Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Состав расходов предпринимателя на общей системе

учет доходов и расходов, уплата ЕСВ, приостановка деятельности, РРО...

Модератор: konsult

UNREAD_POST minibuh » 29 янв 2012, 22:37

[quote="ab_007"]Для уплаченного НДС в расходы:
"138.10.4. інші операційні витрати, що включають, зокрема:
в) інші витрати операційної діяльності, пов'язані з господарською діяльністю, у тому числі, але не виключно:
суми коштів, внесені до страхових резервів у порядку, передбаченому статтею 159 цього Кодексу;
[b]суми нарахованих податків та зборів[/b], установлених цим Кодексом (крім тих, що не визначені в переліку податків та зборів, встановлених цим Кодексом)"

Или это не аргумент?
Податковий Кодекс України
139.1. Не включаються до складу витрат:
139.1.6. суми податку на прибуток, а також податків, установлених пунктом 153.3 статті 153 та статтею 160 цього Кодексу; податку на додану вартість, включеного до ціни товару (роботи, послуги), що придбаваються платником податку для виробничого або невиробничого використання, податків на доходи фізичних осіб, які відраховуються із сум виплат таких доходів згідно з розділом IV цього Кодексу.
minibuh
 
Сообщений: 2275
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1253 раз.
Поблагодарили: 904 раз.

UNREAD_POST ab_007 » 30 янв 2012, 11:14

Уважаемый minibuh !
а Вы считаете, что "суми податку на додану вартість, включеного до ціни товару (роботи, послуги), що придбаваються платником податку" и уплаченный НДС в бюджет по декларации это одно и тоже? :)
Аватар пользователя
ab_007
 
Сообщений: 22
Зарегистрирован: 02 апр 2011, 19:07
Благодарил (а): 40 раз.
Поблагодарили: 3 раз.

UNREAD_POST Vernon » 31 янв 2012, 10:07

Подскажите пожалуйста збір на виноградарство и стоимость лицензии на алкоголь относим в затраты ?
Vernon
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 31 янв 2012, 10:06
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST malinochka » 31 янв 2012, 17:19

Очень интересный вопрос , особенно , что касается лицензий )))

Витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів не відносять до витрат ФОП на загальній системі оподаткування

Чи мають право фізособи — підприємці на загальній системі оподаткування включити до складу витрат витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів, виданих державними органами для провадження господарської діяльності?
Порядок оподаткування фізосіб-підприємців передбачено статтею 177 ПКУ.

Згідно з п. 177.2 статті 177 ПКУ об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та не грошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізособи-підприємця.

Відповідно до п. 177.4 статті 177 ПКУ до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно з розділом ІІІ ПКУ.

Згідно з п. 138.1 статті 138 розділу ІІІ ПКУ витрати, що враховуються при обчисленні об’єкта оподаткування, складаються з витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктом 138.4, пунктами 138.6 — 138.9, підпунктами 138.10.2 — 138.10.4 статті 138 ПКУ.

Відповідно до пп. «ж» пп. 138.10.6 статті 138 ПКУ включаються до складу ВВ витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів (крім тих, вартість та строк використання яких відповідають ознакам, установленим для основних засобів розділом І ПКУ, та підлягають амортизації у складі нематеріальних активів), виданих державними органами для провадження господарської діяльності, у т. ч. витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів на право здійснення за межами України вилову риби та морепродуктів, а також надання транспортних послуг.

Враховуючи, що витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів, виданих державними органами для провадження господарської діяльності, у т. ч. витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів на право здійснення за межами України вилову риби та морепродуктів, а також надання транспортних послуг, не належать до витрат від операційної діяльності, то фізособи-підприємці на загальній системі оподаткування не мають права включити зазначені витрати до складу своїх витрат.
malinochka
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 29 янв 2012, 21:20
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST malinochka » 02 фев 2012, 00:12

Сегодня попалась на глаза статья
Ольга Афанасьева,
Частный предприниматель" № 6, 2011 г.
,,,,,,,,
Статьей 138 р. III НК такие расходы отнесены к прочим расходам обычной деятельности предпринимателя. К ним, в частности, относятся “расходы на приобретение лицензий и других специальных разрешений (кроме тех, стоимость и срок использования которых соответствует признакам, установленным для основных средств разделом І настоящего Кодекса, и подлежат амортизации в составе нематериальных активов), выданных государственными органами для осуществления хозяйственной деятельности, в том числе затраты на плату за регистрацию предприятия в органах государственной регистрации, в частности в органах местного самоуправления, их исполнительных органах, в том числе расходы на приобретение лицензий и других специальных разрешений на право осуществления за пределами Украины вылова рыбы и морепродуктов, а также предоставление транспортных услуг”.

Получается, что при определении возможности включения в расходы стоимости разрешительных документов следует определить, считается ли такой документ основным средством или нет.

В 2011 году на основании п. 14 подр. 4 ст. ХХ НК к основным средствам относится имущество стоимостью более 1 000 грн. и сроком использования в хозяйственной деятельности более года. (С 1 января 2012 года стоимость основных средств будет составлять 2 500 грн.)

То есть стоимость любого разрешительного документа сроком действия год и менее можно относить к расходам в месяце, когда от деятельности по такому разрешению будет получен доход. Аналогично и с разрешениями стоимостью менее 1 000 грн. (независимо от срока их действия).

Большинство лицензий выдаются бессрочно или на 5 лет, а их стоимость равна размеру минимальной зарплаты, действующей на момент выдачи лицензии. С 1 января 2011 года размер минимальной зарплаты составляет 941 грн. (с 1 апреля – 960 грн.), что менее 1 000 грн. Следовательно, полученные в I или II квартале 2011 года лицензии не считаются основными средствами, их стоимость можно включить в расходы.

Что касается дорогостоящих лицензий на розничную торговлю алкогольными напитками (стоимостью 8 000 грн. за каждый кассовый аппарат), то они также не относятся к основным средствам, поскольку они выдаются на год. Поэтому ежеквартальную плату за такие лицензии можно относить к расходам.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Подскажите, кто ведет алкоголь и табак - вы включаете в расходы стоимость лицензий?
malinochka
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 29 янв 2012, 21:20
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Печкин » 02 фев 2012, 00:26

Расходы предпринимателя на лицензии под вопросом.
Например, вот позиция ГНСУ:

Чи мають право ФОП на загальній системі оподаткування включити до складу витрат витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів, виданих державними органами для провадження господарської діяльності?

Коротка відповідь: Враховуючи те, що витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів, виданих державними органами для провадження господарської діяльності, в тому числі витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів на право здійснення за межами України вилову риби та морепродуктів, а також надання транспортних послуг не відносяться до витрат від операційної діяльності, то фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування не мають права включити зазначені витрати до складу своїх витрат.
Повна відповідь: Порядок оподаткування доходів фізичних осіб – підприємців передбачений ст. 177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ). Згідно із п. 177.2 ст. 177 ПКУ об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця. Відповідно до п. 177.4 ст. 177 ПКУ до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтвердженні витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно із розділом ІІІ ПКУ. Згідно із п. 138.1 ст. 138 розділу ІІІ ПКУ витрати, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, складаються із витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з п. 138.4, п. 138.6 - 138.9, пп. 138.10.2 - 138.10.4 п. 138.10, п. 138.11 ст. 138 ПКУ. Відповідно до пп. «ж» пп. 138.10.6 п. 138.10 ст. 138 ПКУ включаються до складу валових витрат витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів (крім тих, вартість та строк використання яких відповідають ознакам, встановленим для основних засобів розділом І ПКУ, та підлягають амортизації у складі нематеріальних активів), виданих державними органами для провадження господарської діяльності, в тому числі витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів на право здійснення за межами України вилову риби та морепродуктів, а також надання транспортних послуг. Враховуючи те, що витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів, виданих державними органами для провадження господарської діяльності, в тому числі витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів на право здійснення за межами України вилову риби та морепродуктів, а також надання транспортних послуг не відносяться до витрат від операційної діяльності, то фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування не мають права включити зазначені витрати до складу своїх витрат.


До 06.08.2011 г. ответ был иной:

Діє до 06.08.2011
Чи мають право ФОП на загальній системі оподаткування включити до складу витрат витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів?

Коротка відповідь: Фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування мають право включити до складу своїх витрат витрати, які понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів.
Повна відповідь: Порядок оподаткування доходів фізичних осіб – підприємців передбачений ст. 177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ). Згідно із п. 177.2 ст. 177 ПКУ об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця. Відповідно до п. 177.4 ст. 177 ПКУ до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтвердженні витрати, що включаються до витрат виробництва (обігу) згідно із розділом ІІІ ПКУ. При цьому, п. 1 розділу ХІХ ПКУ передбачено, що розділ ІІІ ПКУ набирає чинності з 01.04.2011 року. Відповідно до пп. «ж» пп. 138.10.6 п. 138.10 ст. 138 ПКУ включаються до складу валових витрат витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів (крім тих, вартість та строк використання яких відповідають ознакам, встановленим для основних засобів розділом І ПКУ, та підлягають амортизації у складі нематеріальних активів), виданих державними органами для провадження господарської діяльності, в тому числі витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів на право здійснення за межами України вилову риби та морепродуктів, а також надання транспортних послуг. Враховуючи вищевикладене, фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування мають право включити до складу своїх витрат витрати, які понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів.
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST malinochka » 02 фев 2012, 00:54

Спасибо, я вот так как раз и подумала)))
malinochka
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 29 янв 2012, 21:20
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 02 фев 2012, 08:54

malinochka писал(а):Подскажите, кто ведет алкоголь и табак - вы включаете в расходы стоимость лицензий?


Встречал такой ответ налоговиков на местах

Физическое лицо-предприниматель, работающий на общей системе налогообложения по итогам работы за 2011 год должен предоставить Налоговую декларацию. Можно ли отнести в расходы сумму, уплаченную для получения лицензии на право торговли алкогольными и табачными изделиями?

Порядок оподаткування доходів фізичних осіб – підприємців передбачений ст. 177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ). Згідно із п. 177.2 ст. 177 ПКУ об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця. Відповідно до п. 177.4 ст. 177 ПКУ до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтвердженні витрати, що включаються до витрат виробництва (обігу) згідно із розділом ІІІ ПКУ. При цьому, п. 1 розділу ХІХ ПКУ передбачено, що розділ ІІІ ПКУ набирає чинності з 01.04.2011 року. Відповідно до пп. "ж" пп. 138.10.6 п. 138.10 ст. 138 ПКУ включаються до складу валових витрат витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів (крім тих, вартість та строк використання яких відповідають ознакам, встановленим для основних засобів розділом І ПКУ, та підлягають амортизації у складі нематеріальних активів), виданих державними органами для провадження господарської діяльності, в тому числі витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів на право здійснення за межами України вилову риби та морепродуктів, а також надання транспортних послуг. Враховуючи вищевикладене, фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування мають право включити до складу своїх витрат витрати, які понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів.
Державна податкова служба в АР Крим
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST налоговик » 02 фев 2012, 16:07

И такой :)

Питання щодо включення до витрат підприємця-загальносистемника витрат на придбання ліцензій на алкоголь і тютюн. Строк дії ліцензії з 03.03.2011 р. по 02.03.2012 р. Оплата проведена 08.02.11 р. - 5000,00 грн і 22.08.2011 р. - 5000,00 грн. Яку суму можна включити до витрат у 2011 році, згідно ст. 138.10.6 ж ПКУ ?

Питяння щодо включення до витрат підприємця-загальносистемника витрат на придбання ліцензій на алкоголь і тютюн. Строк дії ліцензії з 03.03.2011 р. по 02.03.2012 р. Оплата проведена 08.02.11 р. - 5000,00 грн і 22.08.2011 р. - 5000,00 грн. Яку суму можна включити до витрат у 2011 році, згідно ст. 138.10.6 ж ПКУ ? Дякую Згідно пункту 177.2 статті 177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ (зі змін. та доп., далі - ПКУ) об'єктом оподаткування доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця. До переліку витрат, безпосередньо пов'язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно з розділом III цього Кодексу (п.177.4 ПКУ). Витрати на придбання ліцензій визнаються витратами того звітного періоду, в якому вони були здійснені, тобто до витрат 2011 року включається сума сплачена за придбання ліцензії у 2011 році.

Державна податкова служба у місті Севастополь
30.01.2012


Но это все местные приколисты. Что у них в голове - не ясно. Проверять будут почти наверняка иначе.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST DIM-DIMICH » 04 фев 2012, 00:52

Підкажіть, будьласка, можливо віднести на витрати сплату за отримання витягу з єдиного державного реєстру та довідки із статистики?
DIM-DIMICH
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 15:46
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST vins » 07 фев 2012, 14:55

налоговик писал(а):
malinochka писал(а):Подскажите, кто ведет алкоголь и табак - вы включаете в расходы стоимость лицензий?


Встречал такой ответ налоговиков на местах

Физическое лицо-предприниматель, работающий на общей системе налогообложения по итогам работы за 2011 год должен предоставить Налоговую декларацию. Можно ли отнести в расходы сумму, уплаченную для получения лицензии на право торговли алкогольными и табачными изделиями?

Порядок оподаткування доходів фізичних осіб – підприємців передбачений ст. 177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ). Згідно із п. 177.2 ст. 177 ПКУ об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця. Відповідно до п. 177.4 ст. 177 ПКУ до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтвердженні витрати, що включаються до витрат виробництва (обігу) згідно із розділом ІІІ ПКУ. При цьому, п. 1 розділу ХІХ ПКУ передбачено, що розділ ІІІ ПКУ набирає чинності з 01.04.2011 року. Відповідно до пп. "ж" пп. 138.10.6 п. 138.10 ст. 138 ПКУ включаються до складу валових витрат витрати, понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів (крім тих, вартість та строк використання яких відповідають ознакам, встановленим для основних засобів розділом І ПКУ, та підлягають амортизації у складі нематеріальних активів), виданих державними органами для провадження господарської діяльності, в тому числі витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів на право здійснення за межами України вилову риби та морепродуктів, а також надання транспортних послуг. Враховуючи вищевикладене, фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування мають право включити до складу своїх витрат витрати, які понесені на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів.
Державна податкова служба в АР Крим


Хотя вот во львовские налоговики думают иначе. Совсем иначе.
- Чи мають право підприємці на загальній системі оподаткування включати до складу витрат витрати, пов’язані з придбанням ліцензій та інших спеціальних дозволів для ведення господарської діяльності?

- Відповідно до п.177.4 ст.177 Податкового кодексу України до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності згідно з розділом ІІІ Податкового кодексу .

Згідно із п.138.1. ст.138 розділу ІІІ Кодексу витрати операційної діяльності наведено в пунктах 138.4, 138.6-138.9, підпунктах 138.10.2-138.10.4 та пункті 138.11 статті 138 Податкового кодексу.

Враховуючи те, що витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів не відносяться до витрат від операційної діяльності, то фізичні особи-підприємці на загальній системі оподаткування не мають права включити зазначені витрати до складу свої витрат.
Перший заступник начальника ДПІ у м.Бориславі Зворецький Петро Степанович
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2899 раз.

UNREAD_POST Юрист-знахаръ » 07 фев 2012, 21:12

Чи мають право платники податку на прибуток з 01.01.12 р. враховувати у складі витрат, що формують собівартість реалізованих товарів (виконаних робіт, наданих послуг), витрати, понесені протягом другого — четвертого кварталів 2011 року на придбання товарів (сировини), робіт, послуг у ФОП, що сплачували ЄП?
Відповідно до п. 138.4 ст. 138 ПКУ від 2 грудня 2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями) витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визнаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг. Дохід від реалізації товарів визнається за датою переходу покупцеві права власності на такий товар. Дохід від надання послуг та виконання робіт визнається за датою складення акта або іншого документа, оформленого відповідно до вимог чинного законодавства, який підтверджує виконання робіт або надання послуг (п. 137.1 ст. 137 ПКУ). Тобто витрати, що формують собівартість реалізованих товарів (виконаних робіт, наданих послуг), пов’язуються з доходами від реалізації таких товарів (надання послуг, виконання робіт) у момент переходу покупцеві права власності на такий товар (складання акта або іншого документа, який підтверджує виконання робіт або надання послуг).
Згідно із Законом України від 4 листопада 2011 року №4014-VI «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» підпункт 139.1.12 ст. 139 ПКУ, відповідно до якого не включалися до складу витрат витрати, понесені у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізособи-підприємця, що сплачує єдиний податок, з 01.01.12 р. вилучено. Враховуючи зазначене, з 01.01.12 р. платники податку у складі витрат, що формують собівартість реалізованих товарів (виконаних робіт, наданих послуг), мають право враховувати витрати, понесені протягом другого — четвертого кварталів 2011 року на придбання товарів (сировини), робіт, послуг у фізосіб-підприємців, що сплачували єдиний податок.


Интересно мнение участников по данному поводу. Правда немного запоздавшее разъяснение(многие уже успели сдать декларацию)
Аватар пользователя
Юрист-знахаръ
 
Сообщений: 154
Зарегистрирован: 26 мар 2011, 20:42
Благодарил (а): 39 раз.
Поблагодарили: 14 раз.

UNREAD_POST rusya » 10 фев 2012, 10:48

Возможно ли отнести в состав валовых расходов, полученные услуги от предприятия-Единщика?
rusya
 
Сообщений: 19
Зарегистрирован: 08 дек 2011, 16:42
Благодарил (а): 12 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST minibuh » 10 фев 2012, 10:52

Да,можно относить

За это сообщение автора minibuh поблагодарил:
rusya
minibuh
 
Сообщений: 2275
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1253 раз.
Поблагодарили: 904 раз.

UNREAD_POST татьянаХ » 10 фев 2012, 11:57

Подскажите пожалуйста, можно ли вносить покупку спец одежды в расходы и какие ограничения существуют по этому поводу?
татьянаХ
 
Сообщений: 12
Зарегистрирован: 30 янв 2012, 00:05
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ОБЩАЯ СИСТЕМА

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya