Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Чрезвычайное положение: хоздеятельность, налоги

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST VOA » 27 мар 2014, 15:18

Если у Вас зарплатный проект, то перечисляйте как обычно.
Если снимаете по чеку в банке или выдаёте из выручки - делайте депонентную ведомость.
Или пусть работник принесёт доверенность на выдачу его з/п доверенному лицу.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5143
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1788 раз.
Поблагодарили: 1996 раз.

UNREAD_POST sonata » 28 мар 2014, 11:44

Здравствуйте, нужна помощь в следующем вопросе. В связи с ситуацией в стране принято решение экономить (мы не бюджетники, гос.организация, но на хозрасчете, на содержание гос-во не платит нам). На чем экономить? Рац.использование энергоносителей, бензин и т.п., но главный вопрос, экономия по зарплате. Работникам выплачивались надбавки за стаж работы на предприятии, предусмотренные колдоговором, надбавки за интенсивность труда, согл.приказам и штатному расписанию, надбавка водителю за ненормир.раб день. Хотим убрать надбавки за интенсивность труда, возможно за выслугу лет. законно ли это? Также вопрос можем ли мы убрать надбавку водителю за ненормир.раб.день, которая предусмотрена законом. Люди будут идти по 5 дней за свой счет согласно заявлений. Посоветуйте как это оформить, на что ссылаться, какая ответственность, если надбавки предусмотрены, может нужно начислять, но не выплачивать, а показывать задолженность на конец месяца..... Может и вы принимаете какие-то меры по экономии средств, поделитесь мыслями. Спасибо заранее за ответ.
sonata
 
Сообщений: 11
Зарегистрирован: 18 мар 2013, 14:08
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST p_o_d_a_t_k_u » 01 апр 2014, 09:55

ARKTIKA писал(а):SOS!! Подскажите пожалуйста, может у кого тоже забрали сотрудника на срочную службу. Как поступить, сотрудника забрали 25.03 повідомлення он передал 27.03 в нем указанно "призваний на військову службу" когда необходимо произвести ему выплаты, в ближайшие сроки выплаты з/платы, или по возвращению данного сотрудника со сборов на основании военного билета. Во всех статьях написано о сбережении за данным сотрудником средней з/платы, но ничего не указанно о сроках ее выплаты. И если мы выплатим по возвращении сотрудника одной суммой /как больничный/, будут ли штрафы за не вовремя начисленную и выплаченную з/плату. У кого какие мысли есть?



Працівника викликали у військкомат: які виплати проводити

Вид виплат, що необхідно проводити працівникам, мобілізованим до лав Збройних Сил України, залежить від змісту та приписів мобілізаційних документів, які вони отримують з військкоматів.

Працівники зобов'язані з'явитися до військових частин або на збірні пункти військ­коматів у строки, зазначені в отриманих ними документах: мобілізаційних розпорядженнях, повістках або розпорядженнях військових комісарів (ч. 3 ст. 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» від 21.10.1993 р. № 3543-XII, далі — Закон про мобілізацію).

Працівники, які є військовозобов’язаними, можуть бути призвані як на навчальні збори призначеного складу, так і на військову службу та зараховані до штатів військових підрозділів, до яких вони прибувають. Відповідь на те, куди та на який термін призвано працівника, повинні містити надані йому військкоматом повістка, мобілізаційне розпорядження тощо.

На практиці військовозобов’язаним вручають повістки, у яких зазвичай працівника викликають до військового комісаріату без зазначення причин із вказівкою лише, на який час і на яку дату з’явитися. Це може бути як уточнення даних військового обліку, так і призов на навчальні збори або ж на військову службу.

Мобілізаційні розпорядження (повістки) можуть містити тільки термін, упродовж якого особі необхідно з’явитися на збірний пункт, та адресу, і не пояснювати, чи перебуватиме працівник на навчальних зборах, або його призивають на військову службу. Досить часто на підприємства військкомати надсилають копію наказу про часткову мобілізацію та доводять його приписи до підприємств відповідно до мобілізаційних планів.

Однак поспішати зі звільненням працівників, яким надійшла повістка у зв’язку з оголошенням в Україні часткової мобілізації, не варто. Необхідно детально з’ясувати та отримати від працівника всі можливі документи, які засвідчуватимуть, куди та на який строк його призвано.

Якщо неможливо за повісткою чи з усних пояснень працівника з’ясувати зазначені вище подробиці, є сенс в табелі проставляти неявку із нез’ясовних причин «НЗ» (код 28) або ж інші причини неявок «І» (код 30). У подальшому, після з’ясування причин, потрібно скласти акт про неявку працівника. До такого акту потім додадуть пояснення працівника та документи, що засвідчують причини його відсутності.

Якщо ж у повістці чітко вказано, що військовозобов’язаного працівника призивають на навчальні збори, у такому разі в табелі обліку використаного робочого часу дні відсутності працівника у зв’язку з виконанням державних і громадських обов'язків, військовими зборами позначають «ІН» (код 22).

Далі розглянемо найпоширеніші ситуації, що виникають у разі виклику працівника за повісткою до військкомату.

Працівника викликали до військкомату для уточнення його даних

Насамперед нагадаємо: у разі оголошення мобілізації громадяни зобов’язані з'являтися за викликом до військкоматів для постановки на військовий облік та визначення призначення на воєнний час (ч. 1 ст. 22 Закону про мобілізацію).

Тому повістка працівнику про виклик до військкомату — іще не привід вважати його призваним на навчальні збори чи мобілізованим на військову службу.

Громадяни, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України, чи проходять службу у військовому резерві, зобов'язані, зокрема, прибувати за викликом районного (міського) військкомату для оформлення військово-облікових документів, приписки, проходження медогляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов'язаних (ч. 10 ст. 1 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» від 25.03.1992 р. № 2232-XII, далі — Закон про військову службу).

Для виконання обов'язків, пов'язаних із узяттям на військовий облік, громадян звільняють від роботи на час, необхідний для виконання зазначених обов'язків, зі збереженням за ними місця роботи (посади) і середньої зарплати (ч. 2 ст. 21 Закону про військовий обов’язок). На підприємстві працівник має надати повістку відділу до кадрів. Саме повістка слугуватиме підставою для табелювання працівника й оплати цього часу в розмірі середнього заробітку.

Військкомат направив працівника на проходження військово-лікарської комісії

Громадяни України, яких призивають або приймають на військову службу, приймають на службу у військовому резерві, та військовозобов'язані, призначені для комплектування посад за відповідними військово-обліковими спеціальностями під час проведення мобілізації, мають проходити обов'язковий медогляд. Цього вимагає ч. 10 ст. 2 Закону про військовий обов’язок. І поки не буде висновків військово-лікарської комісії, працівник не вважається таким, що проходить навчальні збори, або ж мобілізованим.

На час проходження медичного обстеження за направленням військкомату за особами зберігаються місце роботи (посади) і середня зарплата (ч. 2 ст. 21 Закону про військовий обов’язок).

Згідно з п. 2.18 Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом МОЗ від 13.11.2001 р. № 455, особам, які проходять обстеження в лікувально-профілактичних закладах за направленням військкоматів, видають довідку довільної форми, засвідчену підписом завідувача відділенням і печаткою лікувально-профілактичного закладу.

Тож ця довідка разом із повісткою і буде підставою для того, щоб відпустити працівника з роботи та оплатити час його відсутності в розмірі середнього заробітку у зв’язку з проходженням медобстеження.

Детальніше — у матеріалі «Облік та оплата часу медичного обстеження за направленням військкомату» газети «Інтерактивна бухгалтерія» № 133 за 2013 рік.

Працівника викликали на навчальні збори

Відповідно до п. 4.6 Інструкції з організації і проведення навчальних зборів з військовозобов'язаними у військових частинах і установах Збройних Сил України, затвердженої наказом Міноборони України від 11.11.2009 р. № 560, командири військових частин (установ), до яких прибувають військовозобов’язані на навчальні збори, мають видати наказ про зарахування військовозобов'язаних до списків особового складу військової частини (установи), організувати їх облік, а також унести відповідні записи про проходження навчальних зборів у військово-облікові документи військовозобов'язаних із зазначенням тривалості й виду навчальних зборів, завіривши їх підписом, скріпленим гербовою печаткою військової частини (установи).

Тож працівник, якого мобілізовано на навчальні збори, причину початку своєї відсутності підтверджує повісткою, у якій мають бути обумовлені вид і строки навчальних зборів. Тривалість проходження зборів засвідчується записом у військовому квитку.

Після отримання повістки працівника відпускають з роботи за відповідним розпорядженням (наказом) керівника підприємства (установи).

У табелі обліку використаного робочого часу дні відсутності працівника на навчальних зборах позначають «ІН» (код 22) як інший невідпрацьований час, передбачений законодавством (зокрема, виконання державних і громадських обов'язків, зокрема, перебування на військових зборах).

За призваними на збори військовозобов’язаними на весь період зборів, ураховуючи час проїзду до місця їх проведення та назад, зберігають місце роботи, а також займану посаду й середню заробітну плату на підприємстві, в установі, організації незалежно від підпорядкування та форм власності (ч. 11 ст. 29 Закону про військову службу). У такому випадку середній заробіток військовозобов’язаним виплачують за місцем роботи з наступним відшкодуванням за рахунок коштів Міноборони (п. 2 постанови КМУ «Про порядок і розміри грошового забезпечення та заохочення військовозобов’язаних та резервістів» від 23.11.2006 р. № 1644).

Детальніше про це читайте в матеріалі «Як оплачувати період навчальних зборів військовозобов’язаним працівникам» газети «Інтерактивна бухгалтерія» № 45 за 2014 рік.

У разі якщо ж військовозобов'язаний працівник захворів під час зборів і продовжує хворіти після їх закінчення, за ним зберігають місце роботи й займану посаду, а з дня закінчення навчальних зборів, у разі тимчасової непрацездатності, замість зарплати виплачують допомогу по тимчасовій непрацездатності (ч. 14 ст. 29 Закону про військовий обов’язок). Тобто допомогу по тимчасовій непрацездатності починають виплачувати з дня, наступного за днем закінчення навчальних зборів.

Ситуація

Працівника призвано на навчальні збори з 10.03.2014 р. по 19.03.2014 р. У період зборів він захворів, що засвідчує листок непрацездатності, виданий на період з 17.03.2014 р. по 26.03.2014 р. Тоді працівнику мають за період з 10.03.2014 р. по 19.03.2014 р. виплатити середній заробіток, а за період з 20.03.2014 р. по 26.03.2014 р. — допомогу по тимчасовій непрацездатності. Однак ураховуючи, що лікарняний відкрито 17.03.2014 р., а за рахунок підприємства оплачують лише перших п’ять днів тимчасової непрацездатності, тоді тільки 2 р.дн. (20.03.2014 р. та 21.03.2014 р.) оплачуватимуться за рахунок коштів підприємства. Решта — 3 р.дн. (24.03.2014 р., 25.03.2014 р. та 26.03.2014 р.) — за рахунок коштів Фонду соцстраху.

Коли повістку на навчальні збори працівнику було вручено під час відпустки, п. 10 Інструкції про умови виплати грошового забезпечення та заохочення військовозобов’язаних та резервістів, затвердженої наказом Міністра оборони України від 12.03.2007 р. № 80, передбачає: якщо військовозобов'язаний був призваний на збори зі щорічної чи додаткової відпустки, відпустку продовжують після закінчення зборів або переносять на інший період.

За такої ситуації працівник має надати заяву про припинення відпустки та повістку, на підставі яких керівник видасть наказ про відкликання працівника з відпустки.

У разі відкликання працівника з відпустки його працю оплачують з урахуванням тієї суми, що була нарахована на оплату невикористаної частини відпустки (ч. 8 ст. 79 КЗпП). Тоді доведеться сторнувати відпускні, нараховані за невикористані дні відпустки, та оплатити перебування на навчальних зборах. Зауважимо: розрахований середній заробіток в обох випадках буде різний.

Працівник мобілізований на військову службу

У разі оголошення мобілізації проводиться призов на військову службу військовозобов'язаних і громадян призовного віку. Це передбачає п. 252 Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України, затвердженого Указом Президента України від 10.12.2008 р. № 1153/2008.

У такому разі військовозобов'язані, призвані на збори, продовжують перебувати на зборах до особливого розпорядження відповідних органів військового управління згідно з їх повноваженнями. А військовозобов'язані, приписані на посади до військових частин, приступають до виконання обов'язків за цими посадами з моменту їх призначення наказами по стройовій частині відповідно до мобілізаційного призначення.

Тож якщо військовозобов’язаного призначено на військову посаду до штату військової частини, логічно, що його звільняють за місцем роботи. Адже із дати зарахування до особового складу військової частини він починає проходити саме військову службу.

Засвідчувати призов працівника на військову службу можуть: повістка, мобілізаційне розпорядження, запис про призов на військову службу у військовому квитку, копії документів про зарахування до особового складу військових частин, контракт про проходження військової служби тощо.

У разі призову або вступу працівника на військову службу його звільняють згідно з п. 3 ст. 36 КЗпП. Однак для цього необхідно отримати від працівника документи, що засвідчують такий факт. У подальшому із працівником проводять остаточний розрахунок, виплативши всі належні йому суми заробітку, включаючи компенсацію за невикористані дні щорічної відпустки.

Працівнику, якого звільнено у зв’язку з призовом на військову службу, вихідну допомогу не виплачують. Мінпраці в листі від 07.09.2009 р. № 211/06/186-09 наголошує, що зміни, внесені до ст. 44 КЗпП Законом України «Про Державний бюджет України на 2008 рік» від 28.12.2007 р. № 107, визнано неконституційними. А ст. 44 КЗпП у редакції, що діяла до прийняття цього Закону, не передбачала виплати вихідної допомоги особам, трудовий договір із якими припиняється за п. 3 ст. 36 КЗпП. Підтверджує це й судова практика (див. рішення Апеляційного суду Херсонської області від 29.05.2013 р. у справі № 22-ц/791/1867/2013 та ухвалу Апеляційного суду Донецької області від 26.02.2013 р. у справі № 22ц/775/2390/2013).

Зверніть увагу!

Наразі у Верховній Раді зареєстровано три законопроекти (№ 4500, № 4500-1, № 4500-2), які, зокрема, передбачають, що працівникам, котрі призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, зберігають місце роботи (посаду) і середній заробіток. Також передбачається виплачувати їм одноразову грошову допомогу. Сподіваємося, що невдовзі один із цих законопроектів буде ухвалено, і працівники, мобілізовані до Збройних Сил, отримають належні соціально-трудові гарантії нарівні з тими, кого призивають на навчальні збори. Проте зважайте, що такі законодавчі ініціативи не передбачають компенсацію підприємствам за рахунок бюджетних коштів виплаченого середнього заробітку мобілізованим на військову службу працівникам. Тому ця компенсація заробітку працівників повністю виплачуватиметься за рахунок підприємства.

Працівника залучено до роботи в збірних пунктах (призовних комісіях)

Для повного та якісного виконання планів мобілізації в особливий період місцеві органи виконавчої влади й органи місцевого самоврядування разом із підприємствами, установами та організаціями, незалежно від підпорядкування і форм власності, та районними (міськими) військкоматами в мирний час утворюють дільниці для оповіщення і збору військовозобов'язаних, комплектують їх особовим складом із числа військовозобов'язаних (ч. 3 ст. 43 Закону про військовий обов’язок). Залучених до таких обов’язків військовозобов’язаних працівників не звільняють від виконання основних обов'язків за місцем роботи. Однак роботодавцю необхідно затвердити наказ про порядок роботи такого працівника на час його залучення до роботи на такій дільниці.

Окрім того, згідно з ч. 6 ст. 43 Закону про військовий обов’язок, займана посада та середній заробіток за основним місцем роботи зберігають за:
членами призовних і лікарських комісій при районних (міських) військкоматах;
лікарями й середнім медичним персоналом, технічними працівниками й обслуговуючим персоналом, які направляються для роботи на призовних дільницях і збірних пунктах під час призову громадян на проходження військової служби або на збори для проведення медогляду й повторного огляду, а також для відправлення призваних на збірні пункти.

Микола КИРИЛЬЧУК,

бухгалтер-експерт
газети «Інтерактивна бухгалтерія»

За это сообщение автора p_o_d_a_t_k_u поблагодарили: 2
ARKTIKA, Дождик
p_o_d_a_t_k_u
 
Сообщений: 230
Зарегистрирован: 04 окт 2012, 10:55
Благодарил (а): 30 раз.
Поблагодарили: 22 раз.

UNREAD_POST p_o_d_a_t_k_u » 01 апр 2014, 11:39

Ребята спасайте....
у нас тут крышу рвет.
1. Физлицо-предприниатель.. его работника призывают на сборы.... «За призваними на збори військовозобов'язаними на весь період зборів … зберігаються місце роботи, а також займана посада та середня заробітна плата на підприємстві, в установі, організації» (ч. 11 ст. 29 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» від 25.03.1992 р. № 2232-XII). самозанятых лиц нету..... так что можно не платить среднюю зп???

2. Если все-таки надо платить.. и не увольнять работника.. то вопрос следующий. «Виплата середнього заробітку військовозобов'язаним, призваним на збори, провадиться підприємствами, установами та організаціями, де працюють (працювали) призвані на збори, з подальшим відшкодуванням цих витрат військовими комісаріатами» (п. 11 Інструкції про умови виплати грошового забезпечення та заохочення військовозобов'язаних та резервістів, затвердженої наказом Міноборони від 12.03.2007 р. № 80). так выдшкодування витрат - будет доходом единщика???? будет ли это деньгт целевого назначения в плане пп. 4 п. 292.11 НКУ????


какие у вас мысли???
p_o_d_a_t_k_u
 
Сообщений: 230
Зарегистрирован: 04 окт 2012, 10:55
Благодарил (а): 30 раз.
Поблагодарили: 22 раз.

UNREAD_POST ARKTIKA » 01 апр 2014, 15:05

Физлицо-предприниматель нанимает работника и оформляет его согласно действующему законодательству, так-же, он оформляет ему трудовую книгу в соц.страхе и начисляет ему заработную плату согласно всех Законов Украины. Поэтому, мое мнение, даже если это сотрудник физ.лица, то на него тоже распространяются все другие законы и подзаконные акты Украины. В частности, сохранение за ним места работы и среднего заработка.
Аватар пользователя
ARKTIKA
 
Сообщений: 52
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 12:39
Благодарил (а): 19 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST VOA » 01 апр 2014, 15:55

Я бы начала рассылать письменные запросы и в налоговую, и в Мин труда и соцзащиты.
Ведь ст.119 КЗоТ отсылает ВСЕХ работников к военным законам:
Стаття 119. Гарантії для працівників на час виконання державних або громадських обов'язків

На час виконання державних або громадських обов'язків, якщо за чинним законодавством України ці обов'язки можуть здійснюватись у робочий час, працівникам гарантується збереження місця роботи (посади) і середнього заробітку.

Працівникам, які залучаються до виконання обов'язків, передбачених законами України "Про військовий обов'язок і військову службу" і "Про альтернативну (невійськову) службу", надаються гарантії та пільги відповідно до цих законів.

Працівникам, які призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, гарантується збереження місця роботи, посади і середнього заробітку.

{Стаття 119 із змінами, внесеними згідно із Законами № 6/95-ВР від 19.01.95, № 263/95-ВР від 05.07.95, № 1014-V від 11.05.2007, № 1169-VII від 27.03.2014}

Во всяком случае нестыковка в законах есть.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5143
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1788 раз.
Поблагодарили: 1996 раз.

UNREAD_POST vins » 05 сен 2014, 11:11

Проект

Міністерство соціальної
політики України
Міністерство юстиції
України


Н А К А З

м. Київ
_________________________ № ________________________


Про внесення зміни до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство соціальної політики України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 389 (зі змінами), та пункту 9 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 359 (зі змінами),

НАКАЗУЄМО:

1. Доповнити Інструкцію про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджену наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58, зареєстровану в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 року за № 110 (зі змінами), пунктом 5.6. такого змісту:
„5.6. Дублікат трудової книжки також може бути виданий за новим місцем роботи у зв’язку з відсутністю доступу до трудової книжки працівника внаслідок надзвичайної ситуації, передбаченої Кодексом цивільного захисту, або проведення антитерористичної операції на території, де проживав працівник, на підставі заяви працівника та інформації оперативного штабу, створеного при органі виконавчої влади, що підтверджує виникнення відповідної ситуації на цій території.
У разі відновлення доступу до трудової книжки записи з дублікату про місце роботи переносяться до трудової книжки. При цьому на першій сторінці дублікату робиться надпис: „Дублікат анульовано”, посвідчується печаткою роботодавця за останнім місцем роботи працівника та повертається його власнику”.

2. Департаменту ринку праці та зайнятості (Зінкевич Н. І.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників міністрів згідно з розподілом обов'язків.


Міністр соціальної політики України

Міністр юстиції України

______________Л. Денісова

____________П. Петренко

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Vika2
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST ribushka » 07 сен 2014, 10:51

Добрый день! Подскажите, кто сталкивался (не дай, Бог) ситуация такова- у нас разрушено производство, склад, товар, вследствие военных действий в Донецке- попал снаряд , возник пожар- выгорело все. Как оформить уничтожение имущества, какие инстанции должны этим заниматься, как доказать, что конкретно сгорело.
ribushka
 
Сообщений: 4
Зарегистрирован: 07 сен 2014, 10:40
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST vins » 07 сен 2014, 11:35

ribushka писал(а):Добрый день! Подскажите, кто сталкивался (не дай, Бог) ситуация такова- у нас разрушено производство, склад, товар, вследствие военных действий в Донецке- попал снаряд , возник пожар- выгорело все. Как оформить уничтожение имущества, какие инстанции должны этим заниматься, как доказать, что конкретно сгорело.


Не знаю, есть ли там ответы на все Ваши вопросы, но как ориентир Стихийное бедствие (пожар) на предприятии
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST ribushka » 07 сен 2014, 12:01

Cпасибо за ссылку.
ribushka
 
Сообщений: 4
Зарегистрирован: 07 сен 2014, 10:40
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Аханя » 13 окт 2014, 11:09

Коллеги, здравствуйте!
Помогите, пожалуйста. ФЛП и юр.лицо в зоне АТО. Нет возможности сдать отчеты и заплатить налоги. Эл. ключи закончились, доступа к регистрационным документам и печатям нет. Я знаю, что есть возможность написать заявление о переносе сроков сдачи отчетности и уплаты налогов, но не могу найти письма и постановления, которые регулируют эти вопросы.
Аханя
 
Сообщений: 37
Зарегистрирован: 01 авг 2013, 14:50
Благодарил (а): 32 раз.
Поблагодарили: 3 раз.

UNREAD_POST Агафья » 13 окт 2014, 11:41

Лист Міндоходів від 01.07.2014 № 15472/7/99-99-25-01-17 "Про застосування деяких законодавчих норм"
У зв’язку з численними зверненнями платників податків, що перебувають на обліку в органах доходів і зборів Донецької та Луганської областей, щодо загрози виконання такими платниками обов’язків із сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), передбачених Податковим кодексом України (далі – Кодекс), Міністерство доходів і зборів України повідомляє.

Відповідно до Указу Президента України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 щодо проведення заходів з подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України.

Під час проведення таких заходів платникам податків, у яких існує ймовірність несвоєчасної сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) або відсутня можливість їх сплати у зв’язку з непередбачуваними обставинами, рекомендуємо скористатися такими законодавчими нормами.

Кодексом передбачені права:

платників податків на отримання відстрочення (розстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) (підпункт 17.1.5 пункту 17.1 статті 17 Кодексу);

органів доходів і зборів на прийняття рішення про розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу, а також про списання безнадійного податкового боргу у порядку, передбаченому законодавством (підпункт 20.1.29 пункту 20.1 статті 20 Кодексу).

Згідно із статтею 32 Кодексу строк сплати податку та збору може бути змінено шляхом перенесення встановленого податковим законодавством строку сплати податку та збору або його частини на більш пізній строк. Загальні засади розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу платників податків передбачені статтею 100 Кодексу.

Перелік обставин, що є підставами для відстрочення грошових зобов’язань (податкового боргу), та підтверджуючих ці обставини документів, наведено у постанові Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1235 «Про затвердження переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу, і доказів існування таких обставин» (далі – постанова № 1235).

Відповідно до розділу ІІ постанови № 1235 доказом, що підтверджує факт настання (існування) обставин непереборної сили, що є підставою для відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу платника податків, є висновок Торгово-промислової палати про настання обставин непереборної сили.

Порядок та умови надання платникам податків розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань або податкового боргу затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.10.2013 за № 1853/24385 (далі – наказ № 574).

Згідно з пунктом 3.1 розділу ІІІ наказу № 574 для ініціювання відстрочення грошових зобов’язань (податкового боргу) платник податків звертається до органу доходів і зборів за місцем свого обліку або за місцем обліку такого грошового зобов’язання (податкового боргу) з:

- письмовою заявою, форма якої наведена у додатку 1 до наказу № 574. У заяві обов’язково повинні бути зазначені суми платежів (податків, зборів, штрафних (фінансових) санкцій (штрафів), пені), сплату яких платник податків просить відстрочити, а також строк відстрочення та періоди сплати таких платежів. При цьому суми, строк сплати яких ще не настав, та строк сплати яких вже минув, вказуються окремо;

- економічним обґрунтуванням, яке складається з:

переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу, і доказів існування таких обставин;

аналізу фінансового стану;

графіка погашення відстрочених сум;

розрахунків прогнозних доходів платника, що гарантують виконання графіка погашення.

За результатами розгляду заяви та доданих до неї документів керівник (заступник керівника) органу доходів і зборів протягом 30 календарних днів з дати подання заяви або приймає рішення про відстрочення грошових зобов’язань (податкового боргу), або відмовляє платнику в відстроченні в письмовій формі за відсутності підстав для надання відстрочення та при недотриманні обов’язкових вимог, визначених наказом № 574.

Відстрочення надається окремо за кожним податком, збором, штрафною (фінансовою) санкцією (штрафом), пенею. Строки сплати відстрочених сум або їх частки можуть бути перенесені шляхом прийняття окремого рішення та внесення змін до договору відстрочення.

Також зазначаємо, що на відстрочені грошові зобов’язання (податковий борг) пеня та штрафи не нараховуються з дати укладання (підписання) договору до закінчення строку дії договору про відстрочення грошового зобов’язання (податкового боргу). Згідно із пунктом 1.6 розділу І наказу № 574 на суму відстроченого грошового зобов’язання (податкового боргу) нараховуються проценти за кожний календарний день користування платником відстроченням грошових зобов’язань (податкового боргу).

Податковий борг платника податків, що виник внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), може бути списаний як безнадійний відповідно до статті 101 Кодексу. Порядок списання безнадійного податкового боргу платників податків затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 577, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.10.2013 за № 1844/24376 (далі – наказ № 577), згідно з яким платник податків може звернутися до органу доходів і зборів за місцем обліку безнадійного податкового боргу та/або за місцем обліку такого платника з письмовою заявою, в якій зазначаються суми податків та зборів, що підлягають списанню.

До заяви обов’язково додаються документи, які підтверджують, що податковий борг вважається безнадійним

За результатами розгляду документів, наданих платником податків, керівник (його заступник) органу доходів і зборів за наявності підстав приймає рішення про списання безнадійного податкового боргу. Списання безнадійного податкового боргу проводиться органами доходів і зборів щоквартально.

Зазначене довести до відома та використання в роботі підпорядкованих органів доходів і зборів та платників податків.

Стоимость справки ТПП сейчас кажеться 240грн для лиц из зоны АТО

За это сообщение автора Агафья поблагодарил:
Аханя
Аватар пользователя
Агафья
 
Сообщений: 375
Зарегистрирован: 08 дек 2011, 14:30
Благодарил (а): 170 раз.
Поблагодарили: 69 раз.

UNREAD_POST Агафья » 13 окт 2014, 11:44

И такое письмо:
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ 07.07.2014 №16042/7/99-99-19-03-02-17
Головні управління Міндоходів
у Донецькій та Луганській областях
Про продовження термінів подання податкових декларацій

Згідно з пунктом 7 наказу № 1044 за наявності обставин непереборної сили платник податків може звернутися до органу державної податкової служби з письмовою заявою про продовження граничних строків подання податкових декларацій.
Така заява подається платником податків протягом тридцяти календарних днів, НАСТУПНИХ ЗА ДНЕМ ЗАКІНЧЕННЯ обставин непереборної сили у довільній формі із стислим та чітким обґрунтуванням підстав для продовження граничних строків з посиланням на документальне підтвердження викладених фактів. У заяві надається вичерпний перелік додатків із зазначенням кількості сторінок кожного документа, їх повної назви та реквізитів (дата, номер, найменування органу, що видав документ). Заява подається платником податків тільки разом із документальним підтвердженням.
Вимоги до змісту такої заяви та особливості її написання юридичними та фізичними особами зазначено у пункті 8 наказу № 1044.
Враховуючи викладене, з метою продовження граничних термінів подання податкової звітності у зв’язку з неможливістю подання такої звітності внаслідок дії обставин непереборної сили платник податку зобов’язаний протягом тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення обставин непереборної сили, звернутись до податкового органу за місцезнаходженням з відповідною заявою та документальним підтвердженням, отриманим від Торгово-промислової палати України.
При цьому зазначаємо, що штрафні санкції, визначені Кодексом, не застосовуються протягом строків продовження граничних строків подання податкової декларації згідно з пунктом 102.6 статті 102 Кодексу.
У РАЗІ якщо до платника податків контролюючим органом до моменту подання ним документів, що підтверджують обставини непереборної сили, ЗАСТОСОВАНО ШТРАФНІ САНКЦІХ за несвоєчасне подання податкової звітності, які згідно зі статтею 60 Кодексу не можуть бути відкликані, та внаслідок застосування яких у платника виник податковий борг у зв’язку з їх несплатою, то такий податковий борг на підставі підпункту 101.2.4 пункту 101.2 статті 101 Кодексу визнається безнадійним та ПІДЛЯГАЄ СПИСАННЮ у порядку, визначеному Кодексом.

За это сообщение автора Агафья поблагодарил:
Аханя
Аватар пользователя
Агафья
 
Сообщений: 375
Зарегистрирован: 08 дек 2011, 14:30
Благодарил (а): 170 раз.
Поблагодарили: 69 раз.

UNREAD_POST Аханя » 13 окт 2014, 13:00

Правильно ли я понимаю, что пока не закончится АТО никаких писем и заявлений писать не нужно? Как не сдавали отчеты, так и не сдаем. Только когда закончится АТО, в 30- дневный срок нужно подать заявление?
Аханя
 
Сообщений: 37
Зарегистрирован: 01 авг 2013, 14:50
Благодарил (а): 32 раз.
Поблагодарили: 3 раз.

UNREAD_POST Hilda » 14 окт 2014, 09:45

Да, я тоже так поняла.
Вот ещё заметка из Интерактивной бухгалтерии:

Освобождены ли физлица-единщики из зоны АТО от уплаты авансовых взносов по единому налогу

Налоговики в подкатегории 135.07 «ЗІР» предоставили разъяснение о том, что временное освобождение от уплаты налогов субъектами хозяйствования из зоны АТО возможно лишь путем внесения изменений в действующее законодательство. А пока такие изменения не внесены, физлицам-единщикам из зоны проведения антитеррористической операции следует руководствоваться общими нормами НКУ.

Уплата авансовых взносов по единому налогу

Налоговый долг, который возникнет у единщиков групп 1 и 2 (в т.ч. с наемными работниками) вследствие проведения АТО, налоговики, руководствуясь ст. 101 НКУ, будут иметь основания считать безнадежным и возникшим из-за непреодолимой силы (форс-мажорные обстоятельства). Для этого налогоплательщик должен обратиться в контролирующий орган по месту учета безнадежного налогового долга и/или по месту учета такого плательщика с письменным заявлением. В таком заявлении должны быть указаны суммы налогов и сборов, подлежащие списанию.

Предоставление отчетности

Предприниматели из зоны АТО могут воспользоваться нормой п. 102.6 НКУ о переносе предельных сроков предоставления налоговой декларации. Так, согласно письму Миндоходов от 07.07.2014 г. № 16042/7/99-99-19-03-02-17, плательщики Донецкой и Луганской областей могут обратиться в контролирующий орган по своему местонахождению с заявлением о продлении предельных сроков предоставления налоговой отчетности в связи с невозможностью предоставления такой отчетности в результате действия обстоятельств непреодолимой силы. Заявление подается в течение 30 календарных дней, следующих за днем окончания действия таких обстоятельств, в произвольной форме с кратким и четким обоснованием оснований с документальным подтверждением. Последнее, в свою очередь, предоставляется Торгово-промышленной палатой Украины по соответствующему обращению плательщика.
Аватар пользователя
Hilda
 
Сообщений: 15
Зарегистрирован: 24 дек 2013, 13:30
Благодарил (а): 41 раз.
Поблагодарили: 4 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya