Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Форма запроса пред. в Пенс. Фонд дл пред. инф. с Госреестра

Бухучетный форум.

UNREAD_POST OlgaPV » 16 ноя 2011, 12:58

Какую форму запроса необходимо предоствлять в Пенс. Фонд для получение данных с Госррестра для получения информации об уплате ЕСВ в соответсвии со ст.7 Закона № 2240?
OlgaPV
 
Сообщений: 14
Зарегистрирован: 14 ноя 2011, 18:08
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST larisa » 16 ноя 2011, 15:13

речь об этой норме
Страховий стаж обчислюється за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, а до впровадження такої системи - у порядку та на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше.

?
Аватар пользователя
larisa
 
Сообщений: 172
Зарегистрирован: 21 ноя 2010, 20:54
Благодарил (а): 38 раз.
Поблагодарили: 37 раз.

UNREAD_POST OlgaPV » 16 ноя 2011, 17:20

Да, речь об этой норме, но нигде не могу найти в какой форме следует делать данный запрос в органы Пенсион. Фонда. Точкой отсчета здесь как раз является 01.01.2011 г - дата вступления в силу закона об ЕСВ, которым внесены соответсв. изменения в Закон о страховании от нетрудоспособности. Эту же дату считают датой считают датой введения этого Госреэстра.
OlgaPV
 
Сообщений: 14
Зарегистрирован: 14 ноя 2011, 18:08
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Оксана » 16 ноя 2011, 20:26

Было такое письмо:
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
ЛИСТ від 04.02.2011 р. N 04-29-196
Скрытый текст: показать
<...>
Відповідно до ст. 16 Закону N 2464 державний реєстр загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - Державний реєстр) створюється для забезпечення: ведення обліку платників і застрахованих осіб у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування та їх ідентифікації; накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про сплату платниками єдиного внеску та про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування; нарахування та обліку виплат за окремими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування. Державний реєстр складається з реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб.

Інформація з Державного реєстру надається на запит платників єдиного внеску та/або застрахованих осіб у порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом за погодженням з фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування (ч. 4 ст. 17 Закону N 2464).

Статтею 20 Закону N 2464 передбачено, що персоніфіковані відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, та інші відомості подаються до Пенсійного фонду роботодавцями, підприємствами, установами, організаціями, військовими частинами та органами, які виплачують грошове забезпечення, допомогу та компенсацію відповідно до законодавства. Відомості про страховий стаж та заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, що містяться в реєстрі застрахованих осіб, використовуються для обчислення та призначення страхових виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням.

Отже, якщо виникає потреба у визначенні страхового стажу застрахованої особи, яка на початок 2011 року має страховий стаж менше восьми років і не має пільг згідно чинного законодавства, то починаючи з лютого 2011 року за інформацією про страховий стаж застрахованої особи набутий після 01.01.2011 року, який обчислюється за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, страхувальник та/або застрахована особа може звернутися до Пенсійного фонду.
<...>


По всей видимости, сейчас, чтобы обратиться в ПФ надо руководствоваться вот этим документом:
Положення про Державний реєстр загальнообов'язкового державного соціального страхування
(ЗАТВЕРДЖЕНО Постанова правління Пенсійного фонду України 08.10.2010 N 22-1):
Скрытый текст: показать
"3.3. Індивідуальні відомості про застраховану особу з Державного реєстру надаються страхувальникам та/або застрахованій особі на паперових носіях за формою згідно з додатком до цього Положення.
Застрахованій особі, яка особисто звернулася до органів Пенсійного фонду, інформація надається при пред'явленні паспорта, довідки податкових органів про присвоєння ідентифікаційного номера або свідоцтва про загальнообов'язкове соціальне страхування чи пенсійного посвідчення. "


В приложении к постанове есть форма, по которой ПФУ должен предоставить информацию. Но формы, по которой обращаются за ней, сроков предоставления информации - нет. В п. 5 ст. 17 Закона о ЕСВ сказано "Надання доступу до інформації з Державного реєстру здійснюється у порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.". Какого-то спец. порядка я не нашла... похоже, его нет..возможно еще утвердят (среди проектов не искала)

Думаю, пока остается одно - писать в свое отделение ПФУ заявление в произвольной форме.
Если обращается застрахованное лицо, ответить ему должны в сроки,установленные Законом об обращении граждан - месяц в общем случае (ст.20)
Скрытый текст: показать
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Если страхователь - наверное, в сроки установленные Законом о доступе к публичной информации (ст.20) - 5 раб дней в общем случае
Скрытый текст: показать
Стаття 20. Строк розгляду запитів на інформацію
1. Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
2. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
3. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.
4. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

За это сообщение автора Оксана поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Оксана
 
Сообщений: 148
Зарегистрирован: 05 дек 2010, 01:04
Благодарил (а): 21 раз.
Поблагодарили: 78 раз.

UNREAD_POST OlgaPV » 17 ноя 2011, 09:53

Спасибо большое за пояснения!)
OlgaPV
 
Сообщений: 14
Зарегистрирован: 14 ноя 2011, 18:08
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.


  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в БУХГАЛТЕРСКИЙ УЧЕТ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya