Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Мобилизация

Путеводитель по разделу. Все о частных предпринимателях-единоналожниках (ЧПЕНах)

Модератор: konsult

UNREAD_POST vikakool » 15 июн 2015, 17:45

Коллеги, подскажите, плиз!

Если за месяц компенсация среднего заработка мобилизованного составила меньше минимальной ЗП, нужно ли доначислять ЕСВ, - в случае если предприятие не получает компенсацию из бюджета?

С одной стороны, в Законе об ЕСВ говорится про "місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід)",
с другой - речь про ситуацию, когда "база нарахування єдиного внеску (крім винагороди за цивільно-правовими договорами) не перевищує розміру мінімальної заробітної плати"....

Ну и при начислении отпускных/больничных мы же доначисляем до уровня мин.ЗП...
vikakool
 
Сообщений: 4081
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 879 раз.
Поблагодарили: 618 раз.

UNREAD_POST vikakool » 16 июн 2015, 10:00

Коллеги, откликнитесь, плиз!!!
vikakool
 
Сообщений: 4081
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 879 раз.
Поблагодарили: 618 раз.

UNREAD_POST Roomrocks » 16 июн 2015, 11:03

Это тонкий вопрос.
Т.к. в базу начисления ЕСВ по каждому конкретному застрахованному лицу входит не только средний заработок по ст.119 КЗоТа (тот, который мы платим мобилизированным), но и денежное обеспечение (которое они получают в частях, как военные). И общая сумма базы начисления скорее всего будет большей, нежели минимальный страховой взнос... И какой смысл тогда доплачивать до минимальной? Но официально мы-то не знаем, сколько ему там начисляют...
В общем, нужно разъяснение...
Я бы не доначислял.
В главном - единство, во второстепенном - свобода, во всем - любовь
Аватар пользователя
Roomrocks
 
Сообщений: 187
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 17:37
Благодарил (а): 52 раз.
Поблагодарили: 39 раз.

UNREAD_POST vikakool » 16 июн 2015, 11:21

Roomrocks писал(а):Это тонкий вопрос.
Т.к. в базу начисления ЕСВ по каждому конкретному застрахованному лицу входит не только средний заработок по ст.119 КЗоТа (тот, который мы платим мобилизированным), но и денежное обеспечение (которое они получают в частях, как военные). И общая сумма базы начисления скорее всего будет большей, нежели минимальный страховой взнос... И какой смысл тогда доплачивать до минимальной? Но официально мы-то не знаем, сколько ему там начисляют...
В общем, нужно разъяснение...
Я бы не доначислял.


Спасибо!

Я бы тоже, т.к. это не есть ЗП за фактически отработанное время. Но вот не уверена... :?
vikakool
 
Сообщений: 4081
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 879 раз.
Поблагодарили: 618 раз.

UNREAD_POST vikakool » 02 июл 2015, 17:29

Коллеги, подскажите, плиз!

Ч. 3 ст. 119 КЗпП доповнено призваними на строкову військову службу. А це значить, що за такою категорією осіб зберігають місце роботи (посаду) і компенсують із бюджету середній заробіток.

Водночас гарантії, передбачені ч. 3 ст. 119 КЗпП для призваних на строкову військову службу або тих, кого мобілізують чи хто вступає на контрактну службу в особливий період, зберігаються не «до оголошення рішення про демобілізацію, але не більше одного року», а на строк «до дня фактичної демобілізації».

Таким чином, тепер не визначено чітких меж для збереження місця роботи (посади) і компенсації із бюджету середнього заробітку мобілізованим і призваним на строкову військову службу працівникам. Роботодавцям доведеться виконувати такі гарантії, допоки працівника не буде демобілізовано або його буде визнано зниклим безвісті, або він загинув.

Тепер також передбачено, що за працівниками, які були призвані під час мобілізації, на особливий період, та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом, але не більше ніж на строк укладеного контракту, зберігаються місце роботи, посада й компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності. Виплата таких компенсацій із бюджету в межах середнього заробітку проводиться за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, визначеному КМУ.

Усі ці новації передбачає Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо питань соціального захисту громадян України, які проходять військову службу під час особливого періоду» від 14.05.2015 р. № 433-VIII, який набирає чинності з 11.06.2015 р. Закон не передбачає, що він має зворотну дію в часі.


Касается ли это мобилизованных ранее? или только тех, кто стал контрактником, так сказать, после 11.06.2015г.?
vikakool
 
Сообщений: 4081
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 879 раз.
Поблагодарили: 618 раз.

UNREAD_POST VOA » 03 июл 2015, 00:20

Без комментариев.

30:06:2015 г.
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ від 16.06.2015 р. № 325/13/155-15

Стосовно виплати компенсації середньої заробітної плати мобілізованим працівникам, які до мобілізації працювали у фізичних осіб - підприємців

Департамент заробітної оплати праці та умов праці розглянув Ваш запит щодо реалізації норм законодавства стосовно виплати компенсації середньої заробітної плати мобілізованим працівникам, які до мобілізації працювали у фізичних осіб-підприємців, та повідомляє.

Частиною третьою статті 119 Кодексу законів про працю України встановлена гарантія збереження місця роботи, посади та виплати компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які працювали на підприємствах, в установах і організаціях.

Поза межами законодавства залишились наймані працівники, які працюють у фізичних осіб-підприємців.

Порядок виплати компенсації підприємствами, установами, організаціями у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року N 105, було розроблено з урахуванням положень статті 119 Кодексу законів про працю України (в редакції від 01.02.2015 р.).

З метою встановлення однакових гарантій для працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, незалежно від того де саме вони працюють, Мінсоцполітики опрацьовується відповідний законопроект.

Директор Департаменту О. Товстенко
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5227
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1806 раз.
Поблагодарили: 2036 раз.

UNREAD_POST vikakool » 03 июл 2015, 10:21

vikakool писал(а):Коллеги, подскажите, плиз!

Ч. 3 ст. 119 КЗпП доповнено призваними на строкову військову службу. А це значить, що за такою категорією осіб зберігають місце роботи (посаду) і компенсують із бюджету середній заробіток.

Водночас гарантії, передбачені ч. 3 ст. 119 КЗпП для призваних на строкову військову службу або тих, кого мобілізують чи хто вступає на контрактну службу в особливий період, зберігаються не «до оголошення рішення про демобілізацію, але не більше одного року», а на строк «до дня фактичної демобілізації».

Таким чином, тепер не визначено чітких меж для збереження місця роботи (посади) і компенсації із бюджету середнього заробітку мобілізованим і призваним на строкову військову службу працівникам. Роботодавцям доведеться виконувати такі гарантії, допоки працівника не буде демобілізовано або його буде визнано зниклим безвісті, або він загинув.

Тепер також передбачено, що за працівниками, які були призвані під час мобілізації, на особливий період, та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом, але не більше ніж на строк укладеного контракту, зберігаються місце роботи, посада й компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності. Виплата таких компенсацій із бюджету в межах середнього заробітку проводиться за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, визначеному КМУ.

Усі ці новації передбачає Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо питань соціального захисту громадян України, які проходять військову службу під час особливого періоду» від 14.05.2015 р. № 433-VIII, який набирає чинності з 11.06.2015 р. Закон не передбачає, що він має зворотну дію в часі.


Касается ли это мобилизованных ранее? или только тех, кто стал контрактником, так сказать, после 11.06.2015г.?


И еще вопрос: налоговики утверждают, что до внесения соотв.изменений в Порядок компенсации из сумм контрактникам нужно удерживать все налоги. Что вы думаете?
vikakool
 
Сообщений: 4081
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 879 раз.
Поблагодарили: 618 раз.

UNREAD_POST Knopka » 03 июл 2015, 16:27

У нас податкова взагалі сказала нараховувати і утримувати усі податки і ЄСВ при розрахунку середнього заробітку мобілізованому,
а вже в місяці отримання компенсації сторнувати (мінусувати) внески. Впереше зіткнулись з таким, хто як робить на практиці, відгукніться будь-ласка
Knopka
 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 17:54
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Crazy Greta » 14 июл 2015, 10:21

Knopka писал(а):У нас податкова взагалі сказала нараховувати і утримувати усі податки і ЄСВ при розрахунку середнього заробітку мобілізованому,
а вже в місяці отримання компенсації сторнувати (мінусувати) внески. Впереше зіткнулись з таким, хто як робить на практиці, відгукніться будь-ласка

Я так понимаю, ноги растут вот из этого ответа из ЗИР:

Питання
Чи оподатковується ПДФО сума середнього заробітку виплачена податковим агентом працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період яка в подальшому компенсується з державного бюджету?
Відповідь
Коротка:
Сума середнього заробітку, виплачена податковим агентом працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період оподатковується податком на доходи фізичних осіб.
Разом з тим роботодавець в разі отримання компенсаційних виплат з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які виплачуються таким роботодавцем відповідно до Порядку № 105, має право здійснити перерахунок податку на доходи фізичних осіб, нарахованого на суми середнього заробітку вказаної категорії осіб.
Повна:
Частиною 3 ст. 119 Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VIII із змінами та доповненнями (далі – КЗпП) передбачено, що за працівниками, зокрема призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, на строк до закінчення особливого періоду або до дня фактичної демобілізації, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності. Виплата таких компенсацій із бюджету в межах середнього заробітку провадиться за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Кабінет Міністрів України постановою від 04 березня 2015 року № 105 затвердив Порядок виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період
(далі – Порядок № 105), де визначено механізм виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2501350 «Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період».
Виплата компенсації проводиться підприємствами, установами, організаціями у строки, визначені ст. 115 КЗпП (п. 6 Порядку № 105).
Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розд. IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ), п.п. «и» п.п. 165.1.1 п. 165.1 ст. 165 якого передбачено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються, зокрема, компенсаційні виплати з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.
Таким чином, дохід, отриманий працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період у вигляді компенсаційних виплат, який виплачується роботодавцем за рахунок коштів державного бюджету в межах середнього заробітку відповідно до Порядку № 105, не включається до оподатковуваного доходу таких працівників, тобто не оподатковується податком на доходи фізичних осіб.
Водночас відповідно до п.п. 164.2.1 п. 164.2 ст. 164 ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються доходи у вигляді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового договору (контракту).
Отже, у разі нарахування (виплати, надання) роботодавцем суми середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, вказаний дохід є об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб.
Таким чином, з метою оподаткування доходи, отримані працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, у вигляді суми середнього заробітку та компенсаційної виплати з бюджету у межах середнього заробітку, встановлені
ст. 119 КЗпП, слід розглядати окремо, оскільки види таких доходів є різними.
Разом з цим роботодавець та/або податковий агент має право здійснювати перерахунок сум нарахованих доходів, утриманого податку за будь-який період та у будь-яких випадках для визначення правильності оподаткування, незалежно від того, чи має платник податку право на застосування податкової соціальної пільги (п.п. 169.4.3 п. 169.3 ст. 169 Кодексу).
Враховуючи зазначене, роботодавець в разі отримання компенсаційних виплат з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які виплачуються таким роботодавцем відповідно до Порядку
№ 105, має право здійснити перерахунок податку на доходи фізичних осіб, нарахованого на суми середнього заробітку вказаної категорії осіб.
Все понесете заслуженное наказание! Великий МЯА все видит! (с)
Аватар пользователя
Crazy Greta
 
Сообщений: 604
Зарегистрирован: 26 июл 2012, 18:24
Благодарил (а): 210 раз.
Поблагодарили: 99 раз.

UNREAD_POST Crazy Greta » 14 июл 2015, 10:23

Но я эту консультацию понимаю так, что за 2014 нужно было удерживать, так как нет компенсации; начиная с апреля - не удерживаем, потому что это уже компенсация, пусть даже мы ее получаем позже, чем выплачиваем; удержанный НДФЛ за январь-март имеем право пересчитать и откорректировать. Я поступила именно так, но что-то начинаю нервничать...
Все понесете заслуженное наказание! Великий МЯА все видит! (с)
Аватар пользователя
Crazy Greta
 
Сообщений: 604
Зарегистрирован: 26 июл 2012, 18:24
Благодарил (а): 210 раз.
Поблагодарили: 99 раз.

UNREAD_POST налоговик » 07 авг 2015, 11:28

ПРО ЗАСТОСУВАННЯ ДИСЦИПЛІНАРНИХ СТЯГНЕНЬ ДО ПРАЦІВНИКІВ ЗА ПРОГУЛ БЕЗ ПОВАЖНИХ ПРИЧИН

Лист Міністерства соціальної політики України
від 16 липня 2015 р. N 302/06/186-15

Юридичним департаментом Міністерства <...> розглянуто лист і в межах компетенції повідомляється.
Відповідно до статті 119 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП) за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду або до дня фактичної демобілізації, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності. Виплата таких компенсацій із бюджету в межах середнього заробітку проводиться за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
За працівниками, які були призвані під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв'язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв'язку з прийняттям на військову службу за контрактом, але не більше ніж на строк укладеного контракту, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності. Виплата таких компенсацій із бюджету в межах середнього заробітку проводиться за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (постанова Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 р. N 105).
Працівники, звільнені з військової служби в запас (демобілізовані), які не продовжують військову службу у зв'язку з прийняттям на військову службу за контрактом, з урахуванням часу перевезення до місць проживання (перебування) мають стати до роботи.
До працівників, які без поважних причин вчасно не стали до роботи, можуть застосовуватися дисциплінарні стягнення.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 40 КЗпП трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом у випадку прогулу (в тому числі відсутності на роботі більше трьох годин протягом робочого дня) без поважних причин.
Звільнення за прогул без поважних причин - це дисциплінарне стягнення. Застосовуючи його, слід додержуватися встановлених законодавством про працю вимог щодо порядку застосування дисциплінарних стягнень. Зокрема, відповідно до статті 149 КЗпП власник або уповноважений ним орган до застосування дисциплінарного стягнення повинен зажадати від порушника трудової дисципліни письмових пояснень.
У табелі обліку використання робочого часу відсутність на роботі з поважних причин доцільно відмічати умовним позначенням "І" - інші причини неявок, а відсутність на роботі без поважних причин - умовним позначенням "ПР" - прогул.
Застосування роботодавцем дисциплінарних стягнень до працівників є його правом.
Одночасно інформуємо, що листи Міністерства не є нормативно-правовими актами, за своєю природою вони мають інформаційний, рекомендаційний та необов'язковий характер.

Директор Юридичного департаменту
О. Туліна
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST налоговик » 07 авг 2015, 17:20

До уваги платників єдиного внеску

04.08.2015 - Головне управління ДФС у Дніпропетровській області

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що набрали чинності:

- 30.04.2015 Порядок форму- вання та подання страхуваль- никами звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України від 23.04.2015 за №460/26905 (далі – Порядок №435);

- 17.03.2015 постанова Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 №105, якою затверджено Порядок виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (далі – Порядок №105).

У зв’язку з набранням чинності зазначених документів Державною фіскальною службою України листом від 31.07.2015 №28068/7/99-99-17-03-01-17 (далі – лист ДФСУ №28068) було відкликано лист ДФС України від 29.09.2014 №5655/7/99-99-17-03-01-17 про відкликання спільного листа ДФС України та Пенсійного фонду України від 22.07.2014 №127/7/99-99-17-03-01-17 – №19426/05-10 «Про надання роз’яснень щодо нарахування та відображення у звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів сум нарахованого середнього заробітку мобілізованим працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період», направлений до територіальних органів ДФС.

У листі ДФС України №28068 надані роз’яснення щодо порядку відображення у звіті по єдиному внеску сум нарахованого середнього заробітку мобілізованим працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (далі – мобілізовані працівники)

Порядок №105 затверджено відповідно до частини третьої статті 119 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП). Цей Порядок визначає механізм виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку мобілізованих працівників за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2501350 «Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період».

Оскільки пунктом 7 Порядку №105 передбачено, що нарахування і сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) на компенсацію здійснюються відповідно до Закону України від 08.07.2010 №2464-УІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі Закон №2464), ДФС України для визначення бази нарахування єдиного внеску платника застосовує норми Порядку №105 (лист ДФСУ №28068).

Пунктом 1 частини першої статті 7 Закону №2464 передбачено, що базою нарахування єдиного внеску для роботодавців та найманих працівників є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються згідно із Законом України від 24.03.1995 №108/95-ВР «Про оплату праці» (далі – Закон №108).

Статтею 2 Закону №108 визначено структуру заробітної плати, яка включає, зокрема, додаткову заробітну плату.

Як зазначено у листі ДФС України №28068 доходи, отримані мобілізованими працівниками, у вигляді сум середнього заробітку та компенсаційних виплат з бюджету у межах середнього заробітку, встановлених статтею 119 КЗпП, слід розглядати окремо, оскільки види таких доходів є різними.

Відповідно до пункту 9 розділу IV Порядку №435 таблиця 6 додатка 4 до Порядку №435 призначена для формування страхувальником у розрізі кожної застрахованої особи відомостей про суми нарахованої їй заробітної плати (доходу) у звітному місяці. Такі відомості формуються з урахуванням кодів категорій застрахованих осіб, визначених у додатку 2 до Порядку №435.

Якщо роботодавець нараховує мобілізованим працівникам середній заробіток та не подає звіти на отримання компенсаційних виплат із бюджету (наприклад, через проблеми із засвідченням звітів військкоматами) і відповідно не отримує такі компенсації, то сума середнього заробітку, що виплачується за рахунок коштів роботодавця, у складі заробітної плати є базою нарахування та утримання єдиного внеску.

У такому випадку сума нарахованого мобілізованому працівнику середнього заробітку у звітному місяці у складі заробітної плати відображається в таблицях 1 та 6 додатку 4 до Порядку №435 за такий місяць.

Порядком №435 у такому разі передбачено код категорії застрахованих осіб «47» для працівників – громадян України, іноземців (якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України) та осіб без громадянства, які працюють, зокрема, на підприємствах, в установах та організаціях, в інших юридичних осіб, зазначених в абзаці другому пункту 1 частини першої статті 4 Закону №2464 на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством. Для зазначених осіб базою нарахування єдиного внеску є сума нарахованої середньої заробітної плати.

Розмір єдиного внеску нараховується на заробітну плату (дохід) застрахованої особи страхувальником відповідно до класу професійного ризику виробництва у межах 36,76 – 49,7 %, до яких віднесено платника єдиного внеску, та утримується із заробітної плати (доходу) застрахованої особи у розмірі 3,6 %.

При нарахуванні мобілізованим працівникам середнього заробітку, шо компенсується з бюджету, таким особам присвоюється код категорії «48». Зазначений код категорії застрахованих осіб застосовується при відображенні у таблиці 6 додатка 4 до Порядку №435 виплат, що компенсуються з бюджету у межах середнього заробітку мобілізованих працівників. При цьому, нарахування та утримання із таких виплат не здійснюються.

У разі нарахування роботодавцем середнього заробітку мобілізованим працівникам та отримання у подальшому компенсаційних виплат з бюджету згідно з Порядком №105, такий роботодавець має право здійснити перерахунок єдиного внеску, нарахованого на суми середнього заробітку.

Відповідно до пункту 5 розділу V Порядку №435, якщо страхувальником здійснюється донарахування (зменшення) єдиного внеску у зв’язку з виправленням помилки, допущеної у попередніх періодах, крім донарахування (зменшення) внаслідок збільшення (зменшення) класу професійного ризику виробництва, застосовуються коди типу нарахувань (2 або 3), передбачені пунктом 9 розділу IV Порядку №435.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST Crazy Greta » 19 авг 2015, 15:48

Не утримували ПДФО із заробітку мобілізованих - готуйтесь до штрафів
19.08.15 ДФС України повідомила: до роботодавця, який не утримував податок на доходи при виплаті середнього заробітку мобілізованим працівникам, що в подальшому компенсується за рахунок коштів Держбюджету, застосовується фінансова (штраф та пеня) і адмінвідповідальність.
Аргумент фіскалів – пп. «и» пп. 165.1.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Відповідно до вказаної норми, роботодавці не утримують податок на доходи саме із сум компенсації з бюджету витрат на виплату середнього заробітку мобілізованим працівникам. А сам середній заробіток мобілізованого – об’єкт оподаткування податком на доходи. Відповідно до пп. 164.2.1 ПКУ це звичайна зарплата, нарахована (виплачена) працівнику згідно з умовами трудового договору (контракту). Тому ненарахування та несплата податку на доходи і, відповідно, невідображення цих сум у розрахунку за ф. № 1ДФ – підстава для застосування штрафу та пені згідно з п. 119.2 та пп. 129.1.1 ПКУ.
Нагадаємо, що за порушення, вчинене вперше, – штраф 500 грн, а якщо до роботодавця протягом року вже застосовували штраф за таке саме порушення, - 1020 грн. Окрім озвучених санкцій, на посадових осіб роботодавця (як юрособи, так і фізособи-підприємця) чекає й адмінштраф (ст. 1634 Кодексу про адміністративні правопорушення): від 34 грн до 51 грн (від 2 до 3 НМДГ). Якщо протягом року до роботодавця вже застосовували цю санкцію – від 51 до 85 грн (від 3 до 5 НМДГ). Інформація за даними категорії 103.26 ЗІР ДФС України

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/perevirki ... -shtrafiv/
Все понесете заслуженное наказание! Великий МЯА все видит! (с)
Аватар пользователя
Crazy Greta
 
Сообщений: 604
Зарегистрирован: 26 июл 2012, 18:24
Благодарил (а): 210 раз.
Поблагодарили: 99 раз.

UNREAD_POST p_o_d_a_t_k_u » 01 сен 2015, 10:25

Ребята, а как делать перерасчет налогов за 2 кв., если сотрудник уже уволенный???
p_o_d_a_t_k_u
 
Сообщений: 231
Зарегистрирован: 04 окт 2012, 10:55
Благодарил (а): 30 раз.
Поблагодарили: 22 раз.

UNREAD_POST налоговик » 08 сен 2015, 18:16

Минтруда упорно напоминает что предпринимателям компенсация не положена

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 19.08.2015 р. N 1067/13/84-15

Щодо розгляду звернення громадської організації "Всеукраїнський бухгалтерський клуб"

Департамент заробітної плати та умов праці Міністерства соціальної політики України розглянув пропозиції, затверджені резолюцією 9-го Всеукраїнського бухгалтерського конгресу <...>, та в межах повноважень повідомляє.

<...> На сьогодні компенсація середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, здійснюється лише підприємствам, установам та організаціям, іншого законодавством не передбачено.

З метою поширення гарантій, встановлених статтею 119 Кодексу законів про працю України щодо збереження за працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, місця роботи, посади і виплати середнього заробітку на працівників, які працюють у фермерських господарствах, сільськогосподарських виробничих кооперативах та у фізичних осіб - підприємців, Мінсоцполітики розроблено проект Закону України "Про внесення зміни до статті 119 Кодексу законів про працю України".

На сьогодні зазначений законопроект <...> направлено на погодження до заінтересованих центральних органів виконавчої влади.

Працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, здійснюється нарахування та виплата середнього заробітку, а потім підприємству проводиться компенсація витрат на виплату середнього заробітку зазначеної категорії працівників за рахунок бюджетних коштів.

Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 р. N 105 затверджено Порядок виплати компенсації підприємствам, установам та організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (далі - Порядок).

Відповідно до пункту 3 Порядку бюджетні кошти спрямовуються підприємствам, установам, організаціям на компенсацію витрат на виплату середнього заробітку мобілізованим працівникам, які працювали на таких підприємствах, в установах, організаціях на час призову на військову службу, не більше одного року (з дати про призов на військову службу під час мобілізації).

Відповідно до частини сьомої статті 7 Закону України від 08.07.2010 р. N 2464 <...> не нараховується на виплати та не утримується єдиний внесок з виплат, що компенсуються з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.


Заступник директора
Департаменту заробітної плати та
умов праці - начальник відділу
А. Литвин

 

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
vikakool
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

Пред.След.

Вернуться в ЕДИНЫЙ НАЛОГ (ЧПЕН)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya