Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

О переходе единоналожника на общую систему

учет доходов и расходов, уплата ЕСВ, приостановка деятельности, РРО...

Модератор: konsult

UNREAD_POST Ol_ua » 16 фев 2011, 00:17

В продолжении темы "А что если придется перейти на общую систему?"

Чи будуть оподатковуватись кошти зняті з розрахункового рахунку підприємця у 2011 році, з яких сплачено податки за спрощеною системою оподаткування, якщо фізична особа - підприємець у 2010 році був платником єдиного податку, а в 2011 році переходить на загальну систему оподаткування?
Коротка відповідь : Діє з 01.01.11 Фізична особа – підприємець має право вільно користуватися коштами з розрахункового рахунку, який відкрито для здійснення підприємницької діяльності, за умови сплати всіх податків, зборів та інших платежів, передбачених чинним законодавством.
Повна відповідь : Діє з 01.01.11 Відповідно до ст.42 Господарського кодексу України (далі – ГКУ), підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Відповідно до ст. 44 ГКУ підприємництво здійснюється на основі вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом. Враховуючи вищевикладене, фізична особа – підприємець має право вільно користуватися коштами з розрахункового рахунку, який відкрито для здійснення підприємницької діяльності, за умови сплати всіх податків, зборів та інших платежів, передбачених чинним законодавством.
Аватар пользователя
Ol_ua
 
Сообщений: 585
Зарегистрирован: 04 дек 2010, 22:20
Благодарил (а): 80 раз.
Поблагодарили: 77 раз.

UNREAD_POST ЧПЕН_2011 » 17 фев 2011, 10:10

Как платить авансы при переходе на общую ?
По данным горячей линии ГНАУ.

Питання:
Який порядок нарахування авансових платежів ФОП, яка протягом поточного року перейшла зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування?

Відповідь:
Діє з 01.01.2011. Відповідно до пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI (далі - ПКУ) авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менше як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах), та сплачують до бюджету по 25 відсотків щокварталу (до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада). Фізичні особи - підприємці, які перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування? подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому відбувся перехід на загальну систему оподаткування. Платники податку розраховують та сплачують авансові платежі у строки, визначені пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 ПКУ, що настануть у звітному податковому році. Враховуючи вищевикладене, фізичні особи - підприємці, які перейшли протягом поточного звітного року зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування нараховують та сплачують авансові платежі на підставі квартальної декларації, яка подається ними після закінчення кварталу, в якому відбувся перехід. Наприклад, платник податків перейшов на загальну систему оподаткування з II кварталу, то декларація подається після закінчення цього кварталу і авансові платежі нараховуються платником самостійно з урахуванням суми податку, що нараховується на доходи, вказані в декларації.

За это сообщение автора ЧПЕН_2011 поблагодарил:
ФЛ7
Аватар пользователя
ЧПЕН_2011
 
Сообщений: 56
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 10:47
Благодарил (а): 3 раз.
Поблагодарили: 25 раз.

UNREAD_POST nikki » 21 фев 2011, 11:09

Расходы на общей можно отразить даже если их несли на едином

Чи має право ФОП при переході на загальну систему оподаткування враховувати документально підтверджені витрати, які були фактично понесені під час здійснення діяльності на спрощеній системі оподаткування з 01.01.2011?

Діє з 01.01.2011. Порядок оподаткування доходів фізичних осіб - підприємців передбачений ст. 177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-IV (далі - Кодексу). Згідно із п. 177.2 ст. 177 Кодексу об'єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця. Відповідно до п. 177.4 ст. 177 Кодексу до переліку витрат, безпосередньо пов'язаних з отриманням доходів, належать документально підтвердженні витрати, що включаються до витрат виробництва (обігу) згідно із розділом III ПКУ. При цьому п. 1 розділу XIX Кодексу передбачено, що розділ III Кодексу набирає чинності з 01.04.2011 року. Згідно із п. 138.4 ст. 138 Кодексу витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визначаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг. Враховуючи вищевикладене, при переході на загальну систему оподатковування фізична особа - підприємець має право врахувати суму витрат, яка безпосередньо пов'язана з отриманням доходу, незалежно від того на якій системі оподаткування вони фактично були понесені.
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 375 раз.

UNREAD_POST NataMir » 29 апр 2011, 10:09

Будьте добры, дайте ответ простыми словами ЧТО МОЖНО ВКЛЮЧАТЬ В РАСХОДЫ ?
NataMir
 
Сообщений: 11
Зарегистрирован: 28 апр 2011, 11:26
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST ФЛ7 » 29 апр 2011, 11:26

с 1 апреля в плане определения расходов нужно начинать ориентироваться на раздел III Налогового кодекса
177.4 В перечень расходов, непосредственно связанных с получением доходов, относятся документально подтвержденные расходы, которые включаются в расходы производства (оборота) согласно разделу III этого Кодекса.

То есть ориентируемся на перечень расходов юрлица - плательщика налога на прибыль.
Нюасны (а их много, как то неучет авансовой проплаты, неучет проплат единоналожникам-предпринимателям, не себестоимость, а подход из Порядка № 1025 и т.д.) поймете, только когда разберетесь с порядком отражения расходов в Книге учета доходов и расходов. Уже здесь об этом много чего написано, начните здесь читать http://buhforum.com/viewtopic.php?p=2424#p2424, а дальше "по тропинке из ссылок" ;) Плюс ветка еще такая есть по расходам http://buhforum.com/viewtopic.php?p=4907#p4907

За это сообщение автора ФЛ7 поблагодарил:
NataMir
Аватар пользователя
ФЛ7
 
Сообщений: 211
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 01:05
Благодарил (а): 39 раз.
Поблагодарили: 70 раз.

UNREAD_POST irina zhurova » 14 дек 2012, 15:05

Помогите мне разобраться. ФОП ЕН намеревается простаивать в 2013г. Я хочу перевести его на общую систему, чтобы не платить ЕСВ и единый. В 2012 г он по декларации показывал доход 1500 грн только во 2 кв-ле, 3 и 4 без доходов. Так должна я делать авансовые взносы или нет? За 1 кв. 2013 буду подавать пустую декларацию.
P.S. Уже разобралась. Не должна .
irina zhurova
 
Сообщений: 209
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 13:46
Благодарил (а): 149 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

Пред.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ОБЩАЯ СИСТЕМА

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Lolik, lutishka, Ya