Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Запрет на проверки

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST bur » 13 авг 2014, 16:57

bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST lelmvj » 13 авг 2014, 19:32

Уряд визначив механізм надання дозволів на проведення перевірок суб'єктів господарювання

13.08.2014 | 19:09
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ СЕКРЕТАРІАТУ КМУ

Кабінет Міністрів визначив механізм надання дозволів на проведення перевірок суб’єктів господарювання. Як повідомив Міністр Кабінету Міністрів Остап Семерак, відповідну постанову Уряд прийняв на своєму засіданні 13 серпня.
За словами Міністра, необхідність прийняття такого рішення обумовлена статтею 31 Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік», яка запроваджує обмеження щодо перевірок суб'єктів господарювання контролюючими органами протягом серпня - грудня поточного року.
Остап Семерак зазначив, що згідно із постановою, дозвіл на проведення перевірки суб'єктів господарської діяльності контролюючим органам Кабінетом Міністрів буде надаватися тільки шляхом прийняття відповідного урядового розпорядження.
«Окремо зазначу, що дозвіл на проведення перевірки не потрібен у випадку, коли такі перевірки необхідно здійснити за рішенням суду або у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України. Крім того, не поширюється заборона на перевірки тими органами, які повинні контролювати діяльність небезпечних для життя чи життєдіяльності людини об’єктів, наприклад, атомні станції, хімічна промисловість тощо», - повідомив Остап Семерак.
За словами Міністра, Уряд також доручив міністерствам до 1 вересня поточного року опрацювати питання щодо скорочення кількості контролюючих органів.
lelmvj
 
Сообщений: 1094
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 12:23
Благодарил (а): 46 раз.
Поблагодарили: 272 раз.

UNREAD_POST lelmvj » 21 авг 2014, 10:44

lelmvj писал(а):Наткнулся на такую норму в изменениях к бюджету

Стаття 31. Установити, що перевірки підприємств, установ та організацій контролюючими органами (крім Державної фіскальної служби) здійснюються протягом серпня-грудня 2014 року виключно з дозволу Кабінету Міністрів України або за заявкою суб’єкта господарювання щодо його перевірки.


Кто такие контролирующие органы? Защита прав потребителей, пожарники, СЭЗ подпадают под эту норму?


По защите прав потребителей

Держспоживінспекцією України розроблено проект розпорядження Кабінету Міністрів України «Про надання дозволу Державній інспекції України з питань захисту прав споживачів на проведення протягом серпня-грудня 2014 р. відповідних перевірок підприємств, установ, організацій та фізичних осіб – підприємців»


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 2014 р. №

Київ

Про надання дозволу Державній інспекції України з питань захисту прав споживачів на проведення протягом серпня-грудня 2014 р. відповідних перевірок підприємств, установ, організацій та фізичних осіб – підприємців

1. Відповідно до статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», на підставі статті 31 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» дозволити Державній інспекції України з питань захисту прав споживачів проводити позапланові заходи за зверненнями фізичних та юридичних осіб про порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства.

Прем’єр-міністр України А. ЯЦЕНЮК
lelmvj
 
Сообщений: 1094
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 12:23
Благодарил (а): 46 раз.
Поблагодарили: 272 раз.

UNREAD_POST bur » 03 сен 2014, 09:19

Первый пошел.
Наши проверки не закон о госбюджете регулирует :D


ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ

ЛИСТ

від 07.08.2014 р. N 2.4-17-2056

Відділенню Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

У зв'язку із прийняттям Верховною Радою України Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" від 31.07.2014 N 1622 (далі - Закон N 1622), статтею 31 якого зокрема установлено, що перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців контролюючими органами (крім Державної фіскальної служби України здійснюються протягом серпня - грудня 2014 року виключно з дозволу Кабінету Міністрів України або за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, Виконавчою дирекцією Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності надається наступне роз'яснення.

У відповідності до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" від 18.01.2001 N 2240 (далі - Закон N 2240), загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, передбачає матеріальне забезпечення громадян у зв'язку з втратою заробітної плати (доходу) внаслідок тимчасової втрати працездатності (включаючи догляд за хворою дитиною, дитиною-інвалідом, хворим членом сім'ї), вагітності та пологів, часткову компенсацію витрат, пов'язаних із смертю застрахованої особи або членів її сім'ї, а також надання соціальних послуг за рахунок бюджету Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, що формується шляхом сплати страхових внесків роботодавцем, громадянами, а також за рахунок інших джерел, передбачених цим Законом.

Джерелами формування коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, є:

1) страхові внески страхувальників-работодавців і застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених законом;

2) суми не прийнятих до зарахування витрат страхувальника за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, пені, штрафів та інших фінансових санкцій, застосованих до страхувальників та посадових осіб відповідно до цього Закону та інших актів законодавства;

3) благодійні внески підприємств, установ, організацій та фізичних осіб;

4) асигнування з Державного бюджету України;

5) прибуток, одержаний від тимчасово вільних коштів Фонду, в тому числі резерву страхових коштів Фонду, на депозитному рахунку;

6) часткова сплата за путівки на санаторного-курортне лікування;

7) інші надходження відповідно до законодавства.

Кошти загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, не включаються до Державного бюджету України, не підлягають вилученню та використовуються тільки за цільовим призначенням. У разі невикористання в поточному році вони переходять на наступний поточний фінансовий рік.

Так, Законом N 1622 вносяться зміни до Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік". Бюджетним кодексом України регулюються відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства і питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства, а також визначаються правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу.

Частиною першою статті 2 Бюджетного кодексу України визначено, що органи, що контролюють справляння надходжень до бюджету, - органи державної влади, а також органи місцевого самоврядування, уповноважені здійснювати контроль за правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов'язкових платежів), інших надходжень бюджету.

Отже, зважаючи на те, що законодавство України, що регулює відносини у сфері загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, базується на Конституції України, складається з Основ законодавства України про загальнообов'язкове соціальне страхування, Кодексу законів про працю України, Закону N 2240 та прийнятих відповідно до них інших нормативно-правових актів, при цьому кошти загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, не включаються до Державного бюджету України, вважаємо, що норми статті 31 Закону N 1622 до органів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності не застосовуються.

 В. о. директора
А. М. Дзюба

За это сообщение автора bur поблагодарил:
vins
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 03 сен 2014, 09:29

Хм, а ведь слона то мы и не заметили - Бюджетный кодекс и правда регулирует очень ограниченную сферу отношений.
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4817
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1212 раз.

UNREAD_POST bur » 03 сен 2014, 09:34

Думаю, слона там нет.
Кабмин его тоже не заметил. Запрет на проверки (если не считать, что бюджетный кодекс является частью законодательства о защите прав потребителей).
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST bur » 08 сен 2014, 15:33

bur писал(а):Думаю, слона там нет.
Кабмин его тоже не заметил.


Кабмин прямо говорит - нет там слона :)

Скрытый текст: показать
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 13 серпня 2014 р. N 408
Київ
Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами
У зв'язку із запровадженням статтею 31 Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що надання дозволу Кабінету Міністрів України на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців державними інспекціями та іншими контролюючими органами за переліком згідно з додатком (за винятком перевірок стану підготовки до роботи енергетичних об'єктів суб'єктів електроенергетики та суб'єктів відносин у сфері теплопостачання) здійснюється шляхом прийняття відповідного розпорядження.
2. Надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.
3. Міністерствам з урахуванням європейського досвіду опрацювати питання стосовно зменшення кількості контролюючих органів, усунення дублювання, скорочення обсягу та децентралізації функцій і контрольно-наглядової роботи та подати до 1 вересня 2014 р. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства пропозиції для їх узагальнення та внесення Кабінетові Міністрів України в установленому порядку відповідних проектів актів законодавства.

Прем'єр-міністр України
А. ЯЦЕНЮК
Інд. 18

Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 13 серпня 2014 р. N 408
ПЕРЕЛІК
державних інспекцій та інших контролюючих органів, яким надаватиметься дозвіл Кабінету Міністрів України на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців
Держсільгоспінспекція
Держекоінспекція
Держцінінспекція
Держспоживінспекція
Укрморрічінспекція
Укртрансінспекція
ДІНЗ
Держархбудінспекція
Держпраці
Держфінінспекція
Держатомрегулювання
Держенергоефективності
Держветфітослужба
Держземагентство
Держлісагентство
Держрибагентство
ДСНС
Держгеонадра
ДКА
Держекспортконтроль
Державна служба інтелектуальної власності
Держстат
Держгірпромнагляд
Державіаслужба
Укравтодор
Держтуризмкурорт
Держкіно
Держсанепідслужба
Держлікслужба
Держслужба соцзахворювань
Пробірна служба
Держфінмоніторинг
Укрдержархів
ДСКН
ДСЗПД
Антимонопольний комітет
Рахункова палата
Адміністрація Держспецзв'язку
Фонд державного майна
МВС
Мінфін
МОН
Мінкультури
Мінінфраструктури
МОЗ
Мінприроди
Мінекономрозвитку
Мінагрополітики
Міненерговугілля
Пенсійний фонд України
Нацкомфінпослуг
НКРЕ
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг
НКЦПФР
НКРЗІ
Фонд соціального захисту інвалідів
Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань
Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії
Державна інспекція з експлуатації електричних станцій і мереж
Національна експертна комісія з питань захисту суспільної моралі


Кабмин также не разделяет и эту идею:

bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST Ілона1 » 10 сен 2014, 12:02

А як на рахунок того, що ця постанова вступила вже в дію. Але Фонд ФСС з ТВП і далі схиляється до свого листа.
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP140408.html
Ілона1
 
Сообщений: 53
Зарегистрирован: 18 янв 2013, 00:29
Благодарил (а): 18 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST bur » 10 сен 2014, 12:32

Ілона1 писал(а):А як на рахунок того, що ця постанова вступила вже в дію. Але Фонд ФСС з ТВП і далі схиляється до свого листа.
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP140408.html


Что поделаешь если хочется ему проверять. Кому не хочется? Для этого Закон и был написан чтобы они не ходили до конца года.
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST bur » 12 сен 2014, 14:37

Госорганы смогут через суды обойти запрет Кабмина на проверки бизнеса

Приняв в июле изменения в госбюджет-2014, парламент поддержал содержащуюся в нем норму, согласно которой проверка предприятия может проводиться только по распоряжению Кабинета министров или по заявлению самого субъекта хозяйствования. Исключение сделали для Государственной фискальной службы (ГФС), ревизионная деятельность которой напрямую связана с наполнением бюджета. Премьер-министр Арсений Яценюк говорил, что таким образом государство, с одной стороны, снизит нагрузку на предприятия, с другой — сэкономит бюджетные средства на проверках. Ежегодно на контролирующие органы расходуется до 25 млрд грн в год при затратах на проведение одной проверки около 16 тыс. грн. Накануне стало известно какие ведомства смогут запрашивать разрешения у Кабмина для проведение проверок. В списке, утвержденном постановлением, значится 61 госорган, среди которых всевозможные инспекции и службы. Что любопытно, постановление также содержит норму о том, что кабминовское разрешение не требуется, если проверки санкционированы судом или по требованию должностных лиц в предусмотренных Уголовным процессуальным кодексом (УПК) случаях. Об этих уточнениях до сих пор не было известно.

Мелким шрифтом

Постановление, позволяющее судам легитимизировать проверки, может нивелировать саму суть моратория, соглашаются некоторые из опрошенных экспертов. Как отметил руководитель секретариата Совета предпринимателей при Кабмине Андрей Забловский, норму о судах есть смысл вводить, если речь идет о проверках предприятий, деятельность которых отнесена к высокой степени риска. С другой стороны, появление нормы о судах еще не значит, что инспекторы массово ринутся получать такие разрешения, говорит генеральный директор Союза малых, средних и приватизированных предприятий Украины Вячеслав Быковец. «Нужны исчерпывающие основания для того, чтобы суд принял решение о проверке», — считает эксперт. По его мнению, при нормальном функционировании судебной системы Кабмин вообще можно было бы исключить из процесса согласования проверок.
В Государственной службе по вопросам регуляторной политики и развития предпринимательства обратили внимание еще на несколько нюансов в постановлении. В частности, насколько исчерпывающим является предложенный перечень, каким образом следует проводить проверки контролирующим органам местного уровня, например, в сфере благоустройства населенных пунктов, захоронения или обращения с бытовыми отходами. Как отмечают в пресс-службе Госпредпринимательства, урегулировать проверки бизнеса станет возможным после принятия закона, который определит сферы контроля с закреплением за каждой из них одного уполномоченного госоргана.

Стоять до последнего

Попытки обойти мораторий госорганы начали предпринимать сразу после его объявления. В частности, Государственная инспекция по вопросам защиты прав потребителей разместила у себя на сайте проект распоряжения Кабмина, позволяющий ведомству проводить проверки, не получая при этом разрешения. Этот случай не уникальный. По информации, некоторые министры были вынуждены обращаться к руководству инспекций с разъяснениями, чтобы те не требовали для себя привилегий. Об этой проблеме накануне своей отставки говорил экс-министр экономического развития и торговли Павло Шеремета. Желание ведомств сохранить влияние на предпринимателей вполне объяснимо. Ведь лишившись легального давления на бизнес, ревизоры рискуют остаться без неучтенных заработков. Как ранее сообщили в пресс-службе вице-премьера Владимира Гройсмана, ответственного за реформу контролирующих органов, ежегодно на взятках «в тень» выводят около 100 млрд грн.

Не исключено, в следующем году правительство сохранит курс на минимизацию общения предпринимателей с контролерами. Как заявил на днях глава ГФС Игорь Билоус, анонсируя налоговую реформу, Кабмин рассматривает возможность запретить проверки плательщиков единого налога и субъектов хозяйствования с годовым доходом до 20 млн грн. Их проверки будут осуществляться исключительно по заявлению предпринимателя, решению суда или в соответствии с требованиями УПК.

Ростислав Шаправский

Капитал
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST bur » 06 окт 2014, 10:22

Інформація
щодо проведення перевірок страхувальників Фонду

Виконавча дирекція Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі – Фонд) листом від 08.08.2014 № 213-67-2 повідомила всі робочі органи виконавчої дирекції Фонду - управління в областях і відділення у районах про те, що статтею 31 Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" із змінами, внесеними Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" від 31.07.2014 р. № 16223 – УІІ (далі – Закон), установлено, що перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб – підприємців контролюючими органами (крім Державної фіскальної служби України) здійснюються протягом серпня – грудня 2014 року виключно з дозволу Кабінету Міністрів України або за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки.
З метою врегулювання питання щодо перевірок страхувальників, виконавча дирекція Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі – Фонд) звернулася до Міністерства соціальної політики (далі – Мінсоцполітики) відносно поширення норм статті 31 Закону на діяльність Фонду у частині проведення перевірок страхувальників, передбачених Законом України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності":
стаття 23(перевірки стану умов і безпеки праці та профілактичної роботи на підприємствах);
стаття24'(перевірки дотримання підприємствами, установами і організаціями порядку використання страхових коштів та перевірки достовірності поданих страхувальниками відомостей про види економічної діяльності (у тому числі основний).
Враховуючи зазначене, до отримання роз'яснення Мінсоцполітики, перевірки страхувальників призупинено, крім випадків, передбачених статтею 31 Закону.
Щодо перевірок страхувальників – юридичних осіб, які ліквідовуються, рекомендовано наступне: у разі одержання відділенням виконавчої дирекції Фонду повідомлення про початок проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, і при цьому така юридична особа підлягає перевірці щодо правильності нарахування та повноти перерахування страхових внесків, робочі органи виконавчої дирекції Фонду проводять позапланову перевірку у разі наявності (подання) заяви від такого страхувальника на проведення перевірки.
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST bur » 06 янв 2015, 03:48

8. Установити, що перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців контролюючими органами (крім Державної фіскальної служби України та Державної фінансової інспекції України) здійснюються протягом січня - червня 2015 року виключно з дозволу Кабінету Міністрів України або за заявкою суб’єкта господарювання щодо його перевірки.

28 грудня 2014 року
№ 76-VIII

За это сообщение автора bur поблагодарили: 2
бухгалтер2012, Аll
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST налоговик » 14 янв 2015, 22:40

Изображение

За это сообщение автора налоговик поблагодарили: 3
Аll, Агафья, ARKTIKA
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST bur » 11 фев 2015, 16:01

Арсеній Яценюк доручив розібратися з незаконними перевірками підприємців на місцях

11.02.2015 | 14:41
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ СЕКРЕТАРІАТУ КМУ

На розширеному засіданні Уряду України в середу, 11 лютого, Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк звернувся до керівників ОДА взяти під контроль питання незаконних перевірок малих і середніх підприємств, а МВС України – порушувати справи за скаргами щодо незаконних перевірок.
Він наголосив на випадках невиконання на місцях ухваленого Парламентом закону щодо заборони на проведення перевірок для суб'єктів малого і середнього бізнесу: «За законом перевірки малого бізнесу заборонені протягом двох років, для всіх суб'єктів підприємницької діяльності - в першій половині поточного року».
«Мова йде про безпринципність, хамство і невиконання на місцях закону щодо заборони перевірок», - наголосив Арсеній Яценюк.
Глава Уряду звернувся до керівників обласних державних адміністрацій взяти це питання під контроль.
Арсеній Яценюк також звернувся до підприємців: «Вони (перевіряючі) не приходять покращити економіку країни, вони за хабарем приходять. Женіть їх в шию».
До Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова Прем’єр-міністр звернувся порушувати справи за скаргами щодо незаконних перевірок: «У вас є гарячі лінії по обласних управліннях внутрішніх справ. Тільки скарга – порушувати справу».
Розширене засідання Уряду України проходить за участі Президента України Петра Порошенка, Голови Верховної Ради України Володимира Гройсмана, голів обласних державних адміністрацій.
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST налоговик » 12 июн 2015, 13:57

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 06.05.2015 р. N 16102/7/99-99-15-02-02-17

Щодо проведення камеральних перевірок декларацій з податку на прибуток підприємств у 2015 - 2016 роках

У зв'язку з численними запитами територіальних органів ДФС та набранням з 01.01.2015 р. чинності Закону України від 28 грудня 2014 року N 71-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" (далі - Закон N 71-VIII) Державна фіскальна служба України надає методологічну допомогу щодо проведення камеральних перевірок декларацій з податку на прибуток підприємств у 2015 та 2016 роках.

Пунктом 3 розділу II Прикінцевих положень Закону N 71-VIII встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.

Водночас зазначене обмеження з 1 січня 2015 року не поширюється, зокрема, на перевірки суб'єктів господарювання, що ввозять на митну територію України та/або виробляють та/або реалізують підакцизні товари.

Пункт 3 розділу II Прикінцевих положень Закону N 71-VIII містить нормативні приписи, які мають проміжний, тимчасовий характер та розраховані на певний період, а отже, не вносять змін в законодавство, а лише встановлюють правовий режим правовідносин на певний період.

Відповідно до пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Пунктом 3 розділу II Прикінцевих положень Закону N 71-VIII встановлюється обмеження щодо проведення всіх видів перевірок контролюючими органами суб'єктів господарювання у 2015 та 2016 роках з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік, у тому числі камеральних перевірок декларацій з податку на прибуток таких суб'єктів господарювання.

Головним управлінням ДФС в областях, м. Києві, Міжрегіональному головному управлінню ДФС - Центральному офісу з обслуговування великих платників довести зазначений лист до відома підпорядкованих підрозділів та забезпечити його врахування при проведенні контрольно-перевірочної роботи та апеляційних процедур.

 Директор Департаменту
оподаткування юридичних осіб
Ю. Лапшин


Кто-то понял помощь?
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya