Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Регистрация РРО

Бухучетный форум.

UNREAD_POST flower » 09 окт 2013, 19:41

01 октября зарезервировала фискальный номер в налоговой. 04.10 получила от центра сервисного обслуживания справку об опломбировании РРО и акт о вводе в эксплуатаци . 07.10 сдала все документы в налоговую на регистрацию (есть письмо о приеме документов и просьбе зарегистрировать РРО, КОРО, РК). Сегодня пришла получать справку о регистрации. Предприятие деятельности пока не ведет. Все документы зарегистрированы 04 октября. Естественно, Z-отчеты не печатала, т.к. не ожидала такой прыткости от налоговиков. Сегодня распечатала только 1 Z-отчет (нулевой). В консультациях прочла, что Z-отчет следует печатать с даты регистрации РРО в налоговой. Не знаю, что делать и чем грозит не распечатка Z-отчетов. Идти ругаться в налоговую?
flower
 
Сообщений: 122
Зарегистрирован: 09 янв 2011, 20:28
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 15 раз.

UNREAD_POST ОляЛьвів » 09 окт 2013, 22:53

Тимчасово не використовуємо РРО: чи слід щоденно друкувати Z-звіт і подавати звітність (Т. Лишак)
29 жовтня 2012

Наше підприємство тимчасово на 2–3 місяці припиняє діяльність магазину у зв’язку з проведенням в його приміщенні ремонтних робіт. Під час проведення готівкових розрахунків використовуємо РРО.
Підкажіть, будь ласка, чи потрібно нам знімати з реєстрації наші касові апарати, які використовувалися в магазині? Якщо все ж знімати з реєстрації РРО не потрібно, то чи необхідно друкувати Z-звіт за дні, коли ми їх не використовуємо? Які санкції будуть за нероздрукування Z-звіту? Чи потрібно за такими РРО звітувати в подат-кову за місяці, у яких ми їх не застосовували?

О. Мацявко, бухгалтер, м. Тернопіль
ВІДПОВІДЬ: Касовий апарат знімати з реєстрації не потрібно, не обов’язково й щоденно друкувати фіскальні звітні чеки (Z-звіт), але звітувати з РРО все одно необхідно щомісячно, незалежно від того, використовували їх чи ні.

Скасування реєстрації РРО
Звісно, Ви вправі за власним бажанням скасувати реєстрацію РРО, що наразі не використовуються. Принаймні, жодних заборон на це немає ані в Законі України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР
(далі — Закон про РРО), ані в Порядку реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженому наказом ДПА України від 01.12.2000 р. № 614 (далі — Порядок реєстрації РРО).

Примусове скасування реєстрації РРО можливе в таких випадках (п. 2.12 Порядку реєстрації РРО):

після закінчення терміну служби, установленого в технічній документації на РРО;
після закінчення визначених чинним законодавством термінів виведення з експлуатації РРО;
у разі скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання, прийняття судом рішення про ліквідацію або банкрутство підприємства, на підставі документів про відсутність суб’єкта господарювання за місцезнаходженням (місцем проживання) більше 3-х місяців;
під час використання РРО не за сферою застосування, визначеною Державним реєстром РРО;
у разі виявлення невідповідності конструкції та (або) програмного забезпечення РРО модифікації, включеній у Державний реєстр РРО.
Тож якщо Ви й надалі плануєте використовувати РРО в цьому ж магазині після проведення ремонтних робіт та відсутні підстави для примусового скасування його реєстрації, Вам не потрібно його знімати з реєстрації в ДПІ.

Щоденний друк Z-звіту
Спочатку варто пригадати положення п. 9 ст. 3 Закону про РРО. У ньому зазначено, що суб’єкт господарювання зобов’язаний щоденно друкувати на РРО (за винятком автоматів із продажу товарів або послуг) фіскальні звітні чеки (Z-звіти) і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій (далі — КОРО).

Санкції за порушення згаданої вище вимоги такі:

20 НМДГ (340 грн) — штраф до суб’єкта господарювання за нероздрукування Z-звіту щодня (п. 4 ст. 17 Закону про РРО);
від 2 до 5 НМДГ (від 34 до 85 грн) ― до особи, яка проводила розрахункові операції (касира, іншої відповідальної особи), порушуючи порядок проведення розрахунків, а саме не роздруковуючи Z-звіту (абз. 2 ст. 155¹ Кодексу про адміністративні правопорушення України,
далі — КпАП). Під час повторного порушення — штраф від 5 до 10 НМДГ (від 85 до 170 грн) (абз. 4 ст. 155¹ КпАП);
від 5 до 10 НМДГ (від 85 до 170 грн) ― до посадової особи підприємства за порушення порядку проведення розрахунків (абз. 2 ст. 155¹ КпАП). За повторне правопорушення очікуйте значнішого покарання — від 10 до
20 НМДГ (від 170 до 340 грн) (абз. 4 ст. 155¹ КпАП).
Та чи доцільно щодня друкувати Z-звіт на РРО, який узагалі не використовували? Дещо прояснили цю ситуацію податківці в листі ДПАУ від 07.11.2002 р. № 7501/6/23-2119. Зокрема вони зазначили: «Якщо підприємство не здійснює підприємницьку діяльність у конкретні дні (вихідні, святкові), що підтверджується відповідним наказом по підприємству, то в такі дні реєстратори розрахункових операцій не застосовуються, тому відповідно фіскальні звітні чеки не потрібно друкувати». Крім того, у підкатегорії 7.13 Єдиної бази податкових знань пояснюється, що фіскальний звітний чек може щоденно не друкуватися в разі закриття торговельного об’єкта для проведення санітарних заходів, ремонту, технічного переобладнання та проведення інших робіт за умови, що суб’єкт господарювання розмістив поряд з інформацією про режим роботи оголошення про дату й період закриття.

Ми цілком погоджуємося з таким підходом. Лише радимо рішення про тимчасове припинення роботи магазину у зв’язку з ремонтом оформити наказом керівника підприємства. При цьому до наказу варто додати перелік РРО, які при цьому не використовуватимуться.

Таким чином, щоденно роздруковувати Z-звіт на касових апаратах, які простоюють на період ремонту, не потрібно. Після закінчення встановленого в наказі періоду ремонту, слід продовжити роздрукування звітних чеків.

Щомісячний звіт про використання РРО
Запам’ятайте загальне правило: відповідно до п. 7 ст. 3 Закону про РРО, до 15 числа місяця, наступного за звітним, до органів державної податкової служби подають Звіт про використання реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій (за формою № ЗВР-1).

При цьому такий звіт необхідно подавати щодо всіх зареєстрованих РРО, незалежно від того, застосовували Ви їх у звітному місяці чи ні(п. 1 Порядку подання звітності, пов’язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій або використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), затвердженого наказом ДПАУ від 01.12.2000 р. № 614).

Зверніть увагу!

Наразі подавати електронну звітність із РРО згідно з вимогами п. 7 ст. 3 Закону про РРО неможливо (див. лист ДПСУ від 28.12.2011 р. № 10653/7/22-1317/321). Тож усі подають звітність за звичною схемою.

Підсумуємо
1. На період тимчасового невикористання знімати РРО з реєстрації в ДПІ не потрібно.
2. Z-звіт можна щоденно не друкувати. Однак у такому разі період ремонту має бути затверджено наказом керівника підприємства та зафіксовано в оголошенні, розміщеному на загальний огляд поряд з інформацією про режим роботи.
3. За всіма РРО слід звітувати, незалежно від того, застосовували Ви їх у звітному місяці чи ні.
взято тут - http://www.interbuh.com.ua/ua/view/newspaper/441/222



з власного досвіду: я робила такий наказ, коли була епідемія грипу і ми зкарили на певний час кав"ярню. Була перевірка, пред"явили наказ - питань не було. Правда, це ще було в докодексні часи
And I think to myself.... what a wonderful world
ОляЛьвів
 
Сообщений: 290
Зарегистрирован: 12 окт 2012, 09:10
Благодарил (а): 128 раз.
Поблагодарили: 180 раз.

UNREAD_POST flower » 10 окт 2013, 08:15

У нас предприятие производственное, это дополнительный новый вид деятельности. Издать приказ, что в связи с оформлением разрешительных документов (получение лицензии, торгового патента), отсутствием персонала деятельность в сфере ресторанного хозяйства 04, 07,08.10 не велась. Хотя кассир ведь работал и 09.10. пробили нулевой z-отчет. Меня возмущает факт регистрации всего задним числом.
flower
 
Сообщений: 122
Зарегистрирован: 09 янв 2011, 20:28
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 15 раз.

UNREAD_POST ОляЛьвів » 10 окт 2013, 09:23

А мене скільки речей обурює))))))))))
Думаю, буде вірно написати наказ про неготовність до початку роботи. І про друкування з-звіту з фактичним початком діяльності
And I think to myself.... what a wonderful world

За это сообщение автора ОляЛьвів поблагодарил:
flower
ОляЛьвів
 
Сообщений: 290
Зарегистрирован: 12 окт 2012, 09:10
Благодарил (а): 128 раз.
Поблагодарили: 180 раз.

UNREAD_POST flower » 10 окт 2013, 09:29

Напишу на три дня наказ, сейчас будем пробивать нулевые отчеты. К приказу приложу письмо в налоговую о сдаче всех документов на регистрацию 07.10.2013г.
flower
 
Сообщений: 122
Зарегистрирован: 09 янв 2011, 20:28
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 15 раз.


  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в БУХГАЛТЕРСКИЙ УЧЕТ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Al Shurshun, Gb, Marlboro, Ya