Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Бухучет основных средств

Бухучетный форум.

UNREAD_POST dmn » 24 дек 2015, 12:43

Отримав спадок під кінець року. Облікову найти не можуть.
До речі, може трохи не в тему, як списати печатки, які фактично зникли разом з двома попередніми директорами?
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 247
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 99 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

UNREAD_POST minibuh » 24 дек 2015, 13:10

dmn писал(а):Отримав спадок під кінець року. Облікову найти не можуть.
До речі, може трохи не в тему, як списати печатки, які фактично зникли разом з двома попередніми директорами?

Облік відновлюєте ...
Списуєте на витрати, залежно від того на яких рахунках вона обліковувалась. Як я розумію директора у Вас в бігах разом з попередніми бухами...
Сподваюсь Ви із вашим новим файним директорам у до міліції із заявою про втрату печаток зверталися та газети публікацію давали .
А за яким методом ви амортизуєте МНМА ?
Якщо термін корисного використання більше одного року( а схоже що таки більше), то краще залишити як є .

За это сообщение автора minibuh поблагодарил:
dmn
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST dmn » 24 дек 2015, 13:15

Заяву не писали в міліцію і не подавали оголошення...
Метод амортизації - прямолінійний по 10 і 11 рах.
Половина всього висить на звільнених, добре хоч самі основні засоби в переважній більшості є в наявності
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 247
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 99 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

UNREAD_POST minibuh » 24 дек 2015, 14:07

dmn писал(а):Заяву не писали в міліцію і не подавали оголошення...
Метод амортизації - прямолінійний по 10 і 11 рах.
Половина всього висить на звільнених, добре хоч самі основні засоби в переважній більшості є в наявності

по зверненню до міліціїї - раджу звернутись. Із заявою типу їхав по справах із пакетом з печатками- десь забувсь -де не знаю :roll: . Все ж таки печатка, щоб потім менше папірців недійсними визнавати прийшлось. Вони ж мабуть не просто так із собою її взяли.
по амортизаціїї ПСБО 7 не дозволяє застосовувати до 11 класу прямолінійний метод. Це помилка в обліку
Раджу передивитись документи та накази по основним засобам та іншим необоротним матеріальним активам . Щодо МНМА та МШП , то головним критерієм по віднесенню є строк корнистого використання. Якщо межете для себе обгрунтувати наявність того чи іншого предмета на 112 рахунку, то не чипайте залишайте як є .
Те чого не має краще повиводити з обліку , відповідальних осіб переоформити ... Пишіть під візу керівництва доповідні записки по помилках, там де не можливо без його відома вносити виправлення
Щасти Вам ;)

За это сообщение автора minibuh поблагодарил:
dmn
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST hela » 24 дек 2015, 14:28

minibuh писал(а): по амортизаціїї ПСБО 7 не дозволяє застосовувати до 11 класу прямолінійний метод. Це помилка в обліку


Это не так. Прямолинейным можно, нельзя ускоренными.

27. Амортизація об'єктів, зазначених у підпункті 5.2 пункту 5 Положення (стандарту) 7, нараховується за методами, що наведені в підпунктах 1 і 5 пункту 26 Положення (стандарту)

5.2 - Другие необоротные активы, т.е. счет 11.
26.1 - прямолинейный метод.

За это сообщение автора hela поблагодарили: 2
dmn, minibuh
hela
 
Сообщений: 541
Зарегистрирован: 05 янв 2012, 09:22
Благодарил (а): 177 раз.
Поблагодарили: 276 раз.

UNREAD_POST minibuh » 24 дек 2015, 14:39

hela писал(а):
minibuh писал(а): по амортизаціїї ПСБО 7 не дозволяє застосовувати до 11 класу прямолінійний метод. Це помилка в обліку


Это не так. Прямолинейным можно, нельзя ускоренными.

27. Амортизація об'єктів, зазначених у підпункті 5.2 пункту 5 Положення (стандарту) 7, нараховується за методами, що наведені в підпунктах 1 і 5 пункту 26 Положення (стандарту)

5.2 - Другие необоротные активы, т.е. счет 11.
26.1 - прямолинейный метод.

:oops: сори . Спасибо,Вам hella ,что исправили .
тогда интересно чем руководствовались, когда для МНМА определяли прямолинейный метод :?
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST moscka » 24 мар 2016, 11:32

Добрый день.
Если у кого был опыт ввода в эксплуатацию здания в 1 с откликнитесь пожалуйста.
У нас большой комплекс он наш , вводили еще в 13 году Вопрос в том что там собраны в "кучу "все КБ и акты и введен один комплекс. Сейчас появился на предприятии инженер который считается нужно было вводить все отдельно, очистительные сооружения отдельно, трансформатор отдельно, водопровод отдельно , в общем дом это дом , а все остальное это не правильно. :( :(
Мы тогда слепили из того что было комплекс, потому что срочно нужна была общая стоимость , получали "бумаженцию " у же не помню что за .. она была.
Вопрос как вы в водили здание ? Как разборное или скопом .
moscka
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 24 мар 2016, 11:03
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST bur » 24 мар 2016, 14:27

moscka писал(а):Добрый день.
Если у кого был опыт ввода в эксплуатацию здания в 1 с откликнитесь пожалуйста.
У нас большой комплекс он наш , вводили еще в 13 году Вопрос в том что там собраны в "кучу "все КБ и акты и введен один комплекс. Сейчас появился на предприятии инженер который считается нужно было вводить все отдельно, очистительные сооружения отдельно, трансформатор отдельно, водопровод отдельно , в общем дом это дом , а все остальное это не правильно. :( :(
Мы тогда слепили из того что было комплекс, потому что срочно нужна была общая стоимость , получали "бумаженцию " у же не помню что за .. она была.
Вопрос как вы в водили здание ? Как разборное или скопом .


Как хотите

Об'єкт основних засобів - це: закінчений пристрій з усіма пристосуваннями і приладдям до нього; конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій; відокремлений комплекс конструктивно з'єднаних предметів однакового або різного призначення, що мають для їх обслуговування загальні пристосування, приладдя, керування та єдиний фундамент, унаслідок чого кожен предмет може виконувати свої функції, а комплекс - певну роботу тільки в складі комплексу, а не самостійно; інший актив, що відповідає визначенню основних засобів, або частина такого активу, що контролюється підприємством/установою.

Якщо один об'єкт основних засобів складається з частин, які мають різний строк корисного використання (експлуатації), то кожна з цих частин може визнаватися в бухгалтерському обліку як окремий об'єкт основних засобів.
bur
 
Сообщений: 1434
Зарегистрирован: 13 сен 2013, 16:25
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 422 раз.

UNREAD_POST malaya » 29 мар 2016, 13:48

Добрый день! Вопрос заключается в следующем:
Вот наше предприятие изготовило оборудование для всяких проб, для себя. Скажите как в таком случае быть с себестоимостью?

Заранее благодарю
malaya
 
Сообщений: 24
Зарегистрирован: 27 авг 2013, 13:19
Благодарил (а): 4 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 29 мар 2016, 14:48

malaya писал(а):Добрый день! Вопрос заключается в следующем:
Вот наше предприятие изготовило оборудование для всяких проб, для себя. Скажите как в таком случае быть с себестоимостью?

Заранее благодарю


Добрый день!
а какая разница для кого изготовлено оборудование?
Себестоимость в производстве считается одинаково.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST Hamster » 06 апр 2016, 13:46

Подскажите. Начали сдавать помещение склада в операционную аренду. Нужно ли переклассифицировать его как инвестнедвиж?
Нет нерешаемых проблем, есть не принятые решения.
Аватар пользователя
Hamster
 
Сообщений: 27
Зарегистрирован: 21 янв 2016, 17:51
Благодарил (а): 4 раз.
Поблагодарили: 13 раз.

UNREAD_POST налоговик » 06 апр 2016, 14:23

Hamster писал(а):Подскажите. Начали сдавать помещение склада в операционную аренду. Нужно ли переклассифицировать его как инвестнедвиж?


Вообще да.

24. Переведення нерухомості до інвестиційної нерухомості або виведення її зі складу інвестиційної нерухомості здійснюється лише в разі зміни характеру використання нерухомості, що засвідчується:

4) наданням її в операційну оренду іншій стороні;


но гляньте Инвестиционная недвижимость: учет (но там не ПСБУ, а МСФО)

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
Hamster
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST p_o_d_a_t_k_u » 05 сен 2016, 15:09

Всем привет. Может задам глупый вопрос: услуги нотариуса включаются в первичную стоимость при покупке ОС или в админрасходы?

никогда не задавалась над этим вопросом.. а тут прочла сами пункты и засомнивалась:
18. До адміністративних витрат відносяться такі загальногосподарські витрати, спрямовані на обслуговування та управління підприємством:
винагороди за професійні послуги (юридичні, аудиторські, з оцінки майна тощо);


или

8. Первісна вартість об'єкта основних засобів складається з таких витрат:
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються в зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;

как-то под "аналогічні платежі" не очень ложится услуги нотариуса.
p_o_d_a_t_k_u
 
Сообщений: 231
Зарегистрирован: 04 окт 2012, 10:55
Благодарил (а): 30 раз.
Поблагодарили: 22 раз.

UNREAD_POST Roomrocks » 06 сен 2016, 13:12

p_o_d_a_t_k_u писал(а):Всем привет. Может задам глупый вопрос: услуги нотариуса включаются в первичную стоимость при покупке ОС или в админрасходы?

никогда не задавалась над этим вопросом.. а тут прочла сами пункты и засомнивалась:
18. До адміністративних витрат відносяться такі загальногосподарські витрати, спрямовані на обслуговування та управління підприємством:
винагороди за професійні послуги (юридичні, аудиторські, з оцінки майна тощо);


или

8. Первісна вартість об'єкта основних засобів складається з таких витрат:
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються в зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;

как-то под "аналогічні платежі" не очень ложится услуги нотариуса.

А ниже в этом же пункте есть такое:
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.

Моё мнение: если услуги нотариуса были непосредственно связаны с "доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою", то Вы можете их включить в первоначальную стоимость объекта ОС.
В главном - единство, во второстепенном - свобода, во всем - любовь
Аватар пользователя
Roomrocks
 
Сообщений: 187
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 17:37
Благодарил (а): 52 раз.
Поблагодарили: 39 раз.

UNREAD_POST larisa_11 » 15 сен 2016, 15:36

Добрый день! Может кто-то подскажет, что делать. Предприятие купило солнечные батареи и руководитель хочет взять их в оренду. Это возмоно?
larisa_11
 
Сообщений: 16
Зарегистрирован: 29 июн 2012, 12:28
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в БУХГАЛТЕРСКИЙ УЧЕТ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Al Shurshun, Gb, Ya