Страница 1 из 1

Покупка временного сооружения и паспорт привязки

UNREAD_POSTДобавлено: 09 ноя 2017, 12:11
minibuh
Дорого утречка ! Вопрос юридически -административного характера :
Гражданка приобрела Временное сооружение( далее по тексту -ВС) и земельный участок , на котором он расположен. Паспорт привязки на ВС действует до 2019 года, но он сделан на имя предыдущего хозяина ВС. Надо ли новому владельцу ВС ( она не предприниматель - будет сдавать в аренду ФОПу-ОСН) делать новый паспорт привязки на свое имя (или имя ФОПа арендосъемщика) Или можно пользоваться старым? чем регулируется? в какие органы можно написать запросы,что б спланировать процедурные моменты?
заранее спасибо ! :)

Покупка временного сооружения и паспорт привязки

UNREAD_POSTДобавлено: 09 ноя 2017, 15:31
Al Shurshun
Уважаемая коллега

может это Вам подойдет
Изображение
:ga-ze-ta;
Роз’яснення щодо процедури видачі
паспорта прив’язки тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності.


Паспорт прив’язки тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності видається відповідно до наказу Мінрегіону України 21.10.2011
№ 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».
1. Загальні положення:
1.1. Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
пересувна ТС - споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності;
схема благоустрою ТС - схема, виконана замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до ТС (розташування квітників, під'їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо);
стаціонарна ТС - споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв. м;
типові ТС - види ТС, виконані за проектами повторного використання.
замовник - суб'єкт господарювання, який має намір розмістити ТС на підставі паспорта прив'язки ТС;
паспорт прив'язки ТС - комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території;

2. Порядок отримання паспорта прив’язки тимчасової споруди:
2.1. Підставою для розміщення тимчасової споруди (далі ТС) є паспорт прив'язки.
2.2. Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС.
2.3. До заяви додаються:
- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС,
виконані замовником у довільній формі на топографо - геодезичній основі
М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості;
- реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація).
Цей перелік документів є вичерпним.
2.4. Відповідність намірів щодо місця розташування тимчасової споруди, будівельним нормам визначає відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації, протягом п'ятнадцять робочих днів з дня подання зазначеної заяви.
Про відповідність намірів щодо місця розташування ТС будівельним нормам замовник повідомляється відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації письмово або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.
2.5. У разі отримання позитивного висновку замовник звертається до виконавчого комітету відповідної сільської, селищної ради із заявою про дозвіл на встановлення тимчасової споруди.
2.6. Для оформлення паспорта прив'язки замовник звертається до відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації через центр надання адміністративних послуг при Маньківській районній державній адміністрації із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив'язки ТС, до якої додає:
схему розміщення тимчасової споруди;
ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;
схему благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб'єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;
технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.
Зазначені документи замовником отримуються самостійно.
2.7. Паспорт прив'язки ТС оформлюється відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.
2.8. Час, витрачений на підготовку та подачу до відділу схеми розміщення ТС, ескізів фасадів ТС та отримання технічних умов щодо інженерного забезпечення (за наявності), схеми благоустрою прилеглої території, не входить в строк підготовки паспорта прив'язки ТС.
2.9. Паспорт прив'язки включає:
схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500, а також схему благоустрою прилеглої території;
ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС);
технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС, отримані замовником у балансоутримувача відповідних мереж;
реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація).
Цей перелік документів є вичерпним.
2.10. Паспорт прив'язки підписується начальником відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації.
2.11. При оформлені паспорта прив'язки ТС забороняється вимагати від замовника додаткові документи та отримання ним погоджень, не передбачених законом та цим Порядком.
2.12. Паспорт прив'язки ТС не надається за умов:
подання неповного пакета документів;
подання недостовірних відомостей;
Ненадання паспорта прив'язки з інших підстав не допускається.
2.13. Паспорт прив'язки видається на безоплатній основі.
2.14. Строк дії паспорта прив'язки визначається відділом містобудування, архітектури та житлово-комуналшьного господарства районної державної адміністрації відповідно до містобудівної документації.
2.15. Продовження строку дії паспорта прив'язки здійснюється за заявою замовника до відділу, шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив'язки.
2.16. Встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта прив'язки.
2.17. Відхилення від паспорта прив'язки ТС не допускається.
2.18. Відновлення благоустрою замовником є обов'язковим.
2.19. Після розміщення ТС замовник подає до виконавчого комітету відповідно сільської, селищної ради письмову заяву, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив'язки.
2.20. Дія паспорта прив'язки призупиняється за таких умов:
необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за один місяць та наданням тимчасового місця для розміщення такої ТС;
необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - без попередження.
2.21. Дія паспорта прив'язки ТС анулюється за таких умов:
недотримання вимог паспорта прив'язки при її встановленні;
невстановлення ТС протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив'язки;
надання недостовірних відомостей у документах, зазначених у пункті 9.
2.22. Розміщення ТС самовільно забороняється.
2.23. У разі коли власник (користувач) має намір змінити її естетичний вигляд, він звертається до відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив'язки у частині ескізів фасадів. Відділ розглядає
нові ескізи фасадів ТС впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень візує нові ескізи фасадів ТС.


С уважением :a_g_a:

Покупка временного сооружения и паспорт привязки

UNREAD_POSTДобавлено: 10 ноя 2017, 21:56
minibuh
Что делать в ситуации,когда у павильона (ВС) меняется владелец , наш законодатель не предусмотрел. Вот и возникает вопрос,надо ли получать разрешение на постройку МАФа, который стоит согласно разрешений.

Покупка временного сооружения и паспорт привязки

UNREAD_POSTДобавлено: 13 ноя 2017, 16:25
minibuh
Минрегион придумал Приказ №244 , значит касательно разъяснений по паспорту привязки в случае смены собственника , мне писать к мин. регион буду/ или в ГАСК , которая выдает паспорт привязки ?
Кто что думает ?

Покупка временного сооружения и паспорт привязки

UNREAD_POSTДобавлено: 13 ноя 2017, 17:12
Al Shurshun
Уважаемый коллега, minibuh
minibuh писал(а):Минрегион придумал Приказ №244 , значит касательно разъяснений по паспорту привязки в случае смены собственника , мне писать к мин. регион буду/ или в ГАСК , которая выдает паспорт привязки ?
Кто что думает ?


в этом вопросе мне больше нравиться идея ЗЕМЕЛЬНОГО УЧАСТКА – Вы писали, что приобрели его вместе с СОБАЧЬЕЙ БУДКОЙ (фигурально)

в этой ситуации скорее наш коллега Marlboro может прояснить ситуацию (мне представляется, что мы имеем дело с элементом землеустройства - новый элемент ЗЕМЕЛЬНОГО УЧАСТКА )

коль я собственник ЗЕМЕЛЬНОГО УЧАСТКА, и принимаю решение построить новую или снести старую СОБАЧЬЮ БУДКУ, то должен ли я кого-то об этом уведомлять, в особенности в том случае, если ПРОЕКТ моей будки прошел соответствующую экспертизу по безопасности и санитарным нормам

не знаю :oops:

С уважением :a_g_a:
P.S. кроме 28 статьи из которой возник Порядок 244
имеется еще и 29 и 30
Стаття 29. Вихідні дані

1. Основними складовими вихідних даних є:

1) містобудівні умови та обмеження;

2) технічні умови;

3) завдання на проектування.

2. Фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва.

3. Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника, до якої додаються:

1) копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію;

2) копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, або згода його власника, засвідчена в установленому законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації);

3) викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000;

4) витяг із Державного земельного кадастру.

Для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовник також додає містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника, який складається у довільній формі з доступною та стислою інформацією про основні параметри об’єкта будівництва.

Цей перелік документів для надання містобудівних умов та обмежень є вичерпним.

Витяг з містобудівного кадастру для формування містобудівних умов та обмежень до документів замовника додає служба містобудівного кадастру (у разі її утворення).

Перелік об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування.

4. Підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень є:

1) неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень;

2) виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці;

3) невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Відмова у наданні містобудівних умов та обмежень здійснюється шляхом направлення листа з обґрунтуванням підстав такої відмови відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури у строк, що не перевищує встановлений строк їх надання.

5. Містобудівні умови та обмеження містять:

1) назву об’єкта будівництва, що повинна відображати вид будівництва та місце розташування об’єкта;

2) інформацію про замовника;

3) відповідність на дату надання містобудівних умов та обмежень цільового та функціонального призначення земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні;

4) гранично допустиму висотність будинків, будівель та споруд у метрах;

5) максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки;

6) максимально допустиму щільність населення в межах житлової забудови відповідної житлової одиниці (кварталу, мікрорайону);

7) мінімально допустимі відстані від об’єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд;

8) планувальні обмеження (охоронні зони пам’яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об’єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони);

9) охоронні зони об’єктів транспорту, зв’язку, інженерних комунікацій, відстані від об’єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж.

Перелік зазначених умов є вичерпним.

6. Надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову в їх наданні здійснюється відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви, затверджується наказом такого органу.


7. Відомості про надані містобудівні умови та обмеження підлягають внесенню до реєстру містобудівних умов та обмежень, який веде відповідний уповноважений орган містобудування та архітектури.

Порядок ведення реєстру містобудівних умов та обмежень визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування.

Доступ користувачів до даних реєстру містобудівних умов та обмежень здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт уповноваженого органу містобудування та архітектури.


8. Містобудівні умови та обмеження є чинними до завершення будівництва об’єкта незалежно від зміни замовника.

Внесення змін до містобудівних умов та обмежень може здійснювати орган, що їх надав, за заявою замовника, на виконання приписів головних інспекторів будівельного нагляду центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, або за рішенням суду.

Скасування містобудівних умов та обмежень здійснюється:

1) за заявою замовника;

2) головними інспекторами будівельного нагляду в порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду у разі невідповідності містобудівних умов та обмежень містобудівному законодавству, містобудівній документації на місцевому рівні, будівельним нормам, стандартам і правилам;

3) за рішенням суду.

У разі скасування в порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду або за рішенням суду містобудівних умов та обмежень посадові особи відповідного уповноваженого органу містобудування та архітектури несуть відповідальність згідно із законом.

{Частина восьма статті 29 в редакції Закону № 1817-VIII від 17.01.2017}

9. Завдання на проектування об’єктів будівництва складається і затверджується замовником за погодженням із проектувальником.

10. Завдання на проектування визначає обґрунтовані вимоги замовника до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень об’єкта будівництва, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва і складається з урахуванням технічних умов, містобудівних умов та обмежень.

Стаття 30. Технічні умови

1. Технічні умови - це комплекс умов та вимог до інженерного забезпечення об’єкта будівництва, які повинні відповідати його розрахунковим параметрам щодо водопостачання (з урахуванням потреб забезпечення пожежогасіння), тепло-, електро- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікації.

2. Фізична чи юридична особа, яка має намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває в її власності або користуванні, має право на одержання технічних умов згідно із поданою нею заявою.

Технічні умови надаються протягом 10 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви.

3. Технічні умови повинні відповідати законодавству, містити достовірну інформацію та обґрунтовані вимоги до об’єктів будівництва, а також відповідати намірам заявника щодо забудови земельної ділянки.

4. У технічних умовах враховується, що місце приєднання інженерних мереж замовника до магістральних чи інших інженерних мереж розташовується на межі земельної ділянки замовника або за його згодою на території такої земельної ділянки.

5. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та/або об’єкти передаються у комунальну власність.

У разі якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту, орган місцевого самоврядування приймає рішення про відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту.

6. Склад, зміст, порядок надання технічних умов та порядок визначення вартості послуг з їх надання визначаються відповідними центральними органами виконавчої влади або державними колегіальними органами.

7. Технічні умови є чинними до завершення будівництва об’єкта незалежно від зміни замовника. Зміни до технічних умов можуть вноситися тільки за згодою замовника.

8. За рішенням замовника може бути передбачено застосування автономних систем інженерного забезпечення в установленому законодавством порядку.