Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Связка ТОВ+ФОП

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST yur » 06 май 2017, 13:36

Пропоную обсудити варіант оптимізації.
1. ТОВ на загальній системі, з ПДВ, купує товар.
2. ТОВ передає товар на реалізацію комісіонеру, ФОП третя група. Комісія невелика, припустимо 0,5%. Націнка на товар теж невелика, припустимо 1%.
3. ФОП реалізує товар на умовах комісії + надає додаткову послугу, припустимо передпродажна підготовка+перевірка+пакування. Вартість послуги припустимо 14%. Базою для податку ФОП буде комісія+послуга=14,5% від вартості товару. Обмеження по обороту 5млн.грн./рік, тобто близько 35млн.грн продаж при даних цифрах.

Деталі.
1. На цінниках фігурують три цифри: ціна комітента, вартість послуги, підсумкова ціна.
2. У ТОВ залишається право реалізації товару по безналу, з ПДВ.
3. Покупцю, при поверненні товару, повертається тільки ціна комітента. Послуга поверненню не підлягає. Відсіюються нерадиві, яким "не підійшов колір".

Все тут законно?
yur
 
Сообщений: 293
Зарегистрирован: 05 май 2011, 09:35
Благодарил (а): 423 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

UNREAD_POST VOA » 07 май 2017, 13:38

ИМХО, п.3 - нет (в контексте Закона "О ЗПП"). Если же покупатели СХД, то ценники не принципиальны, танцуем от условий договора.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5227
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1806 раз.
Поблагодарили: 2036 раз.

UNREAD_POST yur » 07 май 2017, 18:16

Ви про повернення товару кінцевим покупцем?
Так в чеку буде вказана ціна на товар і вартість додаткової послуги. Оплата чека означає підтвердження отриманої послуги, як можна повернути послугу продавцеві?
При поверненні товару, у випадку неможливості гарантійного обслуговування чи коли умови гарантії передбачають обмін а не ремонт, повертати вартість товару від комітента.
Порушення ЗПП тут немає. Ви ж, коли купуєте у Фокстроті смартфон з налаштуванням, платите окремо за товар і за послугу. Товар повертається, а послуга ні.
Не так?
yur
 
Сообщений: 293
Зарегистрирован: 05 май 2011, 09:35
Благодарил (а): 423 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

UNREAD_POST VOA » 07 май 2017, 19:17

Ст.10 З. "О ЗПП", если попадётся грамотный и имеющий мого свободного времени конечный потребитель. И тогда проще вернуть стоимость услуги, чем возместить убытки по суду.
ИМХО.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5227
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1806 раз.
Поблагодарили: 2036 раз.

UNREAD_POST yur » 07 май 2017, 19:49

Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання)

Скрытый текст: показать
3. У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:

1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;

2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);

3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;

4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;

5) реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.

Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.

4. За наявності у роботі (послузі) істотних недоліків споживач має право вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.

Якщо істотні недоліки було виявлено в роботі (послузі), виконаній з матеріалу споживача, споживач має право вимагати на свій вибір або виконання її з такого ж матеріалу виконавця, або розірвання договору і відшкодування збитків.

Зазначені вимоги можуть бути пред'явлені споживачем протягом строків, передбачених нормативно-правовими актами та нормативними документами, умовами договору, а в разі відсутності таких строків - протягом десяти років.

Не бачу жодної зачіпки. У випадку обміну товару, звісно, йти назустріч покупцеві, не брати ще раз оплату за "послугу" пакування. Думаю, покупець буде не проти. Але у випадку безпідставного повернення товару, продавець отримає компенсацію за витрачений час.
yur
 
Сообщений: 293
Зарегистрирован: 05 май 2011, 09:35
Благодарил (а): 423 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

UNREAD_POST minibuh » 07 май 2017, 20:55

А вы не боитесь проблем с зпп за навязаную услугу?
К примеру я покупают смартфон, операционка на нем стоит.Мне услуги настройки не нужны.я смогу приобрести без стоимости доп услуг? Услуги упаковки? Я изеняюсь, но заводскую коробочку вы предоставить обязаны.Платить за то, что работник положил телефон после проверки в заводскую коробку, не не встречала ? На пакетах много не заработаешь...
minibuh
 
Сообщений: 2251
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST minibuh » 07 май 2017, 21:05

Да у сетевиков есть фишки с доп.услугами.Но они бьются отдельной позицией и их нет на ценниках.Они предлагаются во время приобритения товара.И в основном выдаются вторым чеком, который идёт на Фопа.
minibuh
 
Сообщений: 2251
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST yur » 07 май 2017, 21:22

minibuh писал(а):А вы не боитесь проблем с зпп за навязаную услугу?
К примеру я покупают смартфон, операционка на нем стоит.Мне услуги настройки не нужны.я смогу приобрести без стоимости доп услуг?

Як Ви могли таке подумати? Нічого ніхто не навязує, просто на пакуванні заробляємо.
Без послуг також можна купити, в інших магазинах :a_g_a:
yur
 
Сообщений: 293
Зарегистрирован: 05 май 2011, 09:35
Благодарил (а): 423 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

UNREAD_POST yur » 07 май 2017, 21:24

minibuh писал(а):Да у сетевиков есть фишки с доп.услугами.Но они бьются отдельной позицией и их нет на ценниках.Они предлагаются во время приобритения товара.И в основном выдаются вторым чеком, который идёт на Фопа.

Ельдорадо точно бачив в одному чеку послугу і товар.
yur
 
Сообщений: 293
Зарегистрирован: 05 май 2011, 09:35
Благодарил (а): 423 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

UNREAD_POST minibuh » 07 май 2017, 22:14

А на ценнике? Я задала вопрос могу ли я купить телефон в вашем магазине отказавшись от ненужного сервиса?( если не могу -это навязаная услуга).в чем услуга пакування? И почему я как покупатель не могу от него отказаться? Коробку вы отдать обязаны? Двачей в соц.сетях о вашем магазине не боитесь?
minibuh
 
Сообщений: 2251
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST yur » 07 май 2017, 22:37

Без сервісу не продамо. Якщо прочитати початок теми, сервіс - база доходу.
Навязувати не будемо, просто не продамо.
Купівля товару покупцем, означає згоду на сервіс.
Якщо по даній схемі працювати законно, менше податкове навантаження дасть змогу поставити нижчу ціну. При популярності схеми, всі звикнуть. Це всього лиш адаптація продавця до бізнес-середовища нашої коханої держави.
Покупцю в момент покупки важлива характеристика товару і підсумкова ціна. Якщо покупець, до покупки, продумує ходи по поверненню товару, нехай іде лісом.
yur
 
Сообщений: 293
Зарегистрирован: 05 май 2011, 09:35
Благодарил (а): 423 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

UNREAD_POST minibuh » 07 май 2017, 23:12

Вам уже писали- это нарушение прав потребителя. Я вообще не вижу смысла в связке тов и фоп ,если вы изначально были фопом. Связка комиссии стара как мир я бы использовала связку тов +ен3 група+фоп 2 гругруппа( вся наценка оседает у 2-й группы).просто Фопов 2-й группы надо много.
minibuh
 
Сообщений: 2251
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST VOA » 07 май 2017, 23:24

yur писал(а): Якщо покупець, до покупки, продумує ходи по поверненню товару, нехай іде лісом.

Чумовая маркетинговая стратегия. Законы соблюдают лохи. :mrgreen:
Исходя из этой стратегии: к чему вообще вся эта тема? Внедряйте своё ноухау без всяких советов.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5227
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1806 раз.
Поблагодарили: 2036 раз.

UNREAD_POST yur » 08 май 2017, 08:09

minibuh писал(а):я бы использовала связку тов +ен3 група+фоп 2 гругруппа( вся наценка оседает у 2-й группы).просто Фопов 2-й группы надо много.

При чіткому контролі обороту і планці 1,5 млн, при оформленні всіх працюючих, 2-група буде мати значно більше податкове навантаження, ніж вище описана схема. Особливо неприємні перехідні моменти.
yur
 
Сообщений: 293
Зарегистрирован: 05 май 2011, 09:35
Благодарил (а): 423 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

UNREAD_POST yur » 08 май 2017, 08:42

VOA писал(а):к чему вообще вся эта тема? Внедряйте своё ноухау без всяких советов.

Нет уж, пазвольтє :lol:
yur
 
Сообщений: 293
Зарегистрирован: 05 май 2011, 09:35
Благодарил (а): 423 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Kamillfo, natalia_onashko, Ya