Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Хозяйственные и налоговые вопросы в отношениях с ....

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST Руся-2 » 25 июл 2014, 15:07

В какой налоговый орган обращаться плательщикам налогов в Донецкой области?
http://www.nibu.factor.ua/news/news.html?id=12200
Государственная фискальная служба приказом от 18.07.2014 г. № 4 поручила функциональные обязанности по обслуживанию налогоплательщиков, которые находятся на учете в:
— ГУ Миндоходов в Донецкой области, ГНИ в Буденовском, Ворошиловском, Кировском, Ленинском и Пролетарском районах г. Донецка, возложить в пределах компетенции на Мариупольскую объединенную ГНИ;
— ГНИ в Калининском, Киевском, Куйбышевском и Петровском районах г. Донецка, возложить в пределах компетенции на Октябрьскую объединенную ГНИ г. Мариуполя;
— Горловской ОГНИ, возложить в пределах компетенции на Артемовскую объединенную ГНИ, ГНИ в г. Харцызске, Шахтерской, Макеевской ОГНИ — на ГНИ в г. Краматорске, Торезской ОГНИ — на Константиновскую объединенную ГНИ.
Приказ от 18.07.2014 г. № 4 вступил в силу с 18 июля 2014 года.
Руся-2
 
Сообщений: 557
Зарегистрирован: 21 апр 2014, 16:10
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 144 раз.

UNREAD_POST lyalya » 28 июл 2014, 11:17

добрый день, а может кто то подсказать телефоны в Октябрьскую объединенную ГНИ??? те, что на сайте налоговой - ни один не отвечает...
у нас в Донецке филиал, отчеты подавали ручками, а теперь хотим узнать можно ли сейчас заключить договор о электронном документообороте уже с Мариуполем и подавать по электронке им непосредственно.
lyalya
 
Сообщений: 9
Зарегистрирован: 14 дек 2011, 11:30
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST Руся-2 » 28 июл 2014, 12:50

lyalya писал(а):добрый день, а может кто то подсказать телефоны в Октябрьскую объединенную ГНИ??? те, что на сайте налоговой - ни один не отвечает...
у нас в Донецке филиал, отчеты подавали ручками, а теперь хотим узнать можно ли сейчас заключить договор о электронном документообороте уже с Мариуполем и подавать по электронке им непосредственно.

Гляньте в этом списке, вдруг, указанные там телефоны, работают:
http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist ... m/perelik/
У них сможете узнать и об электронке.
Руся-2
 
Сообщений: 557
Зарегистрирован: 21 апр 2014, 16:10
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 144 раз.

UNREAD_POST Руся-2 » 29 июл 2014, 13:57

Маріупольська ОДПІ доводить до відома платників про зміни в наданні адміністративних послуг
http://dn.minrd.gov.ua/media-ark/news-ark/156910.html

(Тут даны телефоны)
Руся-2
 
Сообщений: 557
Зарегистрирован: 21 апр 2014, 16:10
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 144 раз.

UNREAD_POST lelmvj » 04 авг 2014, 15:28

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 30 липня 2014 року N 20
Про встановлення простою у роботі

У зв'язку із проведенням антитерористичної операції на території Донецької області, відповідно до Указу Президента України від 14 квітня 2014 року N 405/2014 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України", положень ст. 34 Кодексу законів про працю України, ст. 12 Закону України від 24 березня 1995 року N 108/95-ВР "Про оплату праці", ст. 6 Закону України від 14 жовтня 1992 року N 2694-XII "Про охорону праці" та з метою збереження життя і здоров'я працівників територіального органу Міндоходів, захисту їх законних прав та інтересів, наказую:

1. У підпунктах 4.1, 4.6 пункту 4 наказу Міндоходів від 08.07.2014 N 399 "Про встановлення простою у роботі ДПІ в Амвросіївському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області" слова "Державна податкова інспекція у Старобешівському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області" замінити на слова "Державна податкова інспекція у м. Докучаєвську ГУ Міндоходів у Донецькій області" у відповідних відмінках.

2. Встановити простій у роботі Державної податкової інспекції у Старобешівському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області (далі - ДПІ у Старобешівському районі).

3. Визнати встановлений п. 2 цього наказу простій у роботі ДПІ у Старобешівському районі таким, що виник не з вини працівників та зумовлений загрозою їх життю і здоров'ю.

4. Визначити строком дії простою період з дня видання цього наказу до закінчення дії обставин, які створюють загрозу життю і здоров'ю працівників ДПІ у Старобешівському районі.

5. У період простою:

5.1. виконання функціональних обов'язків з обслуговування платників податків, які перебувають на обліку у ДПІ у Старобешівському районі, покласти на Державну податкову інспекцію у м. Докучаєвську ГУ Міндоходів у Донецькій області;

5.2. дозволити працівникам ДПІ у Старобешівському районі не перебувати за основним місцем роботи до закінчення простою;

5.3. залучати до роботи працівників, які підпадають під дію простою, виключно у разі крайньої необхідності та за умов гарантування безпечних умов роботи;

5.4. зберегти у межах кошторису середній заробіток для працівників, які підпадають під дію простою;

5.5. керівництву ДПІ у Старобешівському районі вжити усіх можливих заходів для збереження державного майна, що перебуває в управлінні (користуванні) ДПІ у Старобешівському районі;

5.6. виконання функцій, закріплених відповідно до наказу Міндоходів від 30.12.2013 N 888 "Про функціональні повноваження структурних підрозділів територіальних органів Міндоходів" за структурними підрозділами ДПІ у Старобешівському районі, покласти на Державну податкову інспекцію у м. Докучаєвську ГУ Міндоходів у Донецькій області.

6. Департаменту розвитку IT, електронних сервісів та обліку платників (Калєніченко Н. Г.) забезпечити працівникам ДПІ у Старобешівському районі доступ до ІС "Податковий блок" у нових місцях дислокації.

7. Координаційно-моніторинговому департаменту (Притула Є. М.) забезпечити внесення цього наказу до Репозиторія звітної і статистичної інформації Міністерства доходів і зборів України, затвердженого наказом Міндоходів від 06.09.2013 N 448.

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова І. О. Білоус
lelmvj
 
Сообщений: 1094
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 12:23
Благодарил (а): 46 раз.
Поблагодарили: 272 раз.

UNREAD_POST vikakool » 06 авг 2014, 17:31

Коллеги, посоветуйте, плиз, как быть с РРО? интернета в этих районах нетути...вернее, то есть, то нет, но теперь уже нет...и чеки в ГНС не передаются, в результате чего через 3 дня РРО блокируются автоматически.

...и как быть? на квитанциях долго не поработаешь, да и не факт, что это законно - ведь РРО не сломан, да и акта ЦСО не будет...никакого НПА на этот счет нетути... может, типа как форс-мажор и в ТПП? как-то не хочется магазины закрывать :(
vikakool
 
Сообщений: 4048
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 875 раз.
Поблагодарили: 611 раз.

UNREAD_POST vikakool » 06 авг 2014, 22:10

Поговорите со мной плиз!
vikakool
 
Сообщений: 4048
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 875 раз.
Поблагодарили: 611 раз.

UNREAD_POST bratasho80 » 07 авг 2014, 09:16

А модем від київстару підключити не можна? Не тягне?
bratasho80
 
Сообщений: 125
Зарегистрирован: 18 май 2012, 13:33
Благодарил (а): 341 раз.
Поблагодарили: 49 раз.

UNREAD_POST vikakool » 07 авг 2014, 10:44

bratasho80 писал(а):А модем від київстару підключити не можна? Не тягне?


Не знаю, такое не пробовали. Да там и связь не всегда есть :(
vikakool
 
Сообщений: 4048
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 875 раз.
Поблагодарили: 611 раз.

UNREAD_POST bur » 11 авг 2014, 10:23

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
Актуальна інформація для платників податків, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО

Частина 1від 7 серпня 2014 рокуПИТАННЯ - ВІДПОВІДІ

1. Питання:

На підставі яких документів ФОП та ЮО заповнюють рядок 8 заяви за ф. N 1-ОПП (для ЮО та відокремлених підрозділів) та рядок 5 заяви за ф. N 5-ОПП(для самозайнятих осіб) у разі зміни місцезнаходження / місця проживання з території АР Крим та міста Севастополя на місцезнаходження / місцепроживання в областях та місті Києві?

Відповідь:

Контролюючі органи проводять внесення змін і доповнень до Єдиного банку даних юридичних осіб та Реєстру самозайнятих осіб на підставі інформації органівдержавної реєстрації або документально підтвердженої інформації, що надається платниками податків.

У разі виникнення змін у даних або внесення змін до документів, що подаються для взяття на облік, крім змін, які вносяться до Єдиного державного реєстру,та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку, платник податків зобов'язаний протягом 10 календарних днів з дня внесення змін дозазначених документів подати до контролюючого органу уточнені документи в такому самому порядку, як і при взятті на облік. Додаткова реєстраційна заява заформами N 1-ОПП, N 5-ОПП подається з позначкою "Зміни".

Тобто, місцезнаходження (місце проживання) платників податків в заяві за ф. N 1-ОПП або 5-ОПП заповнюється відповідно до:

даних, внесених до ЄДР, - для платників податків, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі;

даних документа про реєстрацію, легалізацію, акредитацію чи засвідчення факту створення іншим способом - для платників податків, відомості щодо яких немістяться в Єдиному державному реєстрі.

2. Питання:

Як знятися з обліку СГ, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів на території Східної України (Луганськ, Донецьк тощо)?

Відповідь:

У зв'язку із проведенням антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей реєстраційні дії в Єдиному державному реєстрі юридичнихосіб та фізичних осіб - підприємців проводяться державними реєстраторами відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17.06.2014 N 953/5 "Проневідкладні заходи щодо захисту прав громадян на території проведення антитерористичної операції", зареєстрованому в Міністерстві юстиції України17.06.2014 за N 640/25417. На період простою у роботі територіальних органів Луганської та Донецької областей виконання функціональних обов'язків зобслуговування платників податків, які перебувають на обліку в територіальних органах Міндоходів, що дислокуються у мм. Донецьку та Луганську, покладаютьсяу межах компетенції на контролюючі органи відповідно розподілу, встановленого наказом Міністерства доходів і зборів України від 08.07.2014 N 381 "Провстановлення простою у роботі територіальних органів Міндоходів" (зі змінами).

3. Питання:

Чи передаються облікові справи суб'єктів господарювання з АР Крим та міста Севастополя у разі зміни місцезнаходження / місця проживання намісцезнаходження / місце проживання в областях та місті Києві?

Відповідь:

Для зміни свого місцезнаходження / місця проживання юридичні особи та фізичні особи - підприємці, які зареєстровані на території АР Крим та м. Севастополя,звертаються до державного реєстратора реєстраційної служби України в областях та місті Києві. У свою чергу контролюючі органи після отримання відомостей зЄдиного державного реєстру щодо внесених змін беруть на облік таких платників, незалежно від того, отримано облікову справу чи ні.

Після взяття на облік контролюючі органи в областях та м. Києві формують облікову справу платника податків, до якої включають роздруковану облікову карткуплатника податків (повні реєстраційні відомості) з Єдиного банку даних юридичних осіб чи Реєстру самозайнятих осіб на дату взяття на облік платника зановим місцезнаходженням (місцем проживання). Також, контролюючі органи в областях та м. Києві вживають заходи щодо отримання облікової справи платника зоргану доходів і зборів в АР Крим або м. Севастополя за попереднім місцезнаходженням (місцем проживання) платника.

4. Питання:

Яким чином здійснюється взяття на облік / зняття з обліку в контролюючих органах розрахункового рахунку СГ, який перебуває на обліку в АР Крим,якщо рахунок відкритий у банках України?

Відповідь:

Вимоги до відкриття та закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах встановлено статтею 69 Податкового кодексrу України(далі - Кодекс).

Відповідно до пункту 69.5 статті 69 Кодексу наказом Міністерства доходів і зборів України від 26.12.2013 N 853, зареєстрованим у Міністерстві юстиціїУкраїни 21.01.2014 за N 121/24898, затверджено Порядок подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансовихустановах до контролюючих органів (далі - Порядок).

Порядок визначає послідовність дій фінансових установ при наданні повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків - юридичних осіб (у томучислі відкритих через їх відокремлені підрозділи), самозайнятих фізичних осіб та власних кореспондентських рахунків до органів доходів і зборів, а такожформу та зміст повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків (далі - Повідомлення), перелік підстав для відмови органом доходів і зборів увзятті рахунків на облік.

У додатку 1 до Порядку зазначені форма та зміст електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у фінансових установах.Реквізити "Код регіону контролюючого органу, в якому зареєстрований клієнт як платник податків" та "Код району контролюючого органу, в якому зареєстрованийклієнт як платник податків" визначаються згідно з довідником державних податкових інспекцій відповідно до коду ЄДРПОУ такого контролюючого органу, якийзазначено у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - ЄДР), або згідно з довідкою про взяття на облікплатника податків у контролюючому органі для платників податків, які відповідно до чинного законодавства не включаються до ЄДР.

Обробка повідомлень фінансових установ про відкриття/закриття рахунків платників податків відбувається на центральному рівні в ДФС України на підставівідомостей Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та Реєстру самозайнятих осіб. У разі надходження повідомлень про відкриття рахунківна підставі зазначених відомостей формуються повідомлення про взяття на облік / відмову у взятті на облік рахунків платників податків. Повідомлення прозакриття рахунків приймаються безумовно.

5. Питання:

Яким чином СГ, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів на території Східної України (Луганськ, Донецьк та інші населенні пункти в зоніпроведення АТО), подати звіт щодо сум нарахованого ЄВ?

Відповідь:

У зв'язку з проведенням антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької та Луганської областей Державна фіскальна служба України (далі -ДФС) забезпечила платникам податків, які перебувають на обліку в зоні АТО, можливість виконання обов'язків щодо подання звітності відповідно до нормПодаткового кодексу України (далі - ПКУ).

На період простою у роботі територіальних органів, які знаходяться в зоні АТО, змінено місця обслуговування платників податків.

Інформація стосовно зміни місць обслуговування платників постійно оновлюється та оприлюднюється на сайті ДФС в розділі Головна > БАНЕР > Інформаціядля Сходу України.

Відповідно норм ПКУ (ст. 49.3) та з врахуванням зміни місць обслуговування платники мають змогу подати звітність:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеномузаконодавством.

Особливо слід підкреслити, що послуги електронного цифрового підпису можна отримати в представництвах АЦСК ІДД ДФС, розташованих в будь-яких населенихпунктах України.

6. Питання:

Чи необхідно вносити зміни до картки обліку особи, яка здійснює операції з товарами, в зв'язку з перереєстрацією підприємства з АР Крим та м.Севастополя на місцезнаходження / місце проживання в областях та м. Києві?

Відповідь:

У разі необхідності внесення змін до картки обліку особа, яка здійснює операції з товарами, звертається до митного органу за своїм місцезнаходженням(місцем проживання) та подає документи згідно із пунктами 21 - 24 Порядку обліку осіб, які здійснюють операції з товарами, затвердженого наказомМіністерства фінансів України 30.05.2012 N 634, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.08.2012 N 1381/21693.

В умовах дестабілізації ситуації в Автономній Республіці Крим та місті Севастополі запроваджено новий механізм, який дозволяє перереєструвати свій бізнесна територію будь-якої області чи міста Києва і сплачувати податки відповідно до законодавства України. У зв'язку з цим внесені відповідні зміни доавтоматизованої системи, суть яких полягає у наступному.

Щодо карток обліку осіб, які здійснюють операції з товарами, були акредитовані Кримською або Севастопольською митницею та зареєстрували зміну свогомісцезнаходження / місця проживання з території АР Крим або м. Севастополя на місцезнаходження / місце проживання в області або м. Києві, надано можливістьвнести зміни (провести переакредитацію) відповідним митницям за новим місцезнаходженням / місцем проживання, за умови звернення такого суб'єкта до митногооргану.

Після внесення змін до картки обліку особи, яка здійснює операції з товарами:

не змінюється обліковий номер такої особи;

змінюється номер картки обліку особи та новий номер картки формується відповідно до алгоритму, встановленого у пункті 7 Порядку і відповідно до митниці,яка отримала документи для внесення змін до картки обліку.

7. Питання:

Яким чином здійснюється перереєстрація або закриття філій, відокремлених підрозділів, які перебували на обліку в АР Крим та м. Севастополі, якщоголовне підприємство знаходиться на обліку в областях України та м. Києві?

Відповідь:

Відокремлені підрозділи з місцезнаходженням на території АР Крим та м. Севастополі були переведені за місцезнаходженням головних підприємств в контролюючихорганах в областях та м. Києві.

Підставами для зняття з обліку у контролюючих органах відокремлених підрозділів є повідомлення чи документальне підтвердження державного реєстратора чиіншого органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу юридичної особи (п. 67.1 статті 67 ПКУ).

8. Питання:

Які дії суб'єкта господарювання та органів доходів і зборів, якщо платник прийняв рішення у 2014 році про зміну місцезнаходження / місця проживанняз областей України та м. Києва на територію АР Крим та м. Севастополя.

Відповідь:

Відповідно до частини восьмої статті 45 Бюджетного кодексу України у разі зміни місцезнаходження суб'єктів господарювання - платників податків сплатавизначених законодавством податків і зборів (обов'язкових платежів) після реєстрації здійснюється за місцем попередньої реєстрації до закінчення поточногобюджетного періоду.

9. Питання:

Чи потрібно подавати заяви за ф. N 1-ОПП, ф. N 5-ОПП та ф. N 20-ОПП при здійсненні перереєстрації суб'єкта господарювання в органах доходів ізборів, у разі зміни місцезнаходження / місця проживання з території АР Крим та міста Севастополя на місцезнаходження / місце проживання в областяхта міста Києва?

Відповідь:

Для взяття на облік за новим місцезнаходженням, у разі зміни місцезнаходження з території АР Крим та м. Севастополя на місцезнаходження в областях та м.Києві, заяву за ф. N 1-ОПП (5-ОПП) та документи про проведення зазначених змін в установленому порядку до податкової інспекції за новим місцезнаходженнямподають платники податків, для яких законом встановлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру.

У разі зміни місцезнаходження / місця проживання з території АР Крим та міста Севастополя на місцезнаходження / місце проживання в областях та міста Києвапри здійсненні перереєстрації суб'єкта господарювання в контролюючих органах повторно подавати повідомлення за ф. N 20-ОПП не потрібно.

Повідомлення за ф. N 20-ОПП подається платниками податків до контролюючих органів за новим місцем обліку за умови створення чи відкриття нового об'єкта, уразі зміни відомостей про об'єкт оподаткування, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження або стану об'єкта оподаткування, у разі змінипризначення об'єкта оподаткування або його перепрофілювання.

10. Питання:

Як здійснюється перереєстрація відокремлених підрозділів нерезидентів в органах доходів і зборів у разі зміни місцезнаходження, яка пов'язана зізміною адміністративного району, та які особливості подання звітності та сплати податків, зборів під час такої перереєстрації, в тому числі у разізміни місцезнаходження / місця проживання з території АР Крим та м. Севастополя на місцезнаходження / місце проживання в областях та м. Києві?

Відповідь:

У разі зміни місцезнаходження з території АР Крим та м. Севастополя на місцезнаходження в областях та м. Києві платникам податків, для яких закономвстановлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру, необхідно подати до податкової інспекції за новиммісцезнаходженням заяву за ф. N 1-ОПП та документи про проведення зазначених змін в установленому порядку для взяття їх на облік за новиммісцезнаходженням. До такої категорії платників податків відносяться відокремлені підрозділи нерезидентів.

Після взяття на облік платники сплачують податки, збори, єдиний внесок, подають податкові декларації (звіти, розрахунки) та виконують інші обов'язкиплатників за новим місцезнаходженням в областях та місті Києві.

При цьому інформуємо, що подання податкової звітності визначено Податковим кодексом України (далі - Кодекс) в главі 2 "Податкова звітність".

Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якоговін є, та незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, та у разі неможливості подання платником податківособисто або уповноваженою на це особою, може бути надіслана поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення або засобами електронного зв'язку велектронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

При поданні до органів Міндоходів податкової звітності в електронній формі слід керуватись Інструкцією з підготовки і подання податкових документів велектронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженою наказом ДПА від 10.04.2008 р. N 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції16.04.2008 за N 320/15011.

За это сообщение автора bur поблагодарил:
vikakool
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 422 раз.

UNREAD_POST VOA » 12 авг 2014, 01:34


ПРАВОВЫЕ ИЗВЕСТИЯ 07.08.2014

Заявление о принятии наследства может быть принято любым нотариусом по месту обращения наследника, независимо от места открытия наследства. Это указал Минюст в письме от 17 июля 2014 года № 13.1-32/357. Такая мера введена временно, в связи с невозможностью работы государственных нотариальных контор и частных нотариусов в зоне проведения антитеррористической операции.

Открытое на основании поданного заявления наследственное дело подлежит регистрации в соответствии с Порядком совершения нотариальных действий нотариусами Украины.

После возобновления работы учреждений нотариата Донецкой и Луганской областей указанные документы должны быть переданы по принадлежности частному нотариусу или в государственную нотариальную контору, к компетенции которых относится дальнейшее ведение наследственного дела.

Марина Ясинская

Письмо апеллирует к ст.1221 Гражданского кодекса:
Стаття 1221. Місце відкриття спадщини
1. Місцем відкриття спадщини є останнє місце проживання спадкодавця.
2. Якщо місце проживання спадкодавця невідоме, місцем відкриття спадщини є місцезнаходження нерухомого майна або основної його частини, а за відсутності нерухомого майна - місцезнаходження основної частини рухомого майна.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5181
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1792 раз.
Поблагодарили: 2014 раз.

UNREAD_POST lelmvj » 14 авг 2014, 22:48

Проект Закону про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції
4313а від 21.07.2014
Прийнято за основу із скороч. строку підготовки (14.08.2014)

Скрытый текст: показать
Проект
вноситься
народним депутатом України

О.В. Кужель (посв. №092)


ЗАКОН УКРАЇНИ

Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції


Цей Закон визначає тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції та особам, які проживають в зоні проведення тимчасової антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення.


Верховна Рада України постановляє:


Стаття 1 . Визначення термінів

1.Період проведення антитерористичної операції – час, визначений відповідно до Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року №405/2014, про початок та проведення антитерористичної операції на території України.
2.Територія проведення антитерористичної операції – територія України, визначена відповідно до Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року №405/2014.

Стаття 2. Мораторій на нарахування пені та штрафів на основну суму заборгованості по кредитним зобов’язанням.

Громадянам України, місце проживання яких знаходиться на території проведення антитерористичної операції або переселилися з неї у період проведення антитерористичної операції, скасувати пеню та штрафи, які нараховуються (були нараховані у період проведення антитерористичної операції) на основну суму заборгованості по кредитним зобов’язанням.

Стаття 3. Мораторій на проведення перевірок органам і посадовим особам, уповноваженим законами здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності.

Органам і посадовим особам, уповноваженим законами здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, у період та на території проведення антитерористичної операції, тимчасово припинити проведення планових та проведення позапланових перевірок суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність в зоні проведення тимчасової антитерористичної операції, крім перевірок суб'єктів господарювання, що відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності віднесені до суб'єктів господарювання з високим ступенем ризику.


Стаття 4. Про проведення реєстраційних дій державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційних служб територіальних органів Міністерства юстиції в областях та місті Києві.

Для осіб які проживають на території проведення антитерористичної операції або переселилися з неї в період проведення антитерористичної операції-реєстрація фізичної особи-підприємцем здійснюється державними реєстраторами фізичних осіб - підприємців реєстраційних служб територіальних органів Міністерства юстиції в областях та місті Києві.

Встановити, що проведення реєстраційних дій щодо зміни місцезнаходження юридичних осіб та місця проживання фізичних осіб підприємців, місцезнаходженням /місцем проживання яких є територія проведення антитерористичної операції, здійснюється державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційних служб територіальних органів Міністерства юстиції в областях та місті Києві.

Стаття 5. Дія документів дозвільного характеру.

Під час проведення антитерористичної операції дозвільним органам автоматично подовжувати дію документів дозвільного характеру виданих суб’єктам господарювання, що здійснюють діяльності на території проведення антитерористичної операції




II. Прикінцеві та перехідні положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Дія цього Закону поширюється на період проведення антитерористичної операції.

3.Внести до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців ” (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 31—32, ст. 263; 2006 р., № 27, ст. 234, № 37, ст. 310; 2009 р., № 19, ст. 263; 2011 р., № 38, ст. 385, № 46, ст. 512; із змінами, внесеними Законом України від 4 липня 2012 року № 5042-VI) такі зміни:
абзац 5 частини 2 статті 35 виключити.

4. Розділ V «Прікінцеві Положення» Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» (Відомості Верховної Ради України, 1998, №13,ст.52) доповнити статтею 17 такого змісту:
«Торгово-промислова палата України та регіональні торгово-промислові палати за зверненнями суб'єктів господарської діяльності, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, зобов’язані надавати довідки щодо засвідчення (настання) форс-мажорних обставин, зважаючи на те, що форс-мажорними обставинами є непередбачувані та непереборні обставини, що склалися на території проведення антитерористичної операції незалежно від волі і бажання сторін, настання яких неможливо передбачити при укладенні договору та для протидії яким сторони не можуть вжити заходів, а також встановлення, що у разі якщо інше не передбачено законом або договором, на час настання форс-мажорних обставин зупиняється виконання договору».

5. Кабінету Міністрів України у десятиденний строк з дня опублікування цього Закону:
- забезпечити прийняття відповідно до своєї компетенції нормативно-правових актів, що випливають з цього Закону;
- привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом;
- забезпечити розробку і перегляд міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України їх нормативно-правових актів, що випливають з цього Закону.

6. Протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом Національному банку України:
- привести свої нормативні акти у відповідність із нормами статті 3 Закону.
- надати відповідні розпорядження усім банкам на території України незалежно від форми власності для забезпечення виконання положень статті 3 Закону.

7. Рекомендувати Національному банку України вжити заходів щодо забезпечення безпеки та гарантування збереження фінансових ресурсів, суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції та особам, які проживають в зоні проведення тимчасової антитерористичної операції, шляхом можливості здійснення безготівкових розрахунків та отримання готівкових коштів у розгалуженій мережі банкоматів і пунктів видачі готівки банків-партнерів без сплати комісійної винагороди.
8. Закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.



Голова Верховної Ради
України О. В.Турчинов
lelmvj
 
Сообщений: 1094
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 12:23
Благодарил (а): 46 раз.
Поблагодарили: 272 раз.

UNREAD_POST VOA » 15 авг 2014, 00:54

Информация для студентов и их родителей:


Учитывая многочисленные обращения граждан, которые постоянно проживают в Донецкой и Луганской областях и учатся в высших учебных заведениях за средства физических и юридических лиц, о невозможности своевременной оплаты за обучение, Министерство не возражает в таких случаях против переноса сроков оплаты до конца текущего года, определенных отдельным приложением к Договору о предоставлении образовательных услуг учебных заведений.

Письмо МОН от 12.08.14 г. № 1/9-406.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5181
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1792 раз.
Поблагодарили: 2014 раз.

UNREAD_POST VOA » 15 авг 2014, 18:14


14.08.2014
Роз’яснено особливості оформлення актів при розслідуванні нещасних випадків з працівниками підприємств, які постраждали внаслідок АТО під час виконання трудових (посадових) обов’язків

Держгірпромнагляд у листі від 21.07.2014 р. № 5640/0/5.2-09/6/14 роз'яснив процедури розслідування нещасних випадків з працівниками підприємств, які постраждали внаслідок АТО під час виконання трудових (посадових) обов'язків в інтересах своїх підприємств.
Так, зважаючи на ускладнення, які виникли під час проведення АТО перед спеціальними комісіями, Держгірпромнагляд дозволив їм складати акти за формами H-5 та H-1 на зазначену категорію постраждалих працівників у разі підтвердження виконання ними трудових (посадових) обов'язків в інтересах своїх підприємств, і невиконання при цьому робіт військового характеру без висновків компетентних органів.
Під час складання цих актів комісіям із спеціальних розслідувань пропонується зазначати вид події - код "23", а причини нещасних випадків - код - "33".
Зокрема, вид події зазначати з наступним формулюванням, залежно від обставин: "Травмування (вбивство) внаслідок ведення бойових дій інших сторін" або "Травмування (вбивство) внаслідок тимчасового перебування в зоні бойових дій, не виконуючи роботи військового характеру".
Причини нещасних випадків необхідно зазначати, як "Ведення бойових дій" або "Тимчасове перебування в зоні бойових дій, не виконуючи роботи військового характеру".
Наприкінці Держгірпромнагляд нагадує, що такі акти є підставою для вирішення питання щодо забезпечення права громадян на соціальний захист, у тому числі право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності.
Джерело: «Дебет-Кредит»
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5181
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1792 раз.
Поблагодарили: 2014 раз.

UNREAD_POST ***Мария » 15 авг 2014, 19:24

vikakool писал(а):Коллеги, посоветуйте, плиз, как быть с РРО? интернета в этих районах нетути...вернее, то есть, то нет, но теперь уже нет...и чеки в ГНС не передаются, в результате чего через 3 дня РРО блокируются автоматически.

...и как быть? на квитанциях долго не поработаешь, да и не факт, что это законно - ведь РРО не сломан, да и акта ЦСО не будет...никакого НПА на этот счет нетути... может, типа как форс-мажор и в ТПП? как-то не хочется магазины закрывать :(


Вас волнует судьба магазинов .... странно, сегодня мало, что удивляет в этой жизни, но вот такие сообщения, поистине удивляют ....
***Мария
 
Сообщений: 56
Зарегистрирован: 04 ноя 2012, 13:42
Благодарил (а): 7 раз.
Поблагодарили: 17 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya