Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Бухучет основных средств

Бухучетный форум.

UNREAD_POST Galla » 15 сен 2016, 18:00

larisa_11 писал(а):Добрый день! Может кто-то подскажет, что делать. Предприятие купило солнечные батареи и руководитель хочет взять их в оренду. Это возмоно?

а чому ні?
Galla
 
Сообщений: 745
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 592 раз.
Поблагодарили: 259 раз.

UNREAD_POST alex88 » 13 дек 2016, 15:01

Подскажите, коллеги :oops:
Приобретаем ноутбуки для перепродажи (в одном месяце).
Можно ли сразу оприходовать их на 286 счет? (дт 286 кт 631)
Соответственно, они будут проходить как товар без всяких вводов в эксплуатацию/амортизаций и т.д.
“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 819
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 398 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST налоговик » 13 дек 2016, 15:24

286 вам не нужен. Он будет если вы свой ноутбук (который был ОС) решили продать.
Если покупной ноутбук, то идет как обычный товар (281)

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
alex88
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST alex88 » 13 дек 2016, 15:28

налоговик, спасибо!
(со всеми налогово-зарплатно-штрафными новациями клинит на простых бухучетных вопросах :oops: )
“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 819
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 398 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST okyryluk » 12 янв 2017, 15:47

Підкажіть будь-ласка наявні тут бухгалтери!!!!! Директор (фізична особа) хоче внести основні засоби (монітор,системні блоки,кондиціонери,холодильник,телефон і т.д.) як внесок до статутного капіталу. Як провести по бухгалтерії,щоб не сплачувати ПДВ. Або можливо НЕ як внесок до статутного. Підкажіть,бо ламаю голову. Дякую!!!
okyryluk
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 12 янв 2017, 15:41
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST minibuh » 12 янв 2017, 17:28

Внески до статутного фонду ПДВ не облакадаються, то ж і сплачувати його не потрібно .
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST ahonin08 » 20 янв 2017, 11:01

Підкажіть будь-ласка, зараз на підприємстві стоїть питання проведення переоцінки ОЗ. На які показники треба звернути увагу, щоб зробити висновок про доцільність проведення переоцінки? Треба перевірити логіку бухгалтера.
ahonin08
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 20 янв 2017, 10:51
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Galla » 20 янв 2017, 13:23

ahonin08 писал(а):Підкажіть будь-ласка, зараз на підприємстві стоїть питання проведення переоцінки ОЗ. На які показники треба звернути увагу, щоб зробити висновок про доцільність проведення переоцінки? Треба перевірити логіку бухгалтера.


порівнювати залишкову вартість ОЗ зі справедливою, бажано справедливу підтверджувати експертним висновком
Galla
 
Сообщений: 745
Зарегистрирован: 21 июн 2012, 11:20
Благодарил (а): 592 раз.
Поблагодарили: 259 раз.

UNREAD_POST minibuh » 20 янв 2017, 13:29

ahonin08 писал(а):Підкажіть будь-ласка, зараз на підприємстві стоїть питання проведення переоцінки ОЗ. На які показники треба звернути увагу, щоб зробити висновок про доцільність проведення переоцінки? Треба перевірити логіку бухгалтера.

Берете ПСБО №7 и внимательно читаем . Там Все написано- когда,где и как делать переоценку ОЗ
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST voda.zp » 16 фев 2017, 17:41

Уважаемые коллеги, кто нибудь сталкивался с объединением инвентарных номеров?
Есть 2 объекта ОС, с разным сроком эксплуатации и из разных материалов, но одинаковые по сути (водопроводные сети).
voda.zp
 
Сообщений: 568
Зарегистрирован: 23 янв 2012, 15:53
Благодарил (а): 110 раз.
Поблагодарили: 236 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 17 фев 2017, 18:41

voda.zp писал(а):Уважаемые коллеги, кто нибудь сталкивался с объединением инвентарных номеров?
Есть 2 объекта ОС, с разным сроком эксплуатации и из разных материалов, но одинаковые по сути (водопроводные сети).

Так Ви об'єднуєте два ОЗ в один об'єкт? Чи що мається на увазі під обєднанням номерів?
Якщо це перший варіант, то, імхо, найцінніший обєкт ми будемо щось типу "модернизувати" другим обєктом, відповідно обєднуємо їхні вартості (первісна/знос) і встановлюємо новий строк для новоутвореного обєкту.
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4809
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1202 раз.

UNREAD_POST Buxar » 14 апр 2017, 16:14

Добрый день!
Хотели у вас проконсультироваться на счет машин. Машины покупали как не новые. А бухгалтер изначально занес их как новые. Поэтому расход топливо списываем как с новых машин. И получается у нас есть расхождение как на самом деле и как в бухгалтерии. Интересует такой вопрос как можно исправить эту ситуацию? Можно ли в бухгалтерии отобразить это ?
И еще можем ли мы заполнять канистры топливом и складировать у нас территории и заправлять этим топливом водителей потом в поездку. Нужны для этого какие документы? И возможно ли это отображать в бухгалтерии?
Спасибо огромное за консультацию!
Buxar
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 14 апр 2017, 16:03
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST dmn » 17 июл 2017, 19:18

Виявив помилку в обліку попереднього главбуха. Коротко суть: є орендоване приміщення, в ньому робили ремонтні роботи періодично і суми відносили на кап.інвестиції. Одного гарного сонячного дня в 1С створюється основний засіб з параметрами орендованого на рах.10 і всі витрати переносяться в цей основний засіб. І так 10 років, при чому по всіх інвентаризаціях МВО підписує що об'єкт за ним. Питання: як мені виправити ситуацію? Замортизувалось 25%.
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 247
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 99 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

UNREAD_POST hela » 17 июл 2017, 21:26

dmn писал(а):Виявив помилку в обліку попереднього главбуха. Коротко суть: є орендоване приміщення, в ньому робили ремонтні роботи періодично і суми відносили на кап.інвестиції. Одного гарного сонячного дня в 1С створюється основний засіб з параметрами орендованого на рах.10 і всі витрати переносяться в цей основний засіб. І так 10 років, при чому по всіх інвентаризаціях МВО підписує що об'єкт за ним. Питання: як мені виправити ситуацію? Замортизувалось 25%.

У чому Ви тут бачите помилку, крім того що рахунок повинний бути 117?

За это сообщение автора hela поблагодарил:
dmn
hela
 
Сообщений: 541
Зарегистрирован: 05 янв 2012, 09:22
Благодарил (а): 177 раз.
Поблагодарили: 276 раз.

UNREAD_POST dmn » 17 июл 2017, 21:54

Бухдовідкою перенести на рахунок 117 і хай собі далі амортизується?
Проблема в тому, що період корисного використання 20 років виставлений. Тобто амортизація 240 місяців на, по суті, ремонтні роботи. Ми, орендар, ж контракт щороку на рік укладаємо з орендодавцем.

"Якщо капіталізовані поліпшення не відшкодовуються орендарю орендодавцем, то на дату введення в експлуатацію сума затрат списується з рахунку 15 у дебет рахунків 117 “Інші необоротні матеріальні активи”. Підприємство обирає метод нарахування амортизації відповідно до способу отримання майбутніх економічних вигод та оцінює строк корисної експлуатації, який не повинен перевищувати строк орендної угоди."
Аватар пользователя
dmn
 
Сообщений: 247
Зарегистрирован: 11 авг 2015, 18:07
Благодарил (а): 99 раз.
Поблагодарили: 26 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в БУХГАЛТЕРСКИЙ УЧЕТ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Al Shurshun, Gb, Ya