Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Регистрация прав на недвижимость

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST lutishka » 02 фев 2014, 17:56

Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2175
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 879 раз.
Поблагодарили: 989 раз.

UNREAD_POST apori » 24 мар 2014, 16:07

Проконсультируйтесь у нотариуса. нотариуса можно найти тут http://meget.kiev.ua/notariusi/
apori
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 24 мар 2014, 15:57
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST VOA » 08 фев 2016, 13:17

Три сообщения от "Главбух24":


Додано 03.02.2016

Змінено Порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затверджений наказом Мін’юсту від 22.02.2012 № 296/5.
Так, при посвідченні самостійних (без посвідчення договору про відчуження) договорів про порядок володіння та користування майном, право на яке підлягає держреєстрації, вимагається документ, що посвідчує право власності. Після огляду цього документа він повертається власникові, а в тексті правочину зазначаються його найменування, номер, дата видачі та найменування юрособи, що його видала.
Якщо реєстрацію права власності на нерухоме майно проведено без видачі документа, що посвідчує таке право, нотаріальна дія щодо цього майна вчиняється на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — ДРРП), отриманої нотаріусом самостійно. І тоді в тексті правочину зазначаються посилання на ДРРП, номер і дата отримання інформації з нього.
Як при посвідченні договорів (наприклад, договору про найм будівлі, іншої капітальної споруди, їх окремих частин), так і при вчиненні реєстраційних дій, нотаріус тепер не формуватиме витяг з ДРРП і не вимагатиме його від клієнта, а безпосередньо отримуватиме необхідну інформацію з ДРРП із залишенням її у своїй справі.
Фізичні та юридичні особи можуть вимагати надати їм копії документів, що зберігаються у справах державної нотаріальної контори, державного нотаріального архіву або приватного нотаріуса.

Наказ Мін’юсту від 27.01.2016 № 235/5 - ещё не вступил силу на сегодня
+


Додано 05.01.2016

З метою врегулювання оновленої процедури реєстрації нерухомості Кабмін затвердив нові:
Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (визначає умови, підстави та процедуру проведення реєстрації речових прав на нерухоме майно, об’єкти незавершеного будівництва та їх обтяжень, перелік необхідних для цього документів, права і обов’язки суб’єктів у сфері держреєстрації прав, а також умови, підстави та процедуру взяття на облік безхазяйного нерухомого майна);
Порядок доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — Реєстр прав);
Порядок надання інформації з Реєстру прав.
Зокрема, установлено такі розміри плати за надання інформації з Реєстру прав:
у паперовій формі — 0,025 розміру мінімальної зарплати;
в електронній формі — 0,0125 розміру мінімальної зарплати;
адвокатам, нотаріусам та їх помічникам (під час учинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва) шляхом безпосереднього доступу до Реєстру прав — 0,04 розміру мінімальної зарплати.
Постанова чинна з 01.01.2016. При цьому заяви, подані органам держреєстрації прав, утвореним Мін’юстом (у т. ч. через посадових осіб органів місцевого самоврядування, адміністраторів ЦНАПів та нотаріусів), до 01.01.2016, підлягають розгляду держреєстраторами прав на нерухоме майно Мін’юсту у строки та у порядку, передбаченому законодавством, що діяло на дату подання таких заяв.

Постанова КМУ від 25.12.2015 № 1127 - чинна
+


Додано 14.12.2015

Низку змін унесено до законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень із держреєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. При цьому в новій редакції викладено Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV.
Серед основних новацій у сфері держреєстрації прав на нерухоме майно виділимо:
розширення суб’єктного складу осіб, наділених повноваженням проводити реєстрацію прав, та введення нових суб’єктів реєстрації — органів місцевого самоврядування і держадміністрацій, акредитованих Мін’юстом суб’єктів. Окрім них, проводитимуть реєстраційні дії, звичайно, і держреєстратори, серед яких, зокрема, нотаріуси (незалежно від посвідчення нотаріальної дії) та держвиконавці (накладення та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно);
запровадження принципу екстериторіальності в межах області для реєстрації прав, яка наразі проводиться винятково за місцем розташування об’єкта нерухомості;
уточнення строків реєстрації прав (5 р. дн., 14 р. дн. і 24 год. для обтяжень);
можливість подання та отримання документів як в електронному, так і в паперовому вигляді;
можливість розкриття інформації про права на нерухоме майно як за об’єктом, так і за суб’єктом;
перегляд та уніфікація плати за вчинення реєстраційних дій (у т. ч. у скорочені строки);
урегулювання процедури оскарження рішень, дій та бездіяльності органів держреєстрації прав в адміністративному та судовому порядку;
введення адмінвідповідальності за порушення строків реєстрації прав.
Зміни наберуть чинності з 01.01.2016.

Закон України від 26.11.2015 № 834-VIII - чинний


Также по теме:
Консультативно-методична рада з питань нотаріату при Головному територіальному управлінні юстиції у Харківській області повідомляє наступне: Інформаційний лист “Щодо зміни порядку проведення реєстраційних дій прав на нерухоме майно та їх обтяжень під час вчинення нотаріальних дій з таким майном”
Текст листа:
Скрытый текст: показать
Інформаційний лист



“Щодо зміни порядку проведення реєстраційних дій

прав на нерухоме майно та їх обтяжень

під час вчинення нотаріальних дій з таким майном”



В зв’язку з виникненням численних питань у нотаріусів області щодо проведення реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень з 01 січня 2016 року, Консультативно-методична рада з питань нотаріату при Головному територіальному управлінні юстиції у Харківській області повідомляє наступне.

З 01 січня 2016 року Законом України “Про внесення змін до закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” (далі — “Закон № 834”), Закон України “Про внесення змін до закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” викладено в новій редакції.

На виконання вимог вказаного закону Кабінетом Міністрів України 25 грудня 2015 року прийнято Постанову № 1127 “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” (набула чинності 01 січня 2016 року), якою затверджений Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Порядок доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — “Постанова № 1127).

Вищезазначеною Постановою КМУ встановлений розмір плати за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Зокрема, за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовій формі — 0,025 розміру мінімальної заробітної плати, що на даний час складає 34,45 грн. (округлено до гривні – 35 грн.); за надання інформації в електронній формі — 0,0125 розміру мінімальної заробітної плати, що на даний час складає 17,23 грн. (округлено до гривні – 17 грн.); за надання інформації нотаріусам та їх помічникам (під час вчинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва) шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно — 0,04 розміру мінімальної заробітної плати, що на даний час складає 55,12грн. (округлено до гривні – 55 грн.).

Державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника. Нотаріус або його помічник за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав формує та роздруковує заяву у двох примірниках, на якій заявник (за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній) та нотаріус або його помічник, який сформував таку заяву, проставляють підписи. Один примірник заяви надається заявникові, а другий долучається до документів, поданих для державної реєстрації прав.

Після проставлення підписів на заяві нотаріус або його помічник реєструє заяву в базі даних заяв. Моментом прийняття заяви вважається дата і час її реєстрації у базі даних заяв.

Під час формування та реєстрації заяви у базі даних заяв нотаріус або його помічник встановлює особу заявника, що здійснюється за документом, що посвідчує таку особу.

Разом із заявою заявник подає оригінали документів, необхідні для відповідної реєстрації, та документи, що підтверджують сплату адміністративного збору та/або внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав, у разі, якщо заявник не звільнений від сплати таких платежів.

З поданих оригіналів документів, необхідних для державної реєстрації прав, нотаріус або його помічник виготовляє електронні копії таких документів шляхом їх сканування, які долучаються до заяви, зареєстрованої у базі даних заяв.

За результатом розгляду заяви та документів, поданих для державної реєстрації прав, нотаріус приймає рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації. Рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації за умови вчинення дій приймається нотаріусом у будь-який час до закінчення строку державної реєстрації прав, встановленого ст. 19 Закону № 834.

На підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень нотаріусом вносяться відповідні записи до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Після внесення відомостей до Державного реєстру прав нотаріус за допомогою програмних засобів ведення цього Реєстру формує інформацію з нього.

Інформація з Державного реєстру прав за бажанням заявника може бути надана у паперовій формі нотаріусом або його помічником з урахуванням строку державної реєстрації, за який сплачено реєстраційний збір, шляхом її друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки нотаріуса.

Положення щодо надання інформації з Державного реєстру прав з урахуванням строку державної реєстрації, за який сплачено реєстраційний збір, не застосовується у разі проведення державної реєстрації прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва.

За результатом розгляду заяви нотаріус або його помічник невідкладно повертає заявникові оригінали документів, поданих для державної реєстрації, а також за бажанням заявника надає інформацію з Державного реєстру прав чи рішення державного реєстратора щодо відмови в державній реєстрації прав у паперовій формі. На примірнику поданої заяви, що долучався до документів, поданих для державної реєстрації прав, заявником зазначаються відомості про отримання документів в повному обсязі.

У разі відмови у проведенні державної реєстрації прав заявникові також повертається документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав.



Нотаріус або його помічник під час повернення документів, надання рішення державного реєстратора щодо відмови в державній реєстрації прав у паперовій формі встановлює особу заявника та перевіряє обсяг його повноважень.

Примірник заяви, що долучався до документів, поданих для державної реєстрації прав, з відповідними відомостями заявника про отримання документів в повному обсязі, документи, що підтверджують сплату адміністративного збору та/або внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав (крім випадку звільнення від сплати), а також інші документи, що були отримані у паперовій формі державним реєстратором під час розгляду заяви та не підлягають поверненню заявнику, долучаються до відповідної реєстраційної або облікової справи.

За результатом розгляду заяви нотаріус передає в порядку, встановленому Мін’юстом, вищезазначені документи, а у разі проведення державної реєстрації права власності з відкриттям розділу в Державному реєстрі прав — сформовану реєстраційну справу суб’єкту державної реєстрації прав, що забезпечує ведення реєстраційних справ.

Ведення облікових справ забезпечується нотаріусами самостійно.

Документи та/або відомості, сформовані нотаріусом за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав під час розгляду заяви, а також електронні копії оригіналів документів, поданих для державної реєстрації прав, виготовлені шляхом сканування та долучені до відповідної заяви, зберігаються в електронній формі у цьому Реєстрі.

Також слідує зазначити, що Порядком доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Постанова № 1127) встановлено, що інформації з Державного реєстру прав надається в електронній формі шляхом безпосереднього доступу до цього Реєстру та забезпечується за допомогою програмних засобів його ведення шляхом здійснення нотаріусом під час вчинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва, пошуку відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, завантаження та перегляду інформації з Державного реєстру прав в електронній формі для її подальшого використання, у тому числі друку.

Інформація з Державного реєстру прав за бажанням нотаріуса може бути отримана у паперовій формі шляхом її друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки.

Інформація з Державного реєстру прав у паперовій або електронній формі має однакову юридичну силу та містить обов’язкове посилання на Державний реєстр прав.


Консультативно-методична рада з питань нотаріату
при Головному територіальному управлінні юстиції у Харківській області


+ комментарий от Минюста:

25-12-2015 | 09:47 Новини Міністерства

З 13 грудня 2015 року набрав чинності Закон України від 26 листопада 2015 року № 834-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» зазначеного Закону нотаріуси з дня набрання його чинності наділені повноваженнями державних реєстраторів прав на нерухоме майно та здійснюють державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень без вчинення нотаріальної дії щодо такого майна.

Варто зазначити, що з 01 січня 2016 року набирають чинність зміни до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон).

Відповідно до пункту 9 частини третьої статті 10 Закону державний реєстратор, яким є, зокрема нотаріус, формує і веде реєстраційні справи у паперовій формі.

Ведення реєстраційної справи у паперовій формі здійснюється виключно державними реєстраторами, які перебувають у трудових відносинах з виконавчими органами міських рад міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київською, Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями, за місцезнаходженням відповідного майна.

Частиною четвертою статті 17 Закону встановлено, що державний реєстратор (зокрема, нотаріус), який не перебуває у трудових відносинах з виконавчими органами міських рад міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київською, Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями та провів державну реєстрацію прав, забезпечує передачу реєстраційної справи у паперовій формі або документів, що були видані, оформлені або отримані ним під час проведення такої реєстрації, до відповідного суб'єкта державної реєстрації прав, який забезпечує ведення реєстраційних справ у паперовій формі.

Щодо переліку суб'єктів державної реєстрації прав, які забезпечуватимуть ведення реєстраційних справ у паперовій формі, яким державні реєстратори (зокрема, нотаріуси) будуть передавати реєстраційні справи у паперовій формі або документи, що були видані, оформлені або отримані ними під час проведення такої реєстрації, буде повідомлено Міністерством юстиції України додатково.

Одночасно звертаємо увагу на те, що на сьогодні з метою належного виконання нотаріусами повноважень державних реєстраторів прав на нерухоме майно, визначених підпунктом 1 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 26 листопада 2015 року № 834-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», слід керуватися положеннями Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 року № 868.

Зокрема, абзацом другим пункту 27 зазначеного Порядку встановлено, що у разі прийняття нотаріусом рішення про державну реєстрацію прав заяву, копії поданих заявником для проведення державної реєстрації речових прав документів, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, документ про сплату адміністративного збору, а також інші документи, що видані, оформлені або отримані ним під час проведення державної реєстрації прав, нотаріус у строк, що не перевищує п'яти робочих днів з моменту прийняття такого рішення, передає органові державної реєстрації прав за місцем розташування нерухомого майна в порядку, встановленому Мін'юстом, для формування реєстраційної справи відповідно до законодавства.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5087
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1780 раз.
Поблагодарили: 1958 раз.

UNREAD_POST lutishka » 18 май 2016, 19:04

Украинский реестр недвижимости взломан

Нотариусы зафиксировали несанкционированные регистрационные действия в Государственном реестре прав на недвижимое имущество.

Об этом говорится в письме главы отделения Нотариальной палаты Украины в Сумской области Ларисы Волошиной своим коллегам из других регионов, которое есть в распоряжении Страны.

«По сообщению частного нотариуса Сумского городского нотариального округа Ассори Оксаны Юрьевны, в период с 13 апреля по 28 апреля 2016 сторонними лицами путем применения ее логина пользователя и паролей были осуществлены несанкционированные регистрационные действия в Государственном реестре прав на недвижимое имущество», — говорится в письме.

К письму прилагается перечень действий, ради которых неизвестные взломали доступ к реестру. Исходя из этих данных, троих человек (Мамай Владимир Викторович, Суббота, Оксана Владимировна, Ляшенко Владимир Владимирович) выписали из дома в Печерском районе Киева по адресу Мичурина, 62. После этого всех троих прописали по адресу Мичурина, 62 А, Б и В. Законным методом эта операция не могла быть осуществлена, поскольку дом был в ипотеке, что предусматривает запрет на продажу.

По словам нотариусов, подобные взломы время от времени происходят в течение последнего года.

«Мы обращались в ГП «Национальные информационные системы» с просьбой внедрить комплекс мер для безопасности реестра. Для начала — хотя бы добавить смс-аутентификацию. Но даже этого до сих пор не сделали», — рассказал один из нотариусов. http://hvylya.net/news/digest/ukrainski ... loman.html
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2175
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 879 раз.
Поблагодарили: 989 раз.

Пред.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Galla, Gb, iryna11, Kamillfo, lutishka, tan, vikakool, Ya