Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Директор-учредитель без зарплаты

"Горящие" вопросы задаем здесь!
Правила форума
SOS-поддержка
Задаем сюда вопросы только если они горят настолько, что нет времени искать подходящий раздел.
После логического завершения каждой темы, она будет перенесена в профильный раздел форума.

UNREAD_POST VOA » 13 авг 2013, 10:23

С учётом того, что регистраторы теперь являются вотчиной Минюста, то жаловаться на действия регистратора наверное долго, хотя если побродить по их сайту - то там есть и горячие телефонные линии http://www.drsu.gov.ua/show/25 и адрес и проч. И есть вариант в более высокую иерархию обратиться по цепочке: район-город-область-Киев для осуществления регистрационных действий.
А если попытаться воспользоваться электронной регистрацией изменений на сайте ИРЦ http://irc.gov.ua/ua/Elektronna-reiestratsiya.html ?
И вот ещё такую статью нашла - может хотя бы пригрозите, что будете жаловаться на действия регистратора? И она в себя придёт?
Відтепер підприємці зможуть поскаржитися або отримати консультацію навіть через Skype

Дата статьи 17.07.2013 Кількість переглядів478Оцінка матеріалу:

З 11 липня 2013 року в Держпідприємництві відкрилася телефонна «гаряча лінія»

Сьогодні для більш зручного надання роз’яснень Служба створила свій акаунт в скайпі під назвою «Держпідприємництво України». Відтепер поскаржитися чи отримати консультацію можна просто написавши повідомлення по скайпу.

Роз’яснення надають з питань, які стосуються ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності, регуляторної політики, підтримки підприємництва, надання мікрокредитів, податкового законодавства, нагляду і контролю.

Також нагадуємо, що Служба має власну сторінку в мережі «Facebook», де ви можете залишити свої повідомлення, прокоментувати висвітлені новини та бути в курсі актуальних змін у сфері підприємництва і не тільки.

Skype: Login: dkrp_hotline

Facebook: Держпідприємництво

Графік чергувань структурних підрозділів за напрямками: http://www.dkrp.gov.ua/info/1847


Джерело: Держпідприємництво
http://news.dtkt.ua/ua/show/24947

И последняя инстанция, как всегда - суд, с жалобой на препятствование в предпринимательской деятельности и превышение служебных полномочий в плане выдвигания требований, не предусмотренных законодательством.
И если я правильно поняла июльские изменения, то теперь и нотариус может осуществлять регистрационные действия? Может обратиться к нотариусу?
Добавлено.
Эту ссылку я уже даже больше для себя размещаю, наверное.
http://problem-net.com/reestratsiya-pid ... estratora/
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарил:
yanik_s
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5233
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1809 раз.
Поблагодарили: 2040 раз.

UNREAD_POST BlackNirvana » 29 авг 2013, 11:28

Добрый день. Прочитал всю тему - спасибо за дискуссию. Нашел еще одну статью-мнение, хочу поделиться:

Підприємство без діяльності

Нерідко буває так, що діяльність на підприємстві тимчасово не провадиться, тобто не здійснюється жодних господарських операцій. Але ця обставина не звільняє підприємство від необхідності подавати звітність. Чи може це робити власник підприємства на громадських засадах? Які форми звітності має подавати таке підприємство?

Власник: він же директор, він же бухгалтер?
Часто трапляється, що нове підприємство, яке щойно зареєструвалося і ще не провадить жодної діяльності, або підприємство, яке здійснювало її раніше, вирішило свою діяльність повністю згорнути, але рішення про ліквідацію наразі не прийняло. На такому підприємстві немає найманих працівників, крім керівника, до обов'язків якого входять лише складання і подання звітності підприємства до контролюючих органів (про те, які форми звітності і куди подавати, — читайте далі у статті).

Більша частина такої звітності міститиме нульові або постійні показники, що не змінюються від періоду до періоду. Оскільки на практиці ці дії потребують небагато часу і зусиль, постає закономірне запитання: як уникнути витрат на оплату праці найманого керівника за виконання цих нескладних обов'язків?

Водночас сам факт нарахування і виплати зарплати незалежно від суми вже потребує якісно нового підходу до складання звітності та істотно збільшує зусилля, потрібні для її складання. Крім того, потрібно регулярно сплачувати до бюджету ПДФО та ЄСВ, нараховуючи (виплачуючи) зарплату керівникові, а це теж потребує певних зусиль, а також коштів, якими потрібно регулярно забезпечувати такі платежі. З цією метою може знадобитися поточний рахунок у банку, що знову ж таки тягне за собою додаткові витрати на його обслуговування.

Чи можна не нараховувати зарплату такому керівникові у подібних обставинах? Відповідь на це запитання є однозначною: ні, не можна. По-перше, керівник є найманим працівником, до обов'язків якого входять складання і подання звітності, а також решта трудових функцій, пов'язаних з управлінням підприємством. По-друге, за виконання трудових функцій найманий працівник повинен отримувати винагороду, право на яку закріплене статтею 43 Конституції і захищається нормами ст. 21 КЗпП, глави VII КЗпП і Закону про оплату праці.

Законодавством України не передбачене припинення виплати зарплати найнятим за трудовим договором керівникам підприємств, діяльність яких не провадиться. Якщо через відсутність діяльності на підприємстві у керівника немає відповідного обсягу роботи, слід розглянути питання про звільнення такого керівника і ліквідацію підприємства. Але якщо керівник все ще виконує будь-які трудові функції з управління підприємством (у т. ч. складає і подає звітність), йому потрібно нараховувати і виплачувати зарплату. Якщо нараховану зарплату не виплачувати, це може кваліфікуватися як злочин, передбачений ст. 175 Кримінального кодексу. Крім того, за наявністю заборгованості із зарплати пильно стежать фахівці ПФУ, які одержують цю інформацію зі звітності страхувальників (про цю звітність — далі у статті). Навіть якщо зарплату не виплачують, цей факт все одно не позбавляє працедавця необхідності сплатити ЄСВ і ПДФО у встановлені терміни. Оскільки для таких платежів у будь-якому разі слід створювати джерело коштів, логічно заразом створити таке джерело і для виплати зарплати керівникові.
Отже, чи може засновник виконувати обов'язки зі складання і подання звітності свого ж підприємства, спираючись на ч. 4 ст. 8 Закону про бухоблік, згідно з якою власник підприємства може самостійно вести бухоблік і складати звітність?

Зауважимо, що така форма організації бухобліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких має публікуватися, а також у бюджетних установах. Тому всі положення цього матеріалу не стосуються зазначених підприємств і установ.

Посаду директора скоротити не можна
Спробуємо відповісти на поставлене вище запитання щодо господарських товариств, зокрема для товариств з обмеженою відповідальністю й акціонерних товариств як для найпоширеніших видів товариств, а також для приватних підприємств.

Згідно зі ст. 83 ЦКУ, юридичні особи можуть створюватися, зокрема, у формі товариств. Товариство — це організація, яку створено шляхом об'єднання учасників. Далі, згідно зі ст. 84 ЦКУ, підприємницькі товариства здійснюють підприємницьку діяльність з метою отримання прибутку і подальшого його розподілу між учасниками. Тобто учасники господарських товариств можуть і не брати участі у підприємницькій діяльності такого товариства. Їхня мета — отримання прибутку, для чого вони вносять до товариства власне майно, відчужуючи своє право власності на таке майно на користь нової юридичної особи. Таким чином, підприємницька діяльність провадиться учасниками товариства не особисто, а через юридичну особу, яка має право власності на відокремлене майно (ст. 85 ГКУ), свої права й обов'язки, як правило, не пов'язані з правами й обов'язками його власників (статті 91, 92, 94, 96 ЦКУ). Юридична особа є повністю відокремленою від своїх власників, які отримують від її діяльності пасивний (інвестиційний) дохід1 — частку у прибутку.

1 Пасивний дохід — дохід, який не залежить від щоденної діяльності, також див. пп. «а» пп. 14.1.54 ПКУ.

Далі, згідно зі ст. 97 ЦКУ, органами управління товариством є загальні збори учасників та виконавчий орган. Загальні збори встановлюють компетенцію виконавчого органу і його склад (ст. 99 ЦКУ). При цьому зберігають за собою право приймати рішення щодо всіх питань діяльності, у т. ч. переданих до компетенції виконавчого органу (ч. 1 ст. 98 ЦКУ).

Деякі питання управління товариством регламентовано також ст. 89 ГКУ. Чи випливає з цих норм, що загальні збори учасників товариства (а тим паче, якщо учасник один і він є фізособою) можуть вести бухоблік і складати звітність?
На думку автора, ні. Функція загальних зборів учасників товариства — це прийняття рішень, а не їх виконання і не здійснення поточної діяльності. Для виконання рішень є виконавчий орган товариства, відокремлений від його учасників, — правління, дирекція, директор тощо. Якщо ж загальні збори учасників товариства повністю беруть на себе функції виконавчого органу, то тим самим створюється ситуація, коли виконавчого органу як такого на підприємстві немає (він зливається із загальними зборами). А це вже суперечить згаданим вище нормам ЦКУ і ГКУ, згідно з якими виконавчий орган у товаристві має бути.

Оскільки виконавчий орган — це не загальні збори учасників, він може складатися із фізичних осіб, які не є учасниками. Отже, виконавчий орган товариства як такий може працювати лише на умовах трудового договору з кожним його членом. До того ж функція з ведення бухобліку і складання звітності — це не прийняття рішень, це трудова функція виконавчого органу, виконання якої має бути оплачене в обов'язковому порядку. У зв'язку з цим, на думку автора, можливі претензії з боку інспекції з праці, мовляв, якщо засновник виконує обов'язки керівника, то є адміністративне правопорушення, передбачене ст. 41 КУпАП (порушення законодавства про працю, яке полягає у тому, що фактичні трудові відносини товариства з керівником не оформлено, і яке може бути розцінене як «інші порушення законодавства про працю»). Хоча на практиці імовірність застосування такого штрафу є незначною, автор все ж таки не рекомендує порушувати трудове законодавство.

Докладніше питання управління підприємством регулює ст. 65 ГКУ. Згідно з ч. 3 ст. 65 ГКУ, власник підприємства повинен призначити керівника для керівництва госпдіяльністю. Отже, жодне підприємство не може існувати без найманого керівника. Все вище згадане є слушним і для приватних підприємств. Визначення цього виду підприємств міститься лише у ст. 113 ГКУ, а норми ст. 65 ГКУ діють для всіх видів підприємств, у т. ч. і приватних.
Додатковим, але вельми переконливим аргументом на користь того, що на будь-якому підприємстві має бути найманий керівник, є приклад підприємства, власники якого — лише юридичні особи. У цьому разі немає жодної альтернативи найманню керівника на умовах трудового договору. Адже жоден із власників не може вести бухоблік такого підприємства, складати і підписувати звітність, бо не є фізичною особою.

Чому ж для тих підприємств, серед власників яких є фізособи, ситуація має бути іншою? Справді, згідно з п. 48.3 ПКУ, податкова декларація серед обов'язкових реквізитів має містити підпис посадових осіб підприємства — платника податків. Власники підприємства — фізичні особи не є його посадовими особами, а юридичні особи не можуть такими бути за своєю суттю. Згідно з пп. 48.5.1 ПКУ, податкову декларацію можуть підписувати або керівник платника податків, або уповноважена особа. Проте, враховуючи п. 48.3 ПКУ, слід пам'ятати, що така особа теж має бути посадовою особою платника податків, а отже, засновник не може вважатися уповноваженою особою з метою пп. 48.5.1 ПКУ. Це може бути, наприклад, заступник керівника, який може працювати лише на умовах трудового договору.

Отже, засновник не може підписувати податкову декларацію, якщо він не є посадовою особою підприємства. Тому, знову ж таки, на будь-якому підприємстві повинен працювати найманий керівник на умовах трудового договору.
Але як тоді розуміти норму ч. 4 ст. 8 Закону про бухоблік, що дозволяє власникові підприємства самостійно вести бухоблік і складати звітність? На думку автора, її дію анулюють норми ЦКУ і ГКУ, які ми щойно проаналізували. Оскільки кодекс має вищу юридичну силу, ніж закон, то цю норму Закону про бухоблік слід поширювати лише на керівника підприємства, який може самостійно складати і подавати звітність. Власник, на жаль, цією нормою скористатися не може.

Таким чином, фізособа — засновник підприємства, якщо вона одночасно здійснює управління своїм підприємством, у т. ч. складає і подає звітність, має оформляти такі відносини у вигляді трудових відносин підприємства і найманого керівника. Тобто такого засновника слід прийняти на роботу на посаду керівника на загальних підставах, а також нараховувати і виплачувати йому зарплату за виконання трудових функцій з управління підприємством.

Мінімальний комплект звітності
А тепер складемо перелік форм звітності, яку має подавати підприємство, що не провадить госпдіяльності та є платником податків на загальних підставах.

Фінансова звітність. Як правило, підприємства, що не здійснюють госпдіяльності, належать до малих підприємств і складають фінзвітність згідно з П(С)БО 25. Фінзвітність подається до органів державної статистики щокварталу згідно з ч. 1 ст. 14 Закону про бухоблік, оскільки згідно з ч. 1 ст. 13 цього самого закону звітним періодом є рік, а проміжна фінзвітність складається щокварталу наростаючим підсумком з початку року. Незважаючи на те що підприємство не провадить діяльності, його фінзвітність завжди міститиме інформацію про статутний капітал, активи, джерелом яких міг бути статутний капітал, про розрахунки із зарплати з найманим керівником і за платежами до бюджету і до ПФУ, а також про витрати на виплату зарплати і надходження коштів для здійснення таких витрат.

Держреєстраторові фінзвітність у складі балансу і звіту про фінансові результати подається щороку до 1 червня року, наступного за звітним періодом, згідно з ч. 3 ст. 14 Закону про бухоблік. Фінансових санкцій за неподання такої звітності не передбачено. Проте неподання такої звітності підпадає під дію ст. 164-2 КУпАП. До речі, держреєстратора не наділено повноваженнями для застосування адміністративного штрафу згідно з цією статтею, оскільки відповідно до ст. 234-1 КУпАП його можуть застосовувати лише органи державного фінансового контролю.

Фінзвітність подається також до органів ДПI згідно з п. 46.2 ПКУ, якщо підприємство є платником податків на загальних підставах. Для непрацюючих підприємств актуальнішим є другий абзац п. 46.2 ПКУ, згідно з яким вони повинні подавати фінзвітність разом із річною декларацією з податку на прибуток. Оскільки вони застосовують П(С)БО 25, така фінзвітність складатиметься лише з балансу і звіту про фінансові результати.

Податкова звітність непрацюючих підприємств включає податкову декларацію з податку на прибуток, яка подається згідно з п. 57.1 ПКУ один раз на рік протягом 60 календарних днів, наступних після закінчення звітного року (пп. 49.18.3 ПКУ). Новостворені підприємства не сплачують авансових внесків з податку на прибуток на підставі абзаців четвертого і п'ятого п. 57.1 ПКУ. Підприємства, які вже досить давно згорнули свою діяльність, також не сплачують авансового внеску через відсутність суми податку на прибуток до сплати за попередній рік. Але якщо така сума ще була, а за підсумками I кварталу наступного року діяльність вже не провадиться, підприємство має право подати податкову декларацію та фінзвітність за підсумками такого кварталу згідно з абзацом сьомим п. 57.1 ПКУ. Після подання такої декларації воно припиняє сплачувати авансовий внесок з податку на прибуток з II кварталу наступного року. Проте тепер у нього виникає обов'язок подати декларацію з податку на прибуток за перше півріччя, дев'ять місяців і рік.

Якщо підприємство зареєстроване платником ПДВ, воно подає відповідну декларацію згідно з п. 203.1 ПКУ.
Податкові декларації щодо решти податків, передбачених статтями 9 і 10 ПКУ, подаються лише за наявності відповідного об'єкта оподаткування. Якщо підприємство не провадить діяльності, воно, як правило, не має і підстав для подання зазначених декларацій. Проте підприємствам, які до припинення госпдіяльності були платниками екологічного податку згідно зі ст. 240 ПКУ, а з нового звітного року вже не планують здійснювати викиди забруднюючих речовин, розміщувати відходи, а також утворювати радіоактивні відходи, слід подати до органу ДПС за місцем розташування джерел забруднення заяву про те, що з нового звітного року вони не мають об'єкта оподаткування екологічним податком (п. 250.9 ПКУ).

Звітність, пов'язана з нарахуванням заробітної плати. Оскільки, як ми вже з'ясували, жодне підприємство не може обійтися без найманого керівника, воно мусить нараховувати і виплачувати керівникові зарплату. У зв'язку з цим має подаватися звітність до Пенсійного фонду за формою додатка 4 до Порядку формування і подання страхувальниками звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого постановою правління ПФУ від 08.12.2010 р. №22-2. Цей звіт подається не пізніше 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця.

До органу ДПI за місцем реєстрації підприємства щокварталу подається податковий розрахунок за формою №1ДФ, затверджений наказом ДПАУ від 24.12.2010 р. №1020. Розрахунок за ф. №1ДФ подається протягом 40 календарних днів, наступних за останнім днем звітного (податкового) кварталу (пп. 46.18.2 ПКУ).
От і всі форми звітності, які має складати і подавати непрацююче підприємство. Проте на сьогодні є інформація про те, що всі форми звітності, пов'язані з нарахуванням зарплати, планується об'єднати в одну форму, яка подаватиметься лише до органів ДПI. Аби не пропустити цього моменту, стежте за нашими подальшими публікаціями.

Нормативна база
 Конституція — Конституція України.
 ККУ — Кримінальний кодекс України від 05.04.2001 р. №2341-III.
 ЦКУ — Цивільний кодекс України від 16.01.2003 р. №435-IV.
 ГКУ — Господарський кодекс України від 16.01.2003 р. №436-IV.
 КУпАП — Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.84 р. №8073-X.
 ПКУ — Податковий кодекс України від 02.12.2010 р. №2755-VI.
 КЗпП — Кодекс законів про працю України від 10.12.71 р. №322-VIII.
 Закон про оплату праці — Закон України від 24.03.95 р. №108/95-ВР «Про оплату праці».
 П(С)БО 25 — Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Фінансова звітність малих підприємств», затверджене наказом Мінфіну від 25.02.2000 р. №39.

Юлія ЄГОРОВА, «Дебет-Кредит»
BlackNirvana
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 29 авг 2013, 11:19
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST olivv » 11 дек 2013, 20:17

Цитата из НКУ :
48.3. ................. підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

Хотя, автор данной статьи либо умышленно, либо случайно не дочитал фразу о физических лицах... Тогда, логическая цепь, построенная автором разрывается ...

Справді, згідно з п. 48.3 ПКУ, податкова декларація серед обов'язкових реквізитів має містити підпис посадових осіб підприємства — платника податків. Власники підприємства — фізичні особи не є його посадовими особами, а юридичні особи не можуть такими бути за своєю суттю.
Згідно з пп. 48.5.1 ПКУ, податкову декларацію можуть підписувати або керівник платника податків, або уповноважена особа. Проте, враховуючи п. 48.3 ПКУ, слід пам'ятати, що така особа теж має бути посадовою особою платника податків, а отже, засновник не може вважатися уповноваженою особою з метою пп. 48.5.1 ПКУ. Це може бути, наприклад, заступник керівника, який може працювати лише на умовах трудового договору.

пп.48.5.1 НКУ, как и п.48.3 НКУ содержит информацию и право ФИЗИЧЕСКОГО ЛИЦА (уполномоченного лица, учредителя) подписывать налоговые декларации
olivv
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 16:45
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Darling » 12 дек 2013, 00:42

Тут имеется в виду физлицо-предприниматель.
К физлицам-учредителям это не имеет ровно никакого отношения.
От имени юрлиц отчетность подписывают только их должностные лица.
Darling
 
Сообщений: 78
Зарегистрирован: 12 ноя 2013, 01:23
Благодарил (а): 15 раз.
Поблагодарили: 14 раз.

UNREAD_POST olivv » 12 дек 2013, 12:25

В статье идет речь о юр.лицах и их налоговых декларациях .
Физики не сдают налоговые декларации на прибыль предприятий, а НКУ в п.48.3 и пп.48.5.1 не делит нас на юриков и физиков - закон для всех один . Или уже вышла правка к НКУ с разделениями на юриков и физиков в данных пп.?
Не стоит субъективное мнение одного человека, в данном случае - автора статьи, ставить выше НКУ.

48.5. Податкова декларація повинна бути підписана:
48.5.1. керівником платника податків або уповноваженою особою. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником;

Учредитель в данном случае не директор, а ПОДПИСАНТ- "уповноважена особа"

Если кому-то интересно, даю ссылку на судебную практику http://pravoscope.com/act-postanova-243 ... -organiv-s

За это сообщение автора olivv поблагодарил:
Люба П
olivv
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 16:45
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Печкин » 12 дек 2013, 15:10

живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST Darling » 12 дек 2013, 16:18

olivv писал(а):Цитата из НКУ :
48.3. ................. підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

Хотя, автор данной статьи либо умышленно, либо случайно не дочитал фразу о физических лицах... Тогда, логическая цепь, построенная автором разрывается ...


Попробуйте почитать цитату полностью:
підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

Физлицо-учредитель - это не то же самое, что физлицо-плательщик налогов. И не то же самое, что должностное лицо плательщика налогов.

Судебное решение по ссылке - о том, что учредитель - не должностное лицо и поэтому не должен платить админштраф. Но из него не следует, что предприятие может работать без директора. Суд правильно рассуждает, что учредитель - не должностное лицо. Однако суд не поднимает вопрос о том, а кто же вместо учредителя должен понести админответственность по этому юрлицу. Получается, что никто.

Статутом даного інституту також підтверджується факт того, що позивач є саме засновником, а не посадовою особою. Управлінням ПФУ міста Слов»янська винесено постанову відносно ОСОБА_3 за скоєння адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено частиною 1 ст. 165 -1 КУпАП України, однак дана відповідальність розповсюджується лише на посадових осіб, якою позивач не являється.
Таким чином в діях ОСОБА_3 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 165-1 КУпАП України, оскільки він не є його суб»єктом.
Darling
 
Сообщений: 78
Зарегистрирован: 12 ноя 2013, 01:23
Благодарил (а): 15 раз.
Поблагодарили: 14 раз.

UNREAD_POST bux25 » 20 янв 2014, 10:27

Юр. лицо 5 %(4 группа) из сотрудников- директор он же учредитель. До этого деятельность велась и начисляли з/п. Сейчас деятельность не ведёться и не планируеться. Как правильно оформить увольнение директора и возложение обязоностей на учредителя.Если будем платитить например за оренду и телефон, и конечно банк будет снимать из счёта за услуги обслуживания и например насчитывать % за 100 грн. хранение на счету. будет ли это считатся осуществление деятельности. Учредитель может подписывать отчёты согласно уставу. Подскажите пожалуйста как правильно поступить в этой ситуации???Заранее очень благодарна.
bux25
 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 20 янв 2014, 10:25
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST lutishka » 20 янв 2014, 10:38

bux25 писал(а):Если будем платитить например за оренду и телефон, и конечно банк будет снимать из счёта за услуги обслуживания и например насчитывать % за 100 грн. хранение на счету. будет ли это считатся осуществление деятельности.

Я бы платила налом ч/з кассу банка, чтоб никто не докапывался

За это сообщение автора lutishka поблагодарил:
bux25
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2299
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 950 раз.
Поблагодарили: 1056 раз.

UNREAD_POST bux25 » 20 янв 2014, 12:05

lutishka писал(а):
bux25 писал(а):Если будем платитить например за оренду и телефон, и конечно банк будет снимать из счёта за услуги обслуживания и например насчитывать % за 100 грн. хранение на счету. будет ли это считатся осуществление деятельности.

Я бы платила налом ч/з кассу банка, чтоб никто не докапывался

согласно на счёт нала через кассу банка, но как быть с актами оказание услуг.и как будет как быть с начислением процентов в банке и списание со счёта за обслуживание банком???ведь счёт мы можем закрыть только в процесе ликвидирования.
bux25
 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 20 янв 2014, 10:25
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST lutishka » 20 янв 2014, 12:20

bux25 писал(а): но как быть с актами оказание услуг.
Я в такой ситуации не проводила: нет деятельности, значит нет. ;)
bux25 писал(а):как быть с начислением процентов в банке и списание со счёта за обслуживание банком???
Если движения по счету не будет, то и не будет платы за РКО, %-ты - то доход пассивный.

За это сообщение автора lutishka поблагодарил:
bux25
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2299
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 950 раз.
Поблагодарили: 1056 раз.

UNREAD_POST bux25 » 20 янв 2014, 13:15

lutishka писал(а):
bux25 писал(а): но как быть с актами оказание услуг.
Я в такой ситуации не проводила: нет деятельности, значит нет. ;)
bux25 писал(а):как быть с начислением процентов в банке и списание со счёта за обслуживание банком???
Если движения по счету не будет, то и не будет платы за РКО, %-ты - то доход пассивный.

очень благодарна Вам lutishka за помощь и разьяснение. и хочу Вас ещё спросить как правильно уволить директора?потому что одни решают задание просто заявлением про увольнение за собственым желанием, но мне кажется в таком случае выйдет что должность будет вакантная, а другие подают отчётность про плановое увольнение за 2 месяця, а потом отчёт о фактическом увольнение.спасибо ещё Вам огромное за советы и отзывчивость
bux25
 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 20 янв 2014, 10:25
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST lutishka » 20 янв 2014, 13:37

Я бы поступила так [quote="bux25"одни решают задание просто заявлением про увольнение за собственым желанием,[/quote] и на собрании учредителей по увольнению также решается вопрос о выполнении его функций учредителем.
И здесь статейку еще гляньте О последствиях недействительности сделок

За это сообщение автора lutishka поблагодарил:
bux25
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2299
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 950 раз.
Поблагодарили: 1056 раз.

UNREAD_POST Darling » 20 янв 2014, 15:48

Азы вопроса о директоре-учредителе:

Адам Смит
"Исследование о природе и причинах богатства народов"
...
Лишь только в руках частных лиц начинают накопляться капиталы, некоторые из них естественно стремятся использовать эти капиталы для того, чтобы занять работой трудолюбивых людей, которых они снабжают материалами и средствами существования в расчете получить выгоду на продаже продуктов их труда или на том, что эти работники прибавили к стоимости обрабатываемых материалов. При обмене готового товара на деньги, на труд или на другие продукты, помимо оплаты цены материалов и заработной платы работников, должна быть еще дана некоторая сумма для прибыли предпринимателя, рискующего своим капиталом в этом деле. Поэтому стоимость, которую рабочие прибавляют к стоимости материалов; распадается сама в этом случае на две части, из которых одна идет на оплату их заработной платы, а другая — на оплату прибыли их предпринимателя на весь капитал, который он авансировал в виде материалов и заработной платы. У него не было бы никакого интереса нанимать этих рабочих, если бы он не мог рассчитывать получить от продажи изготовленных ими произведений что-нибудь сверх суммы, достаточной лишь на возмещение его капитала; точно так же он не был бы заинтересован затрачивать больший капитал, а не меньший, если бы его прибыли не соответствовали величине употребленного в дело капитала.
Но могут подумать, что прибыль на капитал представляет собою лишь другое обозначение для заработной платы за особый вид труда, а именно за труд по надзору и управлению делом; Однако эта прибыль совершенно не похожа на заработную плату, она устанавливается совсем на иных началах и не стоит ни в каком соответствии с количеством, тяжестью или сложностью этого предполагаемого труда по надзору и управлению. Прибыль определяется вообще стоимостью употребленного в дело капитала и бывает больше или меньше в зависимости от размеров этого капитала. Предположим, например, что в каком-либо месте, где обычная годовая прибыль промышленного капитала доходит до 10 %, имеются две различные мануфактуры, в каждой из которых работают по 20 рабочих за плату по 15 фунтов в год, или при расходе 300 фунтов в год на заработную плату в каждой мануфактуре. Предположим далее, что сырой материал, идущий в обработку на одной мануфактуре в течение года, стоит только 700 фунтов стерл., тогда как более дорогое сырье для другой мануфактуры стоит 7 000 фунтов стерл. В таком случае капитал, ежегодно затрачиваемый на первой мануфактуре, будет достигать лишь 1 000 фунтов, тогда как капитал, затрачиваемый на второй, достигнет 7 300 фунтов. При норме в 10 % предприниматель первой мануфактуры будет ожидать прибыль лишь в 100 фунтов, тогда как предприниматель второй будет ожидать прибыль в 730 фунтов. Но хотя размер их прибыли так различен, их труд по надзору и управлению делом может быть одинаков или почти одинаков. Во многих крупных предприятиях почти весь труд этого рода выполняется главным служащим или управляющим. В его заработной плате надлежащим образом выражается стоимость этого труда по надзору и управлению. Хотя при установлении ее обычно принимается во внимание не только его труд и умение, но также и доверие, которое оказывается ему, однако эта заработная плата никогда не находится в каком бы то ни было соответствии с размерами капитала в предприятии, которым он руководит. А владелец этого капитала, хотя он таким образом оказывается освобожденным почти от всякого труда, все же ожидает, что его прибыль будет соответствовать размерам его капитала. Ввиду этого в цене товаров прибыль на капитал образует составную часть, совершенно отличную от заработной платы, и определяется на совершенно других началах.
...
Всякий человек, который получает свой доход из источника, принадлежащего лично ему, должен получать его либо от своего труда, либо от своего капитала, либо от своей земли. Доход, получаемый от труда, называется заработной платой; доход, получаемый с капитала лицом, которое лично употребляет его в дело, называется прибылью; доход, получаемый с него лицом, которое не употребляет его в дело, а ссужает его другому, называется процентом или денежным ростом. Он представляет собою вознаграждение, уплачиваемое заемщиком заимодавцу за ту прибыль, которую он имеет возможность извлечь при помощи этих денег. Часть этой прибыли, естественно, принадлежит заемщику, которую берет на себя риск и заботы по употреблению капитала в дело, а часть, естественно, принадлежит заимодавцу, который предоставляет заемщику возможность получить прибыль. Ссудный процент всегда представляет собою доход производный, который, если он не выплачивается из прибыли, полученной от применения этих денег, должен быть выплачен из какого-либо иного источника дохода, поскольку, конечно, заемщик не является расточителем, делающим новый долг для уплаты процентов по первоначальному долгу. Доход, получающийся целиком с земли, называется рентой и достается землевладельцу. Доход фермера получается частью от его труда, частью с его капитала. Для него земля является лишь орудием, дающим ему возможность получать заработную плату за свой труд и извлекать прибыль со своего капитала. Все налоги и всякий основанный на них доход, — все оклады, пенсии, ежегодные рентные доходы всякого рода, — в конечном счете получаются из того или другого из этих трех первоначальных источников дохода и выплачиваются непосредственно или посредственно из заработной платы, из прибыли с капитала или из ренты с земли.
Когда эти различные виды дохода принадлежат различным лицам, их легко отличают друг от друга, но когда они принадлежат одному и тому же лицу, их нередко смешивают один с другим, по крайней мере в обыденной речи.
Землевладелец, обрабатывающий часть своего поместья, после оплаты расходов по обработке земли получает и ренту землевладельца, и прибыль фермера. Но он склонен называть всю свою выручку прибылью и таким образом смешивает, по крайней мере в обыденной речи, ренту с прибылью. Большая часть наших североамериканских и вест-индских плантаторов находится в таком именно положении. Они в большинстве своем сами ведут хозяйство в своих поместьях, и в соответствии с этим мы редко слышим о ренте с плантации, но часто слышим о прибыли, приносимой ею.
Рядовые фермеры редко держат управляющего для руководства работами на ферме. Они обыкновенно немало работают сами вместе со своими рабочими, сами пашут и бороня г и т. п. И потому излишек урожая, остающийся после уплаты ренты, должен не только возместить им капитал, употребленный на обработку земли, вместе с обычной прибылью на него, но и оплачивать им заработную плату, причитающуюся им в их двойном качестве рабочих и управителей. Однако весь излишек, остающийся после уплаты ренты и возмещения капитала, называется прибылью. Между тем часть этого излишка, очевидно, составляет заработная плата. Фермер, сберегая расход на эту заработную плату, должен сам получать ее. Следовательно, заработная плата в этом случае смешивается с прибылью.
Какой-нибудь независимый ремесленник, который обладает капиталом, достаточным для приобретения материала и для собственного содержания впредь до продажи продукта на рынке, получает как заработную плату поденщика, работающего на хозяина, так и прибыль, которую получил бы хозяин от продажи продукта труда поденщика. Но вся его выручка обыкновенно называется прибылью, и заработная плата в данном случае тоже смешивается с прибылью.
Огородник, который обрабатывает собственный огород своими руками, соединяет в своем лице три различных лица: землевладельца, фермера и рабочего. Его продукт поэтому должен оплачивать ему ренту первого, прибыль второго и заработную плату третьего. Однако вся его выручка обыкновенно признается заработной платой за его труд. Рента и прибыль в этом случае смешиваются с заработной платой.
_____________
Darling
 
Сообщений: 78
Зарегистрирован: 12 ноя 2013, 01:23
Благодарил (а): 15 раз.
Поблагодарили: 14 раз.

UNREAD_POST buhgalter2005 » 17 мар 2014, 16:59

Форумчане подскажите. Читал читал и так толком не понял. Вот зарегистрировали ООО. Доходов в этом месяце не будет. Можно собственника оформить директором с апреля, а за первый квартал он подпишет отчетность как учредитель. Используется модельный устав согласно постановления КМУ за 2011г.
Как правильно все сделать что-бы крайним не остаться?
buhgalter2005
 
Сообщений: 87
Зарегистрирован: 10 июн 2011, 10:44
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 5 раз.

Пред.След.

Вернуться в SOS-поддержка

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya