Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Электронные ключи и другие бесплатные услуги от ГНСУ

Вопросы использования бухгалтерских программ (МЕДОК, 1С и т.д.)

UNREAD_POST minibuh » 21 янв 2016, 15:23

VOA писал(а):Давайте рассуждать:
согласно НКУ - какие основания для непризнания отчётности есть?
Я к тому, что ст.49.4 НКУ стала лояльнее с 01.01.16:
У разі розірвання контролюючим органом в односторонньому порядку договору про визнання електронних документів платник податків, договір з яким розірвано, має право до складання нового договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами "а" і "б" пункту 49.3 цієї статті.

И потом по 49.9 - я не вижу законных оснований не признать Вашу декларацию поданной.

податкова звітнсть складена з порушенням вимог ст. 48 НКУ. ;)
То есть максимум они могут в середине года разорвать договор? и усе ?
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST VOA » 21 янв 2016, 15:30

Какой именно пункт/абзац ст.48 по Вашему мнению использует ДФС?
Там нет упоминания о не/действительности ЭЦП - есть лишь указание её наличия на отчёте:
Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність в електронному документі електронного цифрового підпису платника податку.

{Підпункт 48.5.1 пункту 48.5 статті 48 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 3609-VI від 07.07.2011}


Повторюсь: мы с Вами пытаемся обсудить проблему в правовом поле НКУ, но можем предположить "дежурные ответы дежурных налоговиков" (с), поэтому нужно проштудировать ещё и Закон "Об ЭЦП".
Вот тут алгоритм как и в каких случаях должна действовать ДФС для отмены сертификатов ЭЦП http://acskidd.gov.ua/reglament#k6 и что делать налогоплательщику.
Последний раз редактировалось VOA 21 янв 2016, 15:38, всего редактировалось 1 раз.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5227
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1806 раз.
Поблагодарили: 2036 раз.

UNREAD_POST minibuh » 21 янв 2016, 15:38

VOA писал(а):Какой именно пункт/абзац ст.48 по Вашему мнению использует ДФС?
Там нет упоминания о не/действительности ЭЦП - есть лишь указание её наличия на отчёте:
Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність в електронному документі електронного цифрового підпису платника податку.

{Підпункт 48.5.1 пункту 48.5 статті 48 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 3609-VI від 07.07.2011}

Каюсь. :oops:

За это сообщение автора minibuh поблагодарил:
VOA
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST minibuh » 21 янв 2016, 16:04

Дозвонилась в отдел информатизации своей ДФС: узнали за какую дату произошла сия оказия,уточнили,что я физик на ЕН не НДС -сказали бывает ,оставлять как есть.
А я уже на этих добрых замечательных людей плохое сразу думаю ... :roll:
minibuh
 
Сообщений: 2252
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1247 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST налоговик » 03 фев 2016, 22:45

02 лютого 2016 | Увага! Особливості надання послуг електронного цифрового підпису новоствореним підприємствам

Шановні клієнти!

У зв’язку з набранням 01.01.2016 чинності нової редакції Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» змінено процедуру державної реєстрації юридичної особи, зокрема виключено норму щодо повернення другого примірника установчого документа (положення, статут, зміни до статуту тощо) з відміткою державного реєстратора.
Відповідно до Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 13.01.2005 №3 (у редакції наказу Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 10.05.2006 №50), встановлення юридичної особи здійснюється за її установчими документами (положення, статут юридичної особи тощо) або копіями таких документів, які нотаріально посвідчені відповідно до законодавства.
Відтак, враховуючи відсутність нормативно-правових актів, які б регулювали порядок ознайомлення третіх осіб з установчими документами, що надавалися для здійснення державної реєстрації юридичної особи, АЦСК ІДД ДФС вимушений тимчасово призупинити надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 01.01.2016, а також тим, які вносили зміни до установчих документів починаючи з 01.01.2016.
Для захисту законних прав суб’єктів господарювання та прискорення вирішення порушених питань Державною фіскальною службою України направлено офіційні запити до контролюючого органу.
Після отримання відповідних роз’яснень, буде розглянуто питання щодо порядку подальшого обслуговування зазначених вище підприємств, про що буде повідомлено додатково.
Просимо поставитися з розумінням до змін в обслуговуванні клієнтів.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST VOA » 08 фев 2016, 12:14

Об изменении основного места учёта и сертификатах безопасности - "ЗІР", категория 401.02:
Питання
Чи необхідно отримувати нові посилені сертифікати відкритих ключів ЕЦП у разі зміни основного місця обліку СГ чи ФО?
Відповідь
Коротка:

У разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.
Повна:
Відповідно до ст. 7 Закону України від 22 травня 2003 року № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» та п.п. 3.4.6 п. 3.4 розд. 3 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 17.02.2015 № 15 зі змінами, підписувач зобов’язаний своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа.
Враховуючи викладене, у разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5227
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1806 раз.
Поблагодарили: 2036 раз.

UNREAD_POST VOA » 13 фев 2016, 01:52

налоговик писал(а):
02 лютого 2016 | Увага! Особливості надання послуг електронного цифрового підпису новоствореним підприємствам

Шановні клієнти!

У зв’язку з набранням 01.01.2016 чинності нової редакції Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» змінено процедуру державної реєстрації юридичної особи, зокрема виключено норму щодо повернення другого примірника установчого документа (положення, статут, зміни до статуту тощо) з відміткою державного реєстратора.
Відповідно до Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 13.01.2005 №3 (у редакції наказу Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 10.05.2006 №50), встановлення юридичної особи здійснюється за її установчими документами (положення, статут юридичної особи тощо) або копіями таких документів, які нотаріально посвідчені відповідно до законодавства.
Відтак, враховуючи відсутність нормативно-правових актів, які б регулювали порядок ознайомлення третіх осіб з установчими документами, що надавалися для здійснення державної реєстрації юридичної особи, АЦСК ІДД ДФС вимушений тимчасово призупинити надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 01.01.2016, а також тим, які вносили зміни до установчих документів починаючи з 01.01.2016.
Для захисту законних прав суб’єктів господарювання та прискорення вирішення порушених питань Державною фіскальною службою України направлено офіційні запити до контролюючого органу.
Після отримання відповідних роз’яснень, буде розглянуто питання щодо порядку подальшого обслуговування зазначених вище підприємств, про що буде повідомлено додатково.
Просимо поставитися з розумінням до змін в обслуговуванні клієнтів.

Ну, видать, разобрались, но пояснять ничего не стали:
09 лютого 2016 |


Шановні клієнти!

Починаючи з 10.02.2016 Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС розпочинає надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам зареєстрованим після 01.01.2016, які пройшли процедуру державної реєстрації в умовах дії нової редакції Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV (зі змінами) «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5227
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1806 раз.
Поблагодарили: 2036 раз.

UNREAD_POST налоговик » 16 фев 2016, 00:04

Самостійна генерація ключів підписувачем ІІТ «Користувач ЦСК 1»


За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
Люба П
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST lutishka » 03 мар 2016, 18:03

rvg писал(а):С сегодняшнего все пункты регистрации АЦСК ИДД ГФС кроме тех, что находятся в областных центрах, прекратили выдавать электронно-цифровые подписи. Подробности см.тут http://acskidd.gov.ua/news#148

Теперь получить бесплатно электронно-цифровую подпись теперь смогут гораздо меньшее количество пользователей - только в областных центрах!

Поэтому прошу поддержать петицию Президенту с призывом не закрывать пункты регистрации.


ПОДДЕРЖАТЬ ПЕТИЦИЮ

Изображение


ТЕКСТ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №840 «Про внесення змін у додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 р. № 85» значно скорочуються пункти, які надають безкоштовні послуги електронного цифрового підпису. Тим самим примушуючи платників податків отримувати послуги у платних центрах, що є відвертою корупцією, оскільки відповідно до підпункту 1.44 ст.19.1 Податкового кодексу України однією із функцій контролюючих органів є надання послуг електронного цифрового підпису.

Метою діяльності Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС є безкоштовне надання послуг електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам-підприємцям, громадянам.

Працівники надають реальні сервісні послуги, які полегшують роботу підприємців, вивільнюють їх час на вирішення інших господарських і суспільних проблем а також, найголовніше, блокують корупційні дії чиновників, які не мають змоги втрутитись в господарський процес.

Подання звітності в електронному вигляді - це пріоритетний напрямок у розвитку партнерських стосунків між органами державної фіскальної служби та платниками податків, тому ДФС України повинна приділяти велику увагу питанню впровадження платниками податків подання податкової звітності в електронному вигляді. Їхати за 200 км із районного центру до обласного міста для отримання послуг ЕЦП підприємець або громадська організація не будуть, адже для окремих районів, щоб доїхати до найближчого АЦСК, транспортні затрати значно перевищують послуги платних центрів. Вони або будуть здавати звітність на паперових носіях, або будуть змушені купувати ключ ЕЦП у приватних фірмах.

Після ухвалення змін в законодавстві (електронне декларування), зростає потреба у послугах ЕЦП для державних службовців, які будуть звертатися за безкоштовними сервісами, а це буде неможливим із-за вказаних подій.

Якщо ДФС України зацікавлена в розвитку електронного документообігу та подання електронних звітів – кількість АЦСК повинна збільшуватись, таким чином наближаючи Україну до європейського рівня і вирівнюючи людей в їх правах здійснювати електронний документообіг, використовуючи безкоштовний електронний підпис.

ПОДДЕРЖАТЬ ПЕТИЦИЮ


Нужно за 3 месяца собрать 25000 подписей.

У кого есть возможность и желание, проголосуйте и распространите ссылку среди заинтересованных лиц.

https://petition.president.gov.ua/petition/21846



Это статья опубликована на сайте: http://opz.org.ua
Ссылка на эту статью: http://opz.org.ua/index.php?name=News&o ... le&sid=511
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2290
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 947 раз.
Поблагодарили: 1052 раз.

UNREAD_POST Люба П » 13 мар 2016, 12:08

Доброго дня! Петицію підтримаю.
дуже прошу поради
Чи правильно я розумію, що за допомогою Фризвиту і Сонати можна безкоштовно подати звітність ЮРЕНа (створити та відправити) з ключами ІДД які надає податкова? Дякую.
Щоб у нас все було, і за це нам нічого не було.
Аватар пользователя
Люба П
 
Сообщений: 537
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 13:59
Откуда: Львів
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 158 раз.

UNREAD_POST alex88 » 14 мар 2016, 13:14

Люба П писал(а):Чи правильно я розумію, що за допомогою Фризвиту і Сонати можна безкоштовно подати звітність ЮРЕНа (створити та відправити) з ключами ІДД які надає податкова?

Насчет Фризвита не скажу, но ОПЗ + Соната + ключи от ГФС - бесплатно создается/подписывается/отправляется налоговая отчетность, в т. ч. ЮРЕНа (так и сдаю)
“Taxation is just a sophisticated way of demanding money with menaces.”(с)

За это сообщение автора alex88 поблагодарил:
Люба П
Аватар пользователя
alex88
 
Сообщений: 819
Зарегистрирован: 16 дек 2011, 09:45
Благодарил (а): 398 раз.
Поблагодарили: 423 раз.

UNREAD_POST Люба П » 28 мар 2016, 13:23

А мені Соната не дає безкоштовно здати Повідомлення про прийом на роботу.
Щоб у нас все було, і за це нам нічого не було.
Аватар пользователя
Люба П
 
Сообщений: 537
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 13:59
Откуда: Львів
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 158 раз.

UNREAD_POST lutishka » 28 мар 2016, 13:51

Люба П писал(а):А мені Соната не дає безкоштовно здати Повідомлення про прийом на роботу.

Не дает сдать созданное в Сонате, или импортированное из ОПЗ?
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2290
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 947 раз.
Поблагодарили: 1052 раз.

UNREAD_POST Люба П » 28 мар 2016, 14:31

lutishka писал(а):
Люба П писал(а):А мені Соната не дає безкоштовно здати Повідомлення про прийом на роботу.

Не дает сдать созданное в Сонате, или импортированное из ОПЗ?

Навіть створити не давало, але це через те що я не замовила безкоштовну ліцензію на місяць (хоча договір про визнання дало відправити без нічого). Зараз створюю і пробую посилати.
Щоб у нас все було, і за це нам нічого не було.
Аватар пользователя
Люба П
 
Сообщений: 537
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 13:59
Откуда: Львів
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 158 раз.

UNREAD_POST Люба П » 28 мар 2016, 17:51

alex88 писал(а):
Люба П писал(а):Чи правильно я розумію, що за допомогою Фризвиту і Сонати можна безкоштовно подати звітність ЮРЕНа (створити та відправити) з ключами ІДД які надає податкова?

Насчет Фризвита не скажу, но ОПЗ + Соната + ключи от ГФС - бесплатно создается/подписывается/отправляется налоговая отчетность, в т. ч. ЮРЕНа (так и сдаю)


Шановний alex88, підкажіть будь ласка, безкоштовно здавати сонатою можна лише місяць? а потім як?
Щоб у нас все було, і за це нам нічого не було.
Аватар пользователя
Люба П
 
Сообщений: 537
Зарегистрирован: 08 июл 2011, 13:59
Откуда: Львів
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 158 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в АВТОМАТИЗАЦИЯ БУХУЧЕТА

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya