Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Неудержание НДФЛ с предпринимателя: какие документы нужны?

обще-предпринимательские темы (независимо от системы налогообложения)

Модератор: ФЛ7

UNREAD_POST vins » 17 май 2011, 09:35

Можно подавать ксерокопии справок налогового органа о видах деятельности


ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ

Які дії ФОП, якщо йому на протязі дня або тижня необхідно мати значну кількість примірників довідки, в якій зазначається перелік видів діяльності відповідно до реєстраційної картки та обрана система оподаткування доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності (наприклад більше 5) та який термін її дії?
Пунктом 177.8 статті 177 розділу ІУ Податкового кодексу України (далі - Кодекс) встановлено, що під час нарахування (виплати) фізичній особі - підприємцю доходу від операцій, здійснюваних в межах обраних ним видів діяльності, суб'єкт господарювання, який нараховує (виплачує) такий дохід, не утримує податок на доходи у джерела виплати, якщо фізичною особою - підприємцем, який отримує такий дохід, надано копію свідоцтва про державну реєстрацію його як суб'єкта підприємницької діяльності. Водночас, для підтвердження обраних видів - підприємницької діяльності, підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, доцільно подавати копії Свідоцтва про сплату єдиного податку. Якщо підприємці оподатковують свої доходи відповідно до норм ст.177 Кодексу (загальна система оподаткування), то з метою уникнення порушень норм вказаного п. 177.8 ПКУ, рекомендується як юридичним особам, так і фізичним особам - підприємцям, які мають господарські відносини з іншою фізичною особою - підприємцем, крім копії документа, підтверджуючого, що він зареєстрований суб'єктом підприємницької діяльності (свідоцтва про державну реєстрацію), отримувати від такої особи копію довідки (яка надається на письмову заяву платника податковим органом, в якому він знаходиться на податковому обліку), в якій зазначається перелік видів діяльності відповідно до реєстраційної картки та обрана система оподаткування доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності (лист ДПА України від 03.02.2011 р. N 1085/К/17-0714). Фізична особа - підприємець, якій потрібна значна кількість даних довідок, може надавати податковим агентам копії (ксерокопії) такої довідки. Зазначені в довідці дані є чинними до втрати ними юридичної сили.

За это сообщение автора vins поблагодарили: 3
Аll, Asia, Heloise
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Печкин » 25 май 2011, 09:33

В продолжение темы о замене свидетельства на выписку.

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 17.05.2011р. №13663/7/29-1017

Про скасування свідоцтва про державну реєстрацію

У зв'язку з набранням чинності (07.05.2011) Законом України від 07.04.2011 №3205-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи – підприємця" (далі – Закон № 3205) Державна податкова адміністрація України інформує про наступне.

Законом № 3205 запроваджено принцип здійснення діяльності юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців без свідоцтв про державну реєстрацію шляхом внесення змін до деяких законів України, у тому числі до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (далі – Закон №755) та Податкового кодексу України.

Зокрема, згідно із зміненим Законом №755 юридичним особам та фізичним особам – підприємцям не видаються свідоцтва про державну реєстрацію та замість видачі, заміни або внесення відміток до свідоцтва про державну реєстрацію державний реєстратор видає (надсилає) юридичній особі або фізичній особі – підприємцю виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – Єдиний державний реєстр) у разі проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця; внесення змін до відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі та/або зазначаються у виписці з Єдиного державного реєстру; проведення інших реєстраційних дій, передбачених Законом № 755; звернення юридичної особи чи фізичної особи – підприємця тощо.

У зв'язку із зазначеними змінами у законодавстві у тих випадках, коли нормативно-правовими актами для підтвердження факту державної реєстрації юридичної особи чи фізичної особи – підприємця передбачається подання платником податків до органу державної податкової служби копії свідоцтва про його державну реєстрацію, слід керуватись нормами Закону № 3205 і Закону № 755. Зокрема, замість копії свідоцтва про державну реєстрацію подається копія чинної виписки із Єдиного державного реєстру платниками податків, державну реєстрацію яких проведено після 07.05.2011 або стосовно яких після зазначеної дати до Єдиного державного реєстру були внесені зміни щодо відомостей, які зазначались у свідоцтві про державну реєстрацію або вказуються у виписці. Як і раніше, подається копія свідоцтва про державну реєстрацію платниками податків, державну реєстрацію яких проведено до 07.05.2011 та стосовно яких після зазначеної дати до Єдиного державного реєстру не вносились зміни щодо відомостей, які зазначались у свідоцтві про державну реєстрацію або вказуються у виписці, а також платниками податків, для яких установлені особливості їх державної реєстрації та відомості про яких не включаються до Єдиного державного реєстру.

Окрім того, засобом підтвердження факту державної реєстрації юридичної особи чи фізичної особи – підприємця та підставою для взяття на облік платників податків є відомості із Єдиного державного реєстру. У теперішній час такі відомості органи державної податкової служби отримують щоденно в електронному вигляді відповідно до Порядку взаємодії суб'єктів інформаційного обміну щодо надання та використання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Якщо ж у зв'язку із здійсненням повноважень, визначених Податковим кодексом України, у органів державної податкової служби виникає потреба у отриманні документального підтвердження факту державної реєстрації тієї чи іншої особи, податковий орган на підставі відповідного письмово запиту може в установленому порядку отримати витяг або довідку із Єдиного державного реєстру.

ДПА України звертає також увагу на те, що ті юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які зареєстровані до 01.04.2004 та відомості про яких досі не включені до Єдиного державного реєстру, зобов’язані до 10.02.2012 подати державному реєстратору реєстраційну картку для включення відомостей про них до Єдиного державного реєстру, як того вимагають пункти 2 - 4 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 01.07.2010 № 2390-VI "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" щодо спрощення механізму державної реєстрації припинення суб'єктів господарювання".

Заступник голови Комісії з проведення
реорганізації ДПА України,
заступник Голови О.М. Любченко
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарил:
vins
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST vins » 25 май 2011, 09:42

Прикольно. Спасибо!
Вот вам и переходные положения, которых не оказалось в Законе. Логичное решение: если зарегистрированы до 07.05.2011 г. и сведения не менялись, то можно продолжать использовать копию свидетельства о госрегистрации.
+ Косвенно подтвердили, что можно подавать копию выписки, а не обязательно оригинал.

Смущает только оговорка о том, что эти выводы распространяются на случаи, когда "нормативно-правовими актами для підтвердження факту державної реєстрації юридичної особи чи фізичної особи – підприємця передбачається подання платником податків до органу державної податкової служби копії свідоцтва про його державну реєстрацію". Могут зацепиться за это и говорить, что этот вывод не распространяется на те случаи, когда в законодательный акт (в частности, в НКУ) внесены изменения и он требует уже подачи не копии свидетельства о госрегистрации, а подачи выписки или извлечения.
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST налоговик » 01 июн 2011, 17:00

С сайта севастопольской ГНА.

Жизнь без свидетельства о госрегистрации: мнение налоговой службы Украины

Одним из наиболее насущных вопросов после отмены свидетельства о государственной регистрации юридических лиц и физических лиц — предпринимателей стал вопрос о том, с помощью каких документов теперь подтверждать предпринимательский статус Мнение ГНАУ по этому поводу изложено в письме от 17.05.2011 г. № 13663/7/29-1017:

— во-первых, если субъект хозяйствования зарегистрирован до 07.05.2011 г., т. е. до даты вступления в силу Закона Украины «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины об отмене свидетельства о государственной регистрации юридического лица и физического лица — предпринимателя» от 07.04.2011 г. № 3205-VI, и изменения в сведения, содержащиеся в Едином госреестре (ЕГР), не вносились, он может в дальнейшем предоставлять копию свидетельства о госрегистрации, в случае когда законодательными актами требуется подтверждение факта госрегистрации; если изменения вносились — необходимо получить выписку из ЕГР;

— во-вторых, если субъект хозяйствования проходил госрегистрацию после 07.05.2011 г., то свидетельство о госрегистрации ему уже не выдается, он получает выписку из ЕГР;

— в-третьих, в тех случаях, когда ранее законодательство требовало предоставления копии свидетельства о госрегистрации, теперь можно подавать копию выписки из ЕГР. Надеемся, позиция, допускающая возможность подачи именно копии выписки, а не ее оригинала, станет общепринятой в практике взаимодействия субъектов хозяйствования с государственными органами;

— в-четвертых, те субъекты хозяйствования, которые были созданы до 01.04.2004 г. и сведения о которых на сегодняшний день до сих пор не включены в ЕГР, должны подать госрегистратору регистрационную карточку до 10.02.2012 г. Таким лицам должна быть выдана выписка из ЕГР, с помощью которой они смогут в дальнейшем подтвердить факт их госрегистрации.


Понравилось особенно это Надеемся, позиция, допускающая возможность подачи именно копии выписки, а не ее оригинала, станет общепринятой в практике взаимодействия субъектов хозяйствования с государственными органами.
Севастопольская ГНА и есть госорган. Зачем им надеяться - пусть берут и практикуют нормальное взаимодействие :)
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5688
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 803 раз.
Поблагодарили: 2577 раз.

UNREAD_POST vins » 01 июн 2011, 17:11

налоговик писал(а):Понравилось особенно это Надеемся, позиция, допускающая возможность подачи именно копии выписки, а не ее оригинала, станет общепринятой в практике взаимодействия субъектов хозяйствования с государственными органами.
Севастопольская ГНА и есть госорган. Зачем им надеяться - пусть берут и практикуют нормальное взаимодействие :)


:D
Так они ж не писали, а просто не подумав скопировали. Отсюда http://nibu.factor.ua/news/news.html?id=4905
Они так могли подмахнуть и согласие на право налогоплательщика отказаться от льготы по НДС и все что угодно, долго ли - copy/paste :)
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST Печкин » 08 июн 2011, 13:14

ГНАУ учла изменения в законодательстве и о справке с видами деятельности уже не упоминает. Правда, ГНАУ уверена, что в выписке из Единого госреестра указываются виды деятельности.
Які первинні документи необхідні для врахування витрат, понесених при придбанні товарів, робіт, послуг у ФО, у тому числі ФОП, які перебувають на загальній системі оподаткування, та як визначити перелік видів діяльності, що можуть здійснюватись ФОП у межах підприємницької діяльності?

Відповідно до п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку та інших документів, встановлених розділом ІІ ПКУ. Зокрема, п. 44.1 ст. 44 р. ІІ ПКУ визначено, що для цілей оподаткування платники податку зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі перинних документів, регістрів бухгалтерського опіку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності на підставі даних, не підтверджених документами, визначеними першим абзацом цього пункту. Частинами другою та третьою ст. 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV ”Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” зі змінами та доповненнями (далі – Закон №996) передбачено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, що фіксують факт здійснення господарської операції. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю й упорядкування оброблених даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні і зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати обов’язкові реквізити: назва документа; дату і місце складання; назва підприємства, від імені якого складається документ; зміст і обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що мають можливість ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Водночас, при виплаті фізичній особі – підприємцю, який перебуває на загальній системі оподаткування платнику податку необхідно врахувати, що відповідно до п. 177.8 ст. 177 ПКУ під час нарахування (виплати) фізичній особі - підприємцю доходу від операцій, здійснюваних в межах обраних ним видів діяльності, суб'єкт господарювання, який нараховує (виплачує) такий дохід, не утримує податок на доходи у джерела виплати, якщо фізичною особою - підприємцем, який отримує такий дохід, надано виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про державну реєстрацію його як суб'єкта підприємницької діяльності. У разі якщо фізична особа - підприємець отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, у межах обраних ним видів такої діяльності, такі доходи оподатковуються за загальними правилами, встановленими цим Кодексом для платників податку - фізичних осіб (п. 177.6 ст. 177 ПКУ). Згідно з п. 4 ст. 17 Закону України від 15 травня 2003 року № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" зі змінами та доповненнями в Єдиному державному реєстрі повинні міститися такі відомості щодо фізичної особи – підприємця як види діяльності. З урахуванням викладеного, при визначенні оподатковуваного прибутку, необхідні первинні документи, оформлені відповідно до вимог, встановлених ст. 9 Закону № 996. Зазначена вимога щодо первинних документів поширюється і на витрати платника податку, понесені при придбанні товарів, робіт, послуг як у фізичних осіб, так і фізичних осіб –підприємців. Перелік видів діяльності, які фізична особа – підприємець здійснює у межах підприємницької діяльності, зазначається у виписці або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про державну реєстрацію його як суб'єкта підприємницької діяльності.
живу на Бухфоруме

За это сообщение автора Печкин поблагодарил:
konsult
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST konsult » 08 июн 2011, 13:29

да, в выписке виды деятельности не отражаются. Отражаются только в извлечении.

4. У виписці зазначаються:
найменування юридичної особи або ім'я фізичної особи - підприємця;
ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків;
місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - підприємця;
прізвище, ім'я та по батькові осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи або від імені фізичної особи - підприємця без довіреності, у тому числі підписувати договори, їх реєстраційні номери облікових карток платників податків;
наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи або фізичної особи - підприємця;
дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі;
дата видачі виписки.


в общем ясности налоговики своим ответом не добавили :(
Аватар пользователя
konsult
 
Сообщений: 694
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 14:51
Благодарил (а): 197 раз.
Поблагодарили: 271 раз.

UNREAD_POST Аll » 08 июн 2011, 16:37

В налоговой с удовольствием дают справку для СПД.
Сказали сдать в канцелярию заявление: " Прошу выдать справку о видах моей деятельности".
Через неделю справку забираешь у своего инспектора.

За это сообщение автора Аll поблагодарили: 3
Dushess, konsult, vins
Аватар пользователя
Аll
 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 13:37
Благодарил (а): 517 раз.
Поблагодарили: 119 раз.

UNREAD_POST vins » 14 июн 2011, 11:42

Положительное для единщиков решение - пускай и по периоду еще до Налогового кодекса
Справа № 2а/1570/241/2011

ПОСТАНОВА


12 травня 2011 року. м.Одеса


Одеський окружний адміністративний суд

...
Частиною 2 ст. 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до положень ст.1 та ст.2 Указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва»від 03 липня 1998 року № 727/98, суб’єкти малого підприємництва –фізичні особи, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і у трудових відносинах з якими, включаючи членів їх сімей протягом року перебуває не більше 10 осіб та обсяг виручки яких від реалізації продукції (товарів, робі, послуг) за рік не перевищує 500 тис. гривень, мають право самостійно обрати спосіб оподаткування доходів за єдиним податком шляхом отримання свідоцтва про сплату єдиного податку.

Ставка єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва –фізичних осіб встановлюється місцевими радами за місцем їх державної реєстрації залежно від виду діяльності і не може становити менше 20 гривень та більше 200 гривень на місяць (ч.2 ст.2 вищезазначеного Указу Президента України).

Судом встановлено, що позивач перебував на спрощеній системі оподаткування згідно свідоцтв про сплату єдиного податку та сплачував максимальну ставку єдиного податку на місяць за двома видами підприємницької діяльності.

Враховуючи те, що не зазначення позивачем в заявах про право застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, на підставі яких були отримані свідоцтва про сплату єдиного податку, такого виду діяльності, як інтернет, яке здійснювалось ним, не призвело до заниження єдиного податку і не є підставою для оподаткування на загальних підставах доходів позивача, суд прийшов до висновку, що податковою було неправомірно нараховано ФОП ОСОБА_3 податкове зобов’язання по податку з доходів фізичних осіб, оскільки відповідно до положень ст. 6 Указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва»від 03.07.1998 року № 727/98, суб’єкт малого підприємництва, який сплачує єдиний податок, звільняється від сплати податку на доходи фізичних осіб.

З урахуванням викладеного суд вважає, обґрунтованими вимоги позивача щодо визнання нечинним податкового повідомлення-рішення № 007407170/0 від 10.12.2010 року по нарахуванню позивачу штрафних санкцій в сумі 52030 грн. 35 коп., за порушення вимог ст.13, 14 Декрету Кабінету Міністрів України «Про прибутковий податок з громадян», п.п. 9.12.1 та 9.12.2. п.9.12 ст. 9, п.18.1 ст. 18 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб».
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST konsult » 16 июн 2011, 12:43

Внятная консультация от ГНАУ

для общесистемника
можно выдавать контрагенту копию выписки или извлечения + копию справки из налогового органа

для единоналожника
можно выдавать контрагенту копию выписки или извлечения + копию свидетельства об уплате единого налога (справка налогового органа не нужна)

здесь логично добавить, что если речь о предпринимателе, который оказывает работы /услуги (если актуален вопрос с обложением вознаграждения ЕСВ), выдавать нужно именно копию извлечения, а не копию выписки.

Питання:
I. Який порядок отримання довідки ФОП, в якій зазначається обрана система оподаткування доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності, та чи необхідно при цьому надавати копію витягу з Державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців?
Відповідь:
Відповідно до п. 177.8 ст. 177 розділу IV Податкового кодексу України від 02.12.2010 N 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) під час нарахування (виплати) фізичній особі - підприємцю доходу від операцій, здійснюваних в межах обраних ним видів діяльності, суб'єкт господарювання, який нараховує (виплачує) такий дохід, не утримує податок на доходи у джерела виплати, якщо фізичною особою - підприємцем, який отримує такий дохід, надано виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних або фізичних осіб - підприємців про державну реєстрацію його як суб'єкта підприємницької діяльності. Згідно із п. 5.2 розділу 5 Положення про порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців, затвердженого наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 20.10.2005 N 97, у витягу для фізичної особи - підприємця зазначаються основні види діяльності. Враховуючи те, що нормами ст. 177 ПКУ (загальна система оподаткування) передбачено самостійне визначення фізичними особами - підприємцями сум авансових платежів на поточний рік та не встановлено жодного документа, яким би підтверджувалась обрана система оподаткування, то з метою уникнення порушень норм п. 177.8 ПКУ рекомендується як юридичним особам, так і фізичним особам - підприємцям, які мають господарські відносини з іншою фізичною особою - підприємцем, крім копії документа, підтверджуючого, що він зареєстрований суб'єктом підприємницької діяльності (виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних або фізичних осіб - підприємців), отримувати від такої особи копію довідки, в якій зазначається обрана система оподаткування доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності. Водночас, для фізичних осіб - підприємців - платників єдиного податку доцільно, крім копії документа, підтверджуючого, що він зареєстрований суб'єктом підприємницької діяльності (виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних або фізичних осіб - підприємців), надавати копію Свідоцтва про сплату єдиного податку та не отримувати вищезазначеної довідки (продовження див. II).

За это сообщение автора konsult поблагодарил:
Dushess
Аватар пользователя
konsult
 
Сообщений: 694
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 14:51
Благодарил (а): 197 раз.
Поблагодарили: 271 раз.

UNREAD_POST vins » 16 июн 2011, 16:29

"Бухгалтер" № 22 за 2011 отвечает на вопрос, как теперь быть с формулировками в договоре "ФЛП, действующий на основании свидетельства о государственной регистрации". :)
Предлагают указывать
(А) либо "действующий на основании выписки из ЕГР"
(Б) либо вообще отказаться от этой формулировки
(В) либо предлагают на выбор:

пафосную формулировку: (В-1) "физическое лицо — предприниматель Лермонтов М. Ю., действующий на основании ст. 42 Конституции Украины";
спокойную формулировку: (В-2) "физическое лицо — предприниматель Некрасов Н. А., действующий на основании главы 5 (или ст. 50) Гражданского кодекса Украины и/или на основании главы 13 (или ст. 128) Хозяйственного кодекса Украины";
комплексную формулировку: (В-3) "физическое лицо предприниматель Маяковский В. В., действующий на основании ст. 42 Конституции Украины, главы 5 (или ст. 50) Гражданского кодекса Украины и/или главы 13 (или ст. 128) Хозяйственного кодекса Украины".


Кому что больше нравится? :)
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

UNREAD_POST nikki » 16 июн 2011, 16:49

Я бы написал ".... на основании ст. 6 Всеобщей декларации прав человека" :)
nikki
 
Сообщений: 1116
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:27
Благодарил (а): 116 раз.
Поблагодарили: 375 раз.

UNREAD_POST Vyacheslav » 17 июн 2011, 10:58

Враховуючи те, що ..... та не встановлено жодного документа, яким би підтверджувалась обрана система оподаткування, то з метою уникнення порушень норм п. 177.8 ПКУ рекомендується ..... отримувати від такої особи копію довідки, в якій зазначається обрана система оподаткування доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності.
[/quote]

Как по мне, наличие справки очень желательно не столько для "... уникнення порушень норм п. 177.8 ПКУ", столько для обоснования налоговых расходов по п. 139.1.12 НКУ, потому как справедливо замечено, что только в справке может быть информация о выбранной системе налогобложения.
Vyacheslav
 
Сообщений: 43
Зарегистрирован: 09 июн 2011, 14:36
Благодарил (а): 20 раз.
Поблагодарили: 25 раз.

UNREAD_POST Печкин » 17 июн 2011, 11:13

Vyacheslav писал(а):
Враховуючи те, що ..... та не встановлено жодного документа, яким би підтверджувалась обрана система оподаткування, то з метою уникнення порушень норм п. 177.8 ПКУ рекомендується ..... отримувати від такої особи копію довідки, в якій зазначається обрана система оподаткування доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності.


Как по мне, наличие справки очень желательно не столько для "... уникнення порушень норм п. 177.8 ПКУ", столько для обоснования налоговых расходов по п. 139.1.12 НКУ, потому как справедливо замечено, что только в справке может быть информация о выбранной системе налогобложения.


100 %
живу на Бухфоруме
Аватар пользователя
Печкин
 
Сообщений: 6649
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 13:03
Благодарил (а): 73 раз.
Поблагодарили: 2882 раз.

UNREAD_POST vins » 11 июл 2011, 11:10

Еще один позитивный момент, предусмотренный законопроектом № 8217

“177.8. Під час нарахування (виплати) фізичній особі - підприємцю доходу від операцій, здійснюваних в межах обраних ним видів діяльності, суб'єкт господарювання, який нараховує (виплачує) такий дохід, не утримує податок на доходи у джерела виплати, якщо фізичною особою - підприємцем, яка отримує такий дохід, надано копію документу, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб'єкта підприємницької діяльності...."

Четко указано, что достаточно копии

За это сообщение автора vins поблагодарил:
Kloshar
Аватар пользователя
vins
 
Сообщений: 6654
Зарегистрирован: 27 дек 2010, 12:38
Благодарил (а): 2704 раз.
Поблагодарили: 2891 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya