Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

плата за землю

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST Roomrocks » 31 май 2018, 16:41

Al Shurshun писал(а):
Скрытый текст: показать
Уважаемые коллеги

имелась надежда, что тема офигения базы налогообложения платой за землю через манипуляции с нормативной оценкой земли отпала после изложения ещё в июле 2017 года позиции ДФСов в своем журнале

но оказывается не все у ДФСов читают собственный журнал

и вот оно откровение от Офіс великих платників податків
Зміни у коефіцієнтах нормативної грошової оцінки землі
23.05.2018
Офіс великих платників податків ДФС повідомляє, що з 17.07.2018 набирає чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.03.2018 № 162, яким внесено зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 (далі - Порядок).

Порядком передбачено, що з 17.07.2018 для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки застосовується із значенням 3,0.

Таким чином, платники, які мають земельні ділянки, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, повинні подати до контролюючих органів уточнюючі податкові декларації за II півріччя 2018 року з новою довідкою (витягом) про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка видана з врахуванням вимог Порядку (з 17.07.2018), як
це передбачено ст.286 Податкового кодексу України.


к сожалению ничего подходящего под рукой нет, воспользуюсь цитатой из Порядка проведення загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення утвержденного постановлением Кабмина от 7 февраля 2018
22. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації за формою згідно з додатком 3 до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, затвердженого наказом Мінагрополітики від 23 травня 2017 р. № 262.
23. Оцінка проводиться з урахуванням строків, визначених частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
24. Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, яка розроблена і затверджена рішенням органу місцевого самоврядування та відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру до затвердження технічної документації, діє протягом строку, визначеного частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
Після закінчення зазначеного строку власник або землекористувач земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності може замовити проведення нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки в порядку, передбаченому частиною другою статті 15 Закону України “Про оцінку земель”. В іншому випадку для визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності використовуються відомості про оцінку.

следует заметить, то закон об оценке земли в статье 18 не делает разницы между землями сельскохозяйственными или населенных пунктом

вот такой вот пердимонокль – матчасть надо читать

С уважением :a_g_a:

Вы не поверите: как раз зашёл на форум узнать Ваше мнение об этом письме)))
Спасибо! :a_g_a:
В главном - единство, во второстепенном - свобода, во всем - любовь.
Аватар пользователя
Roomrocks
 
Сообщений: 203
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 17:37
Благодарил (а): 57 раз.
Поблагодарили: 44 раз.

UNREAD_POST Roomrocks » 08 июн 2018, 16:04

Al Shurshun писал(а):
Скрытый текст: показать
Уважаемые коллеги

имелась надежда, что тема офигения базы налогообложения платой за землю через манипуляции с нормативной оценкой земли отпала после изложения ещё в июле 2017 года позиции ДФСов в своем журнале

но оказывается не все у ДФСов читают собственный журнал

и вот оно откровение от Офіс великих платників податків
Зміни у коефіцієнтах нормативної грошової оцінки землі
23.05.2018
Офіс великих платників податків ДФС повідомляє, що з 17.07.2018 набирає чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.03.2018 № 162, яким внесено зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 (далі - Порядок).

Порядком передбачено, що з 17.07.2018 для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки застосовується із значенням 3,0.

Таким чином, платники, які мають земельні ділянки, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, повинні подати до контролюючих органів уточнюючі податкові декларації за II півріччя 2018 року з новою довідкою (витягом) про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка видана з врахуванням вимог Порядку (з 17.07.2018), як
це передбачено ст.286 Податкового кодексу України.


к сожалению ничего подходящего под рукой нет, воспользуюсь цитатой из Порядка проведення загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення утвержденного постановлением Кабмина от 7 февраля 2018
22. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації за формою згідно з додатком 3 до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, затвердженого наказом Мінагрополітики від 23 травня 2017 р. № 262.
23. Оцінка проводиться з урахуванням строків, визначених частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
24. Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, яка розроблена і затверджена рішенням органу місцевого самоврядування та відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру до затвердження технічної документації, діє протягом строку, визначеного частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
Після закінчення зазначеного строку власник або землекористувач земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності може замовити проведення нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки в порядку, передбаченому частиною другою статті 15 Закону України “Про оцінку земель”. В іншому випадку для визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності використовуються відомості про оцінку.

следует заметить, то закон об оценке земли в статье 18 не делает разницы между землями сельскохозяйственными или населенных пунктом

вот такой вот пердимонокль – матчасть надо читать

С уважением :a_g_a:

Уважаемый Al Shurshun, у нас идёт профессиональный спор по поводу этого письма, и, в принципе, по поводу влияние норм порядка 489 на расчёт земельного налога в 2017-2018 г.
Исходные данные:
Извлечение датировано 2014 годом, НДО земли местной властью утверждена в 2013 (до 15 июля), данные об участке в Кадастре отсутствуют.
Одно мнение: после вступления в силу этого порядка в 2017 г. мы безотлагательно должны были бежать в управление зем.ресурсов и заказывать новое извлечение о нормативной денежной оценке участка, и отчёт за 2017 г. подавать уже на основании обновленных данных (с учётом Кф=2,0). Изменяется база налогообложения - абз. 2 п. 286.4 ст. 286 НКУ.
Второе мнение: т.к. не было утверждения новой денежной оценки земли местной властью, мы не обязаны получать новое извлечение, и используем старое до такого утверждения. П. 286.2 ст. 286 НКУ.
Ваше мнение? И, если не сложно, аргументы.
Спасибо!
В главном - единство, во второстепенном - свобода, во всем - любовь.
Аватар пользователя
Roomrocks
 
Сообщений: 203
Зарегистрирован: 04 авг 2011, 17:37
Благодарил (а): 57 раз.
Поблагодарили: 44 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 08 июн 2018, 19:32

Уважаемый коллега Roomrocks

Roomrocks писал(а):
Al Shurshun писал(а):
Скрытый текст: показать
Уважаемые коллеги

имелась надежда, что тема офигения базы налогообложения платой за землю через манипуляции с нормативной оценкой земли отпала после изложения ещё в июле 2017 года позиции ДФСов в своем журнале

но оказывается не все у ДФСов читают собственный журнал

и вот оно откровение от Офіс великих платників податків
Зміни у коефіцієнтах нормативної грошової оцінки землі
23.05.2018
Офіс великих платників податків ДФС повідомляє, що з 17.07.2018 набирає чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.03.2018 № 162, яким внесено зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 (далі - Порядок).

Порядком передбачено, що з 17.07.2018 для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки застосовується із значенням 3,0.

Таким чином, платники, які мають земельні ділянки, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, повинні подати до контролюючих органів уточнюючі податкові декларації за II півріччя 2018 року з новою довідкою (витягом) про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка видана з врахуванням вимог Порядку (з 17.07.2018), як
це передбачено ст.286 Податкового кодексу України.


к сожалению ничего подходящего под рукой нет, воспользуюсь цитатой из Порядка проведення загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення утвержденного постановлением Кабмина от 7 февраля 2018
22. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації за формою згідно з додатком 3 до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, затвердженого наказом Мінагрополітики від 23 травня 2017 р. № 262.
23. Оцінка проводиться з урахуванням строків, визначених частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
24. Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, яка розроблена і затверджена рішенням органу місцевого самоврядування та відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру до затвердження технічної документації, діє протягом строку, визначеного частиною другою статті 18 Закону України “Про оцінку земель”.
Після закінчення зазначеного строку власник або землекористувач земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності може замовити проведення нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки в порядку, передбаченому частиною другою статті 15 Закону України “Про оцінку земель”. В іншому випадку для визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення приватної власності використовуються відомості про оцінку.

следует заметить, то закон об оценке земли в статье 18 не делает разницы между землями сельскохозяйственными или населенных пунктом

вот такой вот пердимонокль – матчасть надо читать

С уважением :a_g_a:

Уважаемый Al Shurshun, у нас идёт профессиональный спор по поводу этого письма, и, в принципе, по поводу влияние норм порядка 489 на расчёт земельного налога в 2017-2018 г.
Исходные данные:
Извлечение датировано 2014 годом, НДО земли местной властью утверждена в 2013 (до 15 июля), данные об участке в Кадастре отсутствуют.
Одно мнение: после вступления в силу этого порядка в 2017 г. мы безотлагательно должны были бежать в управление зем.ресурсов и заказывать новое извлечение о нормативной денежной оценке участка, и отчёт за 2017 г. подавать уже на основании обновленных данных (с учётом Кф=2,0). Изменяется база налогообложения - абз. 2 п. 286.4 ст. 286 НКУ.
Второе мнение: т.к. не было утверждения новой денежной оценки земли местной властью, мы не обязаны получать новое извлечение, и используем старое до такого утверждения. П. 286.2 ст. 286 НКУ.
Ваше мнение? И, если не сложно, аргументы.
Спасибо!

как всякий честный индей отвечу вопросом на вопрос:
извлечение из архива (кадастра) это:
административная услуга именно по предоставлению "извлечения из архива (кадастра)"
или
элемент процедуры оценки, результаты которой после утверждения утвержденные местным советом вносятся в архив (кадастр)

а если каждый кому ни попадя будет переписывать архивную историю, фактическое состояние которой УТВЕРЖДЕНО решением местного совета, а уж никак не клерка архива (кадастра), то спрашивается в задаче - нафига писано время действия технической документации в постановлении КМУ 2018 года, на которое я ссылался ранее

пуст клерки архива (кадастра) занимаются своим делом, а полномочий на установление указанного коэффициента за лицензированными землеустроителями, к которым клерки архива (кадастра) не принадлежат

задача клерка архива (кадастра) разработку регуляторного и методологического поля для работы землеустроителям и землеоценщикам, руководствуясь которым эти самые землеустроители и землеоценщики составляют техническую документацию по оценке, а уж никак шельмование и "рубка" бабла с лохов -

в прошлом году пили при коэффициенте 2.0 пока местные советы подняли кипишь, за свои "потери" с комковой земли с коэффициентом 2.5

в этом поумнели и 2.0 заменили 3.0 и местные советы захлопали в ладоши - "нажмем через ссылку на п. 286.2 Кодекса и получим БОЛЬШЕ"

но местные советы не заметили, что те у кого не комковая земля, в прошлом году получили от 2 до 5 извлечений из архива (кадастра), пока фактическая цифра оценки не стала меньше чем в 2016...

если ДФСы будут переть на п.286.2 Кодекса, хотя в реестре индивидуальных налоговых консультаций пруд пруди отказов в применении "новых" коэффициентов, санкционные по своей сущности коэффициенты - это же надо придумать функциональное назначение - "отсутствие в кадастре" имеют перспективу роста и в следующем году если процент внесенной в кадастр информации об участках не сдвинется с что-то там 23% (видел эту цифру в отчете Счетной палаты по результатам аудита эффективности функционирования архива (кадастра))

клерки архива (кадастра) в письме прошлого года в лучших традициях эзопова языка написали - Порядок, применяется с даты вступления в силу...

регуляторный акт (Порядок) не имеет обратной силы, вот и применяйте его для составления техническую документацию по оценке тех участков, у которых подошел строк регулярной оценки согласно ст.18 закона об оценке земли

С уважением :a_g_a: 6208
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
Roomrocks
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3035
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1352 раз.

UNREAD_POST vikakool » 13 июл 2018, 15:37

В продолжение печальной истории:


Податкові зобов’язання з плати за землю обчислюються відповідно до витягу про оцінку із застосуванням до неї кумулятивної величини коефіцієнта індексації, розрахованої залежно від дати затвердження такої оцінки

Уже раніше податківці повідомляли, що з 17 липня 2018 року діятимуть нові коефіцієнти нормативної грошової оцінки землі (цього дня набирає чинності наказ Мінагрополітики від 27.03.2018 р. № 162). Так, для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, та у разі, якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки, застосовується із значенням 3,0. Про це ми писали тут і тут.Чи потрібно коригувати декларацію з плати за землю за ІІ півріччя 2018 року у зв'язку з появою нового коефіцієнта, – позиція ДФС


Проте залишалося відкритим питання: чи необхідно платникам плати за землю отримувати новий витяг про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки та уточнювати показники податкових зобов’язань з плати за землю за ІІ півріччя 2018 року із застосуванням цього коефіцієнта?

На це питання ДФСУ відповіла на ресурсі «ЗІР» (підкатегорія 112.05). Зазначено, що відомості про цільове призначення земельної ділянки – використання земельної ділянки за призначенням, що вносяться до Кадастру на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку (ст. 1 Закон «Про землеустрій»), використовуються для визначення коефіцієнта функціонального використання земельної ділянки – множника при обчисленні розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки (п. 3 Порядку, далі – Оцінка) під час виконання робіт з такої Оцінки.

Порядок обчислення плати за землю (далі – Плата) передбачає, що для визначення бази оподаткування Платою платник при поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника Плати) разом з нею подає довідку (витяг) про розмір Оцінки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової Оцінки (п. 286.2 ПКУ).

Підстави та порядок виконання Оцінки, а також набрання чинності результатів такої Оцінки, після затвердження рішенням органів місцевого самоврядування технічної документації з Оцінки (далі – Документація), визначені ст. 15, 18, 23 Закону «Про оцінку земель» (далі – Закон).

Періодичність виконання Оцінки, що визначена ст. 18 Закону, регламентує також строк дії Документації (п. 24 Порядку №105), який, зокрема, для земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення, становить 5 - 7 років.

З огляду на викладене, податкові зобов’язання з плати за землю обчислюються відповідно до витягу про Оцінку, що виконана та затверджена у порядку визначеному Законом, із застосуванням до неї кумулятивної величини коефіцієнта індексації, розрахованої залежно від дати затвердження такої Оцінки.

Разом з цим, у разі наявності у відомостях Кадастру про земельну ділянку ознак, що вказані у Порядку, платнику Плати доцільно, керуючись ст. 15 Закону, звернутися до органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням такої ділянки щодо виконання робіт із землеустрою та Оцінки з метою внесення відповідних відомостей до Кадастру.

https://news.dtkt.ua/taxation/other/49042

За это сообщение автора vikakool поблагодарил:
Al Shurshun
vikakool
 
Сообщений: 4178
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 908 раз.
Поблагодарили: 644 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 13 июл 2018, 20:38

Уважаемая коллега, vikakool

Вам выделенная фраза:
vikakool писал(а):В продолжение печальной истории:
Скрытый текст: показать
Податкові зобов’язання з плати за землю обчислюються відповідно до витягу про оцінку із застосуванням до неї кумулятивної величини коефіцієнта індексації, розрахованої залежно від дати затвердження такої оцінки

Уже раніше податківці повідомляли, що з 17 липня 2018 року діятимуть нові коефіцієнти нормативної грошової оцінки землі (цього дня набирає чинності наказ Мінагрополітики від 27.03.2018 р. № 162).Так,
:ga-ze-ta; для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру,
Скрытый текст: показать
та у разі, якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф)
при розрахунку її нормативної грошової оцінки, застосовується із значенням 3,0
Скрытый текст: показать
. Про це ми писали тут і тут.Чи потрібно коригувати декларацію з плати за землю за ІІ півріччя 2018 року у зв'язку з появою нового коефіцієнта, – позиція ДФС


Проте залишалося відкритим питання: чи необхідно платникам плати за землю отримувати новий витяг про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки та уточнювати показники податкових зобов’язань з плати за землю за ІІ півріччя 2018 року із застосуванням цього коефіцієнта?

На це питання ДФСУ відповіла на ресурсі «ЗІР» (підкатегорія 112.05). Зазначено, що відомості про цільове призначення земельної ділянки – використання земельної ділянки за призначенням, що вносяться до Кадастру на підставі документації із землеустрою у встановленому законодавством порядку (ст. 1 Закон «Про землеустрій»), використовуються для визначення коефіцієнта функціонального використання земельної ділянки – множника при обчисленні розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки (п. 3 Порядку, далі – Оцінка) під час виконання робіт з такої Оцінки.

Порядок обчислення плати за землю (далі – Плата) передбачає, що для визначення бази оподаткування Платою платник при поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника Плати) разом з нею подає довідку (витяг) про розмір Оцінки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової Оцінки (п. 286.2 ПКУ).

Підстави та порядок виконання Оцінки, а також набрання чинності результатів такої Оцінки, після затвердження рішенням органів місцевого самоврядування технічної документації з Оцінки (далі – Документація), визначені ст. 15, 18, 23 Закону «Про оцінку земель» (далі – Закон).

Періодичність виконання Оцінки, що визначена ст. 18 Закону, регламентує також строк дії Документації (п. 24 Порядку №105), який, зокрема, для земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення, становить 5 - 7 років.

З огляду на викладене, податкові зобов’язання з плати за землю обчислюються відповідно до витягу про Оцінку, що виконана та затверджена у порядку визначеному Законом, із застосуванням до неї кумулятивної величини коефіцієнта індексації, розрахованої залежно від дати затвердження такої Оцінки.

Разом з цим, у разі наявності у відомостях Кадастру про земельну ділянку ознак, що вказані у Порядку, платнику Плати доцільно, керуючись ст. 15 Закону, звернутися до органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням такої ділянки щодо виконання робіт із землеустрою та Оцінки з метою внесення відповідних відомостей до Кадастру.
https://news.dtkt.ua/taxation/other/49042
ничего не напоминает

не буду тянуть кошку за мышку и предлагаю логическое сравнение с: :ga-ze-ta;
286.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру


никакие мысли не вызывает :roll: :D

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
lutishka
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3035
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1352 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 21 июл 2018, 09:24

Уважаемые коллеги

это сообщение специально для тех, кто в 2018 спешит с коэффициентом 3 :ga-ze-ta;
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА писал(а):
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
21 червня 2018 року № 826/8114/17

Окружний адміністративний суд м. Києва у складі судді Смолія І.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Чорноморської міської ради Одеської області до Міністерства аграрної політики та продовольства України, за участю третіх осіб — Державної регуляторної служби України, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру про визнання незаконним та скасування нормативно-правового акту від 25.11.2016 №489,
ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулася Чорноморська міська рада Одеської області (далі - позивач) з позовом до Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі - відповідач), за участю третіх осіб - Державної регуляторної служби України, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру про визнання незаконним з моменту прийняття та скасування наказу від 25.11.2016 №489 “Про затвердження порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів”.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що спірний наказ порушує права позивача, оскільки за наслідками його застосування у І та ІІ кварталах 2017 року зменшились надходження до бюджету на 998,5 тис. грн., що є суттєвим для міста з 70 000 населенням, що підтверджується листом Фінуправління від 12.06.2017 №6-14/180. При цьому, вказав, що зміна показників бюджету м.Черноморська (місцевого бюджету) відповідно вплинула й на показники доходної частини бюджетів усіх рівнів.
Скрытый текст: показать
У подальшому позивачем позовні вимоги були уточнені, позивачем зазначено, що спірний наказ суперечить вимогам статей 9 та 21 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, оскільки проект наказу оприлюднено 18.11.2016, а вже 25.11.2016 прийнято спірний наказ, що позбавило можливості заінтересованих осіб надати свої пропозиції та зауваження до проекту, а також враховуючи, що спірний наказ відправлявся на доопрацювання, доопрацьований наказ мав бути повторно поданий на погодження до Державної регуляторної служби, чого зроблено не було. Крім іншого просив, зобов’язати відповідача після набрання судовим рішенням законної сили невідкладно опублікувати резолютивну частину судового рішення про визнання незаконним з моменту прийняття та скасування наказу від 25.11.2016 №489 «Про затвердження порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» Міністерства аграрної політики та продовольства України у виданні, в якому оскаржуваний нормативно-правовий акт мав бути офіційно оприлюднений.

У судове засідання представник позивача не з'явився, про час, дату та місце судового засідання повідомлений вчасно та належним чином, просив розгляд справи здійснювати у його відсутність.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував. На адресу суду надав письмові заперечення на позов, в яких вказав, що спірний наказ прийнятий відповідачем на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законами України.

Треті особи в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечували, просили відмовити у їх задоволенні.

У судовому засіданні судом, на підставі частини дев'ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (у редакції, що діяла на момент постановлення ухвали), прийнято рішення про подальший розгляд та вирішення справи у порядку письмового провадження.

Судом встановлено, що фактичною підставою для оскарження позивачем спірного наказу слугувало, на його думку, порушення відповідачем порядку оприлюднення проектів регуляторних актів у відповідності до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.

Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.12.2016 №1647/29777, затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, положеннями якого встановлено новий підхід до визначення коефіцієнта, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф).

Пунктом 5 Порядку встановлено, що коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 №548, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.11.2010 за №1011/18306.

Вважаючи зазначений наказ незаконним та таким, що істотно порушує права позивача, останній звернувся до адміністративного суду з даним позовом.

Відповідно до частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Міністерство аграрної політики та продовольства України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сферах, зокрема, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин.

З матеріалів справи вбачається, що з метою приведення у відповідність Податковому кодексу України, Закону України «Про оцінку земель» Міністерством агарної політики продовольства України (далі - Мінагрополітики) розроблено проект наказу «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів».

Вищезазначений наказ Мінагрополітики зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19.12.2016 за № 1647/29777 та опубліковано 27.12.2016 в «Офіційному віснику України».

Як вбачається зі змісту позовної заяви, позивач вважає, що при прийнятті спірного наказу Мінагорополітики була порушена процедура погодження нормативно-правового акта.

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 25 листопада 2015 р. № 1119, Мінагрополітики у межах повноважень, передбачених законом, на основі і на виконання Конституції та законів України, актів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України видає накази, організовує і контролює їх виконання.

Накази Мінагрополітики, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються з урахуванням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

Відповідно до статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Мінагрополітики як розробником регуляторного акту здійснено аналіз регуляторного впливу, яким визначено проблеми, які передбачається розв'язати шляхом державного регулювання, цілі державного регулювання, визначено механізм та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми, обґрунтовано запропонований строк дії регуляторного акта, а також визначено заходи, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта.

У подальшому, з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань на офіційному веб-сайті Держгеокадастру (http://land/gov/ua/zakonotvorcha-diialnist/)18.11.2016 було розміщено повідомлення про оприлюднення проекту наказу, яке містило стислий виклад змісту проекту, спосіб оприлюднення проекту регуляторного акта, строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, адреси для надсилання зауважень і пропозицій, а також опубліковано проект наказу «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» (з додатками).

Повідомленням про оприлюднення проекту був встановлений місячний строк для одержання зауважень та пропозицій до проекту наказу, що відповідає вимогам статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та зазначені адреси для надсилання зауважень та пропозицій: Міністерства аграрної політики та продовольства України, Держгеокадастру та Державної регуляторної служби України, що спростовує доводи позивача про позбавлення останнього та третіх осіб можливості надати свої пропозиції та зауваження до проекту.

Крім того, як обґрунтовано зазначено відповідачем, Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» не встановлено обов'язку для розробника проекту регуляторного акта щодо дотримання 30-ти денного терміну, наданого для одержання зауважень та пропозицій перед його поданням на погодження до уповноваженого органу.

Слід також зазначити, що відповідно до вимог статті 21 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», уповноважений орган розглядає проект регуляторного акта та документи, що додаються до нього, і приймає рішення про погодження цього проекту або рішення про відмову в його погодженні. Це рішення не пізніше наступного робочого дня з дня його прийняття подається до органу, який розробив проект регуляторного акта.

Рішення про відмову в погодженні проекту регуляторного акта повинно містити обґрунтовані зауваження та пропозиції щодо цього проекту та/або щодо відповідного аналізу регуляторного впливу.

Після доопрацювання проекту регуляторного акта та/або відповідного аналізу регуляторного впливу з урахуванням наданих зауважень та пропозицій цей проект подається у встановленому цим Законом порядку на повторне погодження до уповноваженого органу.

З матеріалів справи вбачається, що за результатом проведеного аналізу проекту наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» та відповідного аналізу регуляторного впливу на відповідність вимогам статей 4, 5, 8 і 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Державною регуляторною службою прийнято рішення від 15.12.2016 № 559 «Про погодження проекту регуляторного акта», у зв'язку з чим він не потребував повторного погодження.

Відповідно до Методики проведення аналізу регуляторного впливу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308, витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта, викладаються згідно з додатком 2 бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб'єктів великого і середнього підприємництва викладаються згідно з додатком 3, а М-тест розробляється для вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро - та малі).

Оскільки проектом регуляторного акта не запроваджувались нові регуляторні механізми, а пропонувалось спрощення процедури визначення коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки, додаткові витрати на виконання вимог регуляторного акта з боку суб'єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність у даній сфері правового регулювання, не передбачались. :shock:
Скрытый текст: показать
Відповідно до статті 12 Закону України «Про оцінку земель» нормативно-методичне регулювання оцінки земель здійснюється у відповідних нормативно-правових актах, що встановлюють порядок проведення оцінки земель, організації і виконання землеоціночних робіт, склад і зміст технічної документації та звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, вимоги до них, порядок їх виконання. Нормативно-правові акти з проведення оцінки земель, які розробляються ' з урахуванням вимог положень національних стандартів, затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Розділу 1 Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів встановлено, що нормативна грошова оцінка земель населених пунктів проводиться відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 №213.

Вказане спростовує доводи позивача відносно того, що наказ Мінагрополітики «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» не відповідає вимогам статті 21 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Також не обґрунтованими є доводи позивача щодо того, що спірний наказ порушує права позивача, оскільки за наслідками його застосування у першому та другому кварталах 2017 зменшилось надходження до місцевого бюджету.

Так, пунктом 5 оспорюваного наказу, яким затверджено Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів встановлено, що коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), встановлюється на підставі класифікації видів цільового призначення земель, який затверджений наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 № 548. Вказаний механізм визначення коефіцієнта, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), запроваджено з метою зменшення корупційних ризиків під час визначення нормативної грошової оцінки земельних і ділянок шляхом встановлення прямої залежності вказаного коефіцієнта з кодом Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки. :shock:
Скрытый текст: показать
Відповідно до додатка 1 до Порядку, коефіцієнт функціонального використання земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, або якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із значенням 2,0.


Наведене підтверджує висновок відповідача про те, що положення Порядку не передбачають необхідності внесення змін до розроблених та затверджених технічних документацій з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів або розробки нової технічної документації, а відтак не порушують прав позивача відносно зміни надходжень до бюджету.
Скрытый текст: показать
Пунктом 284.1 статті 284 Податкового кодексу України встановлено, що Верховна Рада Автономної Республіки Крим та органи місцевого самоврядування встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.

Відповідно до пункту 286.2 статті 286 Податкового кодексу України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової [нормативної грошової оцінки землі.

Згідно пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України Верховна Рада Автономної Республіки Крим та органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території в межах граничних норм, передбачених Податковим кодексом України.

Отже, органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями щодо оперативного регулювання та оптимізації фіскального навантаження на відповідній території.

Відповідачем зазначено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земель Іллічівської (Чорноморської) Одеської області (у межах м. Іллічівськ, с. Бурлача Балка, с. Малодолинське, с. Олександрівка) розроблена у 2011 році державним підприємством Український державний науково-дослідний інститут проектування міст «Діпромісто» ім. Ю. М. Білоконя.

Нормативну грошову оцінку земель Іллічівської (Чорноморської) міської ради Одеської області затверджено рішеням Іллівської міської ради від 16.12.2011 № 129-VI та введено в дію з 01.01.2012.

Разом з тим, відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про оренду землі» розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

(а это для тех, кто применил в 2017 коэффициент 2 вместо указанного в первичной технической документации до вступления в силу приказа)
Вказане свідчить про відсутність негативного впливу дій Порядку на рівень надходжень до місцевого бюджету за рахунок плати за землю, як зазначає позивач. :evil:
Скрытый текст: показать
Отже, дослідивши в сукупності надані сторонами докази, суд приходить до висновку, що проект наказу Мінагрополітики «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» був розроблений з метою приведення норм Порядку у відповідність з актами, що мають вищу юридичну силу, зокрема, Податковому кодексу України, Закону України «Про оцінку земель» і прийнятий та оприлюднений відповідно до вимог законодавства України, у зв'язку з чим підстави для прийняття судом рішення щодо незаконності оспорюваного наказу Мінагрополітики відсутні.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи наведене та встановлені обставини, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для задоволення позову.

Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України вони стягненню не підлягають.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовних вимог Чорноморської міської ради Одеської області (пр-т Миру, 33, Чорноморськ, Одеська область, 01301, код ЄДРПОУ 04057043) до Міністерства аграрної політики та продовольства України (вул.Хрещатик, 24, Київ, 01001, код ЄДРПОУ 37471967), за участю третіх осіб — Державної регуляторної служби України, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру про визнання незаконним та скасування наказу від 25.11.2016 №489 «Про затвердження порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення суду може бути оскаржено за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295 - 297 КАС України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя І.В. Смолій

как говориться комментарии излишни :oops:

если не считать того, что в этом году пацаны "поумнели" (согласовали с местной властью) и цифру 2 заменили на 3 (теперь то точно "недопоступления" не возникнут) ;) :mrgreen:

а если покажется мало заменят на 100 - чисто функциональное использование от (для) кадастра, как хочу так и использую (это наша корова и мы ее сами доим (© лейтенант Дукалис, Менты))
С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарили: 2
lutishka, vikakool
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3035
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1352 раз.

UNREAD_POST lutishka » 14 сен 2018, 17:52

Уважаемые коллеги, прошу высказать свое мнение в следующей ситуации:
есть фермерское хозяйство, которое с 2006 года арендует землю сельхозназначения (рілля) у райадминистрации. По условиям договора аренды арендная плата составляет 50 грн. за 1 га, в сумму арендной платы входит зем.налог, ее размер исчисляется с учетом индексов инфляции и может быть пересмотрена 1 раз в 3 года в порядке, установленном законом. Денежная оценка проведена перед заключением договора аренды (в договоре указаны НДО и кадастровый номер участка), есть "довідка про визначення грошової оцінки земельної ділянки" и техническая документация по землеустройству. Допсоглашений к договору аренды нет. В середине мая 16.05.2018 года закончился срок действия договора аренды, после чего в июне стороны подписали додаткову угоду про поновлення договору оренди от 2006г., в которой указано, что договор поновлено с 17.05.2018, и годовая арендная плата составляет 12% от НДО. Госрегистрация додатковой угоды проведена в конце августа 2018г. В это же время произошла смена учредителя (он же глава) фермерского хозяйства, и вот мне досталось это разгребать и подавать уточненку по аренде земли.
В ЭКПН я нашла отчеты по земле начиная с 2010г., в которых указаны:
в 2010г. НДО - 64901 грн. размер арендной платы 0,1%;
в 2012, 2013, 2014гг. НДО - 110112,39 грн, размер арендной платы 0,1%;
в 2015г. НДО - 137310,15 грн. размер арендной платы 0,1%;
в 2016г. НДО - 164772,18 грн. размер арендной платы 0,1%;
в 2017 и 2018гг. НДО - 31126,88 грн. размер арендной платы 3%, и при этом сумма арендной платы по сравнению с 2016г. увеличилась в 5,7 раз.
При этом в декларации за 2018г. расчет арендной платы сделан до конца года (на все 12 месяцев).
С бывшим бухгалтером связи нет, и я не знаю, с какого потолка она срисовывала цифры НДО :? . Предполагаю только, что рисовала она их под диктовку налоговиков.
В связи со всем этим у меня в срочном порядке образовались вопросы:
1) С какой даты применять 12% к НДО (саму НДО собираюсь указывать старую 2006г. с учетом индексации)? Думаю, что налоговики будут настаивать на дате 17.05.2018.
2) Возможна ли корректировка периода с января по 16.05.2018, в которой посчитать арендную плату в размере 3% :?: от НДО 2006г. с учетом индексации?
3) Надо ли начислять самоштраф 3% или 5%, если да, то за какой период?
4) Т.к. я впервые имею дело с сельхозпредприятием и сельхозземлей, может еще что надо учесть в этой ситуации :oops: ?
Буду благодарна за любую помощь.
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2366
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 1019 раз.
Поблагодарили: 1083 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 15 сен 2018, 11:49

Уважаемая коллега, lutishka
lutishka писал(а):Уважаемые коллеги, прошу высказать свое мнение в следующей ситуации:
есть фермерское хозяйство, которое с 2006 года арендует землю сельхозназначения (рілля) у райадминистрации. По условиям договора аренды арендная плата составляет 50 грн. за 1 га, в сумму арендной платы входит зем.налог, ее размер исчисляется с учетом индексов инфляции и может быть пересмотрена 1 раз в 3 года в порядке, установленном законом. Денежная оценка проведена перед заключением договора аренды (в договоре указаны НДО и кадастровый номер участка), есть "довідка про визначення грошової оцінки земельної ділянки" и техническая документация по землеустройству. Допсоглашений к договору аренды нет. В середине мая 16.05.2018 года закончился срок действия договора аренды, после чего в июне стороны подписали додаткову угоду про поновлення договору оренди от 2006г., в которой указано, что договор поновлено с 17.05.2018, и годовая арендная плата составляет 12% от НДО. Госрегистрация додатковой угоды проведена в конце августа 2018г. В это же время произошла смена учредителя (он же глава) фермерского хозяйства, и вот мне досталось это разгребать и подавать уточненку по аренде земли.
В ЭКПН я нашла отчеты по земле начиная с 2010г., в которых указаны:
в 2010г. НДО - 64901 грн. размер арендной платы 0,1%;
в 2012, 2013, 2014гг. НДО - 110112,39 грн, размер арендной платы 0,1%;
в 2015г. НДО - 137310,15 грн. размер арендной платы 0,1%;
в 2016г. НДО - 164772,18 грн. размер арендной платы 0,1%;
в 2017 и 2018гг. НДО - 31126,88 грн. размер арендной платы 3%, и при этом сумма арендной платы по сравнению с 2016г. увеличилась в 5,7 раз.
При этом в декларации за 2018г. расчет арендной платы сделан до конца года (на все 12 месяцев).
С бывшим бухгалтером связи нет, и я не знаю, с какого потолка она срисовывала цифры НДО :? . Предполагаю только, что рисовала она их под диктовку налоговиков.
В связи со всем этим у меня в срочном порядке образовались вопросы:
1) С какой даты применять 12% к НДО (саму НДО собираюсь указывать старую 2006г. с учетом индексации)? Думаю, что налоговики будут настаивать на дате 17.05.2018.
2) Возможна ли корректировка периода с января по 16.05.2018, в которой посчитать арендную плату в размере 3% :?: от НДО 2006г. с учетом индексации?
3) Надо ли начислять самоштраф 3% или 5%, если да, то за какой период?
4) Т.к. я впервые имею дело с сельхозпредприятием и сельхозземлей, может еще что надо учесть в этой ситуации :oops: ?
Буду благодарна за любую помощь.

первое - НДО земель сельхозназначения согласно Закона "Об оценке земли" обязаны выполнять каждые 5 лет, т.е. допсоглашение должно иметь "новую" НДО

второе - "в сумму арендной платы входит зем.налог" это какая-то абракадабра и законодательный нонсенс

третье - налоговые обязательства по договору должны наступать с момента его регистрации

четвертое - самоштраф не понял - за что, я бы говорил о "прекращении" пользования и о "новополученном" праве пользования (условия-то совершенно иные)

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
lutishka
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3035
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1352 раз.

UNREAD_POST lutishka » 16 сен 2018, 12:59

Уважаемый коллега Al Shurshun!
Благодарю за помощь, но есть еще вопросы:
Al Shurshun писал(а):НДО земель сельхозназначения согласно Закона "Об оценке земли" обязаны выполнять каждые 5 лет
Это чья обязанность?
Al Shurshun писал(а): т.е. допсоглашение должно иметь "новую" НДО
Не имеет допсоглашение новой НДО, наверное поэтому максимальную ставку 12% и прописали в допке. И что теперь делать?
Al Shurshun писал(а): "в сумму арендной платы входит зем.налог" это какая-то абракадабра и законодательный нонсенс
Нонсенс, но это формулировка из договора 2006 года :)
Al Shurshun писал(а):третье - налоговые обязательства по договору должны наступать с момента его регистрации
О, вот это мне нравится (только с налоговиками придется бодаться). Тогда, может лучше подать 2 уточненки: первую с расчетом по 16.05 (т.е. убрать начисления до конца года как ошибочное), и следом вторую, где сделать расчет с момента регистрации допки? или таки с 17.05., т.к. в допке прописано, что договор поновлено именно с этой даты?
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2366
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 1019 раз.
Поблагодарили: 1083 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 16 сен 2018, 16:36

Уважаемая коллега lutishka
lutishka писал(а):Уважаемый коллега Al Shurshun!
Благодарю за помощь, но есть еще вопросы:
:ga-ze-ta;
Al Shurshun писал(а):НДО земель сельхозназначения согласно Закона "Об оценке земли" обязаны выполнять каждые 5 лет
Это чья обязанность?
Закон об оценке – не предписывает, но если следовать Закону об аренде – арендодатель
:ga-ze-ta;
lutishka писал(а):
Al Shurshun писал(а): т.е. допсоглашение должно иметь "новую" НДО
Не имеет допсоглашение новой НДО, наверное поэтому максимальную ставку 12% и прописали в допке. И что теперь делать?
Неоцененная сельхозземля вне населенного пункта за 12% ...
можно пробовать предложить самостоятельно выполнение под условие пересмотра ставки, но здесь нужен анализ подобных ситуаций – "индексированных с 2006 года" НДО, "новоутвержденных" НДО и ставки вокруг
:ga-ze-ta;
lutishka писал(а):
Al Shurshun писал(а): "в сумму арендной платы входит зем.налог" это какая-то абракадабра и законодательный нонсенс
Нонсенс, но это формулировка из договора 2006 года :)
с этим у нас - порядок, дупломов юристо-экономистов продали немерянно, пофиг даже на Типовой 220 договор
:ga-ze-ta;
lutishka писал(а):
Al Shurshun писал(а):третье - налоговые обязательства по договору должны наступать с момента его регистрации
О, вот это мне нравится (только с налоговиками придется бодаться). Тогда, может лучше подать 2 уточненки: первую с расчетом по 16.05 (т.е. убрать начисления до конца года как ошибочное), и следом вторую, где сделать расчет с момента регистрации допки? или таки с 17.05., т.к. в допке прописано, что договор поновлено именно с этой даты?

2 уточненки будет рациональнее:

1-ая - ошибка в правомерных ожиданиях продления договора на ТЕХ ЖЕ УСЛОВИЯХ

2-ая - уточнение ВНОВЬ возникших обязательств по аренде, да еще и в отсутствие новой НДО в нарушение сроков её выполнения по договору

в отношении текстов договоров и указанных в них дат - тут даже в Типовом 220 договоре в этом году Кабмин такое в п.14 всобачил, что даже Кф=3 для НДО у определение налоговых обязательств по плате за землю "за участки которые не внесены в Кадастр", т.е. по-логике их, как объекта гражданских прав - НЕТУТИ, становиться нормой – "денег нет, но вы - держитесь" (©Медведев ) :roll:

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
lutishka
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3035
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 624 раз.
Поблагодарили: 1352 раз.

Пред.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, hela, OksanaGr, Ya