Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Комиссия и выручка единоналожника: что нового?

Путеводитель по разделу. Все о частных предпринимателях-единоналожниках (ЧПЕНах)

Модератор: konsult

UNREAD_POST nikki » 12 июн 2011, 20:17

neb_o писал(а):Спасибо, но меня интересует ситуация именно ФИЗЛИЦА на ЕН


да, выше вроде осветили (особенно konsult)

Все по прежнему. Налоговики будут использовать это:

Скрытый текст: показать
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 19.02.2010 р. N 1653/6/31-4018

Щодо оподаткування єдиним податком суб'єктів малого підприємництва - фізичних та юридичних осіб, які здійснюють комісійну торгівлю

На виконання п. 3 рішення Громадської колегії при ДПА України від 28.01.2010 р. Державна податкова адміністрація України надає інформацію стосовно практики застосування Указу Президента від 28 червня 1999 р. N 746/99 "Про внесення змін до Указу Президента України від 3 липня 1998 р. N 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва".

1. Щодо оподаткування виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність на підставі договорів комісій.

Згідно з Указом Президента України від 28 червня 1999 р. N 746/99 "Про внесення змін до Указу Президента України від 3 липня 1998 р. N 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" фізична особа - платник єдиного податку сплачує єдиний податок у фіксованому розмірі, який встановлюється місцевими радами за місцем державної реєстрації цього платника залежно від виду діяльності в межах від 20 до 200 грн. на місяць і розмір єдиного податку не залежить від результатів підприємницької діяльності (доходу, збитків чи відсутності діяльності) при умові, що обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) не перевищує 500 тис. грн. на календарний рік.

Указом (абзац 5 статті 1) встановлено, що виручкою від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) вважається сума, фактично отримана суб'єктом підприємницької діяльності на розрахунковий рахунок або (та) в касу за здійснення операцій з продажу продукції (товарів, робіт, послуг). Разом з тим, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 637 затверджено Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, яким установлено, що готівкова виручка (виручка) - це сума фактично одержаних готівкових коштів від реалізації товарів (робіт, послуг) і позареалізаційні надходження.

Водночас зазначеним Положенням визначені вимоги до організації готівкових та безготівкових розрахунків. Передбачено, що підприємці, які відкрили поточні рахунки в банках і зберігають на цих рахунках свої кошти, здійснюють розрахунки за своїми грошовими зобов'язаннями, що виникають у господарських відносинах, пріоритетно в безготівковій формі, а також у готівковій формі (з дотриманням чинних обмежень) у порядку, установленому законодавством України.

Відповідно до Цивільного кодексу (стаття 1011) за договором комісії одна сторона (комісіонер - особа, яка вчиняє угоди або інші юридичні дії від свого імені, але за рахунок комітента) зобов'язана за дорученням іншої сторони (комітента) за плату вчинити один або кілька правочинів. Договір комісії (посередницький договір) відноситься до числа договорів про надання нематеріальних посередницьких послуг, головним чином при здійсненні торгових операцій. Посередником при цьому є комісіонер.

За Класифікатором видів економічної діяльності (КВЕД), який прийнятий наказом Держспоживстандарту України від 26.12.2005 N 375, діяльність комісіонерів, які здійснюють торгівельні операції від імені або за рахунок інших осіб для третіх осіб, або здійснення комерційних операцій від імені комітента (довірителя) відноситься до групи "Оптова торгівля і посередництво в оптовій торгівлі".

Тобто комісіонер діє від свого імені, а отже, приймає на себе всі права та обов'язки за договорами, що укладаються з третіми особами, та несе за них відповідальність.

Законом України "Про оподаткування прибутку підприємств" (п. 31 стаття 1) визначено, що продаж товарів - будь-які операції, що здійснюються згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими цивільно-правовими договорами, які передбачають передачу прав власності на такі товари за плату або компенсацію, незалежно від строків надання, а також операції з безоплатного надання товарів.

Отже, враховуючи зазначене, комісіонер (фізична особа - платник єдиного податку) на підставі договору комісії на продаж продукції, виступаючи від свого імені, самостійно укладає договір купівлі-продажу з третьою особою (покупцем) та здійснює продаж (реалізацію) товару покупцю. Тому сума, фактично отримана суб'єктом підприємницької діяльності - платником єдиного податку на розрахунковий рахунок або (та) в касу за здійснення операції за договором комісії, включаючи і суму винагороди, вважається виручкою від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), і згідно з положенням Указу не повинна перевищувати протягом календарного року 500 тис. грн.

Слід зазначити, що відповідно до статті 3 Указу ставки податку та обсяг сум єдиного податку для юридичних осіб, на відміну від фізичних осіб - підприємців, прямо залежать саме від суми виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).

Ставки єдиного податку для суб'єктів малого підприємництва - фізичних осіб встановлюються місцевими радами залежно від виду діяльності, є фіксованими і не залежать від розміру виручки фізичної особи - платника єдиного податку в межах дозволеного Указом її обсягу - 500 тис. грн.

Тобто в даному випадку річний обсяг виручки (500 тис. грн.) є лише критерієм визначення можливості фізичної особи - підприємця перебувати на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності, на відміну від юридичних осіб, в яких обсяг виручки являється об'єктом оподаткування за ставками 6 та 10 відсотків.

Тому, з метою визначення права перебування на спрощеній системі оподаткування, суб'єкти малого підприємництва, включаючи і тих, які здійснюють торгівлю за договором комісії (доручення), повинні враховувати всі надходження коштів, отримані на розрахунковий рахунок та в касу від продажу продукції (товарів, робіт, послуг), суми позареалізаційних доходів та виручку від іншої реалізації.

Зазначена позиція підтверджена рішеннями судів різних інстанцій, зокрема:

- постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 03.11.2008 у справі N 2-а-8555/08, ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 01.12.2009 у справі N 22-а42229/08 <...>;

- постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 29.07.2008 у справі N 22-а-3505/2008 <...>;

- постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 23.12.2008 у справі N 22-а-4326//2008 <...>;

- ухвалою Вищого адміністративного суду України від 23.12.2008 у справі N К-11744/08 <...>;

- постановою Верховного Суду України від 31.03.2009 у справі N 21-1067 <...>.
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 376 раз.

UNREAD_POST vins » 20 окт 2011, 07:26

Верховний Суд України
ПОСТАНОВА
19.09.2011 № 21-173а11

...
грошові кошти, які фізична особа–підприємець ОСОБА_1. отримувала від Товариства для виконання виданого їй доручення та віддавала продавцям молока, не є її виручкою. Тому перевищення позивачем граничного обсягу виручки, встановленого Указом Президента для платників єдиного податку, у період, що перевірявся, не відбулося.

За это сообщение автора vins поблагодарил:
bykashka
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 16 янв 2012, 11:21

vins писал(а):
Верховний Суд України
ПОСТАНОВА
19.09.2011 № 21-173а11

...
грошові кошти, які фізична особа–підприємець ОСОБА_1. отримувала від Товариства для виконання виданого їй доручення та віддавала продавцям молока, не є її виручкою. Тому перевищення позивачем граничного обсягу виручки, встановленого Указом Президента для платників єдиного податку, у період, що перевірявся, не відбулося.


И тем не менее, встречаются еще отрицательные решения ВАСУ по данному вопросу :( (что интересно, фамилии некоторых судей как "черная метка" - видишь ее и уже понимаешь, что решение будет не в пользу простого смертного налогоплательщика)

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
"10" листопада 2011 р. м. Київ К-15907/08


Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів:

Головуючого: Маринчак Н.Є.,..
...
З матеріалів справи вбачається, що з 21.12.2004р. по 30.06.2006р. СПД ОСОБА_1 здійснював діяльність на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності. Фактично у період, що перевірявся суб’єкт підприємницької діяльності отримував доходи від торгівлі продовольчими товарами за безготівкові кошти згідно договору комісії від 03.01.2005р. №697 між приватним підприємцем та ТОВ «Агроконтракт-Кий».

Відповідно до статті 1011 Цивільного кодексу України за договором комісії одна сторона (комісіонер) зобов’язана за дорученням іншої сторони (комітента) за винагороду здійснити одну або декілька угод від свого імені за рахунок комітента.

Пунктом 1.31 статті 1 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»визначено, що продаж товарів - будь-які операції, що здійснюються згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими цивільно-правовими договорами, які передбачають передачу прав власності на такі товари за плату або компенсацію, незалежно від строків її надання, а також операції з безоплатного надання товарів.

Згідно Указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва»фізична особа-платник єдиного податку сплачує єдиний податок у фіксованому розмірі, який встановлюється місцевими радами за місцем державної реєстрації цього платника залежно від виду діяльності в межах від 20 до 200грн. на місяць і розмір єдиного податку не залежить від результатів підприємницької діяльності, тобто від розміру чистого доходу при умові, що обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) не перевищує 500 тис.грн. на календарний рік.

Отже, оскільки комісіонер (фізична особа-платник єдиного податку) здійснює саме продаж (реалізацію) товару покупцю, тому сума, фактично отримана суб’єктом підприємницької діяльності-платником єдиного податку на розрахунковий рахунок за здійснення операції з продажу комісійного товару, яка включає в себе і суму винагороди, вважається виручкою від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та враховуючи положення Указу, не повинна перевищувати протягом календарного року 500 тис.грн.

У звіті суб’єкта малого підприємництва –фізичної особи –платника єдиного податку за четвертий квартал 2005 року позивачем визначено обсяги виручки від реалізації товарів (робіт, послуг) за звітний квартал наростаючим підсумком з початку терміну дії Свідоцтва про сплату єдиного податку в календарному році в сумі 442188,37ґрн. Перевіркою відповідності валового доходу та оподатковуваного до ходу за період з 21.12.2004р. по 30.06.2006р. встановлено розбіжності між задекларованими сумами валового доходу та фактичними сумами, отриманими на розрахунковий рахунок. В третьому кварталі 2005 року сума виручки, яка отримана позивачем на розрахунковий рахунок за здійснення операцій з продажу продукції становила 527131,00грн., що перевищує 500 тис. грн.

Відповідно до п.5 Указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності»у разі порушення вимог, встановлених ст.1 Указу, зокрема, якщо у звітному періоді (кварталі) сума доходу перевищила обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) понад 500тис.грн., платник єдиного податку, починаючи з наступного звітного періоду (кварталу), повинен перейти на загальну систему оподаткування, обліку та звітності.

При цьому, платник податку повинен подати до податкового органу за місцем проживання податкову декларацію за наслідками звітного кварталу, наступного за тим, в якому виникло перевищення обсягу виручки.

Отже, позивач повинен був перейти на загальну систему оподаткування, обліку та звітності починаючи з наступного звітного періоду (з IV кварталу 2005 року) та починаючи з вказаного кварталу повинен нараховувати та сплачувати до бюджету податок з доходів фізичних осіб від підприємницької діяльності з чистого доходу згідно із ст.ст.7 та 8 з урахуванням ст.22 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб».
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST vins » 02 апр 2012, 12:12

Если кто-то интересуется докодексной судебной практикой, то ВСУ считает выручкой все денежные поступления на счет предпринимателя.

ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
6 березня 2012 року м. Київ

...
Виручкою від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) вважається сума, фактично отримана суб’єктом підприємницької діяльності на розрахунковий рахунок або (та) в касу за здійснення операцій з продажу продукції (товарів, робіт, послуг).

Тобто застосовується касовий метод обчислення виручки, при якому враховуються всі надходження коштів, отримані на розрахунковий рахунок або (та) в касу суб’єкта малого підприємництва.

Таким чином, до обсягу виручки від реалізації товарів (робіт, послуг) необхідно включати суми всіх коштів, що надійшли на розрахунковий рахунок або (та) в касу платника єдиного податку – фізичної особи у звітному податковому періоді.

Як установили суди, ФОП ОСОБА_1, перебуваючи на спрощеній системі оподаткування, перевищив у ІV кварталі 2006 року законодавчо встановлений граничний обсяг виручки від здійснення транспортно-експедиційних послуг.

Та обставина, що частина коштів, отриманих на рахунок ФОП ОСОБА_1, підлягала перерахуванню третім особам на виконання договорів транспортного експедирування, не є підставою для невизнання її виручкою від надання послуг.

За таких обставин Вищий адміністративний суд України у справі, що розглядається, правильно застосував норми матеріального права.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Vetal' » 24 апр 2012, 10:22

Добрый день. могу добавить еще и такую практику.
Вся сумма по договору комиссии - выручка ЧПЕНА

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
10.11.2011 р. N К-15907/08
"...оскільки комісіонер (фізична особа - платник єдиного податку) здійснює саме продаж (реалізацію) товару покупцю, тому сума, фактично отримана суб'єктом підприємницької діяльності - платником єдиного податку на розрахунковий рахунок за здійснення операції з продажу комісійного товару, яка включає в себе і суму винагороди, вважається виручкою від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) та враховуючи положення Указу, не повинна перевищувати протягом календарного року 500 тис. грн".

За это сообщение автора Vetal' поблагодарил:
vins
Vetal'
 
Сообщений: 2852
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 11:57
Благодарил (а): 440 раз.
Поблагодарили: 1151 раз.

UNREAD_POST vins » 24 апр 2012, 16:28

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
11 квітня 2012 року Справа № 2а-1135/12/1070

...
суд дійшов висновку, що усі кошти, які були перераховані на розрахунковий рахунок ФОП ОСОБА_3 за договорами - дорученнями на перевезення вантажів автомобільним транспортом є виручкою від виконання таких договорів, оскільки позивачем не забезпечено належного обліку та відображення тих коштів, які підлягають перерахуванню на оплату послуг (робіт) інших осіб, залучених до виконання договору транспортного експедирування.

Відповідно до статті 1 указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва», спрощена система оподаткування, обліку та звітності запроваджується для фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і у трудових відносинах з якими, включаючи членів їх сімей, протягом року перебуває не більше 10 осіб та обсяг виручки яких від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за рік не перевищує 500 тис. гривень.

Виручкою від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) вважається сума, фактично отримана суб'єктом підприємницької діяльності на розрахунковий рахунок або (та) в касу за здійснення операцій з продажу продукції (товарів, робіт, послуг).

Тобто застосовується касовий метод обчислення виручки, при якому враховуються всі надходження коштів, отримані на розрахунковий рахунок або (та) в касу суб'єкта малого підприємництва.

Тому, до обсягу виручки від реалізації товарів (робіт, послуг) необхідно включати суми всіх коштів, що надійшли на розрахунковий рахунок або (та) в касу платника єдиного податку фізичної особи у звітному податковому періоді.

При цьому, якщо частина коштів, отриманих на рахунок фізичної особи-підприємця, підлягала перерахуванню третім особам на виконання договорів транспортного експедирування то вона також зараховується до складу виручки за договором транспортного експедирування.

Аналогічна правова позиція висвітлена в постанові Верховного Суду України від 06.03.2012 року № 21-34а12, що прийнята за результатами розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судами касаційної інстанції статті 1 указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва»при визначенні виручки, отриманої фізичною особою-підприємцем за договором транспортного експедирування.

Таким чином, річний обсяг виручки (500 тис. гривень) підприємця є критерієм визначення можливості фізичної особи суб'єкта господарської діяльності перебувати на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності, на відміну від юридичних осіб, в яких обсяг виручки являється об'єктом оподаткування.

Суд не бере до уваги твердження позивача про те, що кошти, які отримані ним за договором транспортного експедирування і в подальшому перераховані перевізнику мають транзитний характер та не є виручкою від виконання договору транспортного експедирування, оскільки чинним законодавством не визначено поняття «транзитні кошти»та не закріплено правового режиму їх обігу. Тому, в даному випадку, при визначенні правового статусу коштів, які отримано ОСОБА_3 за договором потрібно керуватися загальними положеннями законодавства про безготівкові розрахунки в Україні.

Безпідставним є також твердження позивача про те, що при отриманні коштів за договором транспортного експедирування, які призначені на оплату послуг (робіт) інших осіб, у експедитора не виникає права власності на такі кошти, оскільки, з моменту зарахування коштів на розрахунковий рахунок, особа набуває права власності на такі кошти та може їх використовувати на власний розсуд для буд-яких цілей. При цьому, зарахування коштів на рахунок з метою оплати послуг третіх осіб не є гарантією їх використання саме на такі цілі через те, що розпорядження коштами на рахунку є правом власника рахунку. Банк не має права визначати та контролювати напрями використання коштів клієнта та встановлювати інші, не передбачені договором або законом, обмеження його права розпоряджатися коштами на власний розсуд (пункт 1.6 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 року № 22 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29.03.2004 року за № 377/8976).

Таким чином, обсяг виручки від здійснення підприємницької діяльності ФОП ОСОБА_3 за 2010 рік перевищує 500000,00 грн. та становить 1119150,24 грн. (сума перевищення -699150,24 грн.), що є порушенням вимог статті 1 указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва».

Згідно із статтею 2 указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва», суб'єкти малого підприємництва - фізичні особи мають право самостійно обрати спосіб оподаткування доходів за єдиним податком шляхом отримання свідоцтва про сплату єдиного податку.

У силу вимог статті 5 указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва», у разі порушення вимог, установлених пунктом 1 цього Указу, платник єдиного податку повинен перейти на загальну систему оподаткування, обліку та звітності, починаючи з наступного звітного періоду (кварталу). Суб'єкти малого підприємництва несуть відповідальність за правильність обчислення, своєчасність подання розрахунків та сплати сум єдиного податку згідно із законодавством України.

Із системного аналізу статей 1 та 5 указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва»вбачається, що у тому випадку, якщо обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) фізичної особи-підприємця за рік перевищує 500 тис. гривень, вона позбавляється статусу суб'єкта малого підприємництва і до оподаткування її доходів мають застосовуватись положення законодавства, що визначають порядок оподаткування на загальних засадах. При цьому, положення законів з питань оподаткування застосовуються незалежно від того, чи заявив платник податків про свій перехід на загальну систему оподаткування, чи ні.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST налоговик » 15 май 2012, 13:26

Комиссионер-единоналожник: налогообложение транзитных сумм

Подскажите, нужно ли в настоящее время включать в базу обложения единым налогом комиссионера транзитные суммы?
(г. Харьков)
... Вопросы налогообложения посреднических операций плательщиками единого налога регулирует специальный п. 292.4 НКУ. ... Таким образом, по формальным признакам в доход комиссионера-единоналожника должны включаться в том числе и транзитные суммы (причем, на наш взгляд, лишь в ситуации с комиссией на продажу). Увеличивать такой доход необходимо по дате поступления подобных сумм*.
* Напоминаем, что, по нашему мнению, комиссионер-единоналожник вправе удерживать комиссионное вознаграждение из вырученных для комитента сумм без негативных последствий для своего единоналожного статуса
На этом фоне выделились налоговики. Так, в одной из консультаций в Единой базе налоговых знаний (раздел 240.04) они отошли от формализма и разъяснили, что юрлица-единоналожники (!) должны увеличивать доход лишь на сумму комиссионного вознаграждения. При этом, несмотря на столь либеральное мнение, мы не советуем идти на поводу у этой консультации, поскольку, во-первых, ее выводы противоречат НКУ. Во-вторых, несмотря на то что в данной части налогообложение юрлиц и физлиц регулируется одной и той же нормой, в аналогичном вопросе, но с участием предпринимателей, налоговики пришли к противоположному выводу: в частности, указали, что такие лица должны включать в облагаемый единым налогом доход в том числе и транзитные суммы (см. Единую базу налоговых знаний, раздел 230.04).
Неизвестно, чем вызвана подобная дихотомия. Возможно, налоговики попытались повторить выводы, выдвигаемые ими до 01.01.2012 г., о том, что транзитные комиссионные суммы минуют налоговый учет исключительно у юрлиц-единоналожников, в то время как предприниматели должны учитывать такие суммы при определении предельного дохода, позволяющего находиться на упрощенной системе налогообложения (письмо ГНАУ от 19.02.2010 г. № 1653/6/31-4018). Хотя в таком случае они не учли, что в настоящее время и у предпринима-
телей группы 3 сумма единого налога напрямую зависит от дохода.
Кроме того, есть вероятность, что окончательная позиция ГНСУ по этому вопросу еще не выработана. В этой связи, прежде чем следовать выводам представленных разъяснений, единоналожникам группы 4 наиболее безопасно обзавестись индивидуальной налоговой консультацией (по крайней мере, до появления более конкретного мнения ГНСУ по этому вопросу).
Виталий Смердов, экономист-аналитик
НиБУ № 38 за 2012
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2593 раз.

Пред.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ЕДИНЫЙ НАЛОГ (ЧПЕН)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya