Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Декларации: подача, реквизиты, непринятие, подписание

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST vins » 16 сен 2011, 11:19

Olenkabuh писал(а):Форумчане ,как вы считаете. Адрес у гос. регистратора поменяли 30.08., свидетельство плательщика НДС еще не поменяли - пришел отказ - нужно заново подавать 1-ПДВ. При подаче отчетности по НДС какой адрес указывать в отчете, а то получается у меня 4-ОПП с новым адресом , а свидетельство плательщика НДС еще нет с новым адресом?
В ЕБНЗ я уже читала, что ответа на мой вопрос у них нет.


Думаю, что для Вас все таки более специальным будет вот это правило:
У період перереєстрації до початку дії нового Свідоцтва платник ПДВ використовує реквізити старого Свідоцтва.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 19 сен 2011, 11:06

Из рубрики "Налоговая инспекция напоминает"
Непредоставление приложений к декларации = неподаче самой декларации = штраф


Яка відповідальність передбачена до платника ПДВ у разі неподання до органу державної податкової служби додатків до податкової декларації з ПДВ?
Пунктом 46.1 статті 46 розділу II Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями) визначено, що додатки до податкової декларації є її невід’ємною частиною.
Крім цього, пунктом 13 розділу III Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом ДПА України від 25.01.11 №41 визначено, що декларація подається платником за звітний період незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
У складі декларації подаються передбачені цим Порядком додатки (у разі заповнення даних у відповідних рядках декларації) та копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних.
Згідно з пунктом 48.1 статті 48 розділу II Податкового кодексу податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 та чинному на час її подання.
Відповідно до пункту 48.7 статті48 розділу II Податкового кодексу податкова звітність, складена з порушенням норм цієї статті, не вважається податковою декларацією.
Таким чином, у разі неподання до органу державної податкової служби додатків до податкової декларації з ПДВ така податкова декларація не визнається податковою декларацією.
При цьому, у разі якщо платник податку не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, то відповідно до п.120.1 ст.120 р. II ПКУ такий платник сплачує штраф у розмірі 170 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Державна податкова інспекція в Лутугинському районі
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST t_shatova » 20 сен 2011, 11:18

Подскажите, пожалуйста, как можно исправить ошибку или вообще не следует ничего делать?
В декларации по НДС за июнь 2011 года была заполнена строка 4 "операции, освобожденные от налогообложения", а приложение 6 "Довідка (Д 6)
подається платниками, які заповнюють рядки 3, та/або 4, та/або 5 декларації, та підприємствами (організаціями) інвалідів" я забыла отослать. Обнаружила только вчера. Инспектор не звонила и писем по поводу непризнания отчетности не было. Значит ли это, что срок для непризнания отчетности истек и она считается признанной. Надо ли как-то исправить эту ошибку?
t_shatova
 
Сообщений: 4
Зарегистрирован: 20 сен 2011, 11:04
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Йнк » 22 сен 2011, 10:41

Вопрос: Установлена ли обязанность подачи декларации экологического налога? То есть, если нет объектов налогообложения я могу не подавать форму, установленную приказом ДПА 1010 от 24.12.2010, или же данную форму подаю с прочерками?
Йнк
 
Сообщений: 36
Зарегистрирован: 15 сен 2011, 15:18
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 20 раз.

UNREAD_POST vins » 22 сен 2011, 11:10

Йнк писал(а):Вопрос: Установлена ли обязанность подачи декларации экологического налога? То есть, если нет объектов налогообложения я могу не подавать форму, установленную приказом ДПА 1010 от 24.12.2010, или же данную форму подаю с прочерками?


Вопрос сложнее: а точно у Вас нет объектов налогообложения?
Вам скорее в эту ветку http://www.buhforum.com/viewtopic.php?f=17&t=189
Общее правило такое: что если у Вас и раньше (до 01.01.2011) не было объекта обложения экосбором и теперь нет (но тут остро стоит вопрос с бытовым мусором), то можно ничего не подавать.
Если же до 01.01.2011 г. объект у Вас был (например, бензин сжигали), то надо было каким-то сказочным образом до 1 января 2011 года подать заявление о том, что с 01.01.2011 г. у Вас объекта обложения эконалогом нет. Во всяком случае, так хотят налоговики.
Но еще раз повторюсь - основная для Вас проблема, что налоговики Вам будут говорить, что объект у Вас есть, потому как есть бытовой мусор.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Йнк
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Йнк » 22 сен 2011, 12:02

Спасибо vins, вы натолкнули меня на ответ.
НК: 250.9. Якщо платник податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний орган державної податкової служби за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об'єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати податкові декларації відповідно до цієї статті Кодексу.
То есть "нулевки" в любом случае подаются. НЕ подаются лишь дополнения к декларации. В частности, дополнение 4 - по размещению отходов.
Йнк
 
Сообщений: 36
Зарегистрирован: 15 сен 2011, 15:18
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 20 раз.

UNREAD_POST vins » 07 окт 2011, 07:51

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ

Чи відносяться критерії, визначені у ст. 63 ГКУ (великі, середні), до філій або відокремлених структурних підрозділів, які є самостійними платниками податків (зборів), для подачі звітності у електронному вигляді?

Відповідно до п. 49.4 ст. 49 глави 2 розділу II Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755, із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до органу державної податкової служби в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Пунктом 7 ст. 63 Господарського кодексу України від 16.01.2003 N 436-IV, із змінами та доповненнями (далі - ГКУ), визначено, що підприємства залежно від кількості працюючих та обсягу валового доходу від реалізації продукції за рік можуть бути віднесені до малих підприємств, середніх або великих підприємств.

Відповідно ст. 65 ГКУ підприємство може складатися з виробничих структурних підрозділів (виробництв, цехів, відділень, дільниць, бригад, бюро, лабораторій тощо), а також функціональних структурних підрозділів апарату управління (управлінь, відділів, бюро, служб тощо). Функції, права та обов'язки структурних підрозділів підприємства визначаються положеннями про них, які затверджуються в порядку, визначеному статутом підприємства або іншими установчими документами. Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.

Підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Такі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого підприємством.

Таким чином, критерії, визначені статтею 63 ГКУ (великі, середні), для подачі звітності в електронному вигляді поширюються лише на суб'єктів господарювання - юридичних осіб. Тобто, якщо філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи мають статус юридичної особи, вказані критерії застосовуються, якщо ж такі структурні підрозділи не є юридичними особами, то зазначені критерії не застосовуються.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 02 ноя 2011, 08:26

foxy писал(а):
"Дата подачи" не совпадает с датой фактического предоставления :arrow: декларация считается непринятой


Чи може бути невизнана податкова декларація якщо реквізит - "дата подання" не співпадає з датою фактичного подання декларації, тобто декларація надрукована раніше, ніж подана згідно з Податковим кодексом України?
Коротка відповідь : Діє з 01.01.2011. Якщо реквізит - "дата подання" не співпадає з датою фактичного подання декларації (тобто декларація надрукована раніше, ніж подана) орган ДПС зобов’язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови.
Повна відповідь : Діє з 01.01.2011. Відповідно до п.48.3 ст.48 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ (далі – ПКУ) податкова декларація повинна містити такі обов’язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення ? залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток посадових осіб платника податків; підписи платника податку ? фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності). Згідно з п.48.4. ст.48 ПКУ у окремих випадках, коли це відповідає сутності податку або збору та є необхідним для його адміністрування, форма податкової декларації додатково може містити такі обов’язкові реквізити: відмітка про звітування за спеціальним режимом; код виду економічної діяльності (КВЕД); код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ; індивідуальний податковий номер та номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість згідно з даними реєстру платників податку на додану вартість за звітний (податковий) період. Відповідно до п.49.11. ст.49 ПКУ у разі подання платником податків до органу державної податкової служби податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу, такий орган державної податкової служби зобов’язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови: 49.11.1. у разі отримання такої податкової декларації, надісланої поштою або засобами електронного зв’язку, ? протягом п’яти робочих днів з дня її отримання; 49.11.2. у разі отримання такої податкової декларації особисто від платника податку або його представника – протягом трьох робочих днів з дня її отримання. Отже, якщо реквізит - "дата подання" не співпадає з датою фактичного подання декларації (тобто декларація надрукована раніше, ніж подана) орган ДПС зобов’язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови.


ДАТА ПРЕДОСТАВЛЕНИЯ ДЕКЛАРАЦИИ НЕ СОВПАДАЕТ С ДНЕМ ФАКТИЧЕСКОГО ПРЕДОСТАВЛЕНИЯ: БУДЕТ ЛИ ЭТО ОСНОВАНИЕМ ДЛЯ ЕЕ НЕПРИНЯТИЯ

Да, подобное несоответствие может стать основанием для непринятия декларации.
Согласно п. 48.3 НКУ дата предоставления отчета — обязательный реквизит налоговой декларации1. А при принятии декларации уполномоченное должностное лицо органа ГНС, в котором состоит на учете налогоплательщик, обязано проверить наличие и достоверность заполнения всех обязательных реквизитов (п. 49.8 НКУ).
Поэтому, если в декларации реквизит "дата предоставления отчета" не совпадает с фактическим днем ее предоставления, то налоговая имеет право считать его недостоверным. Соответственно, это может стать причиной непринятия декларации. Если же в декларации этот реквизит называется "дата заполнения отчета", как, например, в декларации сбора за специальное использование воды для нужд гидроэнергетики (приказ ГНАУ от 24.12.10 г. № 1009), тогда день заполнения и день предоставления декларации могут не совпадать, поскольку последний указывает орган ГНС.
"Все о бухгалтерском учете" № 98-99 за 2011, с. 6
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 29 ноя 2011, 10:33

Простой ссылки налоговиков на несоответствие декларации требованиям НКУ недостаточно для того, что отказ в приеме декларации считался правомерным.

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
27 вересня 2011 року 2а-3783/11/1070

...
суд вважає, що підстава неприйняття податкової декларації з посиланням на невідповідність її приписам пункту 48.3 статті 48 та пункту 49.8 статті 49 Податкового Кодексу України, а саме: заповнена всупереч порядку, на яку відповідач посилається у своєму листі від 24.06.2011 № 5105/10/15-0317/2362, є протиправною, оскільки там зазначено лише загальний перелік підстав для невизнання декларації як податкової звітності без посилань на конкретні порушення при поданні податкової звітності.

Суд звертає увагу, що не вказуючи на конкретні причин невизнання податкової декларації, податковий орган позбавляє права платника податку точно та своєчасно усунути недоліки податкової звітності у разі їх наявності.

Таким чином, суд дійшов висновку про те, що податковий орган протиправно не прийняв податкову звітність від позивача – податкову декларацію з податку на додану вартість за травень місяць 2011 року.

Враховуючи вищенаведене, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST налоговик » 19 дек 2011, 09:27

Подача декларации без обязательных приложений - основание для отказа в ее принятии
ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ

Чи може бути надане платнику податків повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації, якщо вона подана без додатків?
Згідно з п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), додатки до податкової декларації є її невід'ємною частиною.

Вимоги щодо порядку заповнення податкової декларації визначені у пп. 48.3 та 48.4 ст. 48 ПКУ.

Відповідно до п. 48.7 ст. 48 ПКУ податкова звітність, складена з порушенням норм цієї статті, не вважається податковою декларацією, крім випадків, встановлених п. 46.4 ст. 46 ПКУ.

У разі подання платником податків до органу державної податкової служби податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 ПКУ, такий орган державної податкової служби зобов'язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови у порядку, визначеному пунктом 49.11 статті 49 ПКУ.

Враховуючи вищевикладене, орган ДПС зобов'язаний надати платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації, якщо така декларація подана без додатків, обов'язковість подання яких передбачена законодавством.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2589 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 19 дек 2011, 09:39

Уважаемый коллега vins !
vins писал(а):
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ

Чи відносяться критерії, визначені у ст. 63 ГКУ (великі, середні), до філій або відокремлених структурних підрозділів, які є самостійними платниками податків (зборів), для подачі звітності у електронному вигляді?
Відповідно до п. 49.4 ст. 49 глави 2 розділу II Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755, із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до органу державної податкової служби в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Пунктом 7 ст. 63 Господарського кодексу України від 16.01.2003 N 436-IV, із змінами та доповненнями (далі - ГКУ), визначено, що підприємства залежно від кількості працюючих та обсягу валового доходу від реалізації продукції за рік можуть бути віднесені до малих підприємств, середніх або великих підприємств.

Відповідно ст. 65 ГКУ підприємство може складатися з виробничих структурних підрозділів (виробництв, цехів, відділень, дільниць, бригад, бюро, лабораторій тощо), а також функціональних структурних підрозділів апарату управління (управлінь, відділів, бюро, служб тощо). Функції, права та обов'язки структурних підрозділів підприємства визначаються положеннями про них, які затверджуються в порядку, визначеному статутом підприємства або іншими установчими документами. Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Такі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого підприємством.
:ga-ze-ta; Таким чином, критерії, визначені статтею 63 ГКУ (великі, середні), для подачі звітності в електронному вигляді поширюються лише на суб'єктів господарювання - юридичних осіб. Тобто, якщо філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи мають статус юридичної особи, вказані критерії застосовуються, якщо ж такі структурні підрозділи не є юридичними особами, то зазначені критерії не застосовуються.

:a_g_a: Отдельные структурные подразделения, имеющие статус юридических лиц, наверное, это что-то новое в хозяйственном законодательстве. Может, я чего-то не понимаю или что-то пропустил.

С уважением
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2932
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 603 раз.
Поблагодарили: 1283 раз.

UNREAD_POST vins » 19 дек 2011, 09:59

Al Shurshun писал(а):Отдельные структурные подразделения, имеющие статус юридических лиц, наверное, это что-то новое в хозяйственном законодательстве. Может, я чего-то не понимаю или что-то пропустил.


Нет, уважаемый Al Shurshun, Вы все правильно понимаете.
Кто-то точно пропустил. Но не Вы :)
Видно, в обыденном понимании составителей ЕБНЗ филиал - это любая организационная структура (то ли самостоятельная, то ли нет), связанная с другим субъектом хозяйствования некими управленческими связями (например, дочернее предприятие).
Ну не досуг им было читать и другие статьи ХКУ, кроме как ст. 63.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Al Shurshun
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 19 дек 2011, 11:57

Нахождение по адресу "массовой регистрации" - основание для непризнания налоговой отчетности
:shock:


ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
П О С Т А Н О В А
17 листопада 2011 року № 2а-15429/11/2670

...
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»від 04.12.1990 р. № 509-ХП (із змінами та доповненнями), якою передбачені обов'язки і відповідальність посадових осіб органів державної податкової служби: «Посадові особи органів державної податкової служби зобов'язані дотримуватись Конституції та законів України, інших нормативних актів, прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій, забезпечувати виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та повною мірою використовувати надані їм права».

Згідно з п. 3 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу»від 04.12.1990 р. № 509-ХІІ (із змінами та доповненнями), державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції виконують такі функції: контролюють своєчасність подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряють достовірність цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів.

Згідно вимог п. 49.2 ст. 49 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2756- ІV, платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Відповідно до п. 49.8 ст. 49 Податкового кодексу України, прийняття податкової декларації є обов'язком органу державної податкової служби. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.

Згідно вимог п. 48.3 ст. 48 Податкового кодексу України, податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити :

- тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий);

- звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація;

- звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку);

- повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами;

- код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

- місцезнаходження (місце проживання) платника податків ;

- найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність;

- дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми);

- ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток посадових осіб платника податків;

- підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

Як видно з податкових декларацій з податку на прибуток за звітний податковий період «ІІ квартал 2011 р.» та з податку на додану вартість за звітний податковий період «липень 2011 р.», копії яких містяться в матеріалах справи, позивачем в якості обов’язкового реквізиту адреси (місцезнаходження) платника податків, було зазначено адресу: 03143, м. Київ, вул. Заболотного, 15.

Однак, як видно з наявних матеріалів справи, за наслідками запиту № 2843/26-1/52 від 27.05.2011 р. на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків, Державною податковою інспекцією у Голосіївському районі м. Києва було отримано повідомлення № 525/29-120 від 30.05.2011 р. про відсутність ТОВ «Радамант ЛТД»за його місцезнаходженням та невстановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи.

Відповідно до п. 4.5 Розділу 4 Наказу ДПА України від 31.12.2008 р. № 827 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо централізованого приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в ОДПС України»зі змінами внесеними наказом ДПА України від 06.04.2009 р. № 168 «Про впровадження централізованої системи електронної податкової звітності платників податків в органах ДПС України»та Наказу ДПА України № 39 від 27.01.2010 р. «Про внесення змін до Методичних рекомендацій щодо централізованого приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України», якщо надана органу ДПС платником податків податкова звітність заповнена ним з порушенням правил, зазначених у затвердженому порядку заповнення, то вона може бути не визнана таким органом ДПС як податкова декларація, а саме:

1) у ній не зазначено обов'язкових реквізитів або не проставлено прочерк у показниках, які не заповнюються ;

2) її не підписано відповідними посадовими особами (факсиміле не дозволяється);

3) не скріплено печаткою платника податків;

4) відсутні обов'язкові додатки до податкової звітності, передбачені порядком заповнення відповідної звітності;

5) неможливо прочитати текст або цифри внаслідок пошкодження (наприклад, документи, залиті чорнилом або іншою рідиною, потерті);

6) наявні порвані аркуші, підчищення, помарки, виправлення, дописки і закреслювання;

7) подана ксерокопія звітних документів;

8) звітність з податку на додану вартість, подана неплатником ПДВ.

У таких випадках працівники структурного підрозділу ОДПС, до функцій якого належить приймання податкової звітності, в усній формі попереджають платника податків про виявлені недоліки і право невизнання органом ДПС такої податкової звітності відповідно до норм Закону № 2181.

Крім того, як вбачається з наявних матеріалів справи, позивачем «Радамант ЛТД»було укладено з ТОВ «Юридична компанія СТАЙЛІНГ»договір про співробітництво № 25/7/ЗБ/11 від 17.03.2011 р., згідно якого сторони домовились про спільне користування частиною приміщення, що знаходиться за адресою: 03143, м. Київ, вул. Заболотного, 15.

Згідно договору оренди нежитлового приміщення № 50 від 01.02.2010 р., ТОВ «Юридична компанія СТАЙЛІНГ»взяло в оренду в ТОВ «ВИСТАВОЧНЕ»приміщення загальною площею 14 кв.м. за адресою: 03143, м. Київ, вул. Заболотного, 15, що належить орендарю на праві приватної власності.

Однак, як було зазначено представником відповідача та вбачається з наявних матеріалів справи (зокрема роздруківки з бази ДПА України про кількість юридичних осіб, що зареєстровані за відповідною адресою), за адресою: 03143, м. Київ, вул. Заболотного, 15 (що зазначена позивачем, як адреса його юридичної реєстрації) – зареєстровано 468 юридичних осіб.

З наведеного вбачається, що адреса: 03143, м. Київ, вул. Заболотного, 15 –є адресою масової реєстрації юридичних осіб з метою переховування від контролюючих органів, та перешкоджання здійснення останніми їх функцій згідно чинного законодавства.

Крім того, відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи ТОВ «Радамант ЛТД»(копія якого наявна в матеріалах справи) та витягу з ЄДРПОУ станом на 07.09.2011 р., місцем знаходження юридичної особи значиться: 03143, м. Київ, вул. Заболотного, 15, без зазначення номеру корпусу, кімнати, офісу, приміщення тощо.

Також, зважаючи на роздруківку з бази ДПА України про кількість юридичних осіб, що зареєстровані за адресою: 03143, м. Київ, вул. Заболотного, 15, а саме - 468 юридичні особи, судом вбачається, що за вказаною адресою має знаходитись будівля зі значною кількістю приміщень (офісів, кімнат), номер (найменування) якої має зазначатись юридичною особою в адресі її юридичної реєстрації, з метою належної взаємодії з податковими та іншими контролюючими органами.

З огляду на викладене, суд також погоджується з позицією податкового органу про неможливість встановлення знаходження позивача за вказаною адресою, оскільки розшукати певну юридичну особу за адресою, де зареєстровано 468 юридичних осіб –не вбачається за можливе.

Згідно вимог п. 49.15 ст. 49 Податкового кодексу України, податкова декларація, надіслана платником податків або його представником поштою або засобами електронного зв'язку, вважається неподаною за умови її заповнення з порушенням норм пунктів 48.3 і 48.4 статті 48 цього Кодексу та надсилання податковим органом платнику податків письмової відмови у прийнятті його податкової декларації.

А оскільки позивачем при укладенні договору оренди (спільного користування приміщенням), не було визначено фактичного місця оренди у багатоповерховій будівлі та не зазначено номеру кімнати (офісу), то відповідно позивачем до ЄДРПОУ надано не повну адресу щодо свого місцезнаходження . А відтак, позивачем порушено вимоги п. 48.3 ст. 48 Податкового кодексу України, а саме: подано податкову звітність із зазначенням недостовірного обов’язкового реквізиту - місцезнаходження платника податків.

Зважаючи на викладене, суд вважає правомірними дії Державної податкової інспекції у Голосіївському районі м. Києва щодо прийняття рішень про визнання такими, що не подані податкових декларацій з податку на прибуток за звітний податковий період «ІІ квартал 2011 р.»та з податку на додану вартість за звітний податковий період «липень 2011 р.», згідно вимог п. 48.3 ст. 48, п. 49.8 ст. 49 Податкового кодексу України, внаслідок зазначення позивачем недостовірного обов’язкового реквізиту - місцезнаходження платника податків, що не було допустимими доказами спростовано позивачем в ході розгляду даної адміністративної справи.

Також, суд погоджується з позицією відповідача стосовно того, що податковий орган, основним завданням якого є контроль за дотриманням суб’єктами господарювання вимог податкового та іншого законодавства України (зокрема проведення камеральних, документальних (планових або позапланових; виїзних або невиїзних) та фактичних перевірок), не може здійснювати такий контроль над товариством, що не знаходиться за місцем своєї державної реєстрації, або таке товариство не можливо розшукати за місцем його державної реєстрації.

Відповідач, як суб’єкт владних повноважень, довів суду правомірність прийнятих ним рішень № 3734/10/3/28-410 від 05 серпня 2011 р. про визнання податкової декларації позивача з податку на прибуток за звітний податковий період «ІІ квартал 2011 р.»такою, що неподана та № 4505/10/3/28-312 від 19 серпня 2011 р. про визнання податкової декларації позивача з податку на додану вартість за звітний податковий період «липень 2011 р.»такою, що неподана, що також підтверджується допустимими доказами, наявними в матеріалах справи, натомість як позивач не надав суду обґрунтовані пояснення, що підтверджуються допустимими доказами щодо протиправності дій відповідача стосовно прийняття оскаржуваних рішень про визнання податкових декларацій з податку на прибуток за звітний податковий період «ІІ квартал 2011 р.»та з податку на додану вартість за звітний податковий період «липень 2011 р.»такими, що не подані.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 16 янв 2012, 16:52

Неприложение к налоговой декларации копий реестров налоговых накладных - не основание для непризнания декларации

Житомирський окружний адміністративний суд
ПОСТАНОВА
31 травня 2011 р. м.Житомир справа № 0670/3402/11

...
Як видно із податкових декларацій з податку на додану вартість за лютий, березень 2011 р. з відповідними додатками, надісланих засобами поштового зв'язку позивачем до податкової інспекції, всі обов'язкові реквізити позивачем вказані.

Суд зазначає, що подання до податкової декларації копій реєстрів отриманих та виданих податкових накладних в електронному вигляді не віднесено до обов'язкових реквізитів податкової декларації.

В силу положень п.49.8 ст. 49 ПК України прийняття податкової декларації є обов'язком органу державної податкової служби. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених п.п.48.3.та 48.4 ст. 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.

Відмова посадової особи органу державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється (п. 49.10 ст.49 ПК України).

Посилання відповідача в рішеннях про неприйняття податкової звітності на п.п. 201.15 ст. 201 Податкового кодексу України суд вважає безпідставним, оскільки неподання до податкових декларацій по податку на додану вартість за лютий, березень 2011 року копій реєстрів отриманих та виданих податкових накладних в електронному вигляді не є підставою для неприйняття контролюючим органом поданої декларації як податкової звітності.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 06 фев 2012, 09:08

Не признать декларацию налоговый орган не имеет права. Может лишь не принять, но только:
  • по основаниям, предусмотренным НКУ
  • в установленные НКУ сроки
  • с указанием в письменном решении конкретных оснований для отказа в принятии декларации
  • уведомление о непринятии декларации должно иметь форму решения, а не простого письма.
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
18 січня 2012 р. Справа №2а-15128/11/0170/9

...
Суд звертає увагу, що повноваження органів державної податкової служби щодо прийняття податкових декларації обмежено вичерпним переліком - прийняти декларацію або відмовити в її прийнятті з підстав, визначених законом.

Право же привласнювати декларації статус “не визнана як податкова декларація” з підстав інших, ніж встановлено Податковим кодексом України, податковим законодавством України не передбачено.

Крім того, суд зауважує, що у зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України у податкового органу взагалі відсутні повноваження щодо невизнання податкової декларації документом податкової звітності, тобто привласнення ній статусу “невизнана як податкова декларація”, оскільки згідно вищенаведених норм Податкового кодексу України податковий орган має право або прийняти податкову декларацію, або відмовити у її прийнятті.

Як вбачається з матеріалів справи, рішення про не визнання поданих позивачем декларацій з податку на додану вартість за вересень, жовтень 2011р. уточнюючих розрахунків податкових зобов’язань з ПДВ за серпень, вересень 2011р. були оформлені листами – повідомленнями.

Однак, вищенаведені листи не містять жодних підстав (обґрунтувань) відмови відповідача у прийнятті декларації з податку на додану вартість за вересень, жовтень 2011р. уточнюючих розрахунків податкових зобов’язань з ПДВ за серпень, вересень 2011р.

Крім того, у листі не зазначено, що податковий орган відмовив платнику податку у прийнятті податкової декларації, як це передбачено нормами Податкового кодексу України, а вказано тільки про невизнання декларацій, отже, на думку суду, зазначені листи-повідомлення не є рішеннями суб’єкта владних повноважень у розумінні КАС України та Податкового кодексу України про відмову у прийнятті податкової декларації.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya