Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Договор о признании электронных документов

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST bur » 04 фев 2016, 17:00

Коротко и по сути

Судячи з чуток, що ширяться Інтернетом, зараз найулюблінешою забавкою ДФС стало - розірвання Договору про визнання електронних документів. Ніби тут нічого страшного немає – виправили недоліки у Договорі і подали його заново, або пішли до суду, зобов’язали ДФС укласти новий/старий Договір і по всьому. Але виникають різні неприємні побутові питання та проблеми.
1. Якщо платник податків зареєстрований платником ПДВ (та буде зобов’язаний з 01.03.2016 року реєструвати акцизні накладні), то у нього “на рівному місці” виникають проблеми із реєстрацією податкових накладних у СЕА. Тому, якщо Вам ще не прийшов лист щастя від органу ДФС, перевірте – чи всі реквізити у Вашому договорі заповнені та чи заповнені правильно.
Продумайте, які ще, на Вашу думку, недоліки можуть бути у Договорі про визнання електронних документів, спричинені Вашим легковажним ставленням, при підписанні цього життєво необхідного документа.
2. ДФС у своєму листі від – скажімо - 21 січня 2016 року повідомляє, що Договір про визнання електронних документів розірваний 15 листопада 2015 року. Тобто, автоматично всі звіти, які щасливий платник податків надіслав до ДФС, тією ж таки ДФС визнають “неприйнятими”.
Пунктом 49.9 ст.49 Податкового Кодексу України (далі – ПКУ) передбачене таке. За умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом. За умови дотримання вимог, встановлених статтями 48 і 49 цього Кодексу податкова декларація, надана платником, також вважається прийнятою: 49.9.1. за наявності на всіх аркушах, з яких складається податкова декларація та, за бажанням платника податків, на її копії, відмітки (штампу) контролюючого органу, яким отримана податкова декларація, із зазначенням дати її отримання, або квитанції про отримання податкової декларації у разі її подання засобами електронного зв'язку, або поштового повідомлення з відміткою про вручення контролюючому органу, у разі надсилання податкової декларації поштою; 49.9.2. у разі, якщо контролюючий орган із дотриманням вимог пункту 49.11 цієї статті не надає платнику податків повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або у випадках, визначених цим пунктом, не надсилає його платнику податків у встановлений цією статтею строк (такий строк визначений у п.49.11 ПКУ та складається з: 49.11.1. у разі отримання такої податкової декларації, надісланої поштою або засобами електронного зв'язку, - протягом п'яти робочих днів з дня її отримання; 49.11.2. у разі отримання такої податкової декларації особисто від платника податку або його представника - протягом трьох робочих днів з дня її отримання)
Іншими словами, якщо у Вас є квитанції про отримання податкової декларації органом ДФС, у разі її подання засобами електронного зв'язку, і протягом 5 днів* Вас не було повідомлено, що така декларація не прийнята, всі твердження ДФС, що Вашу декларацію не прийнято є лише струсом повітря з боку найулюбленішого органу. Звідси – штрафи за неподання декларацій та звітів, які будуть “малювати” Вам після Листа щастя є неправомірними.
_______________________
* Гадаю, якщо ДФС направила Вам повідомлення про неприйняття декларації протягом 5 днів (стоїть штамп, скажімо третього дня). А пошта принесла Вам лист на 10-ий день, то тут. формально, ДФС повідомила Вас у законний термін.
3. Як подати декларацію зараз, коли ми в процесі здачі звітності за грудень 2015 та 2015 рік в цілому, а електронна звітність не приймається? І тут ми приходимо до найцікавішого.
Улюбленим Законом “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році” за № 909VІІІ від 24 грудня 2015 року, були внесенні цікаві зміни до ст.49 ПКУ, там їх декілька, нас зараз цікавить оця: “3) пункт 49.4 доповнити абзацом третім такого змісту: "У разі розірвання контролюючим органом в односторонньому порядку договору про визнання електронних документів платник податків, договір з яким розірвано, має право до складання нового договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами "а" і "б" пункту 49.3 цієї статті".
Згідно п.49.3 ст.49 ПКУ, податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів:
а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.
При цьому, граничний строк, при надсиланні поштою, згідно п. 49.5 ст. 49 ПКУ становить 5 днів. Тобто, квартальну декларацію слід надсилати не пізніше 3-го лютого, травня, серпня або листопада. Місячну звітність доцільно надсилати не пізніше за 13-е число. Можна, звичайно все це здавати в останній день, у операційному залі ДФС, але тоді працівникам ДФС можуть не сподобатися ваші задекларовані дані, і вони просто не приймуть у Вас декларацію. Проходили вже таке в щасливі роки юності: за законодавством здати звіт можна, але темні сили настільки опираються, що фактично це зробити неможливо. Тож, краще все-таки - поштою.
І хоча, внесенні Законом № 909VІІІ від 24 грудня 2015 року, зміни стосуються лише великих та середніх підприємств, які подають податкові декларації до контролюючого органу виключно в електронній формі, гадаю, маленькі, при поданні декларації з ПДВ, також можуть скористатися цією нормою та надіслати декларацію з ПДВ поштою.
І останнє. Все-таки не може не радувати прозорливість МінФіну і прагнення пані Н.Е.Яресько навчити українців трепетно та уважно відноситься до кожної коми, у взаємовідносинах із органами ДФС. Адже я певна на 99,999999%, що зміни про - "У разі розірвання контролюючим органом в односторонньому порядку договору про визнання електронних документів ", були внесенні до Закону № 909VІІІ від 24 грудня 2015 року Урядом (фактично МінФіном), адже в проекті №3357 ̶т̶а̶к̶о̶ї̶ ̶д̶у̶р̶н̶і̶ нічого подібного не було… Отже, всевидяче око Мінфіну вже тоді угледіло недоліки у формуванні легковажними платниками податків істотних умов Договору про визнання електронних документів. Не можливо не погладити їх за це по головці та сказати від щирого серця - Молодці!
Також, не може не радувати моє платниковоподатське серце, прагнення Держави наділяти органи ДФС правом односторонньо змінювати правила гри. Може, скоро нас ще чимось цікавим та одностороннім порадують…
P.S. Інформація для “Великої 4”, чи інших осіб, які полюбляють, за чутками, кроїти чужі думки і продавати як свої. Це моя стаття і я ділюся неї безкоштовно, бо люблю платників податків. 17 січня 2016 року (с)

Tery Tavrenko

За это сообщение автора bur поблагодарил:
minibuh
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 422 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 05 фев 2016, 23:38

bur писал(а):"У разі розірвання контролюючим органом в односторонньому порядку договору про визнання електронних документів ", були внесенні до Закону № 909VІІІ від 24 грудня 2015 року Урядом (фактично МінФіном), адже в проекті №3357 ̶т̶а̶к̶о̶ї̶ ̶д̶у̶р̶н̶і̶ нічого подібного не було…

А чому "дурні"?...
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4807
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1202 раз.

UNREAD_POST налоговик » 09 фев 2016, 16:39

Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST налоговик » 18 мар 2016, 16:21

ЗАСЕДАНИЕ ОБЩЕСТВЕННОГО СОВЕТА ПРИ ГФСУ (18.03.2016 Г.): КРАТКИЕ ИТОГИ

На повестку дня данного заседания был вынесен, в частности, ряд проблемных вопросов, которые касались налогообложения, таможенной и антикоррупционной политики. При этом активнее всего обсуждалась проблема:

- одностороннего и безосновательного расторжения органами ГФС договоров о признании электронных документов;
- необоснованных задержек со стороны ГФС при заключении таких договоров.

В последнее время эта проблема приобрела масштабный характер. Причем она приводит к рискам и потерям - как у поставщиков, так и у покупателей. Это, в частности:

- потери налогового кредита - из-за того, что поставщик не может своевременно зарегистрировать налоговую накладную. Даже если в будущем поставщик успешно заключит новый договор, у покупателя в месяце составления налоговой накладной может возникнуть переплата НДС (что, по сути, в некоторых месяцах превращает его в налог с оборота);
- проблемы с неприемом налоговой отчетности;
- риски начисления штрафов за несвоевременную регистрацию налоговых накладных/расчетов корректировки;
- коммерческие риски и т. п.

По этому поводу представители ГФСУ сообщили, что данные мероприятия направлены НА ЗАЩИТУ НАЛОГОПЛАТЕЛЬЩИКОВ - если точнее, их НДС-регистрационной суммы согласно формулы СЭА по НДС от мошеннических действий других лиц. С этой целью налоговая служба проводит проверку, в частности, сведений из поступивших ей договоров со сведениями из ЕГР (главным образом, относительно руководителя). Если они не совпадают, договор автоматически расторгается. При этом представителей ГФСУ упустили тот факт, что законодательных оснований для таких действий нет - перечень оснований для расторжения такого договора указан непосредственно в нем:
"4. Орган ДПС має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку ненадання Платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих або в разі зміни Платником місця реєстрації. "

Вместе с тем, если плательщик сталкивается с данной проблемой и его НДС-регистрационная сумма действительно пропадает из-за чьих-то мошеннических действий, то у него в данном случае возникает две проблемы:

- собственно, потеря НДС-регистрационной суммы;
- невозможность регистрации налоговых накладных и подачи НДС-отчетности до заключения нового договора.

Таким образом, подобные действия налоговой службы не защищают налогоплательщиков, а лишь добавляют им проблем. Более того, ситуация усугубляется проблемами с заключением новых договоров - налоговая служба регистрирует их, как правило, со значительным опозданием (2, 3 и больше дней) или же такие договоры вовсе "зависают" без регистрации. Такие опоздания представители ГФСУ объяснили существенным числом подобных договоров, которые им приходится обрабатывать. Вместе с тем, это не может служить достаточным основанием, поскольку:

- не основывается на законодательстве;
- приводит к налоговым/коммерческим потерям/рискам поставщиков и покупателей (поставщики не могут своевременно зарегистрировать налоговые накладные, а покупатели не могут отразить налоговый кредит).

При этом господин Насиров на этот счет указал, что данные проблемы (относительно расторжения договоров) следует рассматривать каждую по отдельности.

Остальные вопросы/проблемы/решения, которые обсуждались/принимались на заседании, не так интересны - в силу самих вопросов (в частности, из-за их точечного характера) или же бессодержательности ответов, предоставленных на них.

ОМП
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST налоговик » 30 мар 2016, 09:38

Як співпрацювати з Податковою у сегменті подання електронних документів?
Які проблеми можуть виникнути під час укладання договорів про визнання електронних документів? Що робити у разі блокування реєстрації податкових накладних? Як правильно оцінити позицію фіскалів і знайти шляхи розв'язання спірних питань?
ОЛЕГ ВДОВИЧЕН
керуючий партнер АО «Вдовичен і партнери»

Договір про визнання електронних документів (далі – Договір) – це договір між фіскальним органом та платником податків, який надає останньому можливість готувати та подавати різного роду податкові документи в електронному вигляді.
Відсутність укладеного Договору фактично зупиняє роботу суб’єкта господарювання, в тому числі і платника ПДВ, оскільки податкові накладні складаються в електронній формі з відповідною реєстрацією в державному реєстрі. За таких обставин блокування реєстрації податкових накладних завдяки затримці підключення, розірванню Договору, наразі, залишається єдиним інструментом фіскалів в боротьбі з «тіньовим сектором» – тими суб’єктами господарювання, які проводять, зокрема, господарські операції лише «на папері», фактично їх не здійснюючи.
Нагадаємо, що найпопулярнішим методом оптимізації податкових зобов’язань є використання схем, побудованих за принципом незбігання номенклатури придбаних та реалізованих товарно-матеріальних цінностей (робіт, послуг). У такому випадку «підміна» номенклатури відбувається на «фірмі-прокладці». Дана фірма складає та реєструє податкові накладні на операції з придбання товару у підприємства-імпортера (виробника, роздрібної мережі, сільськогосподарського виробника тощо), а в подальшому проводить з підприємством реального сектору економіки операції з поставки товарів або послуг за номенклатурою, яка відповідає предмету діяльності такого підприємства, однак не збігається з переліком товарів, придбаних такою фірмою. Саме таким чином імпортні апельсини в другому-третьому ланцюзі реалізації «перетворюються» на будівельно-монтажні роботи, а рекламні послуги «еволюціонують» до дитячих підгузків.
А отже, у разі наявності будь-яких сумнівів у реальності господарської діяльності платника податків фіскалами приймається рішення щодо розірвання Договору за ініціативою податкового органу.
Затримки в укладенні договору про визнання електронних документів податковий орган може пояснити благими намірами, хоча, здебільшого така затримка пов’язана насамперед із бюрократичними перешкодами, надмірною завантаженістю податківців і іншими суб’єктивними чинниками
У свою чергу, у випадку переукладання суб’єктом господарювання дійсного Договору з об’єктивних причин (зміна директора, адміністративного району), до підписання Договору податковою здійснюється ретельний аналіз господарської діяльності такого платника податків, проводиться перевірка «критеріїв ризиковості», відбір негативної податкової інформації та інших даних, які ставили б під сумнів його «добросовісність».
Такий аналіз може призвести до запрошення посадових осіб платника податків до керівника податкового органу чи уповноважених осіб податкової міліції, що, безсумнівно, викликає подив, оскільки така форма «діалогу» не передбачена жодними нормативним документами.
Якщо ж фіскали визнають суб’єкта господарювання таким, що «формує вигоду» («податковою ямою»), то підключення Договору затримується на невизначений термін. Звертаємо увагу, що податкові органи практикують направлення Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису на електронну скриньку платника податків, і, керуючись пунктом 5.4 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку (Наказ ДПА України від 10 квітня 2008 р. № 233) запрошують посадових осіб платника податків для підписання Договору в паперовому вигляді.
У подібному випадку термін підписання Договору складає до 20 робочих днів. При цьому, за відсутності платника податків за місцем реєстрації, або з інших, можливо навіть і формальних причин, податковий орган приймає рішення про відмову в укладенні Договору.
Внутрішні Методичні рекомендації, які регулюють процедурні аспекти роботи податківців, передбачають, що при укладанні Договору з підприємством, яке має ознаки такого, що «формує вигоду» суб’єкта господарювання, необхідно вжити заходів відпрацювання згідно Наказу ДФС України від 28.07.2015 №543 «Про забезпечення комплексного контролю податкових ризиків».
Тому не слід дивуватись, якщо в період, відведений на підключення Договору, за місцем реєстрації підприємства завітають посадові особи підрозділу податкової міліції для підтвердження фактичного місцезнаходження та опитування керівника щодо його причетності до господарської діяльності. Що ж стосується новостворених суб’єктів господарювання, то в цьому разі підписання Договору відтягується на крайній термін (5-й робочий день) з більш банальних причин: у разі, якщо такий платник податків в подальшому виявиться «фіктивним» – щоб у відповідних органів не виникали недоречні питання, наприклад, чому так швидко укладено договір.
Не треба дивуватися, якщо в період, відведений на підключення Договору, за місцем реєстрації підприємства завітають посадові особи підрозділу податкової міліції для підтвердження фактичного місцезнаходження та опитування керівника щодо його причетності до господарської діяльності
Як бачимо, затримки в укладанні Договору про визнання електронних документів, податковий орган, як завжди, може пояснити благими намірами, хоча, в переважній більшості випадків, така затримка пов’язана, насамперед, з бюрократичними перепонами, надмірною завантаженістю податківців (так, відповідальною за підключення Договорів в конкретній податковій інспекції, є одна особа), іншими суб’єктивними чинниками, пов’язаними, в першу чергу, з організаційними питаннями в роботі фіскальних органів.

Як уникнути проблем в укладанні Договору, якщо підприємство належить до реального сектору економіки?

У першу чергу, не потрібно уникати спілкування з податківцями. Тому, якщо Вас запрошують до керівника податкового органу, рекомендуємо не відхиляти дане запрошення. Дайте зрозуміти, що бізнес діє, працює, наповнює бюджет податками, а людей забезпечує роботою. Добре, якщо назва Вашого підприємства буде «на слуху» у керівництва регіонального податкового органу (звичайно, було б краще, якщо з позитивної точки зору). У такому випадку жодних питань у майбутньому щодо переукладання Договору про визнання електронних документів не буде.
Якщо ж блокування відбувається з невідомих для Вас причин, а з боку податкового органу відсутні будь-які об’єктивні пояснення, або ж для «вирішення питання» рекомендують провести оплату канцтоварів або ремонтних робіт тощо, тоді радимо стати на шлях війни і відразу зателефонувати зі скаргою на дії посадових осіб на сервіс «Пульс», до вищестоящих фіскальних органів, органів прокуратури, і так далі, впритул аж до бізнес-омбудсмена, якщо позиція дійсно принципова. Головний результат подібних дій відповідатиме попередньо визначеному: підприємство буде «на слуху» і в подальшому податківці не наважаться блокувати реєстрацію податкових накладних.
Але тим не менш, найефективнішим варіантом виходу з даної проблемної ситуації, вважаємо, є запровадження автоматичного підключення Договору про визнання електронних документів в момент його подання платником податків.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST lutishka » 22 апр 2016, 12:36

Оперативники внутренней безопасности выявили коррумпированных налоговиков из управления фискальной службы Киевской области. Об этом сообщает пресс-служба ГФС Украины.
Налоговые инспекторы не приняли предусмотренные Налоговым кодексом Украины меры по отработке субъектов хозяйствования и не приняли решения относительно своевременного расторжения всех действующих договоров о признании электронных документов.
В результате противоправных действий налоговиков потери бюджет потерял около 50 млн. гривен. Начато уголовное производство по ч.2 ст.364 УК Украины. http://368.media/2016/04/22/kievskie-na ... ov-griven/
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2290
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 947 раз.
Поблагодарили: 1052 раз.

UNREAD_POST lutishka » 24 июн 2016, 11:17

Перенесу сюда вопрос:
MirraBell писал(а):Возник вопрос со сменой директора предприятия и перезаключения ДОГОВОРА с ДФС! С 14.06 новый директор, в регистрационной палате все изменения прошли 16.06. Вечером 16.06 сделали новые ключи. И началась эпопея с подписанием нового договора.......
И сколько бы раз не посылался новый договор - продолжает действовать старый! Звонила в свою налоговую, говорят, что на их уровне они не влияют на расторжение старого договора, все происходит автоматически на центральном уровне. Звонила на 0800501007 - та же песня: ни кто ни чего Или вообще - подайте повидомлення на новые ключи нового директора и подпишите ключами старого дира, которое тоже не принимается...... Время поджимает, НН нужно регистрировать...
Может еще, что-то нужно сделать???!!!!

Ответ из ЗИРа, категория 135.03:
Коротка та повна відповіді ідентичні.
Інструкцією з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за № 320/15011 (далі - Інструкція), визначено текст примірного договору про визнання електронних документів (далі - договір).
Згідно з розділом 6 договору зазначений договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо Платник податків подає до органу ДПС нові посилені сертифікати електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП), цей Договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
ДФС з 25.11.2015 запроваджено новий електронний сервіс управління ЕЦП, такий сервіс, зокрема надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера шляхом надання Повідомлення.
Для формування та подання платниками інформації щодо ЕЦП в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення за кодом J(F)1391102.
Зазначений сервіс створений для керівників підприємств, установ та організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також на тимчасове виконання обов’язків директора чи бухгалтера шляхом надання Повідомлення в електронному вигляді. Також в Повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.
До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб. Сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.
У разі зміни керівника платника та якщо інформація щодо нового сертифіката керівника не внесена до системи подання документів в електронному вигляді до закінчення строку дії попередніх сертифікатів шляхом надання Повідомлення, платнику необхідно переукласти договір з дотримання умов, визначених абз. 2-4 п.п. 7.1 п. 7 розділу III Інструкції.
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2290
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 947 раз.
Поблагодарили: 1052 раз.

UNREAD_POST Perekatipole » 17 фев 2017, 13:03

Коллеги, помогите советом. В конце 2016г. закончился срок действия электронных ключей, в начале 2017г. отправила новый договор в налоговую с новыми ключами, договор налоговая подписала, квитанция №2 имеется.
И дальше началось: при подаче любой отчетности в налоговую приходит квит. №1 - непринято: "Можливо, припинено дію Договору про визнання електронної звітності.", Звонки в налоговую результатов не дали, у них там "все в порядке, договор действующий, приезжайте я Вам на экране покажу", правда признаются что стоит запрет на подачу отчетности в моем договоре, но "они к этому отношения не имеют и не виноваты, не знают что с этим делать и вообще это не их вопрос".
Предприятие - единщик, хоть на налоговые накладные не попали и то хорошо. Написала скаргу через электронный кабинет и по почте на начальника налоговой еще отправили. Прошло 2 недели, пока результатов нет. Отчетность так и не принимается с такой же формулировкой в Квит №1.
Заколебались возить ножками отчеты, то ЕСВ, то прием сотрудника, да куча всего.
Возможно у кого-то была подобная ситуация. Как решили?
Спасибо.
Perekatipole
 
Сообщений: 18
Зарегистрирован: 13 окт 2011, 15:02
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST alex88 » 17 фев 2017, 13:41

«Пульс» 044-284-0007
обращались сюда? Некоторым, насколько знаю, помогало
Как вариант, проверьте все настройки программы - возможно, неправильно указали налоговую, не указали какой-то код или еще что.
“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)

За это сообщение автора alex88 поблагодарил:
Perekatipole
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 817
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 398 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST Perekatipole » 17 фев 2017, 14:20

"Пульс" посоветовал писать скаргу на имя начальника налоговой предварительно убедившись на горячей линии налоговой, что договор таки заблокирован налоговой. На горячей линии в очередной раз подтвердили, что это программный сбой, который сотрудники налоговой могут устранить вручную, по этому поводу я уже не единожды и в разных интонациях общалась с сотрудниками, они отрицают, что могут что-то подобное сделать своими руками. Видимо придется ждать реакции на скарги, а пока возить отчеты ножками.
Perekatipole
 
Сообщений: 18
Зарегистрирован: 13 окт 2011, 15:02
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 0 раз.


  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Kamillfo, minibuh, Ya