Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

проводки по оказанию услуг

Бухучетный форум.

UNREAD_POST tanaid » 22 май 2011, 17:00

Подскажите , пожайлусто ООО един. 10 % заключает договор по оказанию услуг (ремонтные работы + стойматериалы) с ФОП,ремонт в арендуемом офисе , какие нужны проводки? можно ли всю оплату по договору отнести на капитальное улучшение , т.к. офис арендуемый ?
tanaid
 
Сообщений: 4
Зарегистрирован: 22 май 2011, 07:33
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Печкин » 22 май 2011, 17:57

Да, но только те, что приводят к увеличению будущих экономических выгод.

29. Рішення про характер і ознаки здійснюваних підприємством робіт, тобто, чи спрямовані вони на підвищення техніко-економічних можливостей (модернізація, модифікація, добудова, реконструкція) об'єкта, що приведе у майбутньому до збільшення економічних вигод, чи здійснюються вони для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання, приймається керівником підприємства з урахуванням результатів аналізу існуючої ситуації та суттєвості таких витрат. Зокрема, заміна окремих важливих компонентів (частин) основних засобів (двигунів тощо) може бути відображена як заміна об'єкта основних засобів, якщо термін корисного використання такої частини відрізняється від терміну корисного використання основних засобів, до яких належить цей компонент. У цьому випадку заміна такого компонента відображається капітальними інвестиціями у придбання нового об'єкта основних засобів і списанням заміненого об'єкта. Витрати на поліпшення основних засобів для відновлення майбутніх економічних вигод, очікуваних від їх використання, визнаються капітальними інвестиціями за умови, що балансова вартість активу не перевищує суми його очікуваного відшкодування.

Сумою очікуваного відшкодування вважається найбільша з двох оцінок: чиста вартість реалізації або теперішня вартість майбутніх чистих грошових надходжень від використання основних засобів, включаючи його ліквідаційну вартість.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Міністерства фінансів України від 30 вересня 2003 р. N 561 
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST tanaid » 22 май 2011, 20:23

у нас офис в жилом доме (само помещение офина в не жилом фонде) и мы делаем отдельный вход (дверь , ступеньки , ролет на дверь + ремонт в самом офисе),расплачиваемся одной сумой по договору,как мне отразить эту операцию в бух. учете.Договор аренды офиса с горсоветом . как мне в дальнейшем сделать возмещение средств затраченых на ремонт в счет аренды.И с той фирмой каторая будет делать ремонт кроме договора + сметы под договор + акт выполненых работ какая первичка еще нужна?
tanaid
 
Сообщений: 4
Зарегистрирован: 22 май 2011, 07:33
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.


  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в БУХГАЛТЕРСКИЙ УЧЕТ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya