Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Состав расходов предпринимателя на общей системе

учет доходов и расходов, уплата ЕСВ, приостановка деятельности, РРО...

Модератор: konsult

UNREAD_POST Марья » 01 июн 2011, 14:14

Добрый день! Можно вопрос: должен ли ФЛП издавать приказы - на установление размера суточных, на направление работника в командировку, на списание топлива - нашего автомобиля нет в приказе №43
Марья
 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 17 май 2011, 12:18
Благодарил (а): 4 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST konsult » 01 июн 2011, 14:19

да, иначе не будет в расходах тех же суточных

За это сообщение автора konsult поблагодарил:
Марья
Аватар пользователя
konsult
 
Сообщений: 694
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 14:51
Благодарил (а): 197 раз.
Поблагодарили: 271 раз.

UNREAD_POST Печкин » 01 июн 2011, 14:20

Но нормы по топливу самим устанавливать нельзя. Читайте упомянутый вами приказ.
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарил:
Марья
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST Марья » 01 июн 2011, 14:38

А если составить "Акт встановлення норми витрат палива"- комиссия в составе ФЛП, водителя, бухгалтера проехали из пункта А в пункт Б, на момент виезда в баке 100л, при возврате-50л ?
Марья
 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 17 май 2011, 12:18
Благодарил (а): 4 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST Печкин » 01 июн 2011, 14:43

Марья писал(а):А если составить "Акт встановлення норми витрат палива"- комиссия в составе ФЛП, водителя, бухгалтера проехали из пункта А в пункт Б, на момент виезда в баке 100л, при возврате-50л ?


+
Печкин писал(а):Но нормы по топливу самим устанавливать нельзя. Читайте упомянутый вами приказ.


например, пп. 2.1.5
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2885 раз.

UNREAD_POST налоговик » 06 июн 2011, 15:38

ВОПРОСЫ-ОТВЕТЫ ОТ ЛЬВОВСКОЙ ОБЛДПА

ТЕЗИСЫ:
* расходов от упрощенцев нет
* амортизации нет
* расходов на приобретение движимого и недвижимого имущества (если подлежит регистрации) - нет (даже если купили после регистрации предпринимателем)
* коммунальные за арендованное помещение можно ставить в расходы
* расходы, понесенные до перехода на общую показать можно
* займ не возвращенный в срок (!) - доход


Скрытый текст: показать
З метою роз’яснення практичних аспектів при застосуванні норм та положень Податкового кодексу, ДПА у Львівській області продовжує започатковану тематику: надання відповідей на запитання, з якими найчастіше звертаються платники податків.

Особливості провадження підприємницької діяльності відповідно до Податкового кодексу України, - роз’яснюють фахівці управління масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян.

- Чи має право фізична особа - підприємець включити до складу валових витрат вартість товарів (робіт, послуг), які будуть придбані у фізичної особи – підприємця, що застосовує спрощену систему оподаткування відповідно до норм Податкового кодексу України?

- Відповідно до п. 177.4 ст. 177 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ (далі – ПКУ), до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат виробництва (обігу) згідно з розділом ІІІ ПКУ.

Згідно із пп. 139.1.12 п. 139.1 ст. 139 розділу ІІІ ПКУ не включаються до складу витрат витрати, понесені у зв’язку із придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи – підприємця, що сплачує єдиний податок (крім витрат, понесених у зв’язку із придбанням робіт, послуг у фізичної особи – підприємця – платника єдиного податку, яка здійснює діяльність у сфері інформатизації). При цьому, розділ ІІІ ПКУ набирає чинності з 01.04.2011 року.

Таким чином, якщо фізична особа – підприємець придбаває товар (роботи, послуги) у фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку, то такі витрати не включаються до складу витрат платника податків, починаючи з ІІ кварталу 2011 року.

- Чи включається до складу витрат фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування сума амортизації основних фондів згідно з нормами Податкового кодексу України?

- Згідно з п.177.2 ст.177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) i документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи підприємця.

Відповідно до п.177.4 ст.177 ПКУ до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат виробництва (обігу) згідно з розділом ІІІ Кодексу. При цьому, розділ ІІІ ПКУ набирає чинності з 1 квітня 2011 року. Склад витрат та порядок їх визначення зазначено у статті 138 Розділу ІІІ ПКУ, відповідно до якої до складу витрат включаються, зокрема, витрати на утримання основних засобів та амортизація (абз. "в" п.п.138.10.2 п.138.10 ст.138 ПКУ). Вартість, яка амортизується, по кожному об’єкту основних засобів, інших необоротних та нематеріальних активів визначається як первісна (переоцінена) з урахуванням капіталізованих витрат на модернізацію, модифікацію, добудову, дообладнання, реконструкції тощо, а також суми накопиченої амортизації за даними бухгалтерського обліку на дату набрання чинності розділом ІІІ цього Кодексу.

Однак, п.2 ст.3 Закону України від 16.07.99 №996-ХІУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі – Закон №996) передбачено, що бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Згідно із ст.2 Закону №996 дія Закону поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також на суб'єктів підприємницької діяльності, яким відповідно до законодавства надано дозвіл на ведення спрощеного обліку доходів і витрат, та що ведуть бухгалтерський облік і подають фінансову звітність у порядку, встановленому законодавством про спрощену систему обліку і звітності.

Ведення бухгалтерського обліку складу витрат виробництва (обігу) та основних фондів чи нематеріальних активів, що підлягають амортизації, для фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування законодавством не передбачено.

Отже, до складу витрат фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування не включається сума амортизації основних засобів.

- Чи має право фізична особа - підприємець включити до складу витрат вартість придбаного рухомого та нерухомого майна, що підлягає державній реєстрації, якщо дане майно було придбано після реєстрації такої особи суб’єктом підприємництва?

- Відповідно до п. 177.4 ст. 177 розділу IV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-IV (далі – Кодекс), до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтвердженні витрати, що включаються до витрат виробництва (обігу) згідно із розділом ІІІ ПКУ. При цьому, розділ ІІ Кодексу набирає чинності з 1 квітня 2011 року.

Згідно із п. 145.1 ст. 145 Кодексу рухоме та нерухоме майно входить до переліку класифікації груп основних засобів та інших необоротних активів. Склад витрат та порядок їх визначення зазначено у ст. 138 розділу ІІІ Кодексу, відповідно до якої до складу витрат включаються, зокрема, витрати на утримання основних засобів та амортизація (абз. "в" пп. 138.10.2 п. 138.10 ст. 138 Кодексу).

Вартість, яка амортизується, по кожному об’єкту основних засобів, інших необоротних та нематеріальних активів визначається як первісна (переоцінена) з урахуванням капіталізованих витрат на модернізацію, модифікацію, добудову, дообладнання, реконструкції тощо, а також суми накопиченої амортизації за даними бухгалтерського обліку на дату набрання чинності розділу ІІІ Кодексу.

Однак, п.2 ст.3 Закону України від 16.07.99 №996-ХІV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі – Закон №996) передбачено, що бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством.

Згідно із ст.2 Закону №996 дія Закону поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також на суб'єктів підприємницької діяльності, яким відповідно до законодавства надано дозвіл на ведення спрощеного обліку доходів і витрат, та що ведуть бухгалтерський облік і подають фінансову звітність у порядку, встановленому законодавством про спрощену систему обліку і звітності. Ведення бухгалтерського обліку складу витрат виробництва (обігу) та основних фондів чи нематеріальних активів, що підлягають амортизації, для фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування законодавством не передбачено.

Тобто, до складу витрат фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування не включається вартість придбаного рухомого та нерухомого майна, що підлягає державній реєстрації.

- Чи має право фізична особа - підприємець на загальній системі оподаткування включити до валових витрат вартість комунальних послуг, сплачених за приміщення, яке він орендує?

- Згідно з п.177.2 ст.177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VІ (далі – ПКУ) до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат виробництва (обігу) згідно з розділом ІІІ "Податок на прибуток підприємств" цього Кодексу (п.177.4 ст.177 ПКУ).

Склад витрат та порядок їх визначення зазначено у статті 138 розділ ІІІ ПКУ, відповідно до якої до складу витрат включаються, зокрема, витрати на утримання, експлуатацію та ремонт, страхування, оперативну оренду основних засобів, інших необоротних активів загальновиробничого призначення (п.п. "в" п.138.10.1 п.138.10 ст.138 ПКУ).

Згідно з п.138.2 ст.138 ПКУ витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом ІІ цього Кодексу. Згідно з нормою глави 58 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року N435-IV (зі змінами та доповненнями) за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.

Відповідно до статті 762 глави 58 Цивільного кодексу за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму.

Таким чином, витрати на комунальні послуги, використані в орендованому приміщенні, включаються до валових витрат фізичної особи – підприємця (орендаря) на підставі рахунків орендодавця, у яких наведений розрахунок вартості спожитих орендарем комунальних послуг, обчислений пропорційно площі, що займає такий орендар в орендованому приміщенні. Зазначені розрахунки проводяться орендодавцем згідно з умовами відповідних договорів щодо відшкодування вартості комунальних послуг та мають бути узгоджені з орендарем.

- Чи має право фізична особа - підприємець при переході на загальну систему оподаткування враховувати документально підтверджені витрати, які були фактично понесені під час здійснення діяльності на спрощеній системі оподаткування з 01.01.2011?

- Порядок оподаткування доходів фізичних осіб – підприємців передбачений ст. 177 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-IV (далі – Кодексу). Згідно із п. 177.2 ст. 177 Кодексу об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця.

Відповідно до п. 177.4 ст. 177 Кодексу до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтвердженні витрати, що включаються до витрат виробництва (обігу) згідно із розділом ІІІ ПКУ.

При цьому, п. 1 розділу ХІХ Кодексу передбачено, що розділ ІІІ Кодексу набирає чинності з 01.04.2011 року. Згідно із п. 138.4 ст. 138 Кодексу витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визначаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг.

Враховуючи вищевикладене, при переході на загальну систему оподатковування фізична особа - підприємець має право врахувати суму витрат, яка безпосередньо пов’язана з отриманням доходу, незалежно від того на якій системі оподаткування вони фактично були понесені.

- Чи є об’єктом оподаткування сума поворотної фінансової допомоги (позики) отримана фізичною особою - підприємцем на загальній системі оподаткування?

- Відповідно до пп. 14.1.257 п. 14.1 ст. 14 розділу І Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-IV із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) поворотна фінансова допомога - це сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення. Згідно із п. 177.1 ст. 177 розділу IV ПКУ оподаткуванню підлягають доходи фізичних осіб - підприємців, які отримані протягом календарного року від провадження господарської діяльності.

Враховуючи те, що отримання фізичною особою – підприємцем поворотної фінансової допомоги (позики) відповідно до умов договору підлягає обов’язковому поверненню у визначений строк, то протягом дії договору сума поротної фінансової допомоги не включається до складу доходу суб’єкта господарювання.

При цьому, слід зазначити, якщо сума поворотної фінансової допомоги не повертається у визначений у договорі термін, то вона включається до складу доходів фізичної особи – підприємця та оподатковується на загальних підставах.

- Чи може фізична особа – підприємець використовувати кошти з розрахункового рахунку, який відкрито для здійснення підприємницької діяльності, для власних потреб?

- Згідно з ст. 42 Господарського кодексу України (далі – ГКУ), підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

Відповідно до ст. 44 ГКУ підприємництво здійснюється на основі вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом.

Враховуючи вищевикладене, фізична особа – підприємець має право вільно користуватися коштами з розрахункового рахунку, який відкрито для здійснення підприємницької діяльності, за умови сплати всіх податків, зборів та інших платежів, передбачених чинним законодавством.

За это сообщение автора налоговик поблагодарили: 2
konsult, yur
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST Кукс » 07 июн 2011, 15:35

Предприниматель на общей системе налогообложения,зарегистрированный плательщиком НДС покупает товар с НДС и продает его без НДС(розд.ХХ подраздел 2 п.15 ... освобождаются от обложения налогом на добавленную стоимость).
"Для физического лица - предпринимателя,зарегистрированного в качестве плательщика налога на добавленную стоимость, не включаются в расходы и доход суммы налога на добавленную стоимость, которые входят в цену приобретенных или проданных товаров(работ,услуг)".П.177,3 ст.177 НК.
"В случае если налогоплательщик, зарегистрированный как плательщик налога на добавленную стоимость, одновременно проводит операции по продаже товаров (выполнению работ, оказанию услуг), облагаемых налогом на добавленную стоимость и освобождены от налогообложения или не являются объектом налогообложения таким налогом, налог на добавленную стоимость, уплаченный в составе расходов на приобретение товаров, работ, услуг, входящих в состав расходов, и основных средств и нематериальных активов, подлежащих амортизации, включается соответственно в расходы или стоимость соответствующего объекта основных средств или нематериальных активов увеличивается на сумму , не включена в налоговый кредит такого налогоплательщика согласно разделу V настоящего Кодекса; "пп 139.1.6 НК.
Если стоимость купленного и оплоченного товара 6000,00 грн в т.ч.НДС 1000,00грн. На затраты у ФЛП идет сумма 5000,00 или 6000,00грн?
Кукс
 
Сообщений: 37
Зарегистрирован: 24 янв 2011, 18:20
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 4 раз.

UNREAD_POST konsult » 07 июн 2011, 16:07

думаю 6000 грн. с учетом вот этого

4.1.4. презумпція правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу;


поскольку очевидно, что должен применяться п.п. 139.1.6 НК

За это сообщение автора konsult поблагодарил:
Кукс
Аватар пользователя
konsult
 
Сообщений: 694
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 14:51
Благодарил (а): 197 раз.
Поблагодарили: 271 раз.

UNREAD_POST Кукс » 08 июн 2011, 09:01

Для меня как плательщика налога выгоднее применить пп 139.1.6, а для контролирующего органа - п 177.3. В таком случае я буду вести расчет от 5000,00 и лучше проанализирую свои затраты (услуги), чтобы все максимально учесть.
Кукс
 
Сообщений: 37
Зарегистрирован: 24 янв 2011, 18:20
Благодарил (а): 9 раз.
Поблагодарили: 4 раз.

UNREAD_POST pride » 13 июн 2011, 03:25

konsult писал(а):
Так ведь все дело в том, что с 1.04 начал работать 3-й Раздел, а там несколько по-другому (доход/расход возникает в момент перехода права собств-сти на товар/услугу).
Приведенный ответ налоговиков - о 1-м квартале, когда действительно применялся кассовый метод.

Раздел III предпринимателями на общей системе налогообложения используется для определения состава расходов.
"177.4. До переліку витрат, безпосередньо пов'язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат виробництва (обігу) згідно з розділом III цього Кодексу"
Порядок учета расходов, а уж тем более доходов частные предприниматели из раздела III Кодекса не берут.
Так что ответ налоговиков справедлив и для 1 квартала и для последующих кварталов.

Стоп. совсем неразбериха у меня в голове. Раньше можно было ставить в расходы по кассовому методу - то есть все мои платежи: включая авансы, оплаты за проданный мною товар и не проданный. А теперь, я так понимаю можно только за проданный товар. То есть должно выполниться 3 условия. товар должен быть мне поставлен, оплачен мною и еще продан. Или я не правильно рассуждаю. Все остальные расходы по оплате товара признаются только по ходу выполнения всех трех условий. И все это только со второго квартала. Помогите разобраться.
pride
 
Сообщений: 24
Зарегистрирован: 05 июн 2011, 18:30
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 7 раз.

UNREAD_POST konsult » 14 июн 2011, 09:55

Разницу между тем, что сейчас и тем, что было раньше (то есть до 01.04.11) можно проследить лишь в том, что:
- с 01.04.2011 г. в порядке учета расходов появился нюанс, связанный с тем, что согласно 139.1.3 суммы предварительной (авансовой) оплаты товаров, работ, услуг не включаются в расходы.С указанной даты авансовые проплаты до получения самих товаров, подписания акта выполненных работ (услуг) в Книге (в графах 4-10) не отражаем. После этого - отражаем.
Например, если предоплату внесли 01.04, а сам товар получили 10.04 расходы заносим в Книгу 10.04.(http://buhforum.com/viewtopic.php?p=1695#p1695)
- "ослабелана" связь между выручкой и "другими расходами" (расходами из граф 9 и 10 Книги учета доходов и расходов). Раньше в т.ч. и эти расходы нужно было привязывать к полученной выручке, с которой они непосредственно связаны. Теперь эти расходы учитываются, условно говоря, "в текущем режиме"
- расходы от ЧПЕНов на расходы не идут (в т.ч. через амортизацию).
Раньше можно было ставить в расходы по кассовому методу - то есть все мои платежи: включая авансы, оплаты за проданный мною товар и не проданный.

Не совсем так. Авансы можно было учитывать в расходах при исчислении чистого дохода только после получения выручки от реализации соответствующих товаров.
Разница лишь в том, что не важно было, получен товар или нет.
См. например, дейстовавшую ранее Инструкцию № 12 (сейчас не работает):
Будь-які суми витрат фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності до моменту одержання доходу від результату такої діяльності є його власним ризиком відповідно до статті 1 Закону України "Про підприємництво". Тобто, виключно факт одержання доходу може бути підставою для включення до валових витрат звітного періоду не всіх підряд видатків, а тільки тієї їх частини, яка прямо цьому доходу відповідає.

За это сообщение автора konsult поблагодарил:
pride
Аватар пользователя
konsult
 
Сообщений: 694
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 14:51
Благодарил (а): 197 раз.
Поблагодарили: 271 раз.

UNREAD_POST Casper » 21 июн 2011, 12:01

ПОМОГИТЕ пожалуйста!!! ФЛП занимается транспортными перевозками. Можно ли включать в состав валовых расходов стоимость запчастей на транспортные средства, стоимость услуг по замене масла. На всё есть подтверждающие документы.
Casper
 
Сообщений: 2
Зарегистрирован: 21 июн 2011, 11:52
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 21 июн 2011, 12:15

Casper писал(а):ПОМОГИТЕ пожалуйста!!! ФЛП занимается транспортными перевозками. Можно ли включать в состав валовых расходов стоимость запчастей на транспортные средства, стоимость услуг по замене масла. На всё есть подтверждающие документы.


Может ли общесистемщик включить стоимость запчастей и техобслуживания авто в расходы

Предприниматель-общесистемщик предоставляет услуги по перевозке грузов. Периодически приобретает запчасти, шины, а также проходит техобслуживание грузового автомобиля, который использует исключительно для предоставления услуг. Может ли он включить такие затраты в свои расходы?
Стоимость материалов и техобслуживания авто предприниматель-общесистемщик может отнести к расходам при некоторых условиях.
Предприниматели-общесистемщики рассчитывают налог на доходы, исходя из разницы между выручкой в денежной и неденежной форме и доку-
ментально подтвержденными расходами, которые связаны с полученным доходом и попадают в расходы производства (обращения) согласно р. III НКУ (ст. 177 НКУ). Затраты на материалы и техобслуживание автомобиля включают в расходы в соответствии с п. 138.8 НКУ В зависимости от ситуации предприниматель может увеличить расходы, если:
— у него есть документы, подтверждающие затраты на материалы и техобслуживание (платежное поручение, фискальный чек);
— расходы связаны с доходами, полученными в отчетном периоде;
— запчасти используют для ремонта авто, на котором предприниматель предоставляет услуги по перевозке.

"Все о бухгалтерском учете" № 38.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5698
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 806 раз.
Поблагодарили: 2594 раз.

UNREAD_POST druzer13 » 24 июн 2011, 10:26

Спасибо за ответы.
У меня вопрос следующего характера:
Я на общей системе налога арендую груз.авто вместе с водителем у ФОП на общей системе
Что я могу ставить на затраты?
Топливо
Аренда авто
Запчасти и ремонт
Командировочные водителя, оплата тел.связи, проживание
Страховку авто?
Должен ли быть договор аренды авто с водителем нотариально заверен?
Спасибо!
druzer13
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован: 23 июн 2011, 17:36
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST yur » 24 июн 2011, 13:00

druzer13 писал(а):Спасибо за ответы.
У меня вопрос следующего характера:
Я на общей системе налога арендую груз.авто вместе с водителем у ФОП на общей системе
Что я могу ставить на затраты?
Топливо
Аренда авто
Запчасти и ремонт
Командировочные водителя, оплата тел.связи, проживание
Страховку авто?
Должен ли быть договор аренды авто с водителем нотариально заверен?
Спасибо!

з ФОП у вас повинен бути договір, в ньому описано - хто за шо платить. Командировочні не вашого працівника, страховка, запчастини і ремонт тут ніяким боком не проходять. Договір з ФОП нотаріально завіряти не потрібно, а от з ФО - треба.

За это сообщение автора yur поблагодарил:
konsult
yur
 
Сообщений: 297
Зарегистрирован: 05 май 2011, 09:35
Благодарил (а): 425 раз.
Поблагодарили: 41 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ОБЩАЯ СИСТЕМА

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya