Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Великі платники

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST налоговик » 16 окт 2013, 11:24

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ

Які дії СГ після отримання ним повідомлення про включення/невключення його до Реєстру великих платників податків?

Відповідно до пп. 14.1.24 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року N 2755-VI, зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ), великий платник податків (далі - ВПП) - юридична особа, у якої обсяг доходу від усіх видів діяльності за останні чотири послідовні податкові (звітні) квартали перевищує п'ятсот мільйонів гривень або загальна сума сплачених до Державного бюджету України податків за платежами, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, за такий самий період перевищує дванадцять мільйонів гривень.

Згідно із п. 64.7 ст. 64 ПКУ центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, визначає порядок обліку платників податків у контролюючих органах та порядок формування Реєстру великих платників податків (далі - Реєстр) на відповідний рік з урахуванням критеріїв, визначених ПКУ для ВПП.

Після включення платника податків до Реєстру та отримання повідомлення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, про таке включення платник податків зобов'язаний стати на облік у спеціалізованому контролюючому органі, що здійснює податкове супроводження ВПП, з початку податкового періоду (календарного року), на який сформовано Реєстр.

Відповідно до пп. 10.2.1 п. 10.2 р. X Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 N 1588 (далі - Порядок), у разі отримання платником податків повідомлення про включення/невключення платника податків до Реєстру такий платник податків зобов'язаний не пізніше 15 листопада поточного року подати до вказаного у такому повідомленні органу доходів і зборів за новим місцем обліку заяву за формою N 1-ОПП про взяття на облік з початку календарного року, на який сформовано реєстр.

Платник податків, якого включено до Реєстру на наступний рік, подає заяву за формою N 1-ОПП до спеціалізованого органу доходів і зборів, що здійснює податкове супроводження ВПП, за самостійно обраним новим основним місцем обліку.

Якщо платник податків не подав заяву за ф. N 1-ОПП про взяття на облік з початку календарного року, на який сформовано Реєстр, до органу доходів і зборів за новим місцем обліку, стосовно такого платника податків центральним органом доходів і зборів приймається рішення про зміну основного місця обліку та переведення на облік у спеціалізований чи інший орган доходів і зборів. Рішення направляється платнику податків та по одній копії - до відповідних органів доходів і зборів (пп. 10.2.2 п. 10.2 р. X Порядку).

Після отримання копії рішення про зміну основного місця обліку платника податків орган доходів і зборів за попереднім місцем обліку здійснює передачу облікової справи платника податків у 10-денний строк після прийняття такого рішення, а орган доходів і зборів за новим місцем обліку - взяття на облік протягом 20 календарних днів після прийняття такого рішення незалежно від того, отримана чи ні облікова справа такого платника податків від органу доходів і зборів за його попереднім місцем обліку.

Згідно пп. 10.2.3 п. 10.2 р. X Порядку після взяття на облік платника податків, включеного/не включеного до Реєстру, орган доходів і зборів за новим місцем обліку протягом 5 робочих днів направляє повідомлення за ф. N 15-ОПП до фінансових установ, у яких відкриті рахунки такого платника податків.

Дані про взяття на облік платника податків, включеного/не включеного до Реєстру та відомості щодо якого містяться в Єдиному державному реєстрі (далі - ЄДР), передаються до ЄДР у день взяття на облік в органі доходів і зборів за новим місцем обліку із зазначенням: дати та номера запису про взяття на облік, назви та ідентифікаційного коду органу доходів і зборів, у якому платника податків взято на облік.

Відповідно до пп. 10.2.4 п. 10.2 р. X Порядку у разі зміни місцезнаходження, пов'язаної із зміною адміністративно-територіальної одиниці, платника податків, який зарахований до категорії ВПП, процедура зняття з обліку/взяття на облік такого платника податків:

не проводиться, якщо при зміні місцезнаходження платника податків не змінилось місто (область) чи адміністративно-територіальна одиниця, які обслуговуються органом доходів і зборів, де такий платник податків перебував на обліку на дату державної реєстрації зміни місцезнаходження, або такі зміни відбулися, але платник податків не виявив бажання змінити спеціалізований орган доходів і зборів, що здійснює податкове супроводження ВПП, де він перебуває на обліку;

проводиться, якщо змінилось місто (область) чи адміністративно-територіальна одиниця, які обслуговуються органом доходів і зборів, де такий платник податків перебував на обліку на дату державної реєстрації зміни місцезнаходження, та платник податків виявив бажання перейти на обслуговування до нового спеціалізованого органу доходів і зборів, що здійснює податкове супроводження ВПП.

У другому випадку зняття з обліку/взяття на облік ВПП здійснюється за загальними процедурами, визначеними Порядком. При цьому взяття на облік такого платника податків здійснюється в самостійно обраному ним спеціалізованому органі доходів і зборів, що здійснює податкове супроводження ВПП.

Переведення платника податків здійснюється на підставі рішення центрального органу доходів і зборів про зміну основного місця обліку платника податків (пп. 10.3.1 п. 10.3 р. X Порядку).

Орган доходів і зборів, що ініціював зміну основного місця обліку платника податків, після прийняття центральним органом доходів і зборів рішення про зміну основного місця обліку платника податків протягом 5 робочих днів інформує про це такого платника податків шляхом направлення повідомлення за ф. N 15-ОПП (пп. 10.3.2 п. 10.3 р. X Порядку).

Після взяття на облік за новим місцем обліку орган доходів і зборів за новим місцем обліку протягом 5 робочих днів направляє повідомлення за ф. N 15-ОПП до фінансових установ, у яких відкриті рахунки платника податків (пп. 10.3.3 п. 10.3 р. X Порядку).

Дані про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого містяться в ЄДР, передаються до ЄДР у день взяття на облік в органі доходів і зборів за новим місцем обліку із зазначенням: дати та номера запису про взяття на облік, назви та ідентифікаційного коду органу доходів і зборів, у якому платника податків взято на облік.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
Galla
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5685
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2571 раз.

UNREAD_POST Galla » 16 окт 2013, 12:36

а можна взнати категорію та підкатегорію, де розміщена дана відповідь? Дякую
Galla
 
Сообщений: 719
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 566 раз.
Поблагодарили: 250 раз.

UNREAD_POST налоговик » 16 окт 2013, 22:19

Galla писал(а):а можна взнати категорію та підкатегорію, де розміщена дана відповідь? Дякую


Категорія:
119. Облік платників податків
Підкатегорія:
119.06 внесення змін до облікових даних платників податків

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
Galla
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5685
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2571 раз.

UNREAD_POST налоговик » 28 окт 2013, 23:28

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 01.10.2013 р. N 12363/6/99-99-18-06-05-15

Міністерство доходів і зборів України розглянуло звернення щодо переведення на обслуговування до Міжрегіонального управління Міндоходів - Центрального офісу з обслуговування великих платників податків та повідомляє.

Підпунктом 14.1.24 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) визначено, що великий платник податків – юридична особа, у якої обсяг доходу від усіх видів діяльності за останні чотири послідовні податкові (звітні) квартали перевищує п’ятсот мільйонів гривень або загальна сума сплачених до Державного бюджету України податків за платежами, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, за такий самий період перевищує дванадцять мільйонів гривень.

Згідно із п. 64.7 ст. 64 Кодексу центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, визначає порядок обліку платників податків у контролюючих органах та порядок формування Реєстру великих платників податків (далі – Реєстр) на відповідний рік з урахуванням критеріїв, визначених Кодексом для великих платників податків.

Відбір платників податків для включення до Реєстру на наступний календарний рік здійснюється на підставі аналізу інформації про сумарні обсяги доходів від усіх видів діяльності платника податків за друге півріччя попереднього року та перше півріччя поточного року, та суми сплачених до Державного бюджету України податків за платежами, що контролюються контролюючими органами, у другому півріччі попереднього року та першому півріччі поточного року (п. 2.1 Порядку формування Реєстру великих платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 11.09.2012 р. N 986, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.11.2012 р. за N 1860/22172).

За даними податкової звітності доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування за друге півріччя 2012 року та за перше півріччя 2013 року перевищують 500 млн. грн., а загальна сума сплачених до державного бюджету податків за платежами, контроль за якими покладено на контролюючі органи, за такий самий період перевищує 12 млн. гривень.

Враховуюче наведене, показники діяльності відповідають визначенню великого платника податків.

Після включення платника податків до Реєстру великих платників податків та отримання повідомлення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, про таке включення платник податків зобов'язаний стати на облік у контролюючому органі, що здійснює податкове супроводження великих платників податків, з початку податкового періоду (календарного року), на який сформовано Реєстр.

Відповідно до пп. 10.2.1 п. 10.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. N 1588 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 29.12.2011 р. N 1562/20300 (далі – Порядок), у разі отримання платником податків повідомлення про включення/невключення платника податків до Реєстру такий платник податків зобов’язаний не пізніше 15 листопада поточного року подати до вказаного у такому повідомленні контролюючому органу за новим місцем обліку заяву за формою N 1-ОПП про взяття на облік з початку календарного року, на який сформовано реєстр.

Щодо великих платників податків, які самостійно не стали на облік у контролюючому органі, що здійснює супроводження великих платників податків, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, має право приймати рішення про зміну основного місця обліку та переведення їх на облік у контролюючі органи, що здійснюють супроводження великих платників податків.

Заступник Міністра

А. П. Ігнатов

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
Galla
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5685
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2571 раз.

UNREAD_POST vikakool » 29 окт 2013, 10:54

Коллеги, а подскажите, плиз!

Если предприятие получило такое уведомление, то ему придется все РРО (а у него их о-го-го!!) снимать с учета в старой ГНС и ставить на учет в новой ГНС для ВПП, так? это ж легче утопиться :)

Может, где-то написано, как можно обойтись без этого?
vikakool
 
Сообщений: 4028
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 863 раз.
Поблагодарили: 600 раз.

UNREAD_POST налоговик » 29 окт 2013, 11:11

Вроде перерегистрация не требуется

3. Перереєстрація РРО

1. У разі перереєстрації з метою використання РРО в іншій господарській одиниці суб'єктом господарювання надається реєстраційна заява з позначкою "Перереєстрація", документ на право власності або документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО, та реєстраційне посвідчення.

Після отримання належним чином оформлених документів посадова особа органу доходів і зборів не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до інформаційної системи Міндоходів та повертає суб'єкту господарювання реєстраційне посвідчення з відміткою про перереєстрацію РРО в органі доходів і зборів.

3. Перереєстрація РРО

1. У разі перереєстрації з метою використання РРО в іншій господарській одиниці суб'єктом господарювання надається реєстраційна заява з позначкою "Перереєстрація", документ на право власності або документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО, та реєстраційне посвідчення.

Після отримання належним чином оформлених документів посадова особа органу доходів і зборів не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до інформаційної системи Міндоходів та повертає суб'єкту господарювання реєстраційне посвідчення з відміткою про перереєстрацію РРО в органі доходів і зборів.

2. У разі зміни даних щодо суб'єкта господарювання, які зазначаються в реєстраційному посвідченні (податковий номер або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті, найменування (прізвище, ім'я, по батькові)), або сфери застосування РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення РРО, а також у разі встановлення розбіжностей чи помилок у записах реєстраційного посвідчення, втрати або непридатності його для користування суб'єкт господарювання протягом п'яти робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни або інші підстави для заміни реєстраційного посвідчення, подає до органу доходів і зборів за місцем реєстрації РРО реєстраційну заяву з позначкою "Перереєстрація" із зазначенням причини перереєстрації та реєстраційне посвідчення.

Після отримання документів посадова особа органу доходів і зборів не пізніше двох робочих днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до інформаційної системи Міндоходів та видає суб'єкту господарювання нове реєстраційне посвідчення.

3. При перереєстрації РРО довідка про опломбування РРО надається суб'єктом господарювання у разі, якщо зміна даних про суб'єкта господарювання, які зазначаються в реєстраційному посвідченні та, відповідно, відображаються у всіх розрахункових документах, чеках усіх звітів, потребує переопломбування РРО.

Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)

Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5685
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2571 раз.

UNREAD_POST vikakool » 29 окт 2013, 11:42

Упс...т.е. выходит, что если я просто перехожу в другой район/город, то мне тоже не нужно перерегистрировать РРО? :shock:
vikakool
 
Сообщений: 4028
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 863 раз.
Поблагодарили: 600 раз.

UNREAD_POST налоговик » 29 окт 2013, 14:33

vikakool писал(а):Упс...т.е. выходит, что если я просто перехожу в другой район/город, то мне тоже не нужно перерегистрировать РРО? :shock:


Я так понимаю, лишь бы торговая точка не переехала.

Раньше когда переезжали фискальный номер менялся?
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5685
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2571 раз.

UNREAD_POST налоговик » 23 дек 2013, 14:41

Вестник миндоходов

13.12.2013, № 47
КРУПНЫЕ НАЛОГОПЛАТЕЛЬЩИКИ: ОСОБЕННОСТИ УЧЕТА И ПРЕДСТАВЛЕНИЯ ОТЧЕТНОСТИ

Согласно п. 64.7 ст. 64 Налогового кодекса порядок формирования Реестра крупных налогоплательщиков (далее — Реестр) на соответствующий год с учетом критериев, определенных этим Кодексом для крупных налогоплательщиков (далее — КНП), определяет Миндоходов Украины.
В случае включения налогоплательщика в Реестр на него распространяются нормы, установленные Налоговым кодексом для КНП.
После включения налогоплательщика в Реестр и получения уведомления Миндоходов Украины о таком включении плательщик обязан стать на учет в контролирующем органе, осуществляющем налоговое сопровождение КНП, с начала налогового периода (календарного года), на который сформирован Реестр.
В соответствии с пп. 10.2.1 п. 10.2 Порядка № 1588 в случае получения налогоплательщиком уведомления о включении/невключении его в Реестр такой плательщик обязан не позднее 15 ноября текущего года подать в указанный в таком уведомлении контролирующий орган по новому месту учета заявление по форме № 1-ОПП о постановке на учет с начала календарного года, на который сформирован Реестр.
Если КНП самостоятельно не стал на учет в контролирующем органе, осуществляющем сопровождение таких плательщиков, то Миндоходов Украины имеет право принять решение об изменении основного места учета и перевести такого плательщика на учет в контролирующие органы, осуществляющие сопровождение КНП.
В случае отсутствия по месту регистрации КНП контролирующего органа, осуществляющего сопровождение таких плательщиков, учет осуществляется или территориально ближайшим контролирующим органом, который осуществляет сопровождение КНП, или другим контролирующим органом.
При принятии решения о переведении КНП на учет в контролирующий орган, осуществляющий их сопровождение, либо другой контролирующий орган соответствующие контролирующие органы обязаны в течение 20 календарных дней после принятия такого решения осуществить постановку на учет/снятие с учета такого налогоплательщика.
В случае если Миндоходов Украины принято решение о переведении КНП на учет в контролирующий орган, осуществляющий сопровождение таких плательщиков, либо другой контролирующий орган, то после постановки его на учет по новому месту учета он обязан уплачивать налоги по месту предыдущего учета в контролирующих органах, а представлять налоговую отчетность и выполнять другие обязанности, предусмотренные этим Кодексом, — по новому месту учета.

ОТБОР КРУПНЫХ ПЛАТЕЛЬЩИКОВ

Отбор налогоплательщиков для включения в Реестр на следующий календарный год осуществляется на основании анализа информации о суммарных объемах доходов от всех видов деятельности за второе полугодие предыдущего года и первое полугодие текущего года и суммах уплаченных в Государственный бюджет Украины налогов по платежам, контроль за которыми осуществляют контролирующие органы (п. 2.1 Порядка № 986).
Так, если по данным налоговой отчетности налогоплательщика доходы, которые учитываются при определении объекта налогообложения за второе полугодие 2012 г. и за первое полугодие 2013 г., превышают 500 млн. грн., а общая сумма уплаченных в государственный бюджет налогов по платежам, контроль за которыми возложен на контролирующие органы, за такой же период превышает 12 млн. грн., такие плательщики включаются в Реестр КНП.
На 2014 г. Реестр КНП утвержден приказом № 543.

ПРЕДСТАВЛЕНИЕ НАЛОГОВОЙ ОТЧЕТНОСТИ

Налогоплательщики, относящиеся к крупным предприятиям, представляют налоговые декларации в контролирующий орган в электронной форме с соблюдением условия регистрации электронной подписи подотчетных лиц в порядке, определенном законодательством (п. 49.4 ст. 49 Налогового кодекса).
Аккредитованный центр сертификации ключей центрального органа Миндоходов Украины бесплатно предоставляет лицам, намеревающимся представить налоговую декларацию в электронной форме, услуги в сфере электронной цифровой подписи.
Электронная подпись — это данные в электронной форме, которые прилагаются к другим электронным данным или логически с ними связаны и предназначены для идентификации лица, подписавшего эти данные (ст. 1 Закона № 852).
Общие принципы организации информационного обмена при представлении налогоплательщиками налоговой отчетности в электронной форме с использованием электронной цифровой подписи определены Инструкцией № 233.
Для представления налоговых документов в электронном виде налогоплательщик должен иметь:
специализированное программное обеспечение для формирования налоговых документов в электронном виде в утвержденном формате (стандарте);
доступ к сети Интернет и возможность отправки/приема электронных сообщений по электронной почте;
средство криптографической защиты информации (далее — средство КЗИ), совместимое по форматам данных со средствами КЗИ, используемыми в органах доходов и сборов;
действующие усиленные сертификаты открытых ключей, сформированных аккредитованным центром сертификации ключей для налогоплательщика и уполномоченных должностных лиц налогоплательщика, подписи которых являются обязательными для налоговой отчетности в бумажной форме.
Налоговые документы в электронном виде с обязательными реквизитами (в том числе с электронной цифровой подписью налогоплательщика (его должностных лиц)), представленные в соответствии с Инструкцией № 233, согласно законодательству являются оригиналами, имеют юридическую силу, должны храниться и могут использоваться в ходе судебного или досудебного разрешения споров.
При представлении налогового документа в электронном виде налогоплательщик имеет право не представлять налоговые документы на бумажных носителях.

ПРОВЕРКИ КРУПНЫХ ПЛАТЕЛЬЩИКОВ

Продолжительность документальных плановых проверок для КНП не должна превышать 30 рабочих дней. Продление сроков их проведения возможно по решению руководителя контролирующего органа не более чем на 15 рабочих дней (п. 82.1 ст. 82 Налогового кодекса).
Продолжительность документальных внеплановых проверок КНП не должна превышать 15 рабочих дней. Продление сроков проведения таких проверок возможно по решению руководителя контролирующего органа не более чем на 10 рабочих дней (п. 82.2 вышеуказанной статьи Кодекса).
Основаниями для продления срока проверки являются:
заявление субъекта хозяйствования (в случае необходимости представления им документов, касающихся вопросов проверки);
сменный режим работы или суммированный учет рабочего времени субъекта хозяйствования и/или его хозяйственных объектов.
Проведение документальной выездной плановой и внеплановой проверки КНП может быть приостановлено по решению руководителя контролирующего органа, оформляемого приказом, копия которого не позднее следующего рабочего дня вручается налогоплательщику или его уполномоченному представителю под расписку, с дальнейшим возобновлением ее проведения на неиспользованный срок.
Приостановление документальной выездной плановой, внеплановой проверки прерывает течение срока ее проведения в случае вручения налогоплательщику или его уполномоченному представителю под расписку копии приказа о таком приостановлении.
При этом проверка может быть приостановлена на общий срок, не превышающий 30 рабочих дней, а в случае необходимости проведения экспертизы, получения информации от иностранных государственных органов о деятельности налогоплательщика, завершения рассмотрения судом исков по вопросам, связанным с предметом проверки, восстановления налогоплательщиком утерянных документов проверка может быть приостановлена на срок, необходимый для завершения таких процедур.
Налогоплательщик обязан предоставить должностным (служебным) лицам контролирующих органов в полном объеме все документы, которые относятся или связаны с предметом проверки. Такая обязанность возникает у налогоплательщика после начала проверки.
При этом КНП обязан также предоставить в электронной форме с соблюдением условия регистрации электронной подписи подотчетных лиц копии документов по учету доходов, расходов и других показателей, связанных с определением объектов налогообложения (налоговых обязательств), первичных документов, регистров бухгалтерского учета, финансовой отчетности, других документов, связанных с исчислением и уплатой налогов и сборов (если такие документы создаются им в электронной форме), не позднее рабочего дня, следующего за днем начала документальной выездной плановой, внеплановой проверки, документальной невыездной проверки (абзац второй п. 85.2 ст. 82 Налогового кодекса).
При проведении проверок должностные лица контролирующего органа имеют право получать у налогоплательщиков надлежащим образом заверенные копии первичных финансово-хозяйственных, бухгалтерских и других документов, свидетельствующих об утаивании (занижении) объектов налогообложения, неуплате налогов, сборов, платежей, нарушении требований другого законодательства, контроль за соблюдением которого возложен на контролирующие органы (п. 85.4 вышеуказанной статьи Кодекса).

АВТОМАТИЧЕСКОЕ ВОЗМЕЩЕНИЕ НДС

Критерии, одновременное соответствие которым дает право налогоплательщикам на получение автоматического бюджетного возмещения НДС, определены п. 200.19 ст. 200 Налогового кодекса.
Определение соответствия налогоплательщика критериям, приведенным в указанной норме Налогового кодекса, проводится в автоматизированном режиме в течение 15 календарных дней после предельного срока представления отчетности.
Автоматическое бюджетное возмещение НДС осуществляется по результатам камеральной проверки, которая проводится в течение 20 календарных дней, следующих за предельным сроком получения налоговой декларации.
Контролирующий орган в течение трех рабочих дней после окончания проверки выдает органу, осуществляющему казначейское обслуживание бюджетных средств, заключение с указанием суммы, подлежащей автоматическому возмещению из бюджета.
Орган, осуществляющий казначейское обслуживание бюджетных средств, выдает налогоплательщику сумму автоматического бюджетного возмещения НДС путем перечисления денежных средств с бюджетного счета на текущий банковский счет налогоплательщика в обслуживающем банке в течение трех операционных дней после получения заключения контролирующего органа.
Предлагаем ответы на вопросы, чаще всего поступающие в Центральный офис по обслуживанию крупных плательщиков.

СМЕНА МЕСТА УЧЕТА КРУПНОГО ПЛАТЕЛЬЩИКА

По какому месту учета обязан уплачивать налоги и представлять налоговую отчетность КНП после постановки его на учет по новому месту учета?
В соответствии с абзацем последним п. 64.7 ст. 64 Налогового кодекса КНП, по которому Миндоходов Украины принято решение о переведении на учет в контролирующий орган, осуществляющий налоговое сопровождение КНП, либо другой контролирующий орган, после постановки его на учет по новому месту обязан уплачивать налоги по месту предыдущего учета в контролирующих органах, а представлять налоговую отчетность и выполнять другие обязанности, предусмотренные этим Кодексом, — по новому месту учета.
Следовательно, после постановки КНП на учет по новому месту уплачивать налоги такой плательщик обязан по месту предыдущего учета, а представлять налоговую отчетность — по новому месту учета.

ПРЕДСТАВЛЕНИЕ ОТЧЕТНОСТИ ПО ЕДИНОМУ ВЗНОСУ

В какой орган представляется отчетность по единому взносу страхователями — КНП?
В соответствии с п. 4 части второй ст. 6 Закона № 2464 плательщик единого взноса обязан представлять отчетность в орган доходов и сборов по основному месту учета плательщика единого взноса в сроки, порядке и по форме, установленным Миндоходов Украины, по согласованию с Пенсионным фондом Украины и фондами общеобязательного государственного социального страхования.
Также согласно п. 2.1 Порядка № 454 отчет представляется страхователем или ответственным лицом страхователя по месту постановки на учет в органах доходов и сборов.
Таким образом, отчетность по единому взносу представляется КНП в орган доходов и сборов по основному месту учета.

ДОГОВОР О ПРЕДСТАВЛЕНИИ ОТЧЕТНОСТИ В ЭЛЕКТРОННОМ ВИДЕ

КНП состоит на учете в качестве плательщика отдельного налога в нескольких органах доходов и сборов. Необходимо ли в данном случае заключать договор о представлении отчетности в электронном виде с каждым отдельным территориальным органом Миндоходов Украины?
В соответствии с Инструкцией № 233 плательщик налога может направить в контролирующий орган средствами телекоммуникационной связи налоговые документы в электронном виде, если с контролирующим органом заключен договор о признании электронных документов, а также произведен обмен усиленными сертификатами открытых ключей, сформированными аккредитованным центром сертификации ключей.
Следовательно, если КНП состоит на учете в качестве плательщика отдельного налога в нескольких контролирующих органах, то для представления налоговой отчетности в электронном виде такой налогоплательщик должен заключить договор о признании электронных документов, а также произвести обмен усиленными сертификатами открытых ключей, сформированными аккредитованным центром сертификации ключей, с каждым отдельным контролирующим органом.

ЭЛЕКТРОННАЯ ЦИФРОВАЯ ПОДПИСЬ

Необходимо ли КНП при предоставлении документов в электронной форме в ходе проведения документальной проверки налагать электронную цифровую подпись?
Порядок предоставления документов ВПП в электронной форме при проведении документальной проверки утвержден приказом № 1393.
Электронные документы с соблюдением требований законодательства об электронных документах и электронном документообороте при их наличии КНП обязан предоставить не позднее рабочего дня, следующего за днем начала документальной выездной плановой, внеплановой проверки, документальной невыездной проверки.
Формирование электронного документа КНП завершается наложением электронной цифровой подписи должностных лиц КНП в следующем порядке: первой — электронная цифровая подпись главного бухгалтера (бухгалтера) или электронная цифровая подпись руководителя; второй — электронная цифровая подпись, являющаяся аналогом оттиска печати КНП.
После наложения электронной цифровой подписи КНП осуществляет зашифровку электронного документа КНП.
Электронные документы КНП предоставляются лично ответственным лицом на электронных носителях или средствами телекоммуникационной связи (при наличии технической возможности) с описью вложенных документов.
Таким образом, при проведении документальной проверки предоставленные в электронной форме документы должны быть удостоверены электронной цифровой подписью должностных лиц.

УПЛАТА НДФЛ ФИЛИАЛОМ ПРЕДПРИЯТИЯ

Филиалы КНП размещены в разных областных центрах. Согласно учетной политике предприятия заработную плату работникам начисляет головное предприятие. Куда необходимо в данном случае уплачивать НДФЛ?
В соответствии с абзацем вторым пп. 168.4.3 п. 168.4 ст. 168 Налогового кодекса в случае если обособленное подразделение не уполномочено начислять (уплачивать) НДФЛ за такое обособленное подразделение, все обязанности налогового агента выполняет юридическое лицо. Налог на доходы, начисленный работникам обособленного подразделения, перечисляется в местный бюджет по местонахождению такого обособленного подразделения.
При принятии решения о создании обособленного подразделения юридическое лицо уведомляет об этом контролирующие органы по своему местонахождению и местонахождению таких новосозданных подразделений в установленном порядке.
Таким образом, НДФЛ перечисляется в местный бюджет по местонахождению такого обособленного подразделения.

Ирина Нечипорук,
заведующая сектором Интернет-коммуникаций Информационно-коммуникационного управления Межрегионального главного управления Миндоходов Украины — Центрального офиса по обслуживанию крупных плательщиков
Светлана Емельянова,
главный государственный инспектор отдела медиа-сопровождения
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5685
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2571 раз.

UNREAD_POST налоговик » 23 ноя 2015, 16:24

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
21 жовтня 2015 року N 911

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
09 листопада 2015 р. за N 1395/27840

Порядок формування Реєстру великих платників податків

I. Загальні положення

1. Формування та затвердження Реєстру великих платників податків (далі - Реєстр ВПП) здійснюються Державною фіскальною службою України (далі - ДФС України) щороку.

2. До Реєстру ВПП включаються платники податків, які відповідають критеріям великого платника податків, визначеним підпунктом 14.1.24 пункту 14.1 статті 14 розділу I Податкового кодексу України (далі - Кодекс).

3. У разі включення платника податків до Реєстру ВПП на нього поширюються особливості щодо великих платників податків, визначені Кодексом.

II. Відбір платників податків, формування та затвердження Реєстру ВПП

1. Відбір платників податків для включення до Реєстру ВПП на наступний календарний рік здійснюється структурним підрозділом ДФС України, за яким закріплено функції моніторингу результатів супроводження великих платників податків, на підставі аналізу інформації:

1) про сумарні обсяги доходів від усіх видів діяльності платника податків за результатами попереднього року (надається структурним підрозділом ДФС України, за яким закріплено функції організації робіт з приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності);

2) про суми сплачених до Державного бюджету України податків за платежами, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у другому півріччі попереднього року та першому півріччі поточного року (надається структурним підрозділом ДФС України, за яким закріплено функції організації роботи з ведення обліку доходів і зборів).

2. Інформація, визначена у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, надається підрозділу ДФС України, за яким закріплено функцію моніторингу результатів супроводження великих платників податків, до 27 серпня поточного року.

3. За результатами аналізу структурний підрозділ ДФС України, за яким закріплено функцію моніторингу результатів супроводження великих платників податків, формує переліки великих платників податків, які до 04 вересня поточного року направляються до головних управлінь ДФС в областях, місті Києві, Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офіса з обслуговування великих платників (далі - Центральний офіс).

4. Головні управління ДФС в областях, місті Києві та Центральний офіс аналізують отримані переліки великих платників податків та до 11 вересня поточного року подають до ДФС України засобами електронного зв'язку обґрунтовані пропозиції щодо включення/виключення до/з переліків великих платників податків.

5. Структурний підрозділ ДФС України, за яким закріплено функцію моніторингу результатів супроводження великих платників податків, розглядає надані пропозиції та формує Реєстр ВПП на наступний календарний рік за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

6. Реєстр ВПП на наступний календарний рік до 27 вересня поточного року затверджується наказом ДФС України, який надсилається до головних управлінь ДФС в областях, місті Києві та Центрального офіса та не пізніше наступного робочого дня оприлюднюється на офіційному порталі ДФС України.

III. Дії контролюючих органів та платників податків після затвердження Реєстру ВПП

1. Структурний підрозділ ДФС України, за яким закріплено функцію моніторингу результатів супроводження великих платників податків, до 15 жовтня поточного року надсилає (поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення) кожному платнику податків, якого включено до Реєстру ВПП, повідомлення про включення такого платника податків до Реєстру ВПП на наступний рік за формою N 1-ВПП, наведеною в додатку 2 до цього Порядку.

2. Головні управління ДФС в областях, місті Києві та Центральний офіс:

1) після отримання Реєстру ВПП проводять роз'яснювальну роботу з великими платниками податків, які не перебувають на обліку в контролюючих органах, що здійснюють супроводження великих платників податків, щодо виконання вимог Кодексу в частині обов'язковості переведення на облік до таких контролюючих органів, порядку такого переведення та забезпечують взяття на облік / зняття з обліку платників податків у відповідних контролюючих органах;

2) до 20 листопада поточного року інформують засобами електронного зв'язку структурний підрозділ ДФС України, за яким закріплено функцію моніторингу результатів супроводження великих платників податків, про подання/неподання заяв про зняття з обліку / взяття на облік у відповідних контролюючих органах платниками податків, яких включено до Реєстру ВПП на наступний календарний рік;

3) до 03 січня року, на який сформовано Реєстр ВПП, інформують засобами електронного зв'язку структурний підрозділ ДФС України, за яким закріплено функцію моніторингу результатів супроводження великих платників податків, про зняття з обліку / взяття на облік у відповідних контролюючих органах платників податків, яких включено / не включено до Реєстру ВПП.

3. Великі платники податків, які не обліковуються в контролюючих органах, що здійснюють супроводження великих платників податків, зобов'язані не пізніше 15 листопада поточного року подати заяви за формою N 1-ОПП (додаток 6 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09 грудня 2011 року N 1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2011 року за N 1562/20300) до одного з контролюючих органів, наведених на зворотному боці повідомлення про включення підприємства до Реєстру ВПП на наступний календарний рік.

4. Щодо великих платників податків, які не подали до відповідного контролюючого органу заяви за формою N 1-ОПП у визначений пунктом 3 цього розділу строк, ДФС України приймає рішення про зміну основного місця обліку та переведення на облік до контролюючого органу, що здійснює супроводження великих платників податків, чи іншого контролюючого органу.

Рішення ДФС України про зміну основного місця обліку та переведення на облік до контролюючого органу, що здійснює супроводження великих платників податків, чи іншого контролюючого органу надсилаються (поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення) великим платникам податків, які не подали в установлені терміни заяву про взяття на облік до відповідного контролюючого органу, за формою N 2-ВПП, наведеною в додатку 3 до цього Порядку.

5. ДФС України має право приймати рішення про зміну основного місця обліку та переведення на обслуговування до контролюючих органів за їх місцезнаходженням тих платників податків, які не включені до Реєстру ВПП на наступний календарний рік, перебувають на обліку в контролюючих органах, що здійснюють супроводження великих платників податків, і які самостійно не перейшли на облік до контролюючих органів за своїм місцезнаходженням (крім випадків, коли стосовно платника податків прийнято рішення про припинення).

IV. Внесення змін до Реєстру ВПП

1. Протягом календарного року, на який сформовано Реєстр ВПП, до зазначеного Реєстру можуть бути внесені зміни у разі:

1) якщо платник податків у наступних після затвердження Реєстру ВПП податкових періодах досяг критеріїв, визначених підпунктом 14.1.24 пункту 14.1 статті 14 розділу I Кодексу (у тому числі за рахунок подання уточнюючих декларацій (розрахунків) або за результатами перевірок, проведених контролюючими органами);

2) припинення юридичної особи.

2. Внесення змін до Реєстру ВПП оформлюється наказом ДФС України, проект якого готується структурним підрозділом ДФС України, за яким закріплено функцію моніторингу результатів супроводження великих платників податків, на підставі відповідних подань начальників (перших заступників начальників) головних управлінь ДФС в областях, місті Києві та Центрального офіса.

 

В. о. начальника
Управління організації
обміну та аналізу інформації
І. П. Кизимчук
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5685
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2571 раз.

UNREAD_POST Galochka » 24 дек 2015, 13:18

Коллеги, кто знает а можно зарегистрировать договор про признание электронных документов по новому месту регистрации в офисе КПН, а работать пока по старому договору до конца года?
Galochka
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 24 дек 2015, 12:44
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 25 фев 2016, 15:51

Фискальная служба хочет закрепить консультанта за каждым крупным налогоплательщиком

Государственная фискальная служба намерена до 1 мая 2016 года закрепить за каждым крупным налогоплательщиком налогового консультанта.
Об этом говорится в видео комментарии руководителя Центрального офиса по обслуживанию крупных налогоплательщиков Евгения Бамбизова в ходе открытия офиса крупных плательщиков налогов в Виннице.
"До 1 мая 2016 года за каждым крупным плательщиком налогов будет закреплен отдельный налоговый консультант. То есть каждый плательщик сможет обращаться к своему налоговому консультанту и получить весь спектр услуг, или получить любую консультацию", - сказал он.
Бамбизов отметил, что ГФС в 2016 году намерена также внедрить для крупных налогоплательщиков электронные проверки и электронный документооборот.
"Нам это позволит осуществлять обслуживание наших налогоплательщиков дистанционно и уменьшить затраты рабочего времени налогоплательщиков на визит в Государственную фискальную службу", - отметил он.
Кроме того, как ранее сообщалось, ГФС намерена отменить встречные и внеплановые проверки для крупных налогоплательщиков, которые будут стоять на налоговом учете в центральном офисе по обслуживанию крупных налогоплательщиков. Налогоплательщики, обслуживающиеся в указанном офисе, будут получать возмещение налога на добавленную стоимость в автоматическом режиме.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5685
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 802 раз.
Поблагодарили: 2571 раз.


Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya