Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Состав расходов предпринимателя на общей системе

учет доходов и расходов, уплата ЕСВ, приостановка деятельности, РРО...

Модератор: konsult

UNREAD_POST sunny_nadja » 21 июл 2015, 20:58

доброго вечора, може хтось підкаже - як списувати витрати палива на роботу рефрижератора при вантажних перевезеннях?? ніде не можу знайти жодних норм...тільки білоруські є...
sunny_nadja
 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 21 июл 2015, 20:21
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 12 ноя 2015, 15:12

Расходы на налоги (а значит и арендную плату за госземлю) в расходы нельзя - 1

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 21.04.2015 р. N 3701/М/99-99-17-02-02-14

Щодо включення до витрат підприємницької діяльності суми орендної плати за земельну ділянку

Державна фіскальна служба України розглянула <...> звернення <...> щодо включення витрат підприємницької діяльності суми орендної плати за земельну ділянку та повідомляє.

Відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним та Цивільним кодексами України, Законом України від 6 жовтня 1998 року N 161-XIV "Про оренду землі" (далі - Закон), іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Орендодавцями земельних ділянок є громадяни та юридичні особи, у власності яких перебувають земельні ділянки, або уповноважені ними особи, сільські, селищні, міські ради в межах повноважень, у яких земельні ділянки перебувають у комунальній власності.

Також орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у державній власності, є органи виконавчої влади, які відповідно до закону передають земельні ділянки у власність або користування (ст. 4 Закону).

При цьому орендарями земельних ділянок є юридичні або фізичні особи, яким на підставі договору оренди належить право володіння і користування земельною ділянкою. Орендарями земельних ділянок також можуть бути районні, обласні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації, Рада міністрів Автономної Республіки Крим та Кабінет Міністрів України в межах повноважень, визначених законом, сільські, селищні, міські, районні та обласні ради, Верховна Рада Автономної Республіки Крим у межах повноважень, визначених законом, громадяни і юридичні особи України, іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи, міжнародні об'єднання та організації, а також іноземні держави (ст. 5 Закону).

Відповідно до ст. 13 Закону договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Підпунктом 14.1.147 ст. 14 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) визначено, що плата за землю - це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

При цьому орендна плата - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (пп. 14.1.136 ст. 14 Кодексу).

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (п. 288.1 ст. 288 Кодексу). Платником орендної плати є орендар земельної ділянки (п. 288.2 ст. 288 Кодексу).

Порядок оподаткування доходів фізичних осіб - підприємців визначено ст. 177 Кодексу.

Відповідно до п. 177.2 ст. 177 Кодексу об'єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.

Пунктом 177.4 ст. 177 Кодексу визначено перелік витрат, безпосередньо пов'язаних з отриманням доходів фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування, до яких належать:

• витрати, до складу яких включається вартість сировини, матеріалів, товарів, що утворюють основу для виготовлення (продажу) продукції або товарів (надання робіт, послуг), купівельних напівфабрикатів та комплектуючих виробів, палива й енергії, будівельних матеріалів, запасних частин, тари й тарних матеріалів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об'єкта витрат;

• витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку, які включають витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів (робіт, послуг), витрати на оплату за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами цього розділу);

• обов'язкові виплати, а також компенсація вартості послуг, які надаються працівникам у випадках, передбачених законодавством, внески платника податку на обов'язкове страхування життя або здоров'я працівників у випадках, передбачених законодавством;

• суми єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірах і порядку, встановлених законом;

• інші витрати, до складу яких включаються витрати, що пов'язані з веденням господарської діяльності, які не зазначені в підпунктах 177.4.1 - 177.4.3 цього пункту, до яких відносяться витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв'язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності, на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов'язані з транспортуванням продукції (товарів), вартість придбаних послуг, прямо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.

Отже, зазначений перелік витрат не містить сплачених податків, зборів (крім суми єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування).

Оскільки орендна плата є обов'язковим платежем, який справляється у формі загальнодержавного податку та сплачується фізичною особою - підприємцем орендарем за користування земельною ділянкою державної і комунальної власності, ця сума не включається до валових витрат підприємницької діяльності.

Якщо фізична особа - підприємець орендує земельну ділянку у юридичної особи або фізичної особи - підприємця та сплачує відповідно до договору орендну плату, у цьому випадку орендодавець збільшує суму доходів, а орендар включає до витрат суму орендного платежу на підставі документального підтвердження (договір оренди, квитанції тощо) та за умови використання підприємцем цього майна у господарській діяльності.

При цьому податковий агент (юридична особа або фізична особа - підприємець) про суми виплаченої орендної плати фізичній особі - підприємцю зобов'язаний повідомити у Податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за ф. N 1ДФ.

В. о. голови
М. Мокляк



Расходы на налоги (а значит и арендную плату за госземлю) в расходы нельзя - 2
письмо ГФСУ от 04.09.2015 № 2299/2/99-99-17-02-0210

Изображение
Изображение
Изображение


Расходы на налоги (а значит и арендную плату за госземлю) в расходы можно
письмо комитета ВР по вопросам финансов и банковской деятельности от 10.11.2015 № 04-27/10-1784

Изображение
Изображение
Изображение


Ждем продолжение оперы
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST налоговик » 23 ноя 2015, 16:12

Враховуючи наведене, фізична особа - підприємець, яка перебуває на загальній системі оподаткування, відображає у складі доходу виручку у грошовій та негрошовій формі, при цьому до складу витрат має право включати витрати господарської діяльності, пов'язані з отриманням зазначеного доходу, зокрема на рекламу та маркетингові послуги, за умови, що ці витрати пов'язані із реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг та підтверджені документально. Зазначені витрати включаються до складу собівартості реалізованої продукції (робіт, послуг) в періоді їх виникнення та визнаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг. 

Книга учета доходов и расходов для предпринимателя на общей
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST налоговик » 23 ноя 2015, 16:14

проценты по кредитам не идут в расходы

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 28.10.2015 р. N 1061/Г/99-99-17-02-02-14

Щодо віднесення до витрат господарської діяльності фізичної особи - підприємця відсотків банку за користування кредитними коштами

Державна фіскальна служба України розглянула звернення щодо віднесення до витрат господарської діяльності фізичної особи - підприємця відсотків банку за користування кредитними коштами та відповідно до вимог ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) надає податкову консультацію.

Відповідно до ст. 42 глави IV Господарського кодексу України підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, регулюється ст. 177 Кодексу.

Так, відповідно до п. 177.2 ст. 177 Кодексу об'єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.

Для фізичної особи - підприємця, зареєстрованого як платник податку на додану вартість, не включаються до витрат і доходу суми податку на додану вартість, що входять до ціни придбаних або проданих товарів (робіт, послуг).

Пунктом 177.4 ст. 177 Кодексу визначено перелік витрат, безпосередньо пов'язаних з отриманням доходів фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування, до яких належать:

витрати, до складу яких включається вартість сировини, матеріалів, товарів, що утворюють основу для виготовлення (продажу) продукції або товарів (надання робіт, послуг), купівельних напівфабрикатів та комплектуючих виробів, палива й енергії, будівельних матеріалів, запасних частин, тари й тарних матеріалів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об'єкта витрат;

витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку, які включають витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів (робіт, послуг), витрати на оплату за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами цього розділу);

обов'язкові виплати, а також компенсація вартості послуг, які надаються працівникам у випадках, передбачених законодавством, внески платника податку на обов'язкове страхування життя або здоров'я працівників у випадках, передбачених законодавством; суми єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірах і порядку, встановлених законом;

інші витрати, до складу яких включаються витрати, що пов'язані з веденням господарської діяльності, які не зазначені в підпунктах 177.4.1 - 177.4.3 цього пункту, до яких відносяться витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв'язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди, ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності, на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов'язані з транспортуванням продукції (товарів), вартість придбаних послуг, прямо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.

При цьому, п. 1.37 ст. 1 Закону України від 5 квітня 2001 року N 2346-III "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", із змінами та доповненнями, передбачено, що розрахунково-касове обслуговування - це послуги, що надаються банком клієнту на підставі відповідного договору, укладеного між ними, які пов'язані з переказом коштів з рахунку (на рахунок) цього клієнта, видачею йому коштів у готівковій формі, а також здійсненням інших операцій, передбачених договором.

Враховуючи викладене вище, суми коштів, сплачені платником податку на користь банку за надані послуги з розрахунково-касового обслуговування, пов'язані з веденням господарської діяльності (відкриття, закриття, переоформлення рахунків, відкритих безпосередньо на фізичну особу - підприємця, надання виписок з рахунків тощо), включаються до складу витрат фізичної особи - підприємця на загальній системі оподаткування.

При цьому, для фізичної особи - підприємця на загальній системі оподаткування не передбачено включення до складу витрат суму сплачених відсотків, які нараховані платнику податків за користування кредитними коштами, незалежно від того, що кредит отримувався для здійснення підприємницької діяльності.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2592 раз.

UNREAD_POST Mikako » 02 мар 2016, 08:38

ЧП который реализует алкогольные напитки в кафе, на общей системе налогообложения. Как правильно ведется его книга расходов и доходов предпинимателя? Может есть какая инструкция?
ПРИКИНЬТЕ ДОЛЛАР СНОВА БУДЕТ СТОИТЬ 30 РУБЛЕЙ!!! ВОТ ТАК НОВОСТЬ!!! ПОДРОБНЕЕ ТУТ
Mikako
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 01 мар 2016, 03:33
Откуда: Russia
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST minibuh » 02 мар 2016, 10:30

Mikako писал(а):ЧП который реализует алкогольные напитки в кафе, на общей системе налогообложения. Как правильно ведется его книга расходов и доходов предпинимателя? Может есть какая инструкция?

Вам сюда Книга учета доходов и расходов для предпринимателя на общей
minibuh
 
Сообщений: 2248
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1246 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST анна13333331 » 25 мар 2016, 11:50

Скажите пожалуйста! Я ФОП на общей системе без НДС. По условиям договора за газ я плачу на месяц наперед. Какую сумму мне тогда включать в затрати месяца? та которая оплачена наперед, или та которая згідно Акту наданих послуг за місяць?
анна13333331
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 25 мар 2016, 11:44
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST lutishka » 25 мар 2016, 11:54

анна13333331 писал(а):Какую сумму мне тогда включать в затрати месяца? та которая згідно Акту наданих послуг за місяць?
:a_g_a:
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2290
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 947 раз.
Поблагодарили: 1052 раз.

UNREAD_POST карина1 » 22 июн 2016, 14:41

Здравствуйте! подскажите, пожалуйста, может ли ФОП на общей системе включать в расходы услуги от гос.учреждений?
карина1
 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 17:23
Благодарил (а): 14 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST minibuh » 22 июн 2016, 16:10

карина1 писал(а):Здравствуйте! подскажите, пожалуйста, может ли ФОП на общей системе включать в расходы услуги от гос.учреждений?

может, но смотря какие услуги и как они связаны с хоз.деятельностью.
minibuh
 
Сообщений: 2248
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1246 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST карина1 » 22 июн 2016, 16:47

все читаю и никак не могу правильно понять: если я закупаю кабель для подключения абонентов к Интернету, это же можно отнести к расходам связаным с" Стоимость сырья и материалов, полуфабрикатов и комплектующих изделий, использованных для изготовления продукции, выполнения работ, предоставления услуг". т.е. кабель включен в стоимость абонплаты за пользование услугой Интернет. Я могу покупку кабеля отнести в расходы? записать в книгу в 6 или 8 графу? датой расходов будет любой день в который я получила доход ( абонплату от абонента), т.к. расход связан с получением дохода. Правильно?
И то же самое касается закупке спец.оборудования (антенн) для ПОДКЛЮЧЕНИЯ абонентов. Но как доказать что эти же антенны не являются основными средствами, которые нельзя вписывать в расходы. Ведь Основные средства - это материальные активы, которые предприятие содержит с целью использования их в процессе производства, поставки товаров, предоставления услуг, передачи в аренду другим лицам или для осуществления административных и социально-культурных функций, ожидаемый строк полезного использования (эксплуатации) которых больше одного года (или операционного цикла, если он больше года). И это определение подходит для наших антенн, не считая срока использования.
Ведь у нас также есть и другие антенны, которые мы используем для РАБОТЫ интернета ( для улучшения качества связи, для передачи данных между серверами) И это закупки мы делаем несколько раз в месяц. И по факту являются основными расходами. И это, как я понимаю, и есть основные средства, которые нельзя вписать в расходы. Но я нашла вот такой материал : Стоимость материалов, комплектующих изделий и полуфабрикатов, использованных в процессе усовершенствования технологии и организации производства. Учитывается ли в расходах предпринимателя? Да. Такие расходы относятся к операционным и представляют собой общепроизводственные расходы (пункт 138.8 и подпункт 138.8.5 НКУ). В голове бардак! не могу все разложить по полочкам! может быть кто-то сможет помочь. Спасибо

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/articles/details/430043/
карина1
 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 17:23
Благодарил (а): 14 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST карина1 » 22 июн 2016, 17:06

minibuh писал(а):
карина1 писал(а):Здравствуйте! подскажите, пожалуйста, может ли ФОП на общей системе включать в расходы услуги от гос.учреждений?

может, но смотря какие услуги и как они связаны с хоз.деятельностью.


гос.учреждение - Державний центр радиочастот. Например, ежемесячно выставляют счет за МОНИТОРИНГ базовых станций. Т.е. следят за порядком, чтобы каждый оператор работал на своей частоте. Чтобы не было помех в радио эфире. Также к примеру счет:1. Оформлення висновків- 80,00
2. Розрахунок електромагнітної сумісності село ННННННН - 500,00
3. Розрахунок електромаггнітної сумісності село ППППППП - 500,00
Итого 1080 грн. Из них, 80,00 грн,я не могу вписать в расходы, потому что расходы, понесенные на приобретение лицензий и других специальных разрешений, выданных государственными органами для осуществления хозяйственной деятельности, не относятся к операционным расходам то физлица-предприниматели на общей системе налогообложения не вправе включить указанные расходы в состав своих расходов.
И другие счета, вплоть до " Відшкодування пробігу автотранспорта" .
карина1
 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 17:23
Благодарил (а): 14 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST карина1 » 07 июл 2016, 19:30

КАРАУЛ!!!ломаю себе голову. Хочу услышать мнение со стороны. Выставили счет :
1." Розгляд заяви про видачу ВИСНОВКіВ" ( p.s. где висновки это гос.документ)
2. " Підготовка та оформлення, переоформлення, продовження строку дії ДОЗВОЛУ на експуатацію РЕЗ "( где ДОЗВІЛ єто гос.докумен)

ВОПРОС: Как вы думаете, МОЖНО ЛИ в первом случае ( розгляд заяви) ПРИНЯТЬ ЗА УСЛУГУ и отности в расходы?
Тогда как во втором - ( оформлення Дозволу) - нельзя, опираясь на
А вот суммам уплаченных налогов, сборов (кроме, конечно, суммы ЕСВ) и расходам, понесенным в связи с приобретением лицензий, других специальных разрешений, выданных госорганамидля осуществления хоздеятельности, места в предпринимательских расходах нет (см. разъяснение
в категории 104.05 ЗІР).

ПОМОГИТЕ!!!
карина1
 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 17:23
Благодарил (а): 14 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST minibuh » 07 июл 2016, 20:16

карина1 писал(а):КАРАУЛ!!!ломаю себе голову. Хочу услышать мнение со стороны. Выставили счет :
1." Розгляд заяви про видачу ВИСНОВКіВ" ( p.s. где висновки это гос.документ)
2. " Підготовка та оформлення, переоформлення, продовження строку дії ДОЗВОЛУ на експуатацію РЕЗ "( где ДОЗВІЛ єто гос.докумен)

ВОПРОС: Как вы думаете, МОЖНО ЛИ в первом случае ( розгляд заяви) ПРИНЯТЬ ЗА УСЛУГУ и отности в расходы?
Тогда как во втором - ( оформлення Дозволу) - нельзя, опираясь на
А вот суммам уплаченных налогов, сборов (кроме, конечно, суммы ЕСВ) и расходам, понесенным в связи с приобретением лицензий, других специальных разрешений, выданных госорганамидля осуществления хоздеятельности, места в предпринимательских расходах нет (см. разъяснение
в категории 104.05 ЗІР).

ПОМОГИТЕ!!!

карина1, я думаю и 1 и 2 пункт в расходы не получиться.
Напишите лучше запрос в дфс. Получите положительный ответ "можно"-включите в расходы в следующем месяце. Получите в ответ" нельзя"- оставите как есть.

За это сообщение автора minibuh поблагодарил:
карина1
minibuh
 
Сообщений: 2248
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1246 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

UNREAD_POST minibuh » 11 июл 2016, 12:24

Коллеги подскажите по 2-м вопросам :
1)замену проводки в магазине можно отнести к ремонту арендованного имущества ?
2) если да , ФОП делает приказ сам себе о замене проводки без привлечения посторонних организаций (ремонт проводился собственноручно Фопом), и на основании чеков отправляем стоимость использованных материалов в расходы ?
minibuh
 
Сообщений: 2248
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1246 раз.
Поблагодарили: 897 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ОБЩАЯ СИСТЕМА

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, Ya