Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Амортизация основных средств у предпринимателя

учет доходов и расходов, уплата ЕСВ, приостановка деятельности, РРО...

Модератор: konsult

UNREAD_POST VOA » 26 окт 2012, 20:29

Т.е. в готовящемся ОНР, исходя из последнего абзаца, всё равно ставится под вопрос амортизация по недвижимости и авто у ФЛП, т.к. право собственности на них регистрируется именно на гражданина. Зачем же тогда предыдущие абзацы о расходах по авто? И была ст.177.4 НКУ о том, что не подлежат отражению в расходах затраты на имущество, приобретённое ДО регистрации ФОПом. По 3609 и это ограничение убрали.
Ну когда же уже левое полушарие начнёт взаимодействовать с правым?
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5202
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1799 раз.
Поблагодарили: 2027 раз.

UNREAD_POST bykashka » 07 дек 2012, 17:57

Право власності приватного підприємця (ФОП). Дві позиції податкової служби

Фізична особа підприємець не є окремим учасником цивільно-правових відносин. Це лише статус фізичної особи громадянина, який він набуває після державної реєстрації суб’єктом підприємницької діяльності. При цьому, поняття фізична особа – підприємець є більш вузьким, ніж поняття фізична особа, та використовується лише у господарських відносинах суб’єктів господарювання.

В цілях застосування податкового законодавства, при визначенні об’єктів оподаткування, великої актуальності набуває питання права власності. Кому належить майно? Фізичній особі чи фізичній особі підприємцю? Як підприємець повинен сплачувати окремі податки та збори, які стосуються майна? Як фізична особа чи як фізична особа підприємець?

Масла у вогонь підливає податкова служба, висловлюючи свою жорстку фіскальну позицію у роз’ясненнях та узагальнюючих податкових консультаціях. Дві таких позиції я хочу розглянути у статті та спробувати з’ясувати, яка з них більш правильна та чи взагалі, є серед них правильна чи ні.

Право власності в цілях нарахування амортизації ФОП на загальній системі
На питання, чи має право підприємець на загальній системі оподаткування відносити до складу витрат амортизацію основних засобів, податкова служба відповідає, що не може. Аргументи такої позиції наступні:

- Цивільний кодекс не встановлює такого суб’єкта права власності, як фізична особа підприємець;

- витрати на амортизацію визначаються на підставі даних бухгалтерського обліку. Оскільки підприємець його не веде, він не має право на витрати по амортизації.

Як приклад, можна навести дві відповіді, які дає податкова служба у ЄБНЗ. Їх можна почитати тут та тут.

До речі, щодо право підприємців на амортизацію, є таке собі рішення Донецького апеляційного адміністративного суду від 17 листопада 2011 року справа №2а-0570/15348/11, в якому суд зазначає, що хоч законодавство не зобов’язує підприємців вести бухгалтерський облік, але і не позбавляє його такого права. Таким чином, у разі ведення бухгалтерського обліку основних засобів, підприємець на загальній системі оподаткування має право на амортизацію.

Проте, не амортизація є головною темою цієї статті. У своїй відповіді податкова служба стверджує, що Цивільний кодекс не встановлює такого суб’єкта права власності, як фізична особа підприємець. Йдемо далі.

Право власності в цілях сплати земельного податку платниками єдиного податку
Згідно пункту 297.1 Податкового кодексу платники єдиного податку звільняються від сплати земельного податку за земельні ділянки, які використовуються ними у підприємницькій діяльності. На думку податкової служби належним доказом того, що земля використовується у підприємницькій діяльності, може служити лише факт оформлення державного акту на землю на фізичну особу — підприємця, а не на звичайну фізичну особу – громадянина.

Тільки в такому випадку єдинник звільняється від сплати земельного податку. Така позиція висловлена, зокрема, в зовсім свіжому Наказі ДПСУ №1051 від 23.11.2012 «Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо плати земельного податку власниками нежитлових приміщень, платниками єдиного податку – фізичними особами – підприємцями». Таку саму позицію податкова служба висловлювала і раніше, зокрема у листі від 06.03.12 №6535/7/17-3217. Кому лінь шукати, тексти цих документів можна почитати тут і тут.

При цьому, згідно статті 80 Земельного кодексу суб’єктами права власності на землі приватної власності є громадяни або юридичні особи. Так само, як і в Цивільному кодексі, підприємці у складі суб’єктів права власності відсутні.

До речі, зважаючи на Наказ ДПСУ №1051, одразу виникає питання, що робити тим платникам єдиного податку які оформили державний акт на землю ще до своєї реєстрації суб’єктами підприємницької діяльності? Я такі акти ніколи не оформлював, але чув, що це дуже довготривалий процес. Що робити таким підприємцям після того, як вони вирішать припинити підприємницьку діяльність, переоформлювати документи знову?

На мою думку, для того, щоб платнику єдиного податку, який використовує землю у підприємницькій діяльності, не платити земельний податок, йому достатньо вказати адресу місцезнаходження земельної ділянки у свідоцтві платника єдиного податку у графі «місце провадження діяльності».

Отже, в цілях нарахування земельного податку, податкова служба створює нового суб’єкта права власності на землю – фізичну особу – підприємця.

Що говорить Міністерство юстиції?
Є такий собі лист Міністерства юстиції Роз’яснення від 14.01.2011 «Статус фізичної особи — підприємця: проблеми застосування законодавства». Його текст можна почитати тут. В ньому є багато чого цікавого про питання права власності приватного підприємця. Але нас, в першу чергу цікавить наступна його частина:

Враховуючи наведене, слід відмітити, що чинне законодавство не виділяє такого суб’єкт права власності як фізична особа — підприємець та не містить норм щодо права власності фізичної особи — підприємця. Законодавство лише встановлює, що фізична особа — підприємець відповідає за зобов’язаннями, пов’язаними з підприємницькою діяльністю, усім своїм майном, крім майна, на яке згідно із законом не може бути звернено стягнення.

Отже, суб’єктом права власності визнається саме фізична особа, яка може бути власником будь — якого майна, крім майна, що не може перебувати у власності фізичної особи. При цьому, правовий статус фізичної особи — підприємця не впливає на правовий режим майна, що перебуває у його власності.

Таким чином, нерухоме майно має реєструватися за фізичною особою.

Висновки
1. Думаю, що вже давно не є новиною, що у деяких своїх роз’ясненнях податкова служба суперечить сама собі. Мабуть таке трапляється із за того, що роз’яснення по різним податкам пишіть різні посадові особи.

2. Незважаючи на відсутність у законодавстві такого суб’єкта права власності, як фізична особа — підприємець, ФОП має право на амортизацію витрат на придбання майна, яке використовується у господарській діяльності.

3. Для звільнення від сплати земельного податку підприємцю достатньо вказати адресу місцезнаходження земельної ділянки у графі «місце провадження діяльності» у свідоцтві платника єдиного податку.

Думаю, що можна знайти ще багато прикладів спірного застосування поняття «право власності» фізичної особи у сфері підприємницької діяльності. Я навів лише два основних. Хто знає ще, прошу у коментарі.
http://byhgalter.com/pravo-vlasnosti-pr ... 7-sluzhbi/
Аватар пользователя
bykashka
 
Сообщений: 167
Зарегистрирован: 24 фев 2011, 23:53
Благодарил (а): 58 раз.
Поблагодарили: 19 раз.

UNREAD_POST Печкин » 25 дек 2012, 17:47

VOA писал(а):
lutishka писал(а): А насчет приобретения основных средств - у ФОПов в налоговом учете их стоимость не включается в затраты, и не амортизируется

Ничего подобного. Всё возможно. Как раз сегодня на семинаре обсуждали очередной практический ход "бенгальской лошадью". ФОП-ОСН-НДС сделал запрос в ГНИ - получил отрицательную для него ИНК о запрете отражения амортизации и расходов при таком виде деятельности как грузоперевозки. ФОП подаёт в суд на опротестование ИНК. Судья у нас попалась хорошая - вычитала нормативку и постановила ИНК отменить, амортизацию включить. На заседании произнесла речь, исходя из того, что: авто включено в технологический процесс предоставления услуги, поэтому и расходы по авто очень даже соотносятся с доходами от предоставления услуги. Если же часть расходов в виде амортизации не включать, то почему тогда и доход не уменьшить пропорционально невключённой доле расходов? ГНИ должна была подать апелляцию на решение, но пока не известно. И ещё был выдвинут совет: когда идёшь в суд для оспаривания НУР, то судье гораздо сложнее отменять ШС, т.к. это бюджетные деньги (и как популярно поясняют судьям - их зарплата тоже из бюджета). Но когда идёшь в суд за полемикой, то тогда легче рассчитывать на профессиональное решение вопроса, т.к. на тот момент финансового спора ещё нет.

Но, чтобы не только от меня информация исходила по амортизации у ФОПа - на БФ есть пара тем "про это".
viewtopic.php?f=8&t=108&start=75
viewtopic.php?f=8&t=2703
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2883 раз.

UNREAD_POST VOA » 15 мар 2013, 12:24

Как в чём-то плохом, так ГНС - довольно стабильна.
МНМА у ФЛП: есть ли право на расходы?

14:03:2013 г.
Чи має право ФОП на загальній системі оподаткування віднести до складу витрат придбані малоцінні необоротні матеріальні активи, вартість яких менше 2500 грн.?

Відповідно до ст.177 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) i документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.
До переліку витрат фізичної особи - підприємця, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно з р.ІІІ ПКУ.
Витрати, що враховуються при обчисленні об’єкта оподаткування, складаються із витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з п.138.4, п.138.6 - 138.9, пп.138.10.2 - 138.10.4 п.138.10, п.138.11 ст.138 ПКУ (п.138.1 ст.138 р.ІІІ ПКУ).
При цьому, не включаються до складу витрат витрати на придбання, виготовлення, будівництво, реконструкцію, модернізацію та інше поліпшення основних засобів та витрати, пов’язані з видобутком корисних копалин, а також з придбанням (виготовленням) нематеріальних активів, які підлягають амортизації згідно зі ст.144 - 148 ПКУ, з урахуванням п.146.11 і п.146.12 ст.146 та п.148.5 ст.148 ПКУ (пп.139.1.5 п.139.1 ст.139 ПКУ).
Згідно з пп.145.1.6 п. 145.1 ст.145 ПКУ малоцінні необоротні матеріальні активи, вартість яких менше 2500 грн, підлягають амортизації, зокрема, амортизація таких активів може нараховуватися за рішенням платника податків у першому місяці використання об’єкта в розмірі 50 відсотків його вартості, яка амортизується, та решта 50 відсотків вартості, яка амортизується, у місяці їх вилучення з активів (списання з балансу) внаслідок невідповідності критеріям визнання активом або в першому місяці використання об’єкта в розмірі 100 відсотків його вартості.

Отже, враховуючи, що витрати на придбання малоцінних необоротних матеріальних активів, не відносяться до витрат операційної діяльності, а підлягають амортизації, фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування у разі придбання таких активів не має права включати їх вартість до складу витрат при визначенні чистого оподатковуваного прибутку.

Єдина база податкових знань від ДПСУ
http://kchp.com.ua/novoe/mnma-u-flp-est ... shodu.html
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5202
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1799 раз.
Поблагодарили: 2027 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 15 мар 2013, 13:18

VOA писал(а):з урахуванням п.146.11 і п.146.12 ст.146 та п.148.5 ст.148 ПКУ (пп.139.1.5 п.139.1 ст.139 ПКУ).

Интересно, но ведь пп.139.1.5 не распространяется на физических лиц общесистемников, впрочем, как и вся статья 139.
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4803
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1196 раз.

UNREAD_POST VOA » 15 мар 2013, 13:43

Ага, особенно эти запреты на амортизацию перекликаются с текстом статей 138.3 и 138.8, 138.8.5 подп.б), 138.10.2 подп.в), 138.10.4 подп.б). ;)
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5202
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1799 раз.
Поблагодарили: 2027 раз.

UNREAD_POST vins » 19 мар 2013, 23:55

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
"13" березня 2013 р. м. Київ К/9991/13733/11

...
Підставою для висновку про заниження СПД ОСОБА_1 оподатковуваного доходу за період, охоплений перевіркою, стало невизнання податковим органом права позивача на зменшення цього доходу на суму нарахованої амортизації вартості основних засобів.

Відповідно до статті 13 Декрету Кабінету Міністрів України «Про прибутковий податок з громадян»(що на час виникнення спірних правовідносин визначав порядок оподаткування доходів фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю) оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий доход, тобто різниця між валовим доходом (виручки у грошовій та натуральній формі) i документально підтвердженими витратами, безпосередньо пов'язаними з одержанням доходу.

До складу витрат, безпосередньо пов'язаних з одержанням доходів, належать витрати, які включаються до складу валових витрат виробництва (обігу) або підлягають амортизації згідно з Законом України "Про оподаткування прибутку підприємств".

У додатку № 7 до Інструкції про прибутковий податок з громадян, затвердженої наказом Головної державної податкової інспекції України від 21.04.1993 № 12, зазначено, що відповідно до статті 8 ("Амортизація") можливо додатково зменшити валовий дохід виключно на суми витрат, які підлягають амортизації і не перевищують розмір амортизаційних відрахувань, нарахованих шляхом застосування норм амортизації до балансової вартості груп основних фондів, лише у випадку ведення бухгалтерського обліку балансової вартості груп основних фондів відповідно з Порядком, який встановлюється Міністерством фінансів України.

До податкової декларації за звітний податковий період, включаються тільки прямі валові витрати і суми амортизаційних відрахувань, що відповідають фактичній сумі отриманого в цьому періоді валового доходу в будь-якій формі від визначеного виду діяльності та підтверджені документально.

Наведені законодавчі положення дають підстави для висновку про те, що валовий дохід платників податку - фізичних осіб підлягає зменшенню на суму амортизаційних відрахувань у разі ведення таким платником бухгалтерського обліку балансової вартості основних фондів та за умови фактичного отримання валового доходу завдяки використанню таких основних фондів.

А відтак з огляду на установлений судами факт ведення СПД ОСОБА_1 обліку основних фондів та використання спірних основних фондів у власній господарській діяльності позивача (що, до речі, не заперечується ДПІ), слід погодитися з висновком суду першої інстанції про правомірність нарахування позивачем амортизації на вартість основних засобів.

За таких обставин суди цілком правомірно скасували податкове повідомлення-рішення від 14.08.2008 № 000249174210.

За это сообщение автора vins поблагодарили: 2
dmkushnir, VOA
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST VOA » 20 мар 2013, 01:55

Учитывая последние тренды, вот-вот должно выйти письмо (или ОНР) за подписью Игнатова о том, что он не согласен и у него свой особый взгляд на ситуацию с запретом на амортизацию у ФОПа как раз на основании норм НКУ..

Оффтопик, но меня стал мучить вопрос:
господин Игнатов будет на каждое судебное решение или разъяснение ВСУ издавать письмо с формулировкой "а я - против"?
:evil: :evil: :evil:
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5202
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1799 раз.
Поблагодарили: 2027 раз.

UNREAD_POST користувач2601 » 26 авг 2013, 16:30

перечитала тему и запуталась вообще
хочу навести приклад: приватний нотаріус - самозайнята особа
Наказ ДПС України від 24.12.2012 № 1185

До витрат приватного нотаріуса можуть бути віднесені, зокрема:
- оренда робочого місця нотаріуса, у тому числі його поточний ремонт, обладнання пандусу для під’їзду інвалідів;
- страхування цивільно-правової відповідальності приватного нотаріуса;
- технічне забезпечення діяльності робочого місця нотаріуса та його обслуговування:
а) охоронна та пожежна сигналізація;
б) металеві двері або металеві ролети;
в) металеві грати, захисні ролети та броньована ударостійка плівка на вікнах;
г) металеві шафи;
д) вогнестійкий сейф;
е) інформаційна вивіска;
є) обслуговування технічного обладнання (комп'ютери, у тому числі їх програмне забезпечення, принтери, сканер, ксерокс, факс, телефон тощо);
ж) підключення та користування мережею Інтернет без обмеження кількості провайдерів, включаючи мобільний Інтернет;
з) телекомунікаційні послуги;
и) меблі;
- програмне забезпечення, користування електронною базою законодавства;
- встановлення, обслуговування та користування державними та єдиними реєстрами;
- виготовлення печатки, штампів з текстами посвідчувальних написів;
- витрати на придбання спеціальних бланків нотаріальних документів та ведення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій, книг, журналів реєстрації (обліку), передбачених номенклатурою;
- витрати на придбання канцелярського приладдя (картонажі, архівні папки, твердий картон, канцелярський папір, технічні засоби для прошивання документів тощо);
- витрати на забезпечення збереження документів нотаріального діловодства;
- проходження підвищення кваліфікації, участь у короткотермінових семінарах, міжнародних семінарах, симпозіумах, науково-практичних конференціях; удосконалення професійної майстерності; навчання в школі молодого нотаріуса; придбання та передплата юридичної літератури (книг, журналів, дисків, програм тощо);
- оплата праці та обов'язкові нарахування на фонд оплати праці помічників, секретарів, стажистів (найманих працівників);
- сплата внесків до Пенсійного фонду України, у тому числі на користь найманих працівників, та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування;
- відкриття рахунків у банках та їх розрахунково-касове обслуговування (депозитні рахунки);
- витрати на поштові та кур'єрські послуги, необхідні для ведення нотаріальної діяльності.

Ортехніка, меблі це ж основні засоби вартість яких більше 1000 грн, чи можна їх відразу ж списувати на витрати?
користувач2601
 
Сообщений: 28
Зарегистрирован: 07 авг 2013, 08:39
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST VOA » 26 авг 2013, 22:14

Ст.14.1.138 НКУ: стоимостная граница для признания ОС - 2500 грн.
Вы же перечитали ветку?
1. Будете оформлять как ОС: ведите инвент.карточки, начисляйте амортизацию, запасайтесь судебной практикой и будет Вам счастье.
2. Рискнёте - списывайте сразу на расходы. Всё в Ваших руках.
3. Забудьте и не отражайте. Попытаетесь полностью списать на расходы, если будете продавать когда-нибудь, чтобы соблюсти требование; есть доход - есть связанный с ним расход.
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5202
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1799 раз.
Поблагодарили: 2027 раз.

UNREAD_POST VOA » 02 окт 2013, 16:52

Довольно близкая тема - НК по ОС у ФОПа, поэтому пусть будет тут тоже ссылка на пост коллеги Nikolya Налоговый кредит у предпринимателя по ОС
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5202
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1799 раз.
Поблагодарили: 2027 раз.

UNREAD_POST buhik1 » 15 янв 2015, 11:57

Кто-то здесь видит амортизацию?

177.4. До переліку витрат, безпосередньо пов'язаних з отриманням доходів, належать:

177.4.1. витрати, до складу яких включається вартість сировини, матеріалів, товарів, що утворюють основу для виготовлення (продажу) продукції або товарів (надання робіт, послуг), купівельних напівфабрикатів та комплектуючих виробів, палива й енергії, будівельних матеріалів, запасних частин, тари й тарних матеріалів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об'єкта витрат;

177.4.2. витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку (далі - працівники), які включають витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів (робіт, послуг), витрати на оплату за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами цього розділу);

обов'язкові виплати, а також компенсація вартості послуг, які надаються працівникам у випадках, передбачених законодавством, внески платника податку на обов'язкове страхування життя або здоров'я працівників у випадках, передбачених законодавством;

177.4.3. суми єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірах і порядку, встановлених законом;

177.4.4. інші витрати, до складу яких включаються витрати, що пов'язані з веденням господарської діяльності, які не зазначені в підпунктах 177.4.1 - 177.4.3 цього пункту, до яких відносяться витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв'язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності, на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов'язані з транспортуванням продукції (товарів), вартість придбаних послуг, прямо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.
buhik1
 
Сообщений: 45
Зарегистрирован: 13 окт 2014, 09:05
Благодарил (а): 5 раз.
Поблагодарили: 10 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 15 янв 2015, 12:04

177.4.4. інші витрати, до складу яких включаються витрати.... експлуатацію майна

Подходит, вроде.
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4803
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1196 раз.

UNREAD_POST buhik1 » 15 янв 2015, 15:09

Расходы по элементам:

Сырье, материалы
Оплата труда
Социальное страхование
Амортизация
Прочие расходы

Но в перечне амортизации нет.
Эксплуатация скажут это смазка, чистка, обслуживание и прочее.
buhik1
 
Сообщений: 45
Зарегистрирован: 13 окт 2014, 09:05
Благодарил (а): 5 раз.
Поблагодарили: 10 раз.

UNREAD_POST Marlboro » 15 янв 2015, 15:12

Ну, если вопрос упирается в "скажут", то конец немного предсказуем, Вам так не кажется?
Свідомість - це місце зустрічі душі з земним життям
Аватар пользователя
Marlboro
 
Сообщений: 4803
Зарегистрирован: 05 июл 2012, 19:26
Благодарил (а): 323 раз.
Поблагодарили: 1196 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ОБЩАЯ СИСТЕМА

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, alex88, Gb, hela, Ya