Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Акт наданих послуг (виконаних робіт)

Бухучетный форум.

UNREAD_POST vektor » 12 авг 2015, 11:20

Сроки составления актов выполненных услуг
03.08.2015

«Згідно Договору, Виконавець щомісячно складає Акт наданих послуг та передає два примірники підписані зі свого боку Замовнику.

Питання: Чи має право Виконавець порушувати вищезазначений пункт, а саме надавати Замовнику акт наданих послуг першими числами місяця наступного за звітним? (тобто за червень місяць акт датований 03.07.2015 року).»

на языке оригинала

можемо відповісти наступне:

Затвердженої форми Акту наданих послуг немає, як немає й порядку його оформлення. Але щоб він міг виконувати функції первинного документа, документ має відповідати вимогам, наведеним у Законі України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-ХІV (далі - Закон № 996) і Положенні про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. № 88 (далі - Положення № 88).

Згідно зі ст. 1 Закону № 996, первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Стосовно дати оформлення зазначено, що первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення (ч. 1 ст. 9 Закону № 996, п. 2.2 Положення № 88).

Тобто Акт надання послуг має підтверджувати факт здійснення господарської операції - отримання послуг. А це можливо лише після закінчення надання послуг постачальником (п. 2.13 Положення № 88). У зв’язку з тим, що договором передбачено, що Акт складається щомісячно, без зазначення конкретних дат складання Актів, а чинним законодавством не визначені чіткий часовий термін формулювання «безпосередньо після її закінчення», вважаємо, що такий Акт може бути складений першими числами місяця наступного за звітним.

Для уникнення спірних ситуацій щодо дати складання Актів рекомендуємо положеннями договору визначати не тільки терміни надання Підприємству Актів наданих послуг, а й термінів їх складання. Наприклад, «Виконавець щомісячно останнім числом місяця, за який надаються послуги, складає Акт наданих послуг…».

Джерело: http://www.pspaudit.com.ua/ru/f_a_q_/konsultacii/777.html
крім того: http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=188139&year=-1
Последний раз редактировалось vektor 12 авг 2015, 12:36, всего редактировалось 2 раз(а).
vektor
 
Сообщений: 156
Зарегистрирован: 15 дек 2011, 17:35
Благодарил (а): 10 раз.
Поблагодарили: 23 раз.

UNREAD_POST vektor » 12 авг 2015, 11:21

Министерство финансов упрощает требования к бухгалтерскому учету

Урядом схвалено, підготовлений Мінфіном проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», який поміж іншого визначає, що рахунок-фактура стане первинним документом, оскільки підтверджує факт здійснення господарської операції.
Що це дасть підприємствам?
Скорочення переліку вимог щодо оформлення первинної документації, зменшення кількості часу бухгалтера на ведення обліку, підвищення позицій в рейтингу Doing Business.

По материалам: Офіційна сторінка Олени Макеєвої в соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/makeieva.o
крім того: http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=193535&year=-1
Последний раз редактировалось vektor 12 авг 2015, 12:37, всего редактировалось 3 раз(а).
vektor
 
Сообщений: 156
Зарегистрирован: 15 дек 2011, 17:35
Благодарил (а): 10 раз.
Поблагодарили: 23 раз.

UNREAD_POST VOA » 12 авг 2015, 11:26

Тут было начало обсуждения этого новшества Первичные документы
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарил:
налоговик
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5401
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1854 раз.
Поблагодарили: 2118 раз.

UNREAD_POST налоговик » 12 авг 2015, 11:49

vektor
указывайте пожалуйста источник новости, а не место где эту новость перепостили.
за сегодня:

Налоговые консультации и статус писем ГНАУ (ГНСУ) здесь источник (автор) ВОБУ
Акт наданих послуг (виконаних робіт) здесь spaudit
Акт наданих послуг (виконаних робіт) здесь Макеева

но в одном случае из ваших текстов не ясен автор комментария. есть ссылка на место где эти тексты лишь перепостили.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5776
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2639 раз.

UNREAD_POST vektor » 12 авг 2015, 14:33

VOA писал(а):Тут было начало обсуждения этого новшества Первичные документы

вважаю, що теми мали бути більш тематичні, а не узагальнена "Первинні документи", наприклад, первинка по: основних засобах, банківська первинка, каса і т.д.
Крім того, багато тем заведених давно, багато чого змінилося, багато внесено змін у законодавство, отже, багато переписки стає неактуальною, то чому ж не оновити тему, у новому форматі, відповідно до кардинальних змін у законодавстві з часом !?...
vektor
 
Сообщений: 156
Зарегистрирован: 15 дек 2011, 17:35
Благодарил (а): 10 раз.
Поблагодарили: 23 раз.

UNREAD_POST VOA » 12 авг 2015, 16:57

Ну, так раз тематические темы, то вполне логично дать ссылку на начало обсуждения тематического вопроса, вынесенного потом в отдельную тему, не так ли? Тем более, что начало разговора несколько дней назад было весьма информативным, а также ценно ещё и тем, что высказались корифеи БФ, а Ваше первое сообщение предполагаемых новаций в БУ не касается.

Во всяком случае до сих пор так в основном на БФ и делали, если требовалось вычленить часть обсуждения из общей темы в более узкое русло - делались перекрёстные ссылки на темы.

+ практически одноименная вполне обособленная тема Акт выполненных работ
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарил:
налоговик
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5401
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1854 раз.
Поблагодарили: 2118 раз.

UNREAD_POST VOA » 14 авг 2015, 23:18

vektor писал(а):Сроки составления актов выполненных услуг
03.08.2015

«Згідно Договору, Виконавець щомісячно складає Акт наданих послуг та передає два примірники підписані зі свого боку Замовнику.

Питання: Чи має право Виконавець порушувати вищезазначений пункт, а саме надавати Замовнику акт наданих послуг першими числами місяця наступного за звітним? (тобто за червень місяць акт датований 03.07.2015 року).»

на языке оригинала

можемо відповісти наступне:

Затвердженої форми Акту наданих послуг немає, як немає й порядку його оформлення. Але щоб він міг виконувати функції первинного документа, документ має відповідати вимогам, наведеним у Законі України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996-ХІV (далі - Закон № 996) і Положенні про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. № 88 (далі - Положення № 88).

Згідно зі ст. 1 Закону № 996, первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Стосовно дати оформлення зазначено, що первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення (ч. 1 ст. 9 Закону № 996, п. 2.2 Положення № 88).

Тобто Акт надання послуг має підтверджувати факт здійснення господарської операції - отримання послуг. А це можливо лише після закінчення надання послуг постачальником (п. 2.13 Положення № 88). У зв’язку з тим, що договором передбачено, що Акт складається щомісячно, без зазначення конкретних дат складання Актів, а чинним законодавством не визначені чіткий часовий термін формулювання «безпосередньо після її закінчення», вважаємо, що такий Акт може бути складений першими числами місяця наступного за звітним.

Для уникнення спірних ситуацій щодо дати складання Актів рекомендуємо положеннями договору визначати не тільки терміни надання Підприємству Актів наданих послуг, а й термінів їх складання. Наприклад, «Виконавець щомісячно останнім числом місяця, за який надаються послуги, складає Акт наданих послуг…».

Джерело: http://www.pspaudit.com.ua/ru/f_a_q_/konsultacii/777.html
крім того: http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=188139&year=-1

Полагаю, что ссылка на эту тему также не повредит акт за прошлый период - когда начислять доход
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5401
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1854 раз.
Поблагодарили: 2118 раз.

UNREAD_POST lala555 » 18 авг 2015, 10:11

мы взяли в субаренду офис, получаем каждый месяц акт вып. работ, с 01.07 взяли в субаренду еще и склад, получили акт за июль в котором одной строкой указано: "суборенда приміщень за липень" скажите не будет ошибкой подписать такой акт или все нужно что б было расписано суборенда офісу - сума, суборенда складського приміщення - сума?
lala555
 
Сообщений: 408
Зарегистрирован: 03 июн 2013, 14:34
Благодарил (а): 220 раз.
Поблагодарили: 12 раз.

UNREAD_POST alex88 » 18 авг 2015, 10:38

lala555 писал(а):мы взяли в субаренду офис, получаем каждый месяц акт вып. работ, с 01.07 взяли в субаренду еще и склад, получили акт за июль в котором одной строкой указано: "суборенда приміщень за липень" скажите не будет ошибкой подписать такой акт или все нужно что б было расписано суборенда офісу - сума, суборенда складського приміщення - сума?

я бы настаивала на разделении (особенно если Вам выписывают НН)
“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 866
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 406 раз.
Поблагодарили: 450 раз.

UNREAD_POST lala555 » 18 авг 2015, 10:43

я просила разделить, но говорят что ни чем не запрещено делать как они, какие аргументы им привести?
lala555
 
Сообщений: 408
Зарегистрирован: 03 июн 2013, 14:34
Благодарил (а): 220 раз.
Поблагодарили: 12 раз.

UNREAD_POST vektor » 24 авг 2015, 11:14

lala555 писал(а):я просила разделить, но говорят что ни чем не запрещено делать как они, какие аргументы им привести?

договора укладені? скільки договорів: один-спільний чи два-окремі? який предмет договору (договорів) і іх назва? Ну і, безумовно, маж бути акт (акти) приймання-передачі приміщення? У договорі або акті має бути передбачена мета (ціль) використання майна (приміщення), площа, ціна за 1кв.м або орендна плата в цілому/за місяць.
Якщо два різні договори - то і акти на послуги (оренду) слід оформляти різні, адже у акті на послуги має бути посилання на договір. Якщо ж договір один, то різні приміщення мають різні призначення використання, тому слід відокремити різними рядками, бо це ж різні типи об’єктів оподаткування: 378-офіс, 468-склад...http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/127294.html Все залежить від того, що собою представляють ці приміщення. Може це звичайний кабінет, який Ви використовуєте під такий собі "склад" - тоді це Ваша справа як ви використовуєте приміщення. Треба знати як згідно техпаспорта БТІ значиться таке приміщення.
vektor
 
Сообщений: 156
Зарегистрирован: 15 дек 2011, 17:35
Благодарил (а): 10 раз.
Поблагодарили: 23 раз.

UNREAD_POST VOA » 24 авг 2015, 13:29

Я бы танцевала от договора: если это другой договор , то лучше отдельный акт, отдельная н/н. Если это допка к первому договору и предмет договора обобщён с учётом добавившегося помещения, то - один акт и одна н/н с точной номенклатурой из предмета договора.
Разве что, с учётом того, что с 28.07.15г. № и дата договора не обяз.реквизиты стали для н/н, то можно и одну н/н для разных договоров, но с точной номенклатурой из двух договоров. ИМХО, можно бы тогда подумать и об общем акте, но со ссылкой на оба договора и также с точной номенклатурой.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5401
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1854 раз.
Поблагодарили: 2118 раз.

UNREAD_POST lala555 » 24 авг 2015, 16:56

был договор в котором указано: приймає офісне приміщення (далі об"єкт суборенди) площею.....с 01.07 сделали к договору доп, где указали: в звязку зі зміною площі об"єкта суборенди, п 1.10. читати в наступній редакції: приймає у тимчасове платне користування офісне приміщення площею... та складське приміщення площею за адресою.... и расписано, сколько каждое помещение квадратов и цена за м. кв. Так же есть 2 акта приема-передачи помещений, пока не было склада в актах писали "суборенда приміщення за червень" ну и так каждый месяц, теперь пишут "суборенда приміщень за липень" и общая сумма + одна налоговая, я тоже просила разделить, но говорят что писать как они ничем не запрещено, как еще можно аргументировать? что это разные помещения говорила
lala555
 
Сообщений: 408
Зарегистрирован: 03 июн 2013, 14:34
Благодарил (а): 220 раз.
Поблагодарили: 12 раз.

UNREAD_POST vektor » 25 авг 2015, 13:30

вам було б зручно якби було б розділено, так як на дві суми різні проводки: офіс на Дт 92, склад на Дт 93.
Ну, принаймні, у договорі все чітко розписано. Аргументуйте тим, що номенклатура в акті має відповідати предмету договору.

За это сообщение автора vektor поблагодарил:
lala555
vektor
 
Сообщений: 156
Зарегистрирован: 15 дек 2011, 17:35
Благодарил (а): 10 раз.
Поблагодарили: 23 раз.

UNREAD_POST lala555 » 25 авг 2015, 14:30

уговорила!!!!
lala555
 
Сообщений: 408
Зарегистрирован: 03 июн 2013, 14:34
Благодарил (а): 220 раз.
Поблагодарили: 12 раз.

След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в БУХГАЛТЕРСКИЙ УЧЕТ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya