Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Хозяйственные и налоговые вопросы в отношениях с Крымом

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST Lighter » 27 мар 2015, 16:21

Спасибо! Видимо, аргумент слабоват)
Lighter
 
Сообщений: 33
Зарегистрирован: 05 мар 2013, 23:39
Благодарил (а): 4 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

UNREAD_POST lelmvj » 27 мар 2015, 17:52

Lighter писал(а):Спасибо! Видимо, аргумент слабоват)


Как мне представляется, Ваш аргумент приводит к тому, что не нужно платить не только импортный сбор, но и НДС.
lelmvj
 
Сообщений: 1094
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 12:23
Благодарил (а): 46 раз.
Поблагодарили: 272 раз.

UNREAD_POST VOA » 10 июн 2015, 00:54

Про перспективы для ИП с наёмными в Крыму в соответствии с росс.законодательными инициативами бизнес-омбудсмена:
http://www.vedomosti.ru/opinion/article ... -kak-klass
Надеюсь, что наши законотворцЫ не будут перенимать опыт, как это было раньше.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5149
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1790 раз.
Поблагодарили: 1999 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 24 июн 2015, 14:27

Верховний суд про "форс-мажор" і окупацію. Непопулярна точка зору :? http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/45197718
Отже, окупація території АР Крим Російською Федерацією та пов'язана із цим неможливість позивачеві здійснювати господарську діяльність не мають ознак надзвичайності чи невідворотності для виконання обов'язку за кредитним договором, не перебувають у причинному зв'язку із неповерненням грошей за кредитним договором, а позивач не надав доказів вжиття ним усіх залежних від нього заходів щодо належного виконання зобов'язання та неможливості запобігти збиткам позивача.
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4795
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1189 раз.

UNREAD_POST vikakool » 01 сен 2015, 16:47

Коллеги, вот тут утверждается, что теперь крымчане не являются нерезидентами после решения суда:

http://finance.obozrevatel.com/business ... ij-sud.htm

Это действительно так?
vikakool
 
Сообщений: 4037
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 869 раз.
Поблагодарили: 606 раз.

UNREAD_POST lutishka » 01 сен 2015, 17:11

vikakool писал(а):Коллеги, вот тут утверждается, что теперь крымчане не являются нерезидентами после решения суда:

http://finance.obozrevatel.com/business ... ij-sud.htm

Это действительно так?

http://www.unn.com.ua/uk/news/1496585-a ... a-krimchan
Апеляційний суд Києва скасував статус нерезидентів для кримчан

КИЇВ. 1 вересня. УНН. Київський Апеляційний адміністративний суд у вівторок скасував пункт 1 постанови Національного банку України №699, за яким кримчани були визнані нерезидентами.​ Про це повідомляє УНН з посиланям на "Події Криму".​

"Але суд задовольнив позов тільки в частині скасування пункту 1 постанови. А положення, які стосуються обмеження прав юридичних осіб, поки продовжують діяти. Суд також відмовився визнавати факт дискримінації", – про це повідомив експерт "Регіонального центру прав людини" Сергій Заєць.
С.Заєць вважає, що НБУ надалі буде намагатись повернути статус нерезидентів для кримчан.
Згідно з постановою Нацбанку України від 3 листопада 2014 року, громадяни України і юридичні особи, зареєстровані (чи простійно проживають) в Криму, були оголошені нерезидентами. Кримчанам постановою НБУ №699 заборонили відкривати рахунки, депозити, оформлювати кредити і купувати валюту.
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2227
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 921 раз.
Поблагодарили: 1015 раз.

UNREAD_POST vikakool » 01 сен 2015, 18:07

Я имела в виду другое - действительно ли данный пункт постановления НБУ утрачивает силу с момента вступления в силу решения Апелляционного суда?
vikakool
 
Сообщений: 4037
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 869 раз.
Поблагодарили: 606 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 01 сен 2015, 18:28

vikakool писал(а):Я имела в виду другое - действительно ли данный пункт постановления НБУ утрачивает силу с момента вступления в силу решения Апелляционного суда?

Якщо ВАСУ за касаційною скаргою не зупинить виконання цього рішення, то так. Фактично цей пункт втрачає чинність з моменту проголошення рішення апеляції (т.е. на даний момент він ВЖЕ не чинний).
Але на 99% впевнений, що ВАСУ його (рішення) виконання зупинить. Раніше приміром, як відомо, суди першої і апеляційної інстанції скасовували постанову КМУ яка припиняла виплату пенсій на території дыры, а ВАСУ ці рішення досить оперативно спочатку зупинив, а потім і взагалі скасував, направивши справу на новий розгляд.
Так що чекаємо.
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4795
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1189 раз.

UNREAD_POST vikakool » 02 сен 2015, 11:17

Marlboro, спасибо!
vikakool
 
Сообщений: 4037
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 869 раз.
Поблагодарили: 606 раз.

UNREAD_POST налоговик » 22 сен 2015, 15:15

Статья ЮРИСТА на ЮРлиге

Блокада Крыма: оценка ситуации, прогноз и совет юриста

Пропускные пункты, ведущие в Крым, заблокированы активистами, которые не пропускают на полуостров фуры с продовольствием. Инициаторами акции выступили лидеры крымскотатарского народа. Юрист Владимир Ратушняк прокомментировал для ЮРЛИГИ данную ситуацию и спрогнозировал возможные последствия.

Блокада - з метою захисту

Кримські татари виявились спроможними до самоорганізації. Їх переслідують в рідному їм Криму, до речі, як і українців, та всіх інших, хто не згоден з політикою Кремля. Однак, лише кримські татари піднялися на боротьбу і заявили про блокаду Криму. На мій погляд, держава Україна не прийняла всіх можливих та необхідних заходів щодо захисту Криму, захисту своїх громадян та юридичних осіб в Криму, як під час анексії, так і в теперішній час. Існує шалений тиск на громадян України, в т.ч. і татарської національності, що проживають в анексованому Криму. І фактично з цим ніхто не бореться. Дії кримських татар покликані звернути увагу на таку ситуацію та, нарешті, здійснити певні кроки, спрямовані на захист своїх інтересів. Тому оцінка ситуації, в цілому, позитивна.

Думаю, що ця ситуація має викликати певну реакцію і привести до законодавчих змін. Верховна Рада, Кабінет Міністрів та деякі мінстерства також зобов'язані відреагувати відповідно. Головне - не допустити кровопролиття, бо зараз лунають різні заяви, в т.ч. і від обурених водіїв.

Проблеми правового регулювання

Свого часу розроблялися різні законопроекти про ВЕЗ «Крим». Були намагання заблокувати економічні відносини з окупованим Кримом, і були бажання встановити режим повної свободи торгівлі. В результаті світ побачив компромісний закон, який прийняла Верховна Рада, і який існує і до цього часу. Але цей закон є мертвонародженим, він не виконується. В цьому основна проблема. Фактична ситуація змінюється швидко та драматично, законодавство відстає, а значить, не працює.

Законом про ВЕЗ «Крим» передбачалось, що на території окупованого Криму будуть діяти українські суб'єкти ВЕЗ «Крим», юридичні особи згідно українського законодавства. Такі суб'єкти мали бути зареєстровані виключно керуючою компанією, яка також мала бути створена спеціально для цих цілей. Я маю дані, що керуюча компанія не була створена, а відтак за відстуності реєструючого/керуючого органу нікому було реєструвати українських суб'єктів ВЕЗ «Крим». Крім того, на той час РФ вже фактично контролювала окупований нею Крим, що означало неможливість функціонування українських юридичних осіб в Криму, в т.ч. і суб'єктів ВЕЗ «Крим».

Таким чином, можна стверджувати, що весь комерційний трафік з окупованим Кримом є незаконним.

Що і як поставляємо в Крим?

Ванатажопотік є реально значним. Поставки на територію неіснуючої ВЕЗ «Крим» прирівнюються до експорту. Дивне диво діється - ВЕЗ «Крим» не існує, а поставки здійснюються, і навіть ПДВ відшкодовується. Такий трафік включає як товари продуктової групи, так і промислові та будівельні матеріали. Україна фактично годує державу-окупанта, годує окупаційну армію, ми робимо все, щоб вони себе відчували добре.

Що робити транспортним компаніям?

Наразі транспортникам рекомендується утриматись від відправки комерційних рейсів в Крим. Необхідно дочекатися прийняття рішень з вказаних питань.

Які законодавчі рішення можна очікувати?

Прогнози робити важко, тим не менш, потрібно переглядати Закон про ВЕЗ «Крим», визнати реальну ситуацію та дати їй юридичну оцінку. Потрібно встановити чіткі правила, визначитись, коли можна торгувати, а коли зась. Весь цивілізований світ підтримує Україну і виступає на захист України в зв'язку з окупацією Криму РФ. Європейські та американські компанії припинили свою роботу в Криму та торгівлю з анексованим Кримом. Лише наші поставки в Крим збільшуються. Все-таки потрібно визначатись!

Володимир Ратушняк, адвокат, керуючий партнер ЮК «Альянс Ратушняк і Партнери»


Прочитал и не увидел где тут Юрлига и где вообще юрист.
Ратушняку нужно начать публиковаться на общеполитических ресурсах. Потенциал есть :)
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5693
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2580 раз.

UNREAD_POST vikakool » 22 сен 2015, 16:24

+100
vikakool
 
Сообщений: 4037
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 869 раз.
Поблагодарили: 606 раз.

UNREAD_POST налоговик » 24 сен 2015, 11:21

Лист ДФС України від 12.08.2015 р. № 17035/6/99-99-19-02-02-15
ЩОДО ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ МАЙНА В КРИМУ

Державна фіскальна служба України розглянула лист щодо оподаткування доходів від реалізації майна на тимчасово окупованій території і повідомляє.
Відповідно до п. 5.7 ст. 5 Закону України від 12 серпня 2014 року N 1636-VII "Про створення вільної економічної зони "Крим" та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України" (далі - Закон N 1636) будь-які доходи з джерелом їх походження з території ВЕЗ "Крим", одержані особою, прирівняною до резидента згідно з нормами п. 5.3 ст. 5 Закону N 1636, підлягають оподаткуванню як іноземні доходи за загальними правилами, встановленими Податковим кодексом України (далі - Кодекс).
Відповідно до пп. 7 п. 12.3 ст. 12 Закону N 1636 під час тимчасової окупації будь-які доходи з джерелом їхнього походження з території ВЕЗ "Крим", одержані фізичною, юридичною особами, прирівняними до резидентів, оподатковуються за правилами, встановленими для іноземних доходів.
Згідно з пп. 14.1.55 п. 14.1 ст. 14 Кодексу у редакції, чинній з 01.01.2015 р., дохід, отриманий з джерел за межами України, - це будь-який дохід, отриманий резидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності за межами митної території України, включаючи проценти, дивіденди, роялті та будь-які інші види пасивних доходів, спадщину, подарунки, виграші, призи, доходи від виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими та трудовими договорами, від надання резидентам в оренду (користування) майна, розташованого за межами України, включаючи рухомий склад транспорту, приписаного до розташованих за межами України портів, доходи від продажу майна, розташованого за межами України, дохід від відчуження інвестиційних активів, у тому числі корпоративних прав, цінних паперів тощо; інші доходи від будь-яких видів діяльності за межами митної території України або територій, непідконтрольних контролюючим органам.
Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Кодексу об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу III Кодексу.
Для визначення фінансового результату звітного періоду необхідно порівняти доходи звітного періоду з витратами, що були здійснені для отримання цих доходів. При цьому доходи і витрати відображаються в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності в момент їх виникнення незалежно від дати надходження або сплати грошових коштів (ст. 4 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні").
Відповідно до п. 3 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 р. N 73 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.02.2013 р. за N 336/22868, доходи - це збільшення економічних вигід у вигляді надходження активів або зменшення зобов’язань, які призводять до зростання власного капіталу (за винятком зростання капіталу за рахунок внесків власників).
Таким чином, для визначення об’єкта оподаткування податком на прибуток підприємств від операцій з реалізації необоротних активів, інвестицій, товарно-матеріальних цінностей, зокрема які знаходяться на території ВЕЗ "Крим", слід керуватися національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або міжнародними стандартами фінансової звітності.
Крім того, відповідно до положень п. 5.2 ст. 5 Закону N 1636 взаємовідносини між особами, які мають податкову адресу на території ВЕЗ "Крим", та особами, які мають податкову адресу на іншій території України, є контрольованими операціями згідно із ст. 39 Кодексу.

Голова Р.М.Насіров
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5693
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2580 раз.

UNREAD_POST налоговик » 23 окт 2015, 14:17

Лист ДФС від 08.10.2015 № 21404/6/99-99-19-03-02-15

Державна фіскальна служба України розглянула лист платника про надання податкової консультації щодо оподаткування ПДВ операцій з поставки будівельних та інших супутніх послуг на території АР Крим та повідомляє.

Відповідно до пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів/послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 Кодексу.

Місцем постачання послуг, які пов’язані з нерухомим майном, відповідно до пункту 186.1 статті 186 Кодексу є фактичне місцезнаходження об’єктів такої нерухомості на момент їх постачання.

Згідно з пунктом 185.1 статті 185 Кодексу об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів/послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 Кодексу.

Водночас відповідно до пункту 26 підрозділу 10 розділу ХХ Кодексу на період дії Закону України від 15 квітня 2014 року № 1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» норми Кодексу мають застосовуватися з урахуванням особливостей, визначених Законом України від 12 серпня 2014 року № 1636-VII «Про створення вільної економічної зони «Крим» та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України» (далі – Закон № 1636), яким створено вільну економічну зону «Крим» (далі – ВЕЗ «Крим») та врегульовано інші аспекти правових відносин між фізичними і юридичними особами, які знаходяться на тимчасово окупованій території або за її межами.

Згідно з пунктом 3.2 статті 3 Закону № 1636 у межах ВЕЗ «Крим» створено вільну митну зону, що за своїм функціональним типом є одночасно вільною митною зоною комерційного, сервісного та промислового типу згідно із статтею 430 Митного кодексу України (далі – МКУ).

У свою чергу, відповідно до статті 9 МКУ для цілей застосування положень розділів V і IX МКУ території вільних митних зон вважаються такими, що знаходяться поза межами митної території України.

Таким чином, операції з постачання послуг, місце постачання яких відповідно до пунктів 186.2 – 186.4 статті 186 Кодексу знаходиться поза межами митної території України (у тому числі на території ВЕЗ «Крим»), з 27.09.2014 (дати набрання чинності Законом № 1636), не є об’єктом оподаткування податком на додану вартість, тобто платники податку за такими операціями не визначають податкових зобов’язань.


Голова

Р.М. Насіров
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5693
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2580 раз.

UNREAD_POST налоговик » 19 ноя 2015, 15:44

Серьезная законодательная инициатива
проект 3402

ЗАКОН УКРАЇНИ
про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про створення вільної економічної зони "Крим" та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України"

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
І. Визнати таким, що втратив чинність, Закон України "Про створення вільної економічної зони "Крим" та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України" (Відомості Верховної Ради України, 2014, №43 ст. 2944)
ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5693
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2580 раз.

UNREAD_POST bur » 23 ноя 2015, 15:09

налоговик писал(а):Серьезная законодательная инициатива


Вот серьезная.
Прекратить торговые взаимоотношения.

http://www.president.gov.ua/storage/j-f ... 278179.pdf

Письму уже не одна неделя, но выложили на сайт час назад.
Сейчас же соберут срочное внеочередное заседание КМУ на эту тему.

За это сообщение автора bur поблагодарил:
налоговик
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 422 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Al, Gb, Mr.Smith, Ya

cron