Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Медосмотр водителей: нужна ли лицензия?

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST КЛЕР » 25 май 2011, 20:47

При получении транспортной лицензии (Лиц. на перевозки) есть условие "обеспечение проведения медицинского осмотра водителей или копии договоров на проведение этих работ в случае отсутствия собственной базы и специалистов." О наличии лицензии мед.практики речи нет.
Еще есть вот такое:
"О медосмотре перед рейсом говорится в Приказе МВД/МОЗ Украины № 124/345 от 15.06.2000 года.
Медицинский осмотр как вид медицинской деятельности подлежит лицензированию и может проводиться медицинскими учреждениями или медицинским персоналом, имеющим соответствующий сертификат. Отсутствие штампа о прохождении предрейсового осмотра может быть квалифицировано контролирующими органами как нарушение законодательства и повлечь наложение штрафа."
+ Совместным приказом Министерства здравоохранения (МЗО) Украины и Министерства внутренних дел (МВД) Украины от 11.01.2010 г. № 1/1 "Про внесення змін до наказу МОЗ України, МВС України від 05.06.2000 N 124/345" внесены изменения в Положение о медицинском осмотре кандидатов в водители и водителей транспортных средств, утвержденное приказом МЗО и МВД Украины от 05.06.2000 г. № 124/345 "Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів" (далее — Положение № 124/345).

И ЕЩЕ посмотрите вот здесь - http://ohrantruda.com/forum/index.php?s ... =1020&st=0
- там ЧЕТКО ПО ЭТОЙ ТЕМЕ.
КЛЕР
 
Сообщений: 85
Зарегистрирован: 25 дек 2010, 12:28
Благодарил (а): 13 раз.
Поблагодарили: 18 раз.

UNREAD_POST yur » 25 май 2011, 21:46

Обьясните мне пожалуйста:
я директор ООО. Езжу в командировки за рулем арендованного автомобиля. Сам себе выписываю приказы на командировки, выдаю суточные, выписываю путевые. Нужно ли мне искать врача для отметок в путевых листах?
yur
 
Сообщений: 249
Зарегистрирован: 05 май 2011, 09:35
Благодарил (а): 398 раз.
Поблагодарили: 35 раз.

UNREAD_POST vins » 26 май 2011, 08:08

Rosinka писал(а):Вот такую ссылку даёт нам налоговик:
Скрытый текст: показать
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА

ЛИСТ

від 16.03.2010 р. N 3259

Про розгляд звернення

Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув ваш лист від 15.02.2010 N 086 щодо необхідності отримання ліцензії на здійснення передрейсових та післярейсових медичних оглядів стану здоров'я як тих водіїв, що працюють на закріплених за підприємством-перевізником маршрутах, так і водіїв третіх осіб та повідомляє наступне.

Згідно із пунктом 26 статті 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" ліцензуванню підлягає медична практика.

У пункті 1.2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених наказом Держпідприємництва та МОЗ від 16.02.2001 N 38/63, зареєстрованим у Мін'юсті 02.03.2001 за N 189/5380, визначено, що медична практика - це діяльність, пов'язана з комплексом спеціальних заходів, спрямованих на сприяння поліпшенню здоров'я, підвищення санітарної культури, запобігання захворюванням та інвалідності, на діагностику, допомогу особам з гострими і хронічними захворюваннями й реабілітацію хворих та інвалідів, що здійснюється особами, які мають спеціальну освіту.

Відповідно до статті 45 Закону України "Про дорожній рух" медичний огляд проводиться з метою визначення здатності кандидатів у водії і водіїв до безпечного керування транспортними засобами. Зазначений огляд включає: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові і післярейсові огляди, а також позачергові огляди, зумовлені необхідністю. Періодичність оглядів, порядок їх проведення і направлення водіїв на позачергові огляди визначаються спільним актом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони здоров'я і Міністерства внутрішніх справ України.

Згідно з частиною другою статті 46 зазначеного Закону для медичного контролю обслуговування водіїв та їх оздоровлення підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та господарювання при чисельності водіїв 100 і більше чоловік створюються відомчі спеціалізовані медичні, фельдшерські та оздоровчі пункти, медико-санітарні частини, поліклінічні відділення та заклади охорони здоров'я, а при чисельності водіїв менше 100 чоловік - з територіальними медичними закладами укладаються договори на їх медичне обслуговування.

Оскільки відповідно до пункту 6 Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 14.11.2000 N 1698, органом ліцензування з медичної практики визначено МОЗ, то Держкомпідприємництво вже зверталось до органу ліцензування з проханням повідомити чи є медичною практикою діяльність суб'єкта господарювання із здійснення передрейсових та післярейсових медичних оглядів стану здоров'я водіїв.

У відповідь на звернення Держкомпідприємництва Міністерством охорони здоров'я України (лист від 08.02.2010 N 17.01.13-19/12) було повідомлено наступне.

Відповідно до Порядку проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв транспортних засобів, затвердженого спільним наказом МОЗ України та Міністерства внутрішніх справ України від 05.06.2000 N 124/345 "Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів", проводити такі огляд мають право лише медичні працівники, які прийшли навчання в Українському медичному центрі безпеки дорожнього руху.

Таким чином, діяльність суб'єкта господарювання, пов'язана з проведенням щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, є медичною практикою і відповідно до вимог статті 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" підлягає ліцензуванню.

 

Заступник Голови 
С. І. Третьяков 



Да, стал искать - в ВНСУ со ссылкой на это же письмо говорят

Виникає запитання: чи вважається проведення медоглядів водіїв медичною практикою?

Держпідприємництвом України у листі від 16.03.2010 р. № 3259 надано роз'яснення щодо необхідності отримання ліцензії на здійснення передрейсових та післярейсових медичних оглядів стану здоров'я як тих водіїв, що працюють на закріплених за підприємством-перевізником маршрутах, так і водіїв третіх осіб.

На думку Держпідприємництва України, діяльність суб'єкта господарювання, пов'язана з проведенням щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, є медичною практикою і підлягає ліцензуванню. Це аргументовано тим, що відповідно до п. 1.2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених наказом Держпідприємництва України, Міністерства охорони здоров'я України від 16.02.2001 р. № 38/63 (зареєстровано в Мін'юсті України 02.03.2001 р. за № 189/5380), діяльність, пов'язана з комплексом спеціальних заходів, спрямованих на сприяння поліпшенню здоров'я, підвищення санітарної культури, запобігання захворюванням та інвалідності, на діагностику, допомогу особам з гострими і хронічними захворюваннями й реабілітацію хворих та інвалідів, що здійснюється особами, які мають спеціальну освіту, є медичною практикою.

 Оксана Кирієнко 
Оглядач «Вісника» 
«Вісник податкової служби України», червень 2010 р., № 22 (594), с. 7


Хотя в письме так не сказано. Говорится лишь
Таким чином, діяльність суб'єкта господарювання, пов'язана з проведенням щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, є медичною практикою і відповідно до вимог статті 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" підлягає ліцензуванню.


Из чего можно сделать и другой вывод: лицензия нужна на деятельность, связанную с проведением ежесменных осмотров для третьих лиц, а не для своих же водителей.

Если кому-то понадобиться - пример должностной инструкции медработка, который проводит медосмотры водителей (составитель - Украинский медицинский центр безопасности дорожного движения)

Посадова інструкція
медичного працівника, що проводить щозмінні передрейсові і післярейсові медичні огляди водіїв

1. Загальна частина.
1.1. Медичний працівник відноситься до категорії фахівців підприємства, приймається на роботу та звільняється з неї директором підприємства.
1.2. Основними завданнями медичного працівника є проведення медогляду водіїв перед виїздом на лінію та визначення придатності до керування транспортним засобом, проведення медогляду інших працівників по направленню адміністрації.
1.3. Медичний працівник підпорядкований керівництву підприємства, установи, організації, інженеру по охороні праці. Повинен мати зв’язки із головою медичної комісії територіального медичного закладу.
1.4. У своїй діяльності медичний працівник керується: чинним законодавством України у сфері охорони здоров’я, статутом підприємства, наказами (вказівками) керівництва підприємства, нормативно-методичними-матеріалами з проведення медичних оглядів водіїв та інших працівників підприємства, цією посадовою інструкцією.
1.5. На посаду медичного працівника, що проводить щозмінні передрейсові і післярейсові медичні огляди водіїв призначається медпрацівник (медсестра, фельдшер, лікар), який пройшов навчання методам їх проведення в Українському медичному центрі безпеки дорожнього руху ДП “ЦІТ” та його філіях відповідно до Порядку навчання медичних працівників методам проведення передрейсових і післярейсових медичних оглядів водіїв і отримав відповідне свідоцтво на право їх проведення та номерний штамп.
1.6. Медичний працівник повинен володіти навичками проведення передрейсових та післярейсових медоглядів водіїв перед виїздом на лінію та поверненні в гараж, надання першої та невідкладної медичної допомоги, проведення медоглядів інших працівників підприємства в разі такої необхідності, знати антиалкогольне законодавство для можливості його роз’яснення працівникам підприємства.

2. Завдання і обов’язки
2.1. На медичного працівника покладаються наступне:

* проведення щозмінних передрейсових і післярейсових медичних оглядів водіїв, який полягає в:
o збір анамнезу
o визначення частоти пульсу, температури тіла, артеріального тиску
o в разі необхідності постановка проби на алкоголь
o формування висновку щодо придатності водія до керування транспортним засобом;
* проведення медичного огляду інших працівників підприємства по направленню адміністрації;
* контроль за станом здоров’я водіїв та вчасним проходженням ними періодичних медоглядів, додержанням водіями режиму праці та відпочинку;
* надання амбулаторної першої і невідкладної медичної допомоги працівникам підприємства та водіям;
* навчання водіїв методам надання першої медичної допомоги потерпілим при ДТП;
* проведення санітарно – освітньої роботи по формуванню здорового способу життя;
* контроль за поповненням медичних аптечок на підприємстві та транспортних засобах підприємства, та поповненням медикаментів у яких закінчується термін придатності;
* проведення роз’яснювальної роботи в колективі по антиалкогольному та антинаркотичному законодавству;
* укомплектування на робочому місці шафки та сумки для невідкладної медичної допомоги;

3.Функціональні права:
3.1. Медичний працівник має право:

* вимагати від водіїв проходження щозмінних передрейсових та післярейсових медоглядів;
* здійснення медоглядів інших працівників по направленню адміністрації;
* доповідати керівництву підприємства про виявлене погіршення стану здоров’я або втоми водія чи іншого працівника;
* доповідати керівництву підприємства про виявлені признаки наявності алкоголю в організмі працівників підприємства або про виявлені токсичного і наркотичного впливу на них;
* приймати рішення в межах своєї компетенції;
* складати відповідний висновок про непридатність до керування певного водія;
* одержувати від посадових осіб підприємства документи, довідки, та інші відомості, що необхідні для виконання своїх обов’язків.

4. Відповідальність
4.1. Несе відповідальність:

* за якість проведення передрейсового та післярейсового медоглядів водіїв;
* своєчасне виконання заходів по профілактичній роботі;
* дотримання правил техніки безпеки та протипожежної безпеки;
* дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку та трудової дисципліни;
* точне і своєчасне виконання посадових обов’язків, передбачених цією інструкцією;
* і в установлених законом випадках матеріальну відповідальність за виконання своїх посадових обов’язків.


Не идеал, но за основу взять можно.

yur писал(а):я директор ООО. Езжу в командировки за рулем арендованного автомобиля. Сам себе выписываю приказы на командировки, выдаю суточные, выписываю путевые. Нужно ли мне искать врача для отметок в путевых листах?


Я думаю, что да, поскольку нарушением считается "Випуск на лінію транспортних засобів без відміток у дорожньому листі про проходження щозмінного медичного огляду та контролю технічного стану" (ст. 128 КоАП: "тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб, відповідальних за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів, громадян - суб'єктів господарської діяльності від сорока до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян")
Правда, из тех судебных решений, которые посмотрел, в основном суды отказывают в наложении штрафа, ссылаясь на малозначительность нарушения

Судом встановлено, що ОСОБА_1 13.02.2010 року о 17.00 год., керував автомобілем ПАЗ 32053, д/н НОМЕР_1, в смт. Летичів по вул. 50-річчя Жовтня, який не пройшов щозмінного перед рейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів, по даному факту начальником Летичівського ВДАІ Хмельницької області було винесено постанову ВХ № 104368 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ст. 1331 ч. 9 КУпАП та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 510 гривень.

Однак, на думку суду, при прийняті рішення про притягнення до адміністративної відповідальності та накладені адміністративного стягнення на ОСОБА_1 інспектором не було враховано обставини зазначені у ст. 33 КУпАП, а саме: характер вчиненого правопорушення, особу порушника, обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність.

Судом встановлено, що ОСОБА_1, вину у вчиненні правопорушення визнав, вчинив правопорушення вперше, щиро кається, шкоди державним чи суспільним інтересам не заподіяв.

Згідно ст. 22 КУпАП при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган, уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.

Враховуючи вищевикладене, та малозначність вчиненого правопорушення, суд вважає за можливе звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за вказаною статтею, обмежившись усним зауваженням.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/9350428

Судом встановлено, що ОСОБА_1, будучи відповідальним за випуск транспортних засобів з філії Деражнянський райавтодор, 4 березня 2010 року випустив на лінію транспортний засіб без відмітки у дорожньому листі про проходження щомісячного медичного огляду. 12 квітня 2010 року начальником ВДАІ було винесено постанову про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 128 КУпАП з накладенням на нього адміністративного стягнення у виді штрафу у розмірі 850 грн.

Обґрунтованість притягнення до адмінвідповідальності ОСОБА_1 підтверджується також іншими матеріалами справи, однак, на думку суду, відповідачем при прийнятті такого рішення не було враховано обставин, зазначених у ст. 33 КУпАП, а саме: характер вчиненого правопорушення, особу порушника, майновий стан, обставини, що пом’якшують та обтяжують відповідальність.

Судом враховується, що ОСОБА_1 щиро кається, а також до адміністративної відповідальності раніше не притягувався. Крім того, відсутні обставини, що обтяжують відповідальність позивача.

Враховуючи наведене в сукупності, суд приходить до висновку про малозначність вчиненого правопорушення і вважає можливим справу закрити на підставі ст. 22 КУпАП, обмежившись усним зауваженням позивачу.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/10424208

У відповідності до ч.1 ст.128 КУпАП випуск на лінію транспортних засобів без відміток у дорожньому листі про проходження щозмінного медичного огляду тягне за собою накладення штрафу від сорока до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Судом встановлено, що 04 липня 2009 року ОСОБА_1 в с. Цимбалівка Старосинявського району випустив на лінію автомобілі без проведення перед рейсового медичного огляду водіїв.

04.07.2009 року інспектором ДПС ВДАІ Старосинявського району Муликом В.М. по даному факту було винесено постанову по справі про адміністративне правопорушення серії ВХ № 098846 про притягнення до адміністративної відповідальності за ст.128 ч.1 КУпАП ОСОБА_1 і накладено на останнього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 680 грн.

Суд вважає, що інспектор ДПС ВДАІ Старосинявського району правомірно визнав винним ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.128 ч.1 КУпАП.

Однак, на думку суду, при прийнятті рішення про притягнення до адміністративної відповідальності та накладення адміністративного стягнення щодо ОСОБА_1 інспектором не було в повній мірі враховано обставин, зазначених у ст.33 КУпАП, а саме: характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.

Як вбачається з матеріалів справи, зазначене адміністративне правопорушення не становить великої суспільної шкідливості і не завдало будь-яких збитків інтересам держави та суспільним інтересам громадян.

Враховуючи викладене та малозначність вчиненого правопорушення, суд вважає, адміністративну справу відносно ОСОБА_1 закрити та обмежитись усним зауваженням.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/7507079

Водій автомобіля не є відповідальною особою за належне оформлення подорожнього листа, оскільки за випуск на лінію транспортних засобів без відміток у дорожньому листі про проходження щозмінного медичного огляду відповідають посадові особи, що забезпечують експлуатацію транспортних засобів. Просить скасувати постанову про притягнення до адміністративної відповідальності від 11.01.2011р.

Позивач позов підтримав, просить задовольнити.

Відповідач - представник Управління ДАІ УМВС України у Хмельницькій області проти задоволення позову заперечує.

Заслухавши сторони, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги знайшли своє підтвердження частково.

Судом встановлено, що постановою інспектора ДПС ВДАІ м.Хмельницького Хмельницької області від 11 січня 2011р. позивач притягнутий до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.126 КпАП України за те, що він, керував автомобілем «МАЗ 3302»державний номер НОМЕР_1, що належить ПП «Промкабель», по вул. Толстого, у м.Хмельницькому з неналежно оформленим шляховим листом, а саме без відмітки лікаря та на нього накладено стягнення у виді штрафу у сумі 425 грн.

Вина позивача у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.1 ст.126 КпАП України, підтверджується шляховим листом.

Разом з цим, при винесенні постанови не було враховано малозначність вчиненого правопорушення.

За таких обставин, суд, враховуючи малозначність вчиненого правопорушення, вважає за можливе змінити постанову в частині накладення стягнення та звільнити позивача від адміністративної відповідальності за ч.1 ст.126 КпАП України, обмежившись усним зауваженням.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/14748811

За это сообщение автора vins поблагодарили: 3
Apolinaria, Oleg_Z, yur
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 18 окт 2011, 07:42

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
ЛИСТ
від 26.09.2011 р. N 7503


Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув Ваш лист від 25.08.2011 щодо видачі ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Свідоцтва про право на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, та, в межах компетенції, повідомляє.

Відповідно до статті 45 Закону України "Про дорожній рух" медичний огляд проводиться з метою визначення здатності кандидатів у водії і водіїв до безпечного керування транспортними засобами. Періодичність оглядів, порядок їх проведення і направлення водіїв на позачергові огляди визначаються спільним актом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони здоров'я і Міністерства внутрішніх справ України.

Згідно з пунктом 1.9 Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого на виконання статті 45 Закону України "Про дорожній рух" спільним наказом МОЗ України та МВС України від 05.06.2000 N 124/345, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.07.2000 за N 435/4656, щозмінний передрейсовий та післярейсовий медичні огляди водіїв транспортних засобів проводяться лікарями або середніми медичними працівниками, які здійснюють медичний контроль обслуговування водіїв підприємств, установ, організацій. Медичні працівники мають право проводити зазначені медичні огляди після періодичного (1 раз на три роки) навчання методам їх проведення в Державному підприємстві "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров'я України та його філіалах.

В той же час на сьогодні Порядок навчання медичних працівників методам проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в т. ч. форма документа, що видається за його результатами, відсутні.

Крім того, відповідно до статті 1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ, який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.

Отже, Свідоцтво про право на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (далі - Свідоцтво), про яке згадується у Вашому зверненні і без якого медичні працівники не мають права проводити медичні огляди водіїв транспортних засобів, має ознаки документа дозвільного характеру.

Згідно з частиною першою статті 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються:

- необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види;

- дозвільний орган, уповноважений видавати документ дозвільного характеру;

- платність або безоплатність видачі (переоформлення, видачі дубліката, анулювання) документа дозвільного характеру;

- строк видачі або надання письмового повідомлення про відмову у видачі документа дозвільного характеру;

- вичерпний перелік підстав для відмови у видачі, переоформленні, видачі дубліката, анулюванні документа дозвільного характеру;

- строк дії документа дозвільного характеру або необмеженість строку дії такого документа.

У зв'язку з тим, що необхідність та інші вимоги одержання зазначеного Свідоцтва не передбачені в жодному законодавчому акті (визначена лише необхідність проведення медичних оглядів), вимагання отримання і видача зазначених Свідоцтв є порушеннями норм Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Заступник Голови
О. Т. Сохар


Правильно я понимаю: проводить пред- и послерейсовые медосмотры может любой врач либо медсестра, независимо от того, проходили они обучение по методам проведения такого осмотра или нет и независимо от наличия у них соответствующего свидетельства о таком обучении?

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Rosinka
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 29 окт 2011, 18:45

vins писал(а):Правильно я понимаю: проводить пред- и послерейсовые медосмотры может любой врач либо медсестра, независимо от того, проходили они обучение по методам проведения такого осмотра или нет и независимо от наличия у них соответствующего свидетельства о таком обучении?


ВХСУ, похоже, не согласен с таким выводом

Скрытый текст: показать
ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"23" серпня 2011 р. Справа № 9/386



Рішенням господарського суду міста Києва від 06.04.2011 у справі №9/386 (суддя: Бондаренко Г.П.) позовні вимоги ДП “Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій” задоволені частково. Зобов’язано Приватний професійно-технічний навчальний заклад “Науково-медичний центр інформаційних технологій ” припинити дії щодо видачі Свідоцтв про право на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, номерних штампів із висновком про придатність до керування транспортних засобів. В іншій частині позовних вимог відмовлено.
Постановою Київського апеляційного господарського суду від 05.07.2011 (судді: Чорна Л.В, Баранець О.М., Рєпіна Л.О.) рішення господарського суду міста Києва від 06.04.2011 частково скасовано та прийнято нове, яким в частині зобов'язання відповідача припинити дії щодо видачі Свідоцтв про право на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, номерних штампів із висновком про придатність до керування транспортних засобів відмовлено, в решті рішення залишено без змін.
ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" не погоджуючись з рішенням та постановою судів попередніх інстанцій звернулося до Вищого господарського суду України з касаційною скаргою, в якій просить їх скасувати та прийняти нове рішення, яким позовні вимоги задовольнити в повному обсязі, посилаючись на порушення судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права, зокрема ст. 15 Цивільного кодексу України, ст. 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", ст.ст. 16, 19, 34 Закону України "Про професійно-технічну освіту", ст.ст. 27, 47, 54 Закону України "Про освіту" та ст. 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".
Касаційна скарга мотивована тим, що єдиним уповноваженим суб‘єктом на організацію та проведення навчання медичних працівників методами передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів є ДП “Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій” Міністерства охорони здоров‘я України. Стверджує, що відповідач проводить незаконне навчання медичних працівників методам проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, оскільки наказ Міністерства охорони здоров‘я України № 339 від 28.11.1997 втратив чинність, навчальний заклад може здійснювати курсову підготовку (підвищення кваліфікації) медичних працівників лише за наявності ліцензії Міністерства освіти і науки України, а такої професії “медичний працівник”, підвищення кваліфікації, якого здійснює навчальний заклад взагалі не існує, що свідчить про незаконність діяльності останнього як закладу освіти. Вказує на помилковість висновків суду першої та апеляційної інстанції щодо наявності у відповідача ліцензії, навчальних планів та програм.
Видача навчальним закладом, за результатами проведеного навчання, медичним працівникам Свідоцтва за формою № 141-о, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров‘я України від 28.11.1997 № 339 “Про вдосконалення системи профілактичних, протиалкогольних та проти наркотичних заходів та обов‘язкових профілактичних наркологічних оглядів” свідчить про порушення відповідачем встановлених чинним законодавством порядку та умов надання освітніх послуг.
Перевіривши повноту встановлення обставин справи та правильність їх юридичної оцінки в рішенні та постанові попередніх судових інстанцій, колегія суддів дійшла висновку, що касаційна скарга підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи, наказом Міністерства охорони здоров'я України від 28.10.1998 № 313 "Про утворення Українського медичного центру безпеки дорожнього руху" на виконання Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Програми забезпечення безпеки дорожнього руху та екологічної безпеки транспортних засобів" від 06.04.1998 № 456, а також з метою вдосконалення системи медичного забезпечення безпеки дорожнього руху було створено Український медичний центр безпеки дорожнього руху.
Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 25.05.2004 №265 "Про реорганізацію Українського медичного центру безпеки дорожнього руху" з 01.08.2004 Український медичний центр безпеки дорожнього руху був реорганізований шляхом приєднання до ДП "Центр інформаційних технологій".
В подальшому, згідно Наказу Міністерства охорони здоров‘я України від 31.01.2008 № 36 ДП "Центр інформаційних технологій" перейменовано на ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров‘я України.
Відповідно до ст. 45 Закону України "Про дорожній рух" періодичність оглядів, порядок їх проведення і направлення водіїв на позачергові огляди визначаються спільним актом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони здоров'я і Міністерства внутрішніх справ України.
Таким актом, зокрема є Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затверджене наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства внутрішніх справ України № 124/345 від 05.06.2000 "Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.07.2000 за №435/4656 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1/1 від 11.01.2010).
Відповідно до п. 1.9 даного Наказу щозмінний передрейсовий та післярейсовий медичні огляди водіїв транспортних засобів проводяться лікарями або середніми медичними працівниками, які здійснюють медичний контроль обслуговування водіїв підприємств, установ, організацій. Медичні працівники мають право проводити зазначені медичні огляди після періодичного (1 раз на три роки) навчання методам їх проведення в Державному підприємстві "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров'я України та його філіалах.
Відповідно до п. 1.10 вищевказаного наказу Державне підприємство "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров'я України та його філіали організовують та контролюють роботу і підготовку фахівців, які здійснюють навчання медичних працівників методам проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів.
Як вбачається з листа Міністерства освіти і науки України від 10.09.2010 № 1/12-4070 навчання медичних працівників шляхом проведення щозмінного передрейсового та після рейсового медичних оглядів водіїв транспортних засобів належить до повноважень Міністерства охорони здоров’я.
Відповідно до листа Міністерства охорони здоров’я України від 11.03.2011 №3.15-16/487 станом на 10.03.2011 навчання медичних працівників методам передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів відповідно до наказу МОЗ та МВС № 124/345 від 05.06.2000 "Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів" покладено на Державне підприємство "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров'я України.
Як вбачається з листа Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 16.03.2010 №3259 відповідно до пункту 6 Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 14.11.2000 №1698, органом ліцензування з медичної практики визначено Міністерство охорони здоров’я.
Тобто, діяльність суб’єкта господарювання, пов’язана з проведенням щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, є медичною практикою і відповідно до вимог статті 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" підлягає ліцензуванню Міністерства охорони здоров‘я України.
Міністерство охорони здоров’я України видало позивачу - Державному підприємству "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров'я України Ліцензію Серія АВ №526335 (Медична практика).
Таким чином, єдиним уповноваженим суб'єктом на організацію та проведення навчання медичних працівників методам передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів є Державне підприємство "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров'я України, яке має право здійснювати медичну практику відповідно до ліцензії Міністерства охорони здоров’я України.
За наслідками проведеного навчання медичним працівникам позивачем видається Свідоцтво про право проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (далі по тексту - Свідоцтво") за формою №141-о, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.11.1997 №339 "Про вдосконалення системи профілактичних протиалкогольних та протинаркотичних заходів та обов'язкових профілактичних наркологічних оглядів".
У відповідності до п. 5.3 Наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України №124/345 від 05.06.2000 "Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів", медичному працівнику видається штамп з висновком про придатність до керування транспортним засобом в ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров’я України та його філіалах після проходження навчання методів проведення перед рейсових та після рейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів.
Так, на виконання вищевказаного Наказу позивачем був виданий Наказ від 03.03.2008 №80/1-П "Про затвердження Інструкції про порядок видачі і використання штампів медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів", відповідно до п. 2.4. який передбачає, що номерний штамп з висновком про придатність до керування транспортними засобами видається медичному працівникові (який отримав право на проведення розмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів) ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров’я України, тобто позивачем.
З огляду наведеного, єдиним уповноваженим суб'єктом на видачу свідоцтв про право на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, номерних штампів із висновком про придатність до керування транспортним засобом є Державне підприємство "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров'я України.
Позивач видає медичним працівникам, після отримання Свідоцтва і штампу, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що доводять щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів, що є документальним підтвердженням реєстрації медичного працівника у Єдиному реєстрі (п. 1.3.4 Наказу ДП "Український державний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров’я України від 03.03.2008 №80/1-П).
Авторське право на вищевказаний реєстр було зареєстроване в Державному департаменті інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України, що підтверджується Свідоцтвом № 32606 від 01.04.2010 року про реєстрацію авторського права на твір (Копію Свідоцтва додано до позовної заяви).
З огляду наведеного, господарський суд міста Києва прийшов до законного і обгрунтованого висновку щодо задоволення позовних вимог в частині зобов’язання Приватного професійно-технічного навчального закладу “Науково-медичний центр інформаційних технологій ” припинити дії щодо видачі Свідоцтв про право на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, номерних штампів із висновком про придатність до керування транспортних засобів. В іншій частині позовних вимог відмовив.
Щодо позовних вимог в частині зобов’язання Приватного професійно-технічного навчального закладу “Науково-медичний центр інформаційних технологій ” припинити дії щодо незаконного навчання медичних працівників методам проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, то суди обох інстанцій прийшли до висновку, що вони не підлягають задоволенню з огляду на те, що відповідач надає саме освітні послуги, які ліцензовані у встановленому законодавством порядку.
При цьому, колегія суддів Вищого господарського суду України вважає за необхідне зауважити на тому, що за приписами статті 16 Цивільного кодексу України, способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути: визнання права; визнання правочину недійсним; припинення дії, яка порушує право; відновлення становища, яке існувало до порушення; примусове виконання обов'язку в натурі; зміна правовідношення; припинення правовідношення; відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; відшкодування моральної (немайнової) шкоди; визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.
Стаття 20 Господарського кодексу України, в свою чергу, встановлює, права та законні інтереси зазначених суб'єктів захищаються шляхом: визнання наявності або відсутності прав; визнання повністю або частково недійсними актів органів державної влади та органів місцевого самоврядування, актів інших суб'єктів, що суперечать законодавству, ущемляють права та законні інтереси суб'єкта господарювання або споживачів; визнання недійсними господарських угод з підстав, передбачених законом; відновлення становища, яке існувало до порушення прав та законних інтересів суб'єктів господарювання; припинення дій, що порушують право або створюють загрозу його порушення; присудження до виконання обов'язку в натурі; відшкодування збитків; застосування штрафних санкцій; застосування оперативно-господарських санкцій; застосування адміністративно-господарських санкцій; установлення, зміни і припинення господарських правовідносин; іншими способами, передбаченими законом.
В статті 16 Цивільного кодексу України дійсно визначено, що суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом.
Спосіб захисту, не передбачений в Цивільному кодексі України, має бути встановлений договором або законом.
Тобто, суди попередніх інстанцій, дійшовши правомірного висновку про необхідність відмови у задоволенні позовних вимог в частині припинення дій щодо незаконного навчання медичних працівників методам проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, безпідставно не застосували ст. 16 ЦК України та ст. 20 ГК України.
Викладене свідчить про те, що судами попередніх інстанцій в цій частині неправильно застосовані норми матеріального права, проте це порушення у даному випадку не є підставою для скасування судового рішення.
Враховуючи викладене, колегія суддів Вищого господарського суду України дійшла висновку, що постанова Київського апеляційного господарського суду від 05.07.2011 у справі №9/386 підлягає скасуванню, а рішення господарського суду міста Києва від 06.04.2011 залишенню без змін.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 1115, 1117, 1119 - 11111 Господарського процесуального кодексу України, Вищий господарський суд України,-
ПОСТАНОВИВ:
Касаційну скаргу Державного підприємства "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" задовольнити частково.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 23 апр 2012, 07:42

Rosinka писал(а):На ООО работает по совместительству врач, которая перед выездом из гаража проверяет водителей (штатных сотрудников) и ставит штампик на путевые листы. Теперь при проверке налоговик сообщает о том, что нам ООО необходимо было получить лицензию на предоставление мед.услуг


Аналогичный вопрос: нужны ли разрешительные документы предприятию, которое проводит обучение по вопросам охраны труда для своих же сотрудников? Ответ Госслужбы промышленной безопасности - нет, не нужны.

Щодо проведення суб’єктами господарювання навчання з питань охорони праці на підставі декларації

Щодо проведення суб’єктами господарювання навчання з питань охорони праці на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки

Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - Порядок).

Додатком 6 до Порядку встановлено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Декларації відповідності (далі - Перелік).

Згідно з пунктом 8 Переліку до таких робіт відносяться, зокрема:

навчання з питань охорони праці працівників;

професійна підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації працівників, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки.

Декларація відповідності надається до територіального органу Держгірпромнагляду суб’єктом господарювання, для якого навчання з питань охорони праці працівників, професійна підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації працівників, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки, є одним із видів господарської діяльності.

Згідно із статтею 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю розуміється діяльність суб’єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.

Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» регулюються принципи державної політики виключно у сфері господарської діяльності.

Таким чином, навчання з питань охорони праці працівників на власному підприємстві не може бути розцінено, як здійснення господарської діяльності.

Посадові особи та працівники згідно з вимогами пунктів 4.3, 4.4, 5.5 та розділів 6 і 7 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15, зареєстрованим в Мін’юсті України 15.02.2005 за № 231/1051 (далі - Типове положення), проходять навчання і перевірку знань безпосередньо на підприємстві.

Такі види навчання з питань охорони праці регулюється відповідним положенням підприємства, розробленим та затвердженим роботодавцем з урахуванням вимог Типового положення і не потребують надання Декларації відповідності.

В правовій системі України постанови Кабінету Міністрів України мають вищу юридичну силу, ніж накази центральних органів виконавчої влади, зареєстровані у встановленому порядку Міністерством юстиції України. Тому норми Типового положення можуть застосовуватись лише в тій частині, що не суперечать вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107.

Враховуючи вищезазначене, суб’єкт господарювання, який має намір проводити навчання з питань охорони праці працівників інших суб'єктів господарювання, професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників, які залучаються до виконання робіт з підвищеною небезпекою, письмово повідомляє про це територіальний орган Держгірпромнагляду у формі Декларації відповідності.

Суб’єкти господарювання, які раніше надали інформацію згідно з вимогами пункту 1.4 Типового положення, не надають територіальному органу Держгірпромнагляду Декларацію відповідності.

Наявність зареєстрованої декларації дає підстави територіальному органу проводити згідно з чинним законодавством перевірку знань з питань охорони праці або брати участь його посадовим особам у складі відповідних комісій з перевірки знань.

До Типового положення будуть внесені відповідні зміни з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107.

Перший заступник Голови В. А. Шайтан
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST налоговик » 23 май 2012, 10:22

Предлагаю расширить тему: организация труда водителей
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 27.03.2012 р. N 98/13/116-12


Про запровадження підсумованого обліку робочого часу

<...> Згідно зі статтею 61 КЗпП України на безперервно діючих підприємствах, в установах, організаціях, а також в окремих виробництвах, цехах, дільницях, відділеннях і на деяких видах робіт, де за умовами виробництва (роботи) не може бути додержана встановлена для даної категорії працівників щоденна або щотижнева тривалість робочого часу, допускається за погодженням з профспілковим комітетом підприємства, установи, організації запровадження підсумованого обліку робочого часу з тим, щоб тривалість робочого часу за обліковий період не перевищувала нормального числа робочих годин.

Також пунктом 2.3 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Мінтрансзв'язку від 07.06.2010 р. N 340 та зареєстрованого у Мін'юсті 14.09.2010 р. за N 811/18106, передбачено, що рішення про запровадження підсумованого обліку робочого часу приймається Перевізником за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником).

Отже, як випливає із вищезазначених норм, підсумований облік робочого часу при наявності підстав його застосування може вводитися лише за погодженням з профспілковим комітетом (профспілковим представником).

При відсутності на підприємстві профспілкової організації питання про введення і умови застосування підсумованого обліку робочого часу доцільно вирішувати у колективному договорі.

Водночас відповідно до статті 3 Закону України "Про колективні договори і угоди" колективний договір укладається між власником або уповноваженим ним органом, з однієї сторони, і однією або кількома профспілковими чи іншими уповноваженими на представництво трудовим колективом органами, а у разі відсутності таких органів - представниками трудящих, обраними і уповноваженими трудовим колективом.

З огляду на вищезазначене, у разі відсутності на підприємстві профспілкової організації (профспілкового представника) запровадження підсумованого обліку робочого часу та погодження графіків змінності водіїв можуть здійснюватися уповноваженим представником трудового колективу.

Директор Департаменту
О. Товстенко
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5610
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 788 раз.
Поблагодарили: 2509 раз.

UNREAD_POST налоговик » 10 мар 2016, 19:13

налоговик писал(а):Предлагаю расширить тему: организация труда водителей

и вообще медосмотр водителей

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 22.12.2015 р. N 3.12-17/2189-ЗПІ-15

Міністерство охорони здоров'я України розглянуло Ваш запит на публічну інформацію та повідомляє.

Відповідно до п. 1.3 Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів (далі - Положення), затвердженого спільним наказом МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 N 65/80, періодичному медичному огляду підлягають водії транспортних засобів для підтвердження права на керування транспортним засобом:

- віком до 55 років (включно) - один раз на 10 років;

- віком від 56 до 75 років (включно) - один раз на 3 роки;

- віком від 76 років і більше - один раз на рік.

Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.

Отже, якщо водій безпосередньо не задіяний для надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів, то він підлягає медичному огляду на загальних підставах з періодичністю, встановленою Положенням, залежно від віку водія транспортного засобу.

Скорочення терміну дії медичної довідки можливе у разі виявлення медичних протипоказань згідно з Переліком захворювань і вад, при яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами.

Не існує єдиного підходу до визначення терміну дії медичних довідок, які видаються закладами охорони здоров'я, оскільки мета їх видачі є різною, а отже і різний термін дії.

Водночас зауважуємо, що роз'яснення МОЗ України не є нормативно-правовими актами, вони мають роз'яснювальний, інформаційний характер і не встановлюють нових правових норм.


Заступник Міністра
В. Шафранський


 

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
lutishka
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5610
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 788 раз.
Поблагодарили: 2509 раз.

UNREAD_POST lkk71202 » 24 июн 2016, 01:49

Граждане! Любая деятельность, связанная с предоставлением медицинских услуг работниками-специалистами (фельдшерами, медсестрами, врачами) подлежит лицензированию. Это бесспорно. И не вводите людей в заблуждение. К тому же, эта работа оплачиваемая. Медработник должен быть в штате ФОП или ЛПУ и отчислять НАЛОГИ и ЕСВ с ЗАРАБОТНОЙ ПЛАТЫ, и/или за него платит наемщик-предприятие. Нарушений два. Первое - осуществление предпринимательской хозяйственной деятельности, второе - уклонение от уплаты налогов и ЕСВ. Предприятию налоговая и ПФ и другие фонды имеют право и обязаны заявить претензии. А если медработник не имеет другой работы, кроме этой? И заболел. Кто ему оплатит больничный, если он не платит в фонд временной нетрудоспособности? И ознакомьтесь с порядком проведения этих м/о. Данные о патологии вносятся в карту амбулаторного больного ф№ 025/о. Это полнорценная работа по выявлению признаков заболевания и состояния опьянения/одурманивания. Я - врач нарколог поликлиники, но и ФОП. Имею лицензию на специальную медпрактику-наркологию. Поэтому оплатил свои курсы и предоставляю услуги другим. Но обычное физлицо без лицензии заниматься диагностикой не имеет права. Предрейсовые м/о ко многому обязывают. Случись авария - хлебнете горя вместе с цыганом - медработником.
lkk71202
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 24 июн 2016, 01:34
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST lkk71202 » 24 июн 2016, 01:56

Что касается доводов о том, что медицинские осмотры не являются хозяйственной деятельностью (со стороны наемного мед.работника), то большего абсурда не придумаешь. Руководствуясь этой логикой, консультирование (в том числе платное) врачом -наркологом (к примеру мной), не подлежит лицензированию. Вы в своем уме, товариСЧи? Выходит, я зря вбухал 5000 грн на оформление лицензии на медпрактику, аренду, обустройство кабинета, его страхование и т.д., раз не произвожу товары?
lkk71202
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 24 июн 2016, 01:34
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST lkk71202 » 24 июн 2016, 02:16

Последний довод в пользу лицензирования мед.деятельности: "Если для себя проводим медосмотры то и лицензии не нужно"... Ну так обустройте себе операционную, травмпункт, что еще в голову взбредет? И ведомственніе медсанчасти, обслуживающие свой родной персонал, тоже без лицензии обойдутся. Не для посторонних же услуга, для личного употребления. Так что ли?
lkk71202
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 24 июн 2016, 01:34
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Пред.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya