Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Хозяйственные и налоговые вопросы в отношениях с Крымом

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST Руся-2 » 05 июл 2014, 13:55

Україна закриває для міжнародного судноплавства порти Криму
http://www.epravda.com.ua/news/2014/07/5/473697/
Україна незабаром офіційно закриває для міжнародного судноплавства морські порти Євпаторія, Керч, Севастополь, Феодосія, Ялта, розташовані на території Автономної Республіки Крим та Севастополя.
Про це повідомила прес-служба Державної інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті.
Нагадаємо, що Україна ще в середині травня повідомила Міжнародну морську організацію (IMO) про підготовку рішення щодо закриття кримських портів.
По суті ж таке рішення означає, що будь-яке судно, яке зайшло в морські порти півострова, робить це на свій страх і ризик, оскільки судновласники та капітани суден, які проігнорували подібну заборону, можуть зіткнутися з серйозними проблемами (штрафами, або навіть тюремними ув’язненнями). Подібні прецеденти на Чорному морі вже існують.
Руся-2
 
Сообщений: 557
Зарегистрирован: 21 апр 2014, 16:10
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 144 раз.

UNREAD_POST Руся-2 » 06 июл 2014, 15:02

Крымчанам позволили регистрировать недвижимость в Херсоне и Запорожье
http://news24ua.com/krymchanam-pozvolil ... -zaporozhe
В связи с аннексией Крыма, украинские власти разрешили осуществлять крымчанам все операции с недвижимостью в соседних Запорожской и Херсонской областях.
Об этом заявили в пресс-службе Кабмина Украины.
"Порядок регистрации утвержден постановлением Кабмина №226 "Вопросы государственной регистрации прав на недвижимое имущество, которое расположено на временно оккупированной территории", - сообщают в пресс-службе.
Как известно, 15 апреля 2014 года Верховная Рада Украины приняла Закон "Об обеспечении прав и свобод граждан и правовом режиме на временно оккупированной территории Украины". Согласно этому закону, приобретение и прекращение права собственности на недвижимое имущество на временно оккупированной территории осуществляется в соответствии с украинскими законами.
"Правительство постановило, что государственную регистрацию недвижимого имущества, внесение изменений в записи Госреестра имущественных прав на недвижимость и другие процедуры связанные с недвижимостью, которая находится в Крыму и Севастополе, осуществляют органы государственной регистрации в Херсонской и Запорожской областях – добавили в Кабмине.
Руся-2
 
Сообщений: 557
Зарегистрирован: 21 апр 2014, 16:10
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 144 раз.

UNREAD_POST VOA » 10 июл 2014, 15:38

Может, эти письма ВХСУ уже обсуждали, тогда прошу прощения за дубль.
О вопросах - как судиться крымчанам?
Комментарии Богдана Свиржского, юриста газеты, в "ВоБУ" № 62 от 07.07.14 к двум приведенным ниже информационным письмам ВХСУ.
1.

Господарські суди України

У зв'язку з прийняттям Верховною Радою України Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" (далі - Закон), який набрав чинності 27.04.2014, Вищий господарський суд України вважає за необхідне звернути увагу на такі положення Закону.

1. Законом (стаття 3) визначено поняття "тимчасово окупована територія України" (далі - тимчасово окупована територія) і встановлено особливий правовий режим цієї території (стаття 4), особливості діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій в умовах цього режиму, додержання та захисту прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб.

2. Статтею 12 Закону змінено територіальну підсудність судових справ у зв'язку з неможливістю здійснення правосуддя судами Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на тимчасово окупованих територіях.

Зазначеною статтею Закону передбачено, зокрема, забезпечення розгляду справ господарського суду Автономної Республіки Крим господарським судом Київської області, господарського суду міста Севастополя - господарським судом міста Києва, Севастопольського апеляційного господарського суду - Київським апеляційним господарським судом.

Справи, що перебувають у провадженні судів, розташованих на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, та розгляд яких не закінчено, передаються судам відповідно до встановленої Законом підсудності, протягом десяти робочих днів з дня набрання чинності Законом або з дня встановлення такої підсудності (абзац десятий частини першої статті 12 Закону).

Відповідна передача справ здійснюється господарськими судами Автономної Республіки Крим та міста Севастополя з посиланням як на наведену норму статті 12 Закону, так і на частину першу статті 17 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України).

За тими ж правилами підсудності розглядаються господарськими судами й підвідомчі їм справи, пов'язані з нанесенням шкоди суб'єктами іноземної держави - нерезидентами (абзац одинадцятий частини першої статті 12 Закону).

3. З урахуванням загального характеру положень статті 12 Закону щодо зміни територіальної підсудності справ відповідні приписи підлягають застосуванню щодо справ усіх категорій (включаючи справи про банкрутство) і на будь-якій стадії розгляду справ, зокрема:

- вчинення процесуальних дій, передбачених статтями 88, 89, розділами ХІІ і ХІV ГПК України стосовно судових рішень господарських судів Автономної Республіки Крим, міста Севастополя та Севастопольського апеляційного господарського суду здійснюється господарськими судами, зазначеними в абзаці десятому частини першої статті 12 Закону.

У разі неможливості передачі матеріалів справи з господарського суду, розташованого на тимчасово окупованих територіях, до господарського суду, який має розглянути відповідну заяву (клопотання), вчинення необхідних процесуальних дій здійснюється за документами і матеріалами, поданими учасниками судового процесу, що є достатніми для прийняття відповідного судового рішення. При цьому неможливість надсилання будь-яких поштових відправлень на адресу учасників судового процесу, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях, повинна бути підтверджена відповідною довідкою (листом) підприємства зв'язку;

- у випадках скасування ухвал, зазначених в частині сьомій статті 106 та в частині четвертій статті 111-13 ГПК України і винесених господарськими судами Автономної Республіки Крим, міста Севастополя та Севастопольським апеляційним господарським судом, справа передається на розгляд відповідного господарського суду з числа зазначених в абзаці десятому частини першої статті 12 Закону;

- у разі скасування касаційною інстанцією за результатами розгляду касаційної скарги рішення господарського суду Автономної Республіки Крим або міста Севастополя з передачею справи на новий розгляд господарського суду першої інстанції такий розгляд здійснюється відповідно господарським судом Київської області або господарським судом міста Києва, а якщо скасовано постанову Севастопольського апеляційного господарського суду з передачею справи на новий розгляд апеляційної інстанції - Київським апеляційним господарським судом.

4. Суддям, які працювали в судах України на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя і виявили бажання переїхати у зв'язку з її тимчасовою окупацією Російською Федерацією, гарантовано право на переведення на посаду судді до суду на іншій території України (стаття 16 Закону). При цьому слід мати на увазі викладене в рішенні Ради суддів України від 25.04.2014 № 18.

Про викладене повідомляється у порядку інформації.

Голова Вищого господарського суду України Б. Львов

2.

Господарські суди України

У зв'язку з виникненням у судовій практиці питань, пов'язаних із застосуванням деяких положень Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" (далі - Закон), та на доповнення Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 15.05.2014 № 01-06/615/14 "Про Закон України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" Вищий господарський суд України вважає за необхідне повідомити таке.

1. У названому Інформаційному листі Вищим господарським судом України зазначено, що неможливість надсилання будь-яких поштових відправлень на адресу учасників судового процесу, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях України, повинна бути підтверджена відповідною довідкою (листом) підприємства зв'язку.

Форму відповідного документа законодавчо не визначено. Отже, ним може бути будь-який документ, виданий (надісланий) будь-якому адресатові підприємством зв'язку за підписом керівника (заступника керівника, іншої уповноваженої особи) такого підприємства, що свідчив би про неможливість пересилання поштової кореспонденції до Автономної Республіки Крим і міста Севастополя.

2. За повідомленнями господарських судів, на їх адресу надходять звернення учасників судового процесу щодо витребування з господарських судів, що знаходяться на тимчасово окупованій території України, матеріалів справ для здійснення їх подальшого розгляду господарськими судами Київської області, міста Києва, Київським апеляційним господарським судом.

У разі недодержання приписів абзацу десятого частини першої статті 12 Закону названі господарські суди позбавлені можливості продовжити розгляд зазначених у цій нормі справ, оскільки Законом, так само як й іншими законодавчими актами України, не передбачено ні права, ані обов'язку місцевих господарських судів витребувати з інших господарських судів матеріали справ, так само як і відповідного права (обов'язку) апеляційних господарських судів - стосовно інших судів апеляційної інстанції.

Водночас заінтересовані особи можуть звертатися з відповідними позовами (скаргами) до господарських судів міста Києва, Київської області, Київського апеляційного господарського суду з урахуванням визначеної Законом підсудності справ (див. також підпункт 3.2 пункту 3 цього листа).

Про наведене у відповідь на згадані в абзаці першому цього пункту звернення повідомляються їх автори (листами за підписами керівників або уповноважених працівників апарату суду).

3. Питання про те, яким чином мають реєструватися і розглядатися господарськими судами міста Києва, Київської області, Київським апеляційним господарським судом звернення у справах, розгляд яких здійснюється господарськими судами Автономної Республіки Крим і міста Севастополя, і матеріали яких не передано за встановленою підсудністю (абзац десятий частини першої статті 12 Закону), слід враховувати таке.

Відповідна реєстрація здійснюється з огляду на зміст звернення.

3.1. Якщо йдеться про подання позовної заяви (в тому числі й за наявності порушеної провадженням справи в будь-якому з названих судів, розташованих на тимчасово окупованій території України), то вона підлягає реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду з подальшим розподілом справи згідно з вимогами статті 21 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК).

У разі коли відсутні підстави для відмови у прийнятті позовної заяви або її повернення без розгляду (статті 62, 63 ГПК), але поданих документів недостатньо для розгляду справи по суті, суддя, прийнявши позовну заяву, витребовує у позивача необхідні документи і матеріали, а якщо їх не подано:

а) без поважних причин - залишає позов без розгляду на підставі пункту 5 частини першої статті 81 ГПК;

б) з причин, які судом визнано поважними, - розглядає справу і приймає рішення за наявними доказами.

3.2. В інших випадках, - тобто коли подаються звернення, що не є позовними заявами в розумінні статті 54 ГПК, - їх реєстрація і розгляд здійснюється у встановленому в господарському суді порядку. Автори таких звернень за необхідності повідомляються господарським судом (листами за підписами керівників або уповноважених працівників апарату суду) про можливість звернутися з позовною заявою до відповідного господарського суду - міста Києва або Київської області згідно з визначеною Законом територіальною підсудністю справ. При цьому наявність подібних же проваджень у господарських судах, що знаходяться на тимчасово окупованій території України, такому зверненню не перешкоджають, а судові акти, ухвалені ними після набрання Законом чинності, не враховуються у вирішенні спорів.

4. Аналогічним викладеному в пункті 3 цього листа чином вирішуються питання, пов'язані з надходженням до Київського апеляційного господарського суду звернень щодо розгляду в порядку апеляційного провадження справ у Севастопольському апеляційному господарському суді.

Голова Вищого господарського суду України Б. Львов
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5143
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1788 раз.
Поблагодарили: 1996 раз.

UNREAD_POST lelmvj » 11 июл 2014, 00:34

МИНИСТЕРСТВО ФИНАНСОВ УКРАИНЫ

ПИСЬМО

от 29.04.2014 г. N 31-08430-10-10/10149

В соответствии со статьей 1 Закона Украины "Об обеспечении прав и свобод граждан на временно оккупированной территории Украины" (далее - Закон) временно оккупированная территория является неотъемлемой частью территории Украины и на нее распространяется законодательство Украины.

Согласно части 3 статьи 11 Закона за физическими лицами, независимо от приобретения ими статуса беженца или другого специального правового статуса, предприятиями, учреждениями, организациями сохраняется право собственности и другие вещные права на имущество, в том числе на недвижимое имущество, включая земельные участки, находящиеся на временно оккупированной территории, если они приобретены в соответствии с законами Украины.

Учитывая указанное, отражение активов в бухгалтерском учете осуществляется в соответствии с действующими нормативно-правовыми актами по бухгалтерскому учету и финансовой отчетности. Законодательных оснований для внесения изменений в учет объектов государственной собственности, находящихся на временно оккупированной территории, нет. Решение вопроса будет обеспечено отдельным нормативно-правовым актом.

В квартальной отчетности имущество, активы и обязательства, находящиеся на временно оккупированной территории, в финансовой отчетности отражаются в сумме остатков на начало года
.

Директор Департамента налоговой,
таможенной политики и методологии
бухгалтерского учета

Н. Чмерук
lelmvj
 
Сообщений: 1094
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 12:23
Благодарил (а): 46 раз.
Поблагодарили: 272 раз.

UNREAD_POST bur » 11 июл 2014, 09:36

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

ЗАГАЛЬНОДОСТУПНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВИЙ РЕСУРС "ЗІР"

ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ

Питання:

Чи буде вважатись зовнішньоекономічною діяльністю укладення договорів між суб'єктами господарювання, які зареєстровані в Україні та в АР Крим?

Відповідь:

Відповідно до ст. 1 р. I Закону України від 16 квітня 1991 року N 959-XII "Про зовнішньоекономічну діяльність", зі змінами та доповненнями, зовнішньоекономічна діяльність - діяльність суб'єктів господарської діяльності України та іноземних суб'єктів господарської діяльності, побудована на взаємовідносинах між ними, що має місце як на території України, так і за її межами.

При цьому іноземні суб'єкти господарської діяльності - суб'єкти господарської діяльності, що мають постійне місцезнаходження (тобто місцезнаходження офіційно зареєстрованого головного органу управління (контори) такого суб'єкта господарської (зовнішньоекономічної) діяльності) або постійне місце проживання за межами України.

Згідно з Рішенням Конституційного Суду України від 14.03.2014 N 2-рп/2014 (далі - Рішення) визнано такою, що не відповідає Конституції України (є неконституційною), Постанову Верховної Ради Автономної Республіки Крим "Про проведення загальнокримського референдуму" від 6 березня 2014 року N 1702-6/14 (далі - Постанова N 1702-6/14).

Постанова N 1702-6/14 визнана неконституційною та втратила чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.

Таким чином державна реєстрація суб'єктів господарювання, які зареєстровані відповідно до Закону України від 15 травня 2003 року N 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та перебувають на обліку в АР Крим, є дійсною.

Отже, не вважається зовнішньоекономічною діяльністю укладення договорів між суб'єктами господарювання, які зареєстровані та перебувають на обліку в Україні та в АР Крим.

За это сообщение автора bur поблагодарили: 2
minibuh, vikakool
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 422 раз.

UNREAD_POST Руся-2 » 11 июл 2014, 15:59

НБУ не дает четкого ответа, как рассчитываться с контрагентами с Крыма
http://www.interbuh.com.ua/ru/documents/onenews/37347
НБУ в письме от 01.07.2014 г. № 25-112/34154 в ответ на наш запрос рассмотрел вопрос относительно расчетам с контрагентами, которые зарегистрированы на территории АР Крым и не намерены менять место государственной регистрации. В частности, мы спрашивали: как провести расчеты с контрагентом, договор о сотрудничестве с которым был заключен в январе 2014 года, если у контрагента нет открытого счета в украинском банке?
В ответе НБУ напомнил, что банкам Украины запрещено устанавливать корреспондентские отношения с банками Украины и иностранными банками, иными кредитными или финансовыми учреждениями, расположенными в Крыму (п. 4 постановления НБУ «Об отзыве и аннулировании банковских лицензий и генеральных лицензий на осуществление валютных операций отдельных банков и закрытии банками обособленных подразделений, расположенных на территории Автономной Республики Крым и города Севастополя» от 06.05.2014 г. № 260).
На сегодняшний день подготовлен законопроект «О налоговом и таможенном контроле в свободной экономической зоне Крыма и об особенностях осуществления экономической деятельности на временно оккупированной территории» от 06.06.2014 г. № 4032a. Данным законопроектом предлагаются пути урегулирования вопроса осуществления перевода денежных средств с/на территорию Крыма. Нынче соответствующий законопроект принят за основу с сокращением срока подготовки.
Также НБУ отметил, что возмещение материального и морального ущерба, причиненного в результате оккупации, юридическим и физическим лицам в полном объеме возлагается на Российскую Федерацию как на государство-оккупанта в соответствии с нормами и принципами международного права.
Руся-2
 
Сообщений: 557
Зарегистрирован: 21 апр 2014, 16:10
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 144 раз.

UNREAD_POST birik » 15 июл 2014, 16:50

Руся-2 писал(а):Україна закриває для міжнародного судноплавства порти Криму


ТСН

Зі Стамбула запустили морські пасажирські перевезення в анексований Росією Севастополь.
Про це повідомив керівник відділу продажу та маркетингу ESEN ELITA TUR Ебазер Шен.

За это сообщение автора birik поблагодарил:
Руся-2
birik
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 12 июл 2014, 15:44
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Руся-2 » 17 июл 2014, 16:09

Таможня не будет принимать товары из Крыма как российские
http://www.interbuh.com.ua/ru/documents/onenews/38427
Миндоходов направило таможням письмо (от 09.07.2014 г. № 16411/7/99-99-24-02-08-17) о том, что сертификаты и документы о происхождении, заверенные ТПП Крыма, Севастопольской ТПП, а также сертификаты и документы, выданные компетентными органами зарубежных стран или заверенные экспортерами (производителями) на товары, произведенные в Автономной Республике Крым и г. Севастополь, в которых страна происхождения указана «Российская Федерация», не применяются при определении страны происхождения товаров.
Руся-2
 
Сообщений: 557
Зарегистрирован: 21 апр 2014, 16:10
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 144 раз.

UNREAD_POST bur » 22 июл 2014, 01:02

Як повернути борг відкримського дебітора

Через анексію АР Крим РФ у багатьох українських постачальників залишилася несплаченою дебіторська заборгованість підприємцями з окупованого півострова. З’ясуємо, як постачальнику з материкової України отримати дебіторську заборгованість з клієнта, який знаходиться на території Криму

Насамперед слід виходити з того, що можуть існувати дві різні ситуації.

Ситуація 1. Між материковим кредитором і його кримським клієнтом немає конфлікту. Тобто клієнт має намір розрахуватися, але не знає, як це зробити за нових умов.
Ситуація 2. Між материковим кредитором і його кримським клієнтом наявний конфлікт. Тобто останній не має наміру сплатити заборгованість, а отже, стягувати її потрібно примусово.

Тож розглянемо кожну з цих імовірних ситуацій окремо.

немає конфлікту
Якщо між кримським клієнтом і материковим кредитором виникло суто технічне питання щодо здійснення платежу, то вирішувати його слід, виходячи з того, що технічно прямі міжбанківські розрахунки між кримськими та материковими підприємствами на сьогодні зупинено.
Бо кримська окупаційна влада зупинила безготівковий обіг гривень на території Криму і планує скоро зупинити обіг готівкової гривні взагалі — з початку літа. Крім того, НБУ листом від 12.05.2014 № 25-111/22430 рекомендував «повернути клієнтам невиконані платіжні доручення» у порядку, встановленому для безготівкових розрахунків у національній валюті. Тобто НБУ фактично визнав неможливість здійснення розрахунків з кримськими контрагентами у гривнях.
З огляду на це, пропонуємо кілька схем безконфліктних розрахунків (див. Таблицю).

Способи безконфліктного повернення боргу

Спосіб Порядок реалізації
Заміна сторони в договорі Для цього потрібно укласти або договір переведення боргу і замінити кримського боржника материковим, або договір заміни сторони у договорі. Звісно, ця схема «запрацює» лише у тому випадку, коли у кримського клієнта є материковий партнер, який заборгував кримському клієнту і також не знає, як з ним розрахуватися

Розрахунок переказним векселем Кримський клієнт може видати материковому кредитору переказний вексель, зазначивши у ньому платником материкового партнера. У цьому разі кредитор пред’явить вексель до оплати материковому партнеру та отримає від нього гривні

Розрахунок простим векселем Кримський клієнт може отримати на погашення заборгованості перед ним простий вексель материкового партнера і передати цей вексель материковому кредитору, вчинивши на ньому індосамент (передавальний напис). У цьому разі материковий кредитор отримає платіж від материкового партнера, тобто в гривнях та відповідно до українського законодавства

Поставка товару Кримський клієнт може поставити товар материковому кредитору на суму своєї заборгованості, а взаємну заборгованість можна буде потім припинити зарахуванням зустрічних однорідних вимог

наявний конфлікт
У разі потреби примусового стягнення боргу з кримського клієнта слід мати на увазі розбіжність у сприйнятті кримської території Україною та Російською Федерацією. Обидві країни вважають Крим своєю територією, але РФ там перебуває де-факто. Це означає, що отримати примусово платіж відповідно до українського законодавства на території Криму нереально. Відповідно до статті 9 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII (далі — Закон про окупацію) «будь-які органи, їх посадові та службові особи на тимчасово окупованій території та їх діяльність вважаються незаконними, якщо ці органи або особи створені, обрані чи призначені у порядку, не передбаченому законом». Отже, будь-яке рішення кримського суду, ухвалене «іменем Російської Федерації», є незаконним.
У цьому випадку законним згідно зі статтею 12 Закону про окупацію вважатимуть рішення господарського суду міста Києва (для справ, підсудних Господарському суду м. Севастополя) чи господарського суду Київської області (для справ, підсудних Господарському суду АР Крим).
І хоча Україна та РФ є учасниками Конвенції про правову допомогу та правові відносини по цивільних, сімейних та кримінальних справах СНД, підписаної 22.01.1993, не варто сподіватися на те, що вона діятиме на території Криму. Принаймні, найближчим часом.
Тож радимо відсторонити материкового кредитора від конфлікту з кримським клієнтом. А зробити це можна, наприклад, шляхом відступлення права вимоги резиденту РФ, з яким материковий кредитор у конфлікті не перебуває. Резидент РФ, керуючись російським законодавством на кримській території, яку РФ вважає своєю, де-юре може отримати судове рішення, на його виконання де-факто стягнути примусово з кримського клієнта заборгованість, а потім вже у безконфліктній ситуації повернути кошти материковому резиденту України.

Опубліковано в журналі “Головбух” № 21 (884), 9 червня 2014 р. (стор. 38-39)
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 422 раз.

UNREAD_POST lelmvj » 25 июл 2014, 09:05

НБУ

Головна » Прес-центр » Новини

Відсьогодні запроваджений надзвичайний режим роботи банківської системи в Донецькій і Луганській областях та Автономній Республіці Крим


24.07.2014

Починаючи з 24 липня 2014 року Національним банком України запроваджено надзвичайний режим роботи банківської системи в Донецькій, Луганській областях та Автономній Республіці Крим.


Кто-то знает в Крыму остались украинские банки?
lelmvj
 
Сообщений: 1094
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 12:23
Благодарил (а): 46 раз.
Поблагодарили: 272 раз.

UNREAD_POST Руся-2 » 25 июл 2014, 22:09

lelmvj писал(а):Кто-то знает в Крыму остались украинские банки?

Почитайте посты под статьей:
http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=124180
Руся-2
 
Сообщений: 557
Зарегистрирован: 21 апр 2014, 16:10
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 144 раз.

UNREAD_POST Руся-2 » 26 июл 2014, 15:46

Так, для общего развития.

Постановление Государственного Совета Республики Крым
25.07.2014 11:29
http://www-ki.rada.crimea.ua/index.php/ ... 5-08-29-41
<...>
дополнить пунктом 20 следующего содержания:
«20. Возврат ошибочно и/или излишне уплаченных сумм налогов, сборов и единого взноса, которые были перечислены до 18 марта 2014 года на счета, открытые в Главном управлении Государственной казначейской службы Украины в Автономной Республике Крым, и зачислены в местные бюджеты Автономной Республики Крым и Государственный бюджет Украины, не производится.
Переплаты по налогам, сборам и единому взносу, которые образовались в карточках лицевых счетов плательщиков, по состоянию на 18 марта 2014 года подлежат зачислению в счет погашения будущих обязательств по соответствующим платежам.».
<...>
Руся-2
 
Сообщений: 557
Зарегистрирован: 21 апр 2014, 16:10
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 144 раз.

UNREAD_POST VOA » 06 авг 2014, 21:04


05.08.2014 11:40

Перечень госорганов Украины увеличился. Решением Кабмина создан новый центральный орган исполнительной власти Государственная служба Украины по вопросам Автономной Республики Крым, города Севастополя и временно перемещенных лиц.

За что конкретно будет отвечать новая служба, станет ясно после того, как Правительство утвердит соответствующее Положение об этом госоргане. Его, к слову, должны разработать в двухнедельный срок.

Постановление КМУ "О Государственной службе Украины по вопросам Автономной Республики Крым, города Севастополя и временно перемещенных лиц" от 17.07.14 г. № 297. Вступает в силу со дня официального опубликования
С сайта "ВоБУ" http://www.vobu.com.ua/rus/news/view/33616
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5143
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1788 раз.
Поблагодарили: 1996 раз.

UNREAD_POST VOA » 12 авг 2014, 11:41

А кто-то может связаться с Крымом по МТС? Напрямок перевантажений с утра. А по Киевстару после вчерашних событий?
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5143
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1788 раз.
Поблагодарили: 1996 раз.

UNREAD_POST vikakool » 12 авг 2014, 17:08

Верховна Рада Україні у другому читанні ухвалила законопроект № 4032а «Про податковий та митний контроль у вільній економічній зоні Криму та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України».
vikakool
 
Сообщений: 4030
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 864 раз.
Поблагодарили: 601 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya