе

и за что тогда арест??
vikakool
 
Сообщений: 4014
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 853 раз.
Поблагодарили: 596 раз.

UNREAD_POST Печкин » 31 май 2011, 17:51

Проблема не нова.

По ЗУ 2181 было:

9.1.2. Арешт активів може бути застосовано, якщо з'ясовується одна з таких обставин:
...
д) відсутні свідоцтва про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, спеціальні дозволи (ліцензії) на її здійснення, торгові патенти, сертифікати відповідності електронних контрольно-касових апаратів, комп'ютерних систем;


В порядке 386 по этому поводу указывалось:

5.5. Відсутні свідоцтва про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, спеціальні дозволи (ліцензії) на її здійснення, торгові патенти, сертифікати відповідності електронних контрольно-касових апаратів, комп'ютерних систем.

У разі виникнення зазначеної обставини слід установити:
....
г) за ознакою "відсутні сертифікати відповідності електронних контрольно-касових апаратів, комп'ютерних систем" з'ясовується: чи платник податку дотримується вимог Положення про Державний реєстр електронних контрольно-касових апаратів і комп'ютерних систем, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.97 N 913 на виконання Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (із змінами і доповненнями).
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST vikakool » 31 май 2011, 18:01

выходит, их всегда надо было иметь? :shock:
vikakool
 
Сообщений: 4014
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 853 раз.
Поблагодарили: 596 раз.

UNREAD_POST Печкин » 31 май 2011, 18:04

Выходит, их никогда не нужно было иметь :)
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST vins » 31 авг 2011, 08:23

Наличие налогового долга само по себе не является основанием для административного ареста активов

Одеський окружний адміністративний суд
ПОСТАНОВА
17 серпня 2011 року Справа № 2а/1570/1904/2011

...
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», завданнями органів державної податкової служби, зокрема, є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.

Підпунктом 20.1.17 п. 20.1. ст. 20 Податкового кодексу України, який набрав чинності з 01.01.2011р., визначено, що органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо накладення арешту на кошти та інші цінності такого платника податків, що знаходяться в банку, у разі, якщо у платника податків, який має податковий борг, відсутнє майно та/або його балансова вартість менша суми податкового боргу, та/або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу.

Податковим кодексом України визначено особливий порядок накладення адміністративного арешту на кошти на рахунку платника податків.

Згідно із п. 94.4. ст. 94 Податкового кодексу України арешт може бути накладено органом державної податкової служби на будь-яке майно платника податків, крім коштів на рахунку платника податків.

Застосування адміністративного арешту коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення органу державної податкової служби до суду (пп. 94.6.2 п. 94.6. ст. 94 Податкового кодексу України).

Відповідно до п. 7.1. Порядку застосування адміністративного арешту майна платника податків, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010р. № 1042, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.12.2010р. за № 1437/18732, арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.

Згідно з п. 7.3. наведеного Порядку, для застосування арешту коштів на рахунку платника податків орган державної податкової служби подає до суду позовну заяву у порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України, у день прийняття рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків.

Таким чином, реалізація права податкового органу на застосування адміністративного арешту коштів на рахунках платника податків може здійснюватися виключно шляхом безпосереднього звернення до адміністративного суду з позовом про накладення арешту на кошти на рахунку платника податків в день прийняття відповідного рішення про накладення арешту на майно платника податку.

В даному випадку суду не надані докази прийняття позивачем рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податку в день подачі позову до суду, а отже порушений порядок накладення такого виду арешту.

Крім того, відповідно до п. 94.1. ст. 94 Податкового кодексу України адміністративний арешт майна платника податків (далі –арешт майна) є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов'язків, визначених законом.

Арешт коштів на рахунку платника податків є різновидом адміністративного арешту, який застосовуються виключно на підставі рішення суду (на відміну від адміністративного арешту іншого майна, який здійснюється за рішенням керівника податкового органу). Разом з тим, підстави його застосування, що визначені п. 94.2. ст. 94 Податкового кодексу України, є загальними як для керівника податкового органу так і для суду.

Так, згідно із п. 94.2. ст. 94 Податкового кодексу України адміністративний арешт майна може бути застосовано, якщо з'ясовується одна з таких обставин: платник податків порушує правила відчуження майна, що перебуває у податковій заставі; фізична особа, яка має податковий борг, виїжджає за кордон; платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб органу державної податкової служби; відсутні свідоцтва про державну реєстрацію суб'єктів господарювання, дозволи (ліцензії) на її здійснення, торгові патенти, сертифікати відповідності реєстраторів розрахункових операцій; відсутня реєстрація особи як платника податків в органі державної податкової служби, якщо така реєстрація є обов'язковою відповідно до цього Кодексу, або коли платник податків, що отримав податкове повідомлення або має податковий борг, вчиняє дії з переведення майна за межі України, його приховування або передачі іншим особам; платник податків відмовляється від проведення перевірки стану збереження майна, яке перебуває у податковій заставі; платник податків не допускає податкового керуючого до складення акта опису майна, яке передається в податкову заставу, та/або акта опису (виділення) майна для його продажу.

Аналогічні норми містить Порядок застосування адміністративного арешту майна платника податків, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010р. № 1042, відповідно до п. 3.1. якого арешт майна може бути застосовано, якщо з'ясовується одна з вищезазначених обставин.

Так, арешт майна може бути застосовано, якщо з'ясовується одна з таких обставин: платник податків порушує правила відчуження майна, що перебуває у податковій заставі; фізична особа, яка має податковий борг, виїжджає за кордон; платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб органу державної податкової служби; відсутні свідоцтва про державну реєстрацію суб'єктів господарювання, дозволи (ліцензії) на її здійснення, торгові патенти, сертифікати відповідності реєстраторів розрахункових операцій; відсутня реєстрація особи як платника податків в органі державної податкової служби, якщо така реєстрація є обов'язковою відповідно до Кодексу, або коли платник податків, що отримав податкове повідомлення або має податковий борг, вчиняє дії з переведення майна за межі України, його приховування або передачі іншим особам; платник податків відмовляється від проведення перевірки стану збереження майна, яке перебуває у податковій заставі; платник податків не допускає податкового керуючого до складення акта опису майна, яке передається в податкову заставу, та/або акта опису (виділення) майна для його продажу; у разі відмови платника податків (його посадових осіб або осіб, які здійснюють готівкові розрахунки та/або проводять діяльність, що підлягає ліцензуванню та/або патентуванню) від проведення інвентаризації основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів (зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки), передбаченої абзацом першим пункту 20.1.5 статті 20 розділу I Кодексу, або ненадання для перевірки документів, їх копій (за умови наявності таких документів).

Як вбачається із наведених норм, адміністративний арешт застосовується за наявності однієї із наведених обставин.

Із досліджених доказів по справі, судом встановлено, що вище наведені обставини для застосування адміністративного арешту у позивача відсутні. Наявність у відповідача податкового боргу не є безумовною підставою для застосування адміністративного арешту коштів на рахунку.

Суд звертає увагу позивача на те, що адміністративний арешт не є виключним та єдиним способом погашення податкового боргу. Винятковість адміністративного арешту законодавець чітко пов’язує із обставинами, визначеними п. 94.2. ст. 94 Податкового кодексу України, що виникли між платником податків та податковим органом.

Суд погоджується з посиланням позивача на те, що за умови відсутності майна, за рахунок якого можливо погашення податкового боргу, встановлена п.п. 20.1.17. п. 20.1. ст. 20 Податкового кодексу України норма, надає право податковому органу звертатися до суду з позовом про накладення арешту на кошти платника податків. Проте, реалізація цього права можлива лише за умови дотримання підстав, встановлених п. 94.2. ст. 94 Податкового кодексу України.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.


Вернуться в ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, hela, vikakool, Ya