Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Хозяйственные и налоговые вопросы в отношениях с ....

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST налоговик » 10 окт 2016, 16:19

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 29.06.2016 р. N 31-11410-07-10/18732

Департамент податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України на листи <...> щодо окремих питань з бухгалтерського обліку повідомляє.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" тимчасово окупована територія є невід'ємною частиною території України і на неї поширюється законодавство України.

Статтею 13 Закону України "Про створення вільної економічної зони "Крим" та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України" визначено, що об'єкти права державної та комунальної власності, що розташовані (знаходяться) на тимчасово окупованій території України, залишаються у власності осіб, які мали такі об'єкти у власності (користуванні) на початок тимчасової окупації.

Відображення в бухгалтерському обліку об'єктів основних засобів, що тимчасово перебувають на окупованій території та на території проведення антитерористичної операції, здійснюється відповідно до нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку. Зокрема, нарахування амортизації на такі об'єкти здійснюється відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 27.04.2000 р. N 92.

Згідно з Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 28 "Зменшення корисності активів", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2004 р. N 817 (далі - ПБО-28) на дату річного балансу підприємство має оцінювати, чи існують ознаки можливого зменшення корисності активу. Однією з таких ознак, що свідчить про зменшення корисності активів, є суттєві негативні зміни в технологічному, ринковому, економічному або правовому середовищі, у якому діє підприємство, що відбулися протягом звітного періоду або очікувані найближчим часом.

Для цілей визначення зменшення корисності активів відповідно до ПБО-28 у звітному періоді підприємство може використовувати показники Балансу (звіту про фінансовий стан) (форма N 1) за попереднім звітом.

Ураховуючи зазначене, об'єкти, які перебувають на території проведення антитерористичної операції, мають обліковуватись у складі активів підприємства. Одночасно підприємство має оцінити негативний вплив змін в економічному і правовому середовищі та визнати суми витрат від зменшення корисності щодо відповідних об'єктів.

Відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. N 879 підприємства, що знаходяться на тимчасово окупованій території та/або на території проведення антитерористичної операції (або їх структурні підрозділи (відокремлене майно) перебувають на зазначених територіях), проводять інвентаризацію у випадках, обов'язкових для її проведення, тоді, коли стане можливим забезпечити безпечний та безперешкодний доступ уповноважених осіб до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, в яких відображені зобов'язання та власний капітал цих підприємств.

Зазначені підприємства зобов'язані провести інвентаризацію станом на перше число місяця, що настає за місяцем, в якому з'явилася можливість доступу до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, та відобразити результати інвентаризації у бухгалтерському обліку відповідного звітного періоду.

Згідно з пунктом 12 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. N 419, у річній фінансовій звітності інформація про активи, до яких неможливо забезпечити безпечний та безперешкодний доступ, та зобов'язання і власний капітал, які не можуть бути документально підтверджені у зв'язку з відсутністю доступу до відповідних первинних документів та регістрів бухгалтерського обліку, відображається за даними бухгалтерського обліку.

При цьому інформація про відсутність доступу до активів та первинних документів підприємства зазначається у примітках до фінансової звітності.

Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі - Закон), який поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності.

Відповідно до Закону питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи), який здійснює керівництво підприємством та несе відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах відповідно до законодавства та установчих документів.

Згідно з частиною п'ятою статті 8 Закону підприємство самостійно затверджує, зокрема, додаткову систему рахунків і регістрів аналітичного обліку.

Відповідно до загальних положень Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 30.11.99 р. N 291, кореспонденція рахунків, що не наведена в зазначеній інструкції, встановлюється підприємством, виходячи з норм цієї Інструкції, положень (стандартів) бухгалтерського обліку, інших нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку та управлінських потреб.

 

Директор Департаменту
податкової, митної політики та
методології бухгалтерського обліку
Ю. Романюк


И пофиг, что по закону

активи - ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, приведе до отримання економічних вигод у майбутньому;


Страна территорию не контролирует, а предприятия свои активы на этой территории без проблем :)
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5602
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 786 раз.
Поблагодарили: 2504 раз.

UNREAD_POST vikakool » 13 окт 2016, 12:55

Коллеги, подскажите плиз!

Автомобиль предприятия был изъят для нужд АТО. Теперь предприятие получило письмо из военкомата, где предлагается либо передать ТС бесплатно для нужд ВСУ, либо получить обратно неисправной.
Предприятие готово передать ТС бесплатно.

Правильно ли я понимаю, что мы в учете должны провести ликвидацию этого ОС? оно полностью самортизировано - т.е. НДС 0грн.?
vikakool
 
Сообщений: 3926
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 829 раз.
Поблагодарили: 561 раз.

UNREAD_POST налоговик » 13 окт 2016, 16:01

vikakool писал(а):Коллеги, подскажите плиз!

Автомобиль предприятия был изъят для нужд АТО. Теперь предприятие получило письмо из военкомата, где предлагается либо передать ТС бесплатно для нужд ВСУ, либо получить обратно неисправной.
Предприятие готово передать ТС бесплатно.


Неплохие альтернативы. Военкоматам закон не писан :)

vikakool писал(а):Правильно ли я понимаю, что мы в учете должны провести ликвидацию этого ОС? оно полностью самортизировано - т.е. НДС 0грн.?


Почему ликвидация если вы бесплатно передаете?
На момент передачи "туда" стоимость была = 0 ?
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5602
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 786 раз.
Поблагодарили: 2504 раз.

UNREAD_POST vikakool » 13 окт 2016, 16:05

налоговик писал(а):
vikakool писал(а):Коллеги, подскажите плиз!

Автомобиль предприятия был изъят для нужд АТО. Теперь предприятие получило письмо из военкомата, где предлагается либо передать ТС бесплатно для нужд ВСУ, либо получить обратно неисправной.
Предприятие готово передать ТС бесплатно.


Неплохие альтернативы. Военкоматам закон не писан :)

vikakool писал(а):Правильно ли я понимаю, что мы в учете должны провести ликвидацию этого ОС? оно полностью самортизировано - т.е. НДС 0грн.?


Почему ликвидация если вы бесплатно передаете?
На момент передачи "туда" стоимость была = 0 ?


Да, 0.
vikakool
 
Сообщений: 3926
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 829 раз.
Поблагодарили: 561 раз.

UNREAD_POST налоговик » 13 окт 2016, 16:29

Значит все ОК.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
vikakool
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5602
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 786 раз.
Поблагодарили: 2504 раз.

UNREAD_POST налоговик » 08 ноя 2016, 10:37

В 2016 году, по данным НБУ, всеми отечественными банками выявлено транзакций, подпавших под подозрение по статье «финансирование терроризма», на сумму в 200 гривен

Банки регулярно получают списки, по которым сверяют своих клиентов. Прежде всего, это перечни лиц, к которым применены специальные экономические и другие санкции, утвержденные Советом национальной безопасности и обороны Украины, и введенные в действие Указом президента. Эти перечни введены в действие 16 сентября 2016 года.
Далее, банки проводят проверки по перечню лиц, связанных с террористической деятельностью или в отношении которых применены международные санкции, утвержденные приказом Госфинмониторинга от 7 октября 2010 №183. Последний список был обновлен накануне выхода материала – 3 ноября нынешнего года.

Форбс Украина


200 грн.
двести грн
7,5 долларов.

за год

а дел и шума было немеряно . Например, из другой ветки форума

СБУ изъяла 130 серверов у харьковского дата-центра: в офлайн ушла тысяча сайтов
Вчера сотрудники СБУ в Харьковской области провели обыск и изъяли серверное оборудование и роутеры у харьковского дата-центра SteepHost.

Дата-центр предоставляет услуги хостинга, а также сдает сервера в аренду. Всего силовики изъяли около 130 серверов, из-за чего около 1000 сайтов ушли в офлайн. Причина разрушительного визита СБУ — дело о «финансировании терроризма».

Подробнее: Изъятие компьютера
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5602
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 786 раз.
Поблагодарили: 2504 раз.

UNREAD_POST vikakool » 08 ноя 2016, 14:07

Да уж.

Интересно, что можно купить для террористов за 200грн.? ;)
vikakool
 
Сообщений: 3926
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 829 раз.
Поблагодарили: 561 раз.

UNREAD_POST vikakool » 25 янв 2017, 15:25

Коллеги, подскажите, плиз!

Согласно внесенным изменениям в НКУ таперича ряд налогов в зоне АТО платить не нужно:

38.7. Не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, які розташовані на тимчасово окупованій території та/або території населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення та перебувають у власності та/або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб, у період з 14 квітня 2014 року до 31 грудня року, в якому завершено антитерористичну операцію.

Нараховані та сплачені за період проведення антитерористичної операції суми плати за землю відповідно до статей 269 - 289 цього Кодексу вважаються надміру сплаченими грошовими зобов'язаннями та підлягають поверненню.


Насчет возврата средств все понятно.
А вот как быть в ситуации, если предприятие в 2014 году задекларировало налог на землю, но не уплатило его?
Или уплатило только частично?

1) подать УР и снять все НО?
2) ничего не делать?
3) ??
vikakool
 
Сообщений: 3926
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 829 раз.
Поблагодарили: 561 раз.

UNREAD_POST vikakool » 26 янв 2017, 11:20

vikakool писал(а):Коллеги, подскажите, плиз!

Согласно внесенным изменениям в НКУ таперича ряд налогов в зоне АТО платить не нужно:

38.7. Не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, які розташовані на тимчасово окупованій території та/або території населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення та перебувають у власності та/або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб, у період з 14 квітня 2014 року до 31 грудня року, в якому завершено антитерористичну операцію.

Нараховані та сплачені за період проведення антитерористичної операції суми плати за землю відповідно до статей 269 - 289 цього Кодексу вважаються надміру сплаченими грошовими зобов'язаннями та підлягають поверненню.


Насчет возврата средств все понятно.
А вот как быть в ситуации, если предприятие в 2014 году задекларировало налог на землю, но не уплатило его?
Или уплатило только частично?

1) подать УР и снять все НО?
2) ничего не делать?
3) ??


Коллеги, откликнитесь, плиз!
vikakool
 
Сообщений: 3926
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 829 раз.
Поблагодарили: 561 раз.

UNREAD_POST minibuh » 26 янв 2017, 14:03

vikakool писал(а):
vikakool писал(а):Коллеги, подскажите, плиз!

Согласно внесенным изменениям в НКУ таперича ряд налогов в зоне АТО платить не нужно:

38.7. Не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, які розташовані на тимчасово окупованій території та/або території населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення та перебувають у власності та/або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб, у період з 14 квітня 2014 року до 31 грудня року, в якому завершено антитерористичну операцію.

Нараховані та сплачені за період проведення антитерористичної операції суми плати за землю відповідно до статей 269 - 289 цього Кодексу вважаються надміру сплаченими грошовими зобов'язаннями та підлягають поверненню.


Насчет возврата средств все понятно.
А вот как быть в ситуации, если предприятие в 2014 году задекларировало налог на землю, но не уплатило его?
Или уплатило только частично?

1) подать УР и снять все НО?
2) ничего не делать?
3) ??

Коллеги, откликнитесь, плиз!

Я бы ничего не делала. Вы подали в декларацию в 2014 году-у Вас была обязанность-вы выполнили. Изменениями в НК вступили с 01.01.2017 -Вашу обязанность начислять и платить отменили. Значит ваша ДФС сама по служебке снимет обязательства, пеню и штрафы.
minibuh
 
Сообщений: 1968
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1132 раз.
Поблагодарили: 771 раз.

UNREAD_POST vikakool » 26 янв 2017, 14:36

Вот я и переживаю - снимет ли?

Ведь на тот момент мы обязаны были заплатить... Переплатой эти уплаченные (!!) суммы стали только сейчас. И в НКУ не прописали, что, мол, кто должен - всем прощаю.
vikakool
 
Сообщений: 3926
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 829 раз.
Поблагодарили: 561 раз.

UNREAD_POST minibuh » 26 янв 2017, 15:04

Если они уже насчитали ШС,то смысл суетиться.
Я считаю,что в данном случае закон имеет обратную силу во времени(ведь он смягчает норму),по этому ШС должны по списывать,так как не будет начислений по этой земле . Если нет НО,то за неуплату чего ШС?
УР всегда можно подать, но не всегда нужно. Если есть возможность узнать "фиксиков" в отделе налога на землю,то лучше узнайте и желательно письменно.

За это сообщение автора minibuh поблагодарил:
vikakool
minibuh
 
Сообщений: 1968
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1132 раз.
Поблагодарили: 771 раз.

UNREAD_POST vikakool » 26 янв 2017, 15:30

По ходу возник еще один вопросик:

А что делать с бух.учетом? сторно через 44счет 1-м января? после акта сверки с ГФС, конечно.
vikakool
 
Сообщений: 3926
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 829 раз.
Поблагодарили: 561 раз.

UNREAD_POST minibuh » 26 янв 2017, 16:04

vikakool писал(а):По ходу возник еще один вопросик:

А что делать с бух.учетом? сторно через 44счет 1-м января? после акта сверки с ГФС, конечно.

да
minibuh
 
Сообщений: 1968
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1132 раз.
Поблагодарили: 771 раз.

Пред.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Al Shurshun, alex88, Gb, Kamillfo, lola, vikakool, Ya, Люба П