Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Плата за користування надрами

Путеводитель по разделу. Торговые патенты, земельный налог, спецводопользование, ресурсные платежи, единый налог для юрлиц, отчет о льготах

UNREAD_POST Al Shurshun » 09 фев 2018, 20:16

Уважаемые коллеги

предлагаю ознакомиться с точкой зрения ДФСов об уплате ренты в 2018
Про особливості справляння рентної плати у 2018 році писал(а):

Державна фіскальна служба України, керуючись Податковим кодексом України (далі – Кодекс) та нормами Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» (далі – Закон), направляє для використання у роботі рекомендації щодо особливостей справляння у 2018 році рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (далі – Рентна плата) та рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин.

1) Розширено перелік об’єктів, які не належать до об’єкту оподаткування Рентною платою за рахунок обсягу газу (метану) дегазації вугільних родовищ, який не відповідає вимогам до якості природного газу, призначеного для транспортування, промислового або комунально-побутового споживання (пп. 252.4.8 п. 252.4 ст. 252 Кодексу).

2) Впроваджено пільгові ставки у розмірі 12 та 6 відс. вартості об’єктів оподаткування Рентною платою за природний газ, що видобуватиметься із покладів глибиною до та понад 5000 метрів відповідно (далі – Пільгова ставка) гірничими виробками, які у Кодексі визначені як «нові свердловини» (п. 252.20 ст. 252, пп. 14.1.1241 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

Особливу увагу необхідно звернути на визначення терміну «нова свердловина», як об’єкту, пов’язаному з оподаткуванням. Зокрема,:

«нова свердловина – свердловина, буріння якої розпочато від денної поверхні суходолу (рівня нуль метрів згідно з проектом свердловини) після
1 січня 2018 року, що підтверджується актом про введення в експлуатацію бурової установки».

Зважаючи на те, що об’єкт оподаткування Рентною платою є обсяг товарного природного газу, що видобутий у звітному періоді, то запропонована редакція об’єкту, пов’язаного з оподаткуванням, який ідентифікує лише момент можливого спорудження гірничої виробки, не забезпечує ідентифікацію:

а) звітного періоду, у якому може бути застосована Пільгова ставка;

б) порядку обчислення об’єкту оподаткування за Пільговою ставкою.

Правила розробки нафтових і газових родовищ, що затверджені наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 15.03.2017 № 118, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 02.06.2017 за № 692/30560 (далі – Правила), визначають як порядок ідентифікації свердловин за групами: основний фонд видобувних свердловин, основний фонд нагнітальних свердловин, контрольних (спостережних, п’єзометричних) свердловин; оціночних, оціночно-експлуатаційних свердловин; спеціальних (поглинальних, водозабірних, дегазаційних тощо) свердловин (п. 20 Правил), але й встановлюють основні вимоги до організації та здійснення розробки родовищ вуглеводнів та регламентують відносини суб’єктів господарювання та центральних органів виконавчої влади, що виникають під час користування нафтогазоносними надрами, з метою їх комплексного і раціонального використання.

Зокрема, наказом Державного комітету природних ресурсів України від 20.04.2005 № 76, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 06.09.2005 за № 995/11275, регламентовано Порядок ведення обліку нафтових і газових свердловин, який у тому числі передбачає складання Паспорта свердловини із зазначенням у ньому не тільки виду свердловини, але й «результати випробовування свердловини» щодо дати випробовування, та інтервалу глибин випробовування (розд. 7 Паспорту), а також «стан експлуатації» в частині дати початку експлуатації та інтервалу глибин перфорації (видобування) (розд. 11 Паспорту).

Таким чином, ідентифікація звітного періоду, у якому можуть застосовуватися Пільгові ставки може бути виконаною на підставі відповідних розділів отриманого від платника Паспорта свердловини.

При визначенні об’єкта оподаткування за Пільговою ставкою в межах ділянок надр із свердловини, що введено в експлуатацію до 2018 року, необхідно враховувати різницю між величиною об’єкту оподаткування Рентною платою, задекларованому у звітному періоді що передує зазначеної у Паспорті свердловини календарному місяцю введення в експлуатацію, та обсягом у відповідному звітному періоді після введення в експлуатацію «нової свердловини».

3) Затверджено ставки Рентної плати для вуглеводнів, що видобуватимуться в умовах угод про розподіл продукції у розмірі 2 та 1,25 відс. для нафти та природного газу відповідно (п. 252.20 ст. 252 Кодексу).

4) З метою формування джерел фінансування територіальних громад, подібно до існуючого розподілу коштів Рентної плати, що надходить від інших ніж вуглеводнева сировина видів корисних копалин, з 2018 року запроваджується розподіл Рентної плати, що надходить від вуглеводневої сировини у співвідношенні 5 до 95 відс. загального фонду місцевого та державного бюджетів відповідно (п. 41-42 ст. 64 та п. 51 ст. 29 Бюджетного кодексу України).

Оскільки, п. 41 ст. 66 та п. 31 ст. 69 Бюджетного кодексу України передбачено додатковий розподіл коштів доходів місцевого бюджету між бюджетами територіальних громад, а також сільських, селищних та міських рад, то виникає необхідність деталізації додатків розрахунку Рентної плати із складанням в межах розрахунків за спеціальними дозволами окремих додатків із зазначенням кодів адміністративно-територіального устрою за місцезнаходженням відповідних об’єктів пов’язаних із видобуванням вуглеводневої сировини.

Приклад заповнення податкових розрахунків з рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини у зв’язку із запровадженням розподілу надходжень цієї плати між державним та місцевими бюджетами наведено у статті «Видобуток вуглеводнів: розподіл доходів», що опублікована у журналі «Вісник» від 22 вересня 2017 року № 35 (939).

Звертаємо увагу, що згідно з підпунктом 7 пункту 37 Закону України від 07 грудня 2017 року № 2233-VIII «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (далі – Закон № 2233), який набрав чинності з 1 січня 2018 року, розділ VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу доповнено пунктом 172, яким як виняток установлено, що надходження нарахованих сум за останній звітний (податковий) період 2017 року, податкового боргу та повернення помилково або надміру сплачених сум до 31 грудня 2017 року з рентної плати за користування надрами для видобування природного газу, нафти та газового конденсату зараховуються (здійснюються) до/з державного бюджету у порядку та на умовах, які діяли до 1 січня 2018 року, крім надміру сплачених до 31 грудня 2017 року сум за податковими зобов’язаннями з цієї плати за звітні (податкові) періоди починаючи з 1 січня 2018 року, які розподілятимуться між державним та місцевими бюджетами відповідно до нормативів, визначених цим Кодексом та у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Тобто, у січні 2018 року сплачені платниками суми рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини за податковими зобов’язаннями грудня 2017 року зараховуватимуться у повному обсязі до загального фонду Державного бюджету України.

5) Збільшено ставки рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин (п. 45 розд. І Закону № 2245), а саме:

5.1. для зберігання природного газу та газоподібних продуктів, нафти та інших рідких нафтопродуктів ставки збільшено на 16,7 відс.;

5.2. для витримування виноматеріалів, виробництва і зберігання винопродукції, а також для провадження іншої господарської діяльності – на 16,8 відс.;

5.3. для вирощування грибів, овочів, квітів та інших рослин – на 16,2 відс.;

5.4. для зберігання харчових продуктів, промислових та інших товарів, речовин і матеріалів – на 17,6 відсотка.

Зобов’язуємо довести цей лист до відома та для використання у роботі підпорядкованим структурним підрозділам та платникам рентної плати за користування надрами.


С уважением :a_g_a:........543147-570845
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарил:
imbir63
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3076
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 634 раз.
Поблагодарили: 1384 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 15 мар 2018, 13:56

Уважаемые коллеги

ДФС письмом от 06.03.2018 г. № 6696/7/99-99-12-03-04-17 для плательщиков рентной платы за пользование недрами для добычи полезных ископаемых предоставлена информация о временном коэффициенте рентабельности для горнодобывающих предприятий, который применяется для расчета налоговых обязательств по рентной плате за пользование недрами для добычи полезных ископаемых по расчетной стоимости единицы добытого полезного ископаемого (п. 252.16 НКУ) в 2018 году :ga-ze-ta; (письмо ГКЗ Украины)

наиболее примечательным представляется коэффициент для нефтегазодобычи 143%
с этого года для них добавиться еще 17% для "новых" скважин

скромненько и со вкусом - 160%

у кого больше ?! 8-)

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарили: 2
imbir63, Julia_E
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3076
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 634 раз.
Поблагодарили: 1384 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 15 май 2018, 22:04

Уважаемые коллеги

казалось, что вопросы по рентной плате давно уже не актуальны, но оказывается кого-то еще интересуют вопросы первичной переработки, нет не той, когда щебневый завод принимает на себя роль Всевышнего и каким-то только ему ведомым способом создаёт чудо горнодобывающей отрасли – щебень

ДФС издали консультацию в которой обсуждают работу Золушки в одноимённой сказке по сортированию смеси фасоли от гречихи, но только в условиях традиционных для Украины бедных руд железа, которые подлежат обогащению, т.е. сортированию результата дробления горной породы в виде смеси двух минералов – магнетита и кварца

:ga-ze-ta;
1937/6/99-99-12-03-04-15/ІПК писал(а):
Державна фіскальна служба України на виконання постанови суду щодо визнання недійсною індивідуальної податкової консультації Товариству стосовно визначення бази оподаткування рентною платою за користування надрами для видобування корисних копалин (далі - Рентна плата), яка згідно чинного порядку не внесена до Реєстру індивідуальних податкових консультацій, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), надає нову індивідуальну податкову консультацію.

Платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (далі - Платники), у тому числі є суб’єкти господарювання, які набули права користування об’єктом (ділянкою) надр на підставі отриманих спеціальних дозволів на користування надрами (далі - Дозвіл) в межах конкретних ділянок надр з метою провадження господарської діяльності з видобування корисних копалин в межах зазначених у таких Дозволах об’єктах (ділянках) надр (п.п. 252.1.1 п. 252.1 ст. 252 Кодексу).

Платники для цілей оподаткування здійснюють окремий (від інших видів операційної діяльності) бухгалтерський та податковий облік витрат і доходів за кожним видом мінеральної сировини за кожним об’єктом надр, на який надано Дозвіл (п. 252.2 ст. 252 Кодексу).

Об’єктом оподаткування Рентною платою по кожній наданій у користування ділянці надр, що визначена у відповідному Дозволі, є обсяг товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), що є результатом господарської діяльності з видобування корисних копалин у податковому (звітному) періоді, приведеної у відповідність із стандартом, встановленим галузевим законодавством (п.п. 252.3.1 п. 252.3 ст. 252 Кодексу).
Господарська діяльність гірничого підприємства з видобування корисних копалин для цілей розд. IX Кодексу - діяльність гірничого підприємства, яка охоплює процеси добування та первинної переробки корисних копалин (п.п. 14.1.37 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

Добування корисних копалин - сукупність технологічних операцій з вилучення, у тому числі з покладів дна водойм, та переміщення, у тому числі тимчасове зберігання, на поверхню частини надр (гірничих порід, рудної сировини тощо), що вміщує корисні копалини (пп. 14.1.51 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).
Первинна переробка (збагачення) мінеральної сировини як вид господарської діяльності гірничого підприємства включає сукупність операцій збирання, дроблення або мелення, сушку, класифікацію (сортування), брикетування, збагачення фізико-хімічними методами (без якісної зміни мінеральних форм корисних копалин, їх агрегатно-фазового стану, кристалохімічної структури), за виключенням агломерації/грудкування руди з термічною обробкою, агломерацію, та збагачення фізико-хімічними методами, а також може включати переробні технології, що є спеціальними видами робіт з добування корисних копалин (п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, далі - Первинна переробка).

Види товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) визначаються Платником відповідно до затверджених законодавством переліків видів корисних копалин, а також кодифікації товарів та послуг з урахуванням затверджених Платником схем руху товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) на виробничих дільницях та місцях зберігання з урахуванням складу вихідної сировини, умов конкретного виробництва, особливостей технологічного процесу та вимог до кінцевої продукції (п. 252.5 ст. 252 Кодексу).

Корисні копалини, у тому числі включають природні мінеральні утворення органічного і неорганічного походження у надрах, які можуть бути використані у сфері матеріального виробництва і споживання безпосередньо або після Первинної переробки (пп. 14.1.91 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

Відповідно до приписів п. 2 Класифікації запасів і ресурсів корисних копалин державного фонду надр, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 432, мінеральна сировина - корисна копалина, видобута і перероблена на товарну продукцію гірничого виробництва.

Згідно з п.п. 4.1.6 п. 4.1 розд. 4 Інструкції із застосування Класифікації запасів і ресурсів корисних копалин державного фонду надр до родовищ руд чорних металів (заліза, марганцю та хрому), затвердженої наказом Державної комісії України по запасах корисних копалин при Міністерстві екології та природних ресурсів України від 18.10.2002 № 155 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 11.11.2002 за № 881/7169, товарною продукцією гірничо-збагачувальних підприємств залізорудної промисловості є доменні або мартенівські руди, концентрати, агломерат, котуни та спеки. Після переробки залізистих кварцитів одержують концентрати з умістом заліза 62-66%. Вимоги до якості товарної продукції регламентуються відповідними стандартами та технічними умовами.
Зокрема, ДФС при наданні попередньої індивідуальної податкової консультації із переліку технологічних процесів, які згідно з п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу віднесено до «первинної переробки мінеральної сировини», для цілей ідентифікації об’єкта та бази оподаткування Рентною платою враховано результати дії та витрати понесені на здійснення технологічних операцій із дроблення, мелення та класифікації.

Підставами для включення таких операцій є, зокрема, й самостійно задекларовані перед Державною комісією України із запасів корисних копалин
Товариством описи технологічних операцій, які складені для встановлення передбачених Кодексом України про надра кондицій руд заліза з метою обчислення кількості їх запасів (далі - Опис).

Зокрема, згідно Опису Товариства в межах контрольованих родовищ руди заліза представлені залізистими кварцитами - щільними гірськими породами, які переважно утворені зростаннями двох мінералів із суттєво відмінними кристалохімічними структурами та речовим складом.

При цьому, корисним компонентом в такій породі є мінерал магнетит із кристалохімічної формулою Fе304, який містить 72,4 відсотки заліза. Іншим компонентом є мінерал кварц із кристалохімічною формулою SiO2. тобто, який
не містить кристалохімічних атомів заліза.

Власне кількісне співвідношення кількості мінералу магнетит та мінералу кварц в гірській породі залізистого кварциту визначає первинний вміст такого елементу, як залізо, вміст якого для залізистого кварциту родовищ, як правило, не перевищує 35 відсотків.

Оскільки промислово значимий вміст заліза в товарному продукті для споживачів чорної металургії має перевищувати 50 відсотків, то залізисті кварцити родовищ піддаються Первинній переробці в значенні пп. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.
Першим етапом Первинної переробки в значенні пп. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу є дроблення та мелення, з подрібненням залізисті кварцити родовищ до розмірів уламків, коли мінерал магнетит та мінерал кварц утворюють суміш не поєднаних між собою мінералів.

При цьому, кристалохімічна структура - це структура кристалічного твердого тіла, у якій позиції атомів, які утворюють мінерал, розташовані у просторових позиціях, з дотриманням притаманних такому мінералу законів симетрії речовини, як у мінералу магнетит, так і у мінералу кварц, не зазнає жодних змін.

Водночас, агрегатно-фазовий стан речовини, як стан речовини, що є сильно відмінним за своїми фізичними властивостями від інших станів цієї ж речовини, як у мінералу магнетит, так і у мінералу кварц, не зазнає жодних змін, вони залишаються у твердому кристалічному вигляді.

Таким чином, вказаними технологічними операціями досягається головна мета - формування суміші мінералу магнетит, так і мінералу кварц, які не зазнають жодних змін кристалохімічної структури або агрегатно-фазового стану речовини, але придатні до класифікації за властивостями мінералів.

Другим етапом Первинної переробки є класифікація (сортування), суміші мінералу магнетит та мінералу кварц, яка утворилася в результаті подрібнення (Первинної переробки операціями дроблення та мелення, згідно з пп. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу) залізистих кварцитів родовищ.

Найбільш поширеними на практиці підходами в сортуванні суміші мінералу магнетит та мінералу кварц, у тому числі й до насиченої водою з метою зменшення сил тертя між уламками мінералів у суміші, є прикладення магнітного поля. При цьому мінерал магнетит, як кристалохімічна структура, що сприймає магнітне поле, просторово виокремлюється (класифікується) із вказаної суміші мінералу магнетит та мінералу кварц.

При цьому просторово виокремлена в результаті сортування суміші мінералу магнетит та мінералу кварц, та її частина, яка переважно складається із мінералу магнетит, в залежності від якості виконання операції із сортування містить залізо в кількості від 58 до 68 відсотків, що забезпечує згідно із стандартами товарної продукції руд чорних металів правомірність застосування до такої частини суміші ідентифікаційного визначення - магнетитовий концентрат, у якому мінерал магнетит не зазнав жодних змін кристалохімічної структури або агрегатно-фазового стану речовини.

Таким чином, в результаті застосування технологічних операцій Первинної переробки із дроблення, мелення та класифікації (сортування) забезпечується отримання продукції - частини суміші залізистих кварцитів у формі магнетитового концентрату, яка за ознаками вмісту металу відповідає стандартам для товарної продукції руд заліза і, відповідно, визначенню об’єкта оподаткування рентною платою, в значенні п. 252.3 ст. 252 Кодексу з урахуванням положень пп. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.

Базою оподаткування рентною платою за користування надрами для видобування корисних копалин є вартість обсягів видобутих у податковому (звітному) періоді корисних копалин (мінеральної сировини), яка окремо обчислюється для кожного виду корисної копалини (мінеральної сировини) для кожної ділянки надр на базових умовах поставки (склад готової продукції гірничого підприємства) (п. 252.6 ст. 252 Кодексу).

Вартість відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства - видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) у податковому (звітному) періоді обчислюється платником для кожної ділянки надр на базових умовах поставки (склад готової продукції гірничого підприємства) за більшою з таких її величиніза фактичними цінами реалізації або за розрахунковою вартістю відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства (п. 252.7 ст. 252 Кодексу).
При цьому, база оподаткування формується в результаті об’єднання витрат понесених Товариством на операції з добування залізистих кварцитів та витрат на виконання операцій з їх Первинної переробки в складі технологічних операцій з дроблення, мелення та класифікації (сортування).

З огляду на викладене та керуючись нормами п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, товарною продукцією гірничого підприємства для цілей визначення податкових зобов’язань Товариства з Рентної плати слід вважати концентрат - продукт Первинної переробки залізистих кварцитів, отриманий в результаті операцій дроблення, мелення та класифікації (сортування) (далі - Товарна продукція).

З метою забезпечення вимог нормативних актів, у тому числі й кодексів сталої практики в частині розміру уламків Товарної продукції для транспортування та включення до процесів металургійного переділу, Товариство піддає Товарну продукцію передпродажній підготовці (п. 252.9 ст. 252 Кодексу), в якій калькулюються витрати на здійснення технологічних операцій з агломерування та/або грудкування з включенням технологічних домішок агломерування з відповідною термічною обробкою. При цьому Товарна продукція, що пройшла передпродажну підготовку, обліковується та реалізується Товариством, як концентрат залізорудний агломераційний або залізорудні котуни (окатки).
Зважаючи на викладене, при визначенні податкового зобов’язання з Рентної плати Товариство повинно застосовувати більшу із таких величин: фактичну ціну реалізації або розрахункову вартість Товарної продукції.

При обчисленні вартості Товарної продукції за розрахунковою вартістю Товариство повинно включати витрати визначені пунктами 252.11, 252.12 та 252.14 ст. 252 Кодексу, а при обчисленні за фактичною ціною реалізації - фактична вартість концентрату залізорудного агломераційного або залізорудних котунів (окатків) повинна зменшуватися на суму витрат Товариства, пов’язаних з передпродажною підготовкою Товарної продукції.


вот такой вот пердимонокль...

ну очень похоже создание щебня – раздробили горную породу и рассортировали обломки этой самой породы по размеру...

а когда читаешь щебеночные судебные решения – слёзы на глазах от усилий производителя по глубочайшей переработке и рождению щебня от таинства непорочного зачатия :shock:

хотя, что кому нравиться и кто к чему привык :lol:

как там у классика "это наша корова и мы её доим" (© Менты) :roll:


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3076
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 634 раз.
Поблагодарили: 1384 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 09 июл 2018, 20:24

Уважаемые коллеги

спустя более чем полгода после внедрения опуса о "новых" скважинах до меня наконец-то дошло что же меня смущало: :ga-ze-ta;
14.1.124-1 нова свердловина (в цілях реалізації положень розділу IX цього Кодексу) - свердловина, буріння якої розпочато від донної поверхні суходолу (рівня нуль метрів згідно з проектом свердловини) після 1 січня 2018 року, що підтверджується актом про введення в експлуатацію бурової установки;


не буду тянуть кошку за мышку – прикол состоит в написании единственного слова "донної" это наименование поверхности от которой осуществляется начало бурения... :roll:

каждый, кто сталкивался с технологическими процессами бурения и недропользования знает, что термин "донна поверхня суходолу" не существует... :roll:

думаю, что ДФСы также обратили внимание, на то, что определение "новой" скважины – НЕДЕЙСТВИТЕЛЬНОЕ определение (НІКЧНЕМНЕ визначення) :mrgreen:

и, как результат, невозможности применения преференциональных ставок рентной платы, коль скоро не существуют скважины, у которых "буріння якої розпочато від донної поверхні суходолу" :twisted:

спасибо законодателю за такой терминологический пердимонокль, в результате которого налоговая преференция по рентной плате накрылась медным тазом :twisted: :oops:

С уважением :a_g_a:

663891
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарили: 2
imbir63, lutishka
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3076
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 634 раз.
Поблагодарили: 1384 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 01 фев 2019, 17:44

Коллеги

дождь "децентрализации", который накрыл в прошлом году нефтегазодобытчиков пролился в этот и на остальные виды полезных ископаемых, о чём ДФСы разъяснили на своём портале: :ga-ze-ta;
Керуючись положеннями Податкового кодексу України (далі – Кодекс) в редакції Закону України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», а також Бюджетного кодексу України (далі – Бюджетний кодекс) в редакції Закону України від 22 листопада 2018 року № 2621-VIIІ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України», що набрали чинності з 1 січня поточного року, надаємо рекомендації щодо особливостей адміністрування у 2019 році рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (далі – Рентна плата).

Зокрема, набули чинності зміни до Кодексу, які стосуються адміністрування Рентної плати:

1) перелік об’єктів, які не належать до об’єкта оподаткування Рентною платою, доповнено урановмісними корисними копалинами, які на підставі отриманих після 1 січня 2018 року спеціальних дозволів видобуті на стадії геологічного вивчення (п.п. 252.4.9 п. 252.4 ст. 252 Кодексу);

2) п. 252.20 ст. 252 Кодексу доповнено коефіцієнтом, що діє виключно у 2019 році, яким ставка Рентної плати для видобування залізної руди підвищена в 1,1 раза (примітка 1 до таблиці ставок Рентної плати п. 252.20 ст. 252 Кодексу);

3) універсалізовано розміри ставок Рентної плати для видобування нафти та газового конденсату, що видобуваються з покладів (п. 252.20 ст. 252 Кодексу):

до 5000 метрів, – 31 відс. вартості (фактична ціна – середня ціна одного бареля нафти «Urals», перерахована у гривні за тонну за курсом Національного банку України станом на 1 число місяця, що настає за податковим (звітним) періодом, визначена за інформацією міжнародного агентства (котирування UralsMediterranean та UralsRotterdam) обсягів видобутої нафти та газового конденсату (абзац другий п. 252.8 ст. 252 Кодексу);

понад 5000 метрів, – 16 відс. вартості (фактичної ціни) обсягів видобутої нафти та газового конденсату.

Доходи загального фонду Державного бюджету України від Рентної плати для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, крім вуглеводнів (п. 5 частини 2 ст. 29 Бюджетного кодексу), зменшено до 70 відс. частки такої Рентної плати (код бюджетної класифікації 13030100).

Доходи загального фонду бюджету Автономної Республіки Крим, обласних бюджетів від Рентної плати для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, крім вуглеводнів (п. 4 частини 1 ст. 66 Бюджетного кодексу), збережено у попередньому розмірі – 25 відс. частки такої Рентної плати.

Разом з тим Бюджетним кодексом встановлено зарахування 5 відс. частки Рентної плати для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, крім вуглеводнів, до доходів загального фонду бюджетів:

міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад (п. 43 частини 1 ст. 64 Бюджетного кодексу);

міст районного значення, сільських, селищних бюджетів (п. 32 частини 1 ст. 69 Бюджетного кодексу).

Забезпечення ефективного контролю доходів місцевих бюджетів від Рентної плати для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, крім вуглеводнів, може бути забезпечене складанням платниками такої Рентної плати окремих додатків до податкової декларації з Рентної плати, в яких податкові зобов’язання в межах спеціального дозволу самостійно «розподілені» платниками між бюджетами адміністративно-територіальних одиниць, які повністю або частково розташовані в межах території полігону, обмеженого координатами, зазначеними у такому дозволі.

Починаючи з податкових зобов’язань Рентної плати за ІV квартал 2018 року, ідентифікуючою ознакою кожного окремого додатка до декларації є зазначений у рядку 5.1 «код органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням ділянки надр за КОАТУУ» розділу 5 «Ділянка надр, з якої видобуто корисну копалину» додатка 1 до декларації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719, код одиниці адміністративно-територіального устрою.

Нагадаємо, що останній день подання податкової декларації з рентної плати за ІV квартал 2018 року (без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини) буде 11 лютого 2019 року (п.257.1 ст. 257 р. IX Кодексу).


да пребудет с нами Сила (© Obi-Wan “Ben” Kenobi) :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарили: 2
imbir63, lutishka
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3076
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 634 раз.
Поблагодарили: 1384 раз.

UNREAD_POST lutishka » 04 фев 2019, 11:54

Уважаемый коллега Al Shurshun!
Подскажите, плиииз, по воде для вторичных водопользователей в 2019г. ничего не поменялось? Не плательщики?
С уважением
Аватар пользователя
lutishka
 
Сообщений: 2400
Зарегистрирован: 24 ноя 2012, 11:47
Благодарил (а): 1056 раз.
Поблагодарили: 1088 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 04 фев 2019, 18:20

Уважаемый коллега lutishka,
lutishka писал(а):Уважаемый коллега Al Shurshun!
Подскажите, плиииз, по воде для вторичных водопользователей в 2019г. ничего не поменялось? Не плательщики?
С уважением


хвала Всевышнему поправка не прошла ...

однако, ассоциация канализаторов продолжает бомбежку всех и вся, кто наделен правом законодательной инициативы – "хотим вторичных водопользователей плательщиками рентной платы, они же воду тоже потребляют ..."

ну не хотят канализаторы различать использование покупной воды вторичными водопользователями и СПЕЦИАЛЬНОЕ водоприродопользование, где весь их доход и деятельность базируются на ИНДИВИДУАЛЬНОМ праве изъятия воды из водных объектов с последующим МОНОПОЛЬНЫМ правом получения дохода от реализации изъятых ОБЪЁМ воды и связанных с ними УСЛУГИ водоснабжения – мы не продаем воду, мы продаем услугу ... :cry:

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета

За это сообщение автора Al Shurshun поблагодарили: 2
imbir63, lutishka
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3076
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 634 раз.
Поблагодарили: 1384 раз.

UNREAD_POST imbir63 » 15 апр 2019, 09:05

Доброе утро. Подскажите, пожалуйста,
коэффициент рентабельности , который вычисляет Госкомиссия по запасам, для 2019 года пока остается на уровне прошлого - 0,33?
imbir63
 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 29 окт 2014, 20:32
Благодарил (а): 143 раз.
Поблагодарили: 6 раз.

UNREAD_POST mak » 17 апр 2019, 11:30

добрый день
в устной форме сказали что на 2019 год коэффициент рентабельности 0,185. Но письма ДКЗ еще нигде не видели....ждем....

За это сообщение автора mak поблагодарил:
imbir63
mak
 
Сообщений: 28
Зарегистрирован: 09 июл 2014, 11:45
Благодарил (а): 10 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

UNREAD_POST imbir63 » 17 апр 2019, 11:41

mak писал(а):добрый день
в устной форме сказали что на 2019 год коэффициент рентабельности 0,185. Но письма ДКЗ еще нигде не видели....ждем....

Вот я сейчас, с трудом, но нашла разъяснение и само письмо от ДФС - https://news.dtkt.ua/ru/taxation/other/54743
Так что, да, получается, что для подземных вод - 0,185.
Спасибо и Вам тоже.

За это сообщение автора imbir63 поблагодарил:
mak
imbir63
 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 29 окт 2014, 20:32
Благодарил (а): 143 раз.
Поблагодарили: 6 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 06 июн 2019, 19:57

Уважаемые коллеги

ДФС не забывает пользователей недрами - плательщиков рентной платы

на официальном сайте размещено письмо ДФС України від 03.06.2019 №17536/7/99-99-12-02-03-17 для территориальных органов
"Щодо особливостей визначення об’єкта та бази оподаткування рентною платою за користування надрами"
:ga-ze-ta;
Державна фіскальна служба України, керуючись пп. 6-7 п. 5 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, надає та доручає довести до відома платників рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (далі – Рентна плата) особливості визначення об’єкта та бази оподаткування Рентною платою у порядку, визначеному у ст. 252 Податкового кодексу України (далі – Кодекс).

Кодексом віднесено до об’єкта оподаткування Рентною платою видобуту корисну копалину, що є результатом господарської діяльності гірничого підприємства з видобування корисних копалин у податковому (звітному) періоді, що приведена у відповідність із стандартом, встановленим галузевим законодавством. Водночас визначено, що об’єктом оподаткування Рентною платою слід вважати і обсяг видобутої корисної копалини, який, у тому числі утворюється в результаті виконання первинної переробки корисної копалини, що провадиться іншими, ніж платник Рентної плати, суб’єктами господарювання на умовах господарських договорів про послуги з давальницькою сировиною (п. 252.3 ст. 252 Кодексу).

Оскільки при провадженні господарської діяльності гірничого підприємства з видобування корисних копалин може виникати більше ніж один об’єкт оподаткування Рентною платою, то у таких випадках платники Рентної плати ідентифікують об’єкти оподаткування Рентною платою – види видобутої корисної копалини, що є результатом господарської діяльності гірничого підприємства з видобування, який визначається платником Рентної плати самостійно у журналі обліку видобутих корисних копалин, з урахуванням самостійно затверджених платником схем руху видобутої корисної копалини на виробничих дільницях та місцях зберігання з урахуванням складу вихідної сировини, умов конкретного виробництва, особливостей технологічного процесу та вимог до кінцевої продукції (пп. 252.5, 252.19 ст. 252 Кодексу).

Платники Рентної плати самостійно визначають схеми руху видобутої корисної копалини, у тому числі й для передбаченої ст. 45 Кодексу України про надра процедури державної експертизи кондицій на мінеральну сировини як сукупність вимог до якості і кількості корисних копалин, гірничо-геологічних та інших умов розробки родовища при визначенні промислової цінності родовищ і оцінки запасів корисних копалин по кожному родовищу.

Проте платники Рентної плати звертаються до органів ДФС за наданням індивідуальних податкових консультацій щодо визначених у схемах руху видобутої корисної копалини переліку операцій, за яким мають
визначатись об’єкт та база оподаткування Рентною платою.

Переважна більшість звернень платників Рентної плати стосується ідентифікації технологічних операцій господарської діяльності гірничого підприємства з видобування корисних копалин, по завершенню яких обліковується об’єкт оподаткування Рентною платою, а сума витрат, які понесені під час операцій за схемою руху видобутої корисної копалини, – бази оподаткування Рентною платою (п. 252.6 ст. 252 Кодексу).

Господарська діяльність гірничого підприємства з видобування корисних копалин для цілей оподаткування Рентною платою охоплює технологічні процеси з добування та первинної переробки корисних копалин – природних мінеральних утворень органічного і неорганічного походження, у тому числі будь-які підземні води (п.п. 14.1.91 п. 14.1 ст. 14 Кодексу), термінологічно визначена у п.п. 14.1.37 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.

При цьому саме схеми руху видобутої корисної копалини, що визначені за результатами процедури державної експертизи кондицій на мінеральну сировину як сукупність вимог до якості і кількості корисних копалин, гірничо-геологічних та інших умов розробки родовища при визначенні промислової цінності родовищ і оцінки запасів корисних копалин по кожному родовищу, можуть передбачати економічну доцільність введення в цивільний обіг добутої корисної копалини без підданя такої добутої корисної копалини технологічним операціям з первинної переробки.

Попри те, що згідно з п.п. 14.1.51 п. 14.1 ст. 14 Кодексу термін добування корисних копалин визначено як сукупність технологічних операцій з вилучення та переміщення, у тому числі тимчасове зберігання, на поверхню гірських порід або рудної сировини, що вміщує корисні копалини, платники Рентної плати при визначенні бази оподаткування Рентною платою не враховують витрати, понесені, зокрема, на технологічні операції з переміщення добутої корисної копалини з місць вилучення на визначені обліковою політикою склади продукції гірничого підприємства.

Визначений у п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу термін «первинна переробка» як вид господарської діяльності гірничого підприємства належить до термінів, звернення платників Рентної плати щодо застосування яких, для визначення об’єкта та бази оподаткування Рентною платою, є найбільш поширеними та оскаржуваними в адміністративному порядку.

За результатами адміністративних оскаржень податкових консультацій щодо ідентифікації об’єкта оподаткування Рентною платою за сукупністю технологічних операцій первинної переробки корисної копалини Верховний Суд України ухвалою від 11 березня 2019 року у справі № 804/4526/18 підтвердив правомірність визначення податковим органом у індивідуальній податковій консультації від 10 травня 2018 року № 2076/ІПК/04-36-12-22-22 визначення щебеню об’єктом оподаткування Рентною платою, незалежно від кількості стадій дроблення, а також висновок суду першої інстанції щодо операцій з «грохочення», які по суті є операціями з сортування уламків дроблених гірських порід за розміром (фракцією щебеню).

Таким чином, підтверджено правомірність визначення об’єктом оподаткування Рентною платою продукцію гірничого підприємства, що утворюється без обмеження при визначених у п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу технологічних операціях збирання, дроблення або мелення, сушки, а також сортування.

Верховним Судом України підтримано позицію податкового органу, що згідно з п.п. 14.1.128 п. 14.1 ст. 14 Кодексу обсяг видобутих корисних
копалин (мінеральної сировини) – обсяг товарної продукції гірничого підприємства, що відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 9 «Запаси» обліковується гірничим підприємством, як запаси – активи, вартість яких може бути достовірно визначена, для яких існує імовірність отримання їх
власником – суб’єктом господарювання економічної вигоди, пов’язаної з їх використанням. Базою оподаткування Рентною платою є вартість обсягів видобутих у податковому (звітному) періоді корисних копалин, яка окремо обчислюється для кожного виду корисної копалини для кожної ділянки надр на базових умовах поставки (склад готової продукції гірничого підприємства) (п. 252.6 ст. 252 Кодексу). При цьому у випадках відсутності реалізації видобутих корисних копалин або у разі необхідності для введення в цивільний обіг видобутих корисних копалин підданя таких видобутих корисних копалин технологічним операціям, які не передбачені первинною переробкою, наприклад, операціям з агломерації/грудкування руди з термічною обробкою, база оподаткування Рентною платою визначається за розрахунковою вартістю (п. 252.7 ст. 252 Кодексу).


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3076
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 634 раз.
Поблагодарили: 1384 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 17 июн 2019, 13:37

Уважаемые коллеги

Al Shurshun писал(а):
Уважаемые коллеги

ДФС не забывает пользователей недрами - плательщиков рентной платы

на официальном сайте размещено письмо ДФС України від 03.06.2019 №17536/7/99-99-12-02-03-17 для территориальных органов
"Щодо особливостей визначення об’єкта та бази оподаткування рентною платою за користування надрами"
:ga-ze-ta;
Скрытый текст: показать
Державна фіскальна служба України, керуючись пп. 6-7 п. 5 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, надає та доручає довести до відома платників рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (далі – Рентна плата) особливості визначення об’єкта та бази оподаткування Рентною платою у порядку, визначеному у ст. 252 Податкового кодексу України (далі – Кодекс).

Кодексом віднесено до об’єкта оподаткування Рентною платою видобуту корисну копалину, що є результатом господарської діяльності гірничого підприємства з видобування корисних копалин у податковому (звітному) періоді, що приведена у відповідність із стандартом, встановленим галузевим законодавством. Водночас визначено, що об’єктом оподаткування Рентною платою слід вважати і обсяг видобутої корисної копалини, який, у тому числі утворюється в результаті виконання первинної переробки корисної копалини, що провадиться іншими, ніж платник Рентної плати, суб’єктами господарювання на умовах господарських договорів про послуги з давальницькою сировиною (п. 252.3 ст. 252 Кодексу).

Оскільки при провадженні господарської діяльності гірничого підприємства з видобування корисних копалин може виникати більше ніж один об’єкт оподаткування Рентною платою, то у таких випадках платники Рентної плати ідентифікують об’єкти оподаткування Рентною платою – види видобутої корисної копалини, що є результатом господарської діяльності гірничого підприємства з видобування, який визначається платником Рентної плати самостійно у журналі обліку видобутих корисних копалин, з урахуванням самостійно затверджених платником схем руху видобутої корисної копалини на виробничих дільницях та місцях зберігання з урахуванням складу вихідної сировини, умов конкретного виробництва, особливостей технологічного процесу та вимог до кінцевої продукції (пп. 252.5, 252.19 ст. 252 Кодексу).

Платники Рентної плати самостійно визначають схеми руху видобутої корисної копалини, у тому числі й для передбаченої ст. 45 Кодексу України про надра процедури державної експертизи кондицій на мінеральну сировини як сукупність вимог до якості і кількості корисних копалин, гірничо-геологічних та інших умов розробки родовища при визначенні промислової цінності родовищ і оцінки запасів корисних копалин по кожному родовищу.

Проте платники Рентної плати звертаються до органів ДФС за наданням індивідуальних податкових консультацій щодо визначених у схемах руху видобутої корисної копалини переліку операцій, за яким мають
визначатись об’єкт та база оподаткування Рентною платою.

Переважна більшість звернень платників Рентної плати стосується ідентифікації технологічних операцій господарської діяльності гірничого підприємства з видобування корисних копалин, по завершенню яких обліковується об’єкт оподаткування Рентною платою, а сума витрат, які понесені під час операцій за схемою руху видобутої корисної копалини, – бази оподаткування Рентною платою (п. 252.6 ст. 252 Кодексу).

Господарська діяльність гірничого підприємства з видобування корисних копалин для цілей оподаткування Рентною платою охоплює технологічні процеси з добування та первинної переробки корисних копалин – природних мінеральних утворень органічного і неорганічного походження, у тому числі будь-які підземні води (п.п. 14.1.91 п. 14.1 ст. 14 Кодексу), термінологічно визначена у п.п. 14.1.37 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.

При цьому саме схеми руху видобутої корисної копалини, що визначені за результатами процедури державної експертизи кондицій на мінеральну сировину як сукупність вимог до якості і кількості корисних копалин, гірничо-геологічних та інших умов розробки родовища при визначенні промислової цінності родовищ і оцінки запасів корисних копалин по кожному родовищу, можуть передбачати економічну доцільність введення в цивільний обіг добутої корисної копалини без підданя такої добутої корисної копалини технологічним операціям з первинної переробки.

Попри те, що згідно з п.п. 14.1.51 п. 14.1 ст. 14 Кодексу термін добування корисних копалин визначено як сукупність технологічних операцій з вилучення та переміщення, у тому числі тимчасове зберігання, на поверхню гірських порід або рудної сировини, що вміщує корисні копалини, платники Рентної плати при визначенні бази оподаткування Рентною платою не враховують витрати, понесені, зокрема, на технологічні операції з переміщення добутої корисної копалини з місць вилучення на визначені обліковою політикою склади продукції гірничого підприємства.

Визначений у п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу термін «первинна переробка» як вид господарської діяльності гірничого підприємства належить до термінів, звернення платників Рентної плати щодо застосування яких, для визначення об’єкта та бази оподаткування Рентною платою, є найбільш поширеними та оскаржуваними в адміністративному порядку.

За результатами адміністративних оскаржень податкових консультацій щодо ідентифікації об’єкта оподаткування Рентною платою за сукупністю технологічних операцій первинної переробки корисної копалини Верховний Суд України ухвалою від 11 березня 2019 року у справі № 804/4526/18 підтвердив правомірність визначення податковим органом у індивідуальній податковій консультації від 10 травня 2018 року № 2076/ІПК/04-36-12-22-22 визначення щебеню об’єктом оподаткування Рентною платою, незалежно від кількості стадій дроблення, а також висновок суду першої інстанції щодо операцій з «грохочення», які по суті є операціями з сортування уламків дроблених гірських порід за розміром (фракцією щебеню).

Таким чином, підтверджено правомірність визначення об’єктом оподаткування Рентною платою продукцію гірничого підприємства, що утворюється без обмеження при визначених у п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу технологічних операціях збирання, дроблення або мелення, сушки, а також сортування.
Верховним Судом України підтримано позицію податкового органу, що згідно з п.п. 14.1.128 п. 14.1 ст. 14 Кодексу обсяг видобутих корисних
копалин (мінеральної сировини) – обсяг товарної продукції гірничого підприємства, що відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 9 «Запаси» обліковується гірничим підприємством, як запаси – активи, вартість яких може бути достовірно визначена, для яких існує імовірність отримання їх
власником – суб’єктом господарювання економічної вигоди, пов’язаної з їх використанням. Базою оподаткування Рентною платою є вартість обсягів видобутих у податковому (звітному) періоді корисних копалин, яка окремо обчислюється для кожного виду корисної копалини для кожної ділянки надр на базових умовах поставки (склад готової продукції гірничого підприємства) (п. 252.6 ст. 252 Кодексу). При цьому у випадках відсутності реалізації видобутих корисних копалин або у разі необхідності для введення в цивільний обіг видобутих корисних копалин підданя таких видобутих корисних копалин технологічним операціям, які не передбачені первинною переробкою, наприклад, операціям з агломерації/грудкування руди з термічною обробкою, база оподаткування Рентною платою визначається за розрахунковою вартістю (п. 252.7 ст. 252 Кодексу).


С уважением :a_g_a:


интересно, почему письмо не снабдили ссылкой на части 5-6 статьи 13 Закона Украины Про судоустрій і статус суддів :ga-ze-ta;
Стаття 13. Обов’язковість судових рішень писал(а):5. Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права.

6. Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права.
которые в предыдущей редакции статьи были куда как четче

4. Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду України, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права.

5. Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду України, враховуються іншими судами загальної юрисдикції при застосуванні таких норм права. Суд має право відступити від правової позиції, викладеної у висновках Верховного Суду України, з одночасним наведенням відповідних мотивів.


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3076
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 634 раз.
Поблагодарили: 1384 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 29 июн 2019, 09:33

Уважаемые коллеги

в Єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій имеем необычную по содержанию налоговую консультацию :ga-ze-ta;
№2670/6/99-99-12-02-03-15/ІПК писал(а):
Податкова консультація

Про рентну плату
за користування надрами


Державна фіскальна служба України на звернення Товариства щодо рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (далі – Рентна плата), керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), повідомляє.

Товариство поінформувало, що як власник спеціальних дозволів на користування надрами (далі – Дозвіл) є платником Рентної плати за об'єкти, розташовані на двох ділянках надр.

Оскільки Товариство у 2018 році виконало державну експертизу запасів корисних копалин (далі – Експертиза) у межах визначених у Дозволах ділянок надр, то Товариство запитує про правомірність застосування ним передбаченого п. 252.22 ст. 252 Кодексу для обчислення податкових зобов'язань з Рентної плати коригуючого коефіцієнта (далі – Коефіцієнт) у розмірі 0,7.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр (далі — Держгеонадра) забезпечує виконання процедури Експертизи звітів про геологічне вивчення, у тому числі геолого–економічну оцінку запасів корисних копалин (ст. 45 Кодексу України про надра). Процедура Експертизи включає, зокрема, затвердження розроблених самостійно надрокористувачем або на його замовлення кондицій на мінеральну сировину для визначеної у Дозволі ділянки надр, як параметрів, що визначають сукупність вимог до якості і кількості корисних копалин, гірничо–геологічних та інших умов розробки родовища (далі – Кондиції), з дотриманням вимог Положення про порядок розробки та обґрунтування кондицій на мінеральну сировину для підрахунку запасів корисних копалин у надрах, затвердженого наказом Державної комісії України по запасах корисних копалин (далі – ДКЗ) від 07.12.2005 №300, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.01.2006 за № 65/11939 (далі – Положення).

Параметри Кондицій базуються на технологічній схемі господарської діяльності гірничого підприємства, яка охоплює технологічні операції з добування та первинної переробки (далі – Технологічна схема), що визначена надрокористувачем в техніко–економічному обґрунтуванні (далі – ТЕО) умов, при яких виробництво кондиційної товарної продукції гірничого підприємства (далі – Продукція) є можливим. ТЕО Кондицій розробляється відповідно до Класифікації запасів і ресурсів корисних копалин державного фонду надр, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 №432 (далі – Класифікація). Класифікацією визначено, що при відповідній визначеній надрокористувачем в ТЕО Технологічній схемі, необхідною умовою виробництва Продукції є використання таким гірничим підприємством запасів корисних копалин, визначеної у Дозволі ділянки надр категорії видобувних, тобто запас ах, ефективність використання яких при параметрах визначеного надрокористувачем ТЕО підтверджується величиною коефіцієнта рентабельності, який перевищує ставку рефінансування Національного банку України.

У Протоколі ДКЗ №4731 від 21.03.2019 (далі – Протокол) зафіксовано, що при обраній Товариством Технологічній схемі коефіцієнт рентабельності оцінено у розмірі 0,199. При цьому, поіменована у Протоколі як «рудопідготовка» сукупність операцій первинної переробки охоплює такі передбачені п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст 14 Кодексу операції як дроблення та сортування, включаючи такі його види як грохочення та «суха» магнітна сепарація.

Зауважимо, що у Протоколі не розкрита інформація про включення до техніко–економічних розрахунків виробничої собівартості Продукції витрат Товариства, що виникають при справлянні екологічного податку в частині скидів вод до водних об’єктів, зокрема, шахтних вод, які згідно з п.п. 2.3.1 п. 2.3 Протоколу належать до розсолів хлоридно–натрієвого типу, сильно агресивних до металів та несульфатостійких цементів, а також вод, що відкачуються з шахти та поступають у шламосховище, що є у власності іншого суб'єкта господарювання.

Необхідною умовою для застосування Коефіцієнта є підтвердження Держгеонадра виконання робіт з геологічного вивчення за кошти суб'єкта господарювання, що відображається у формі 3–гр.

Спеціальна форма обов'язкового відповідно до статті 45 Кодексу України про надра схвалення державним регулятором у особі Держгеонадра Кондицій та висновку державної Експертизи не встановлена, але дата внесення такім регулятором відповідних записів до Дозволу може вважатися датою такого схвалення, на підставі якого у надрокористувача виникає обов'язок дотримання Кондицій та застосування відповідних Коефіцієнтів, які встановлені Кодексом для відповідних умов використання надр.

Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію (п. 52.2 ст. 52 Кодексу).

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3076
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 634 раз.
Поблагодарили: 1384 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 01 июл 2019, 18:58

Уважаемые коллеги

в Єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій имеем "продолжение" необычной по содержанию налоговой консультации
это продолжение посвящено вопросу определения набора операций именуемых «рудопідготовка» :ga-ze-ta;
№2307/6/99-99-12-02-03-15/ІПК писал(а):
Податкова консультація

Про рентну плату
за користування надрами


Державна фіскальна служба України на виконання постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.12.2018 по справі № 160/8064/18 за адміністративним позовом Товариства про визнання протиправною та скасування індивідуальної податкової консультації Державної фіскальної служби України, викладеної в листі Про рентну плату за користування надрами для видобування корисних копалин» від 27.04.2018 № 1938/6/99–99–12–03–04–15ЛПК, надану на виконання постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 22.05.2015 у справі №804/5808/15 та постанови Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.07.2017 у справі № 804/4033/17 про визнання недійсною індивідуальної податкової консультації Державної фіскальної служби України, викладеної в листі «Про надання податкової консультації» від 28.04.2017 №9481/6/99–99–12–03–04–15, наданої на виконання ухвали Вищого адміністративного суду України від 15.12.2015 №К/800/39931/15 про визнання недійсною індивідуальної податкової консультації Державної фіскальної служби України, викладену листом «Про надання податкової консультації» від 09.04.2015 №7577/6/99–99–15–04–01–15, до звернення Товариства від 17.03.2015 № 52–06/2281 про надання індивідуальної податкової консультації щодо механізму обчислення рентної плати для користування надрами для видобування корисних копалин (далі – Рентна плата), керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), повідомляє.

Товариство, посилаючись на п. 252.3 ст. 252 Кодексу поінформувало, що вважає об’єктом оподаткування Рентною платою обсяг видобутої корисної копалини, що є результатом господарської діяльності з видобування корисних копалин з надр на території України.

Водночас, посилаючись на п. 252.5 та п. 252.19 ст. 252 Кодексу щодо визначення відповідного виду видобутої корисної копалини, обсяг якого самостійно обліковується платником, у тому числі відповідно до затверджених таким платником схем руху видобутої корисної копалини на виробничих дільницях та місцях зберігання з урахуванням складу вихідної сировини, умов конкретного виробництва, особливостей технологічного процесу та вимог до кінцевої продукції, Товариство вважає, що об'єктом оподаткування Рентною платою є обсяг залізної руди.

Посилаючись на те, що за своїм Статутом Товариство належить до гірничозбагачувальних підприємств, Товариство звертає увагу, на те, що воно не тільки провадить «як добування та первинну переробку мінеральної сировини, так і наступні технологічні процеси підготовки залізорудної сировини для цілей металургії», але й «глибоке збагачення», що передбачає «технологічний комплекс заходів щодо виготовлення якісно іншої продукції».

При цьому Товариство вважає, що «кінцевий продукт виробництва – концентрат залізної руди не можливо віднести до мінеральної сировини та визначити як об'єкт рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин у відповідності до п. 252.3.1 ПКУ».

Державна фіскальна служба України при визначенні об’єкта та бази оподаткування Рентною платою для Товариства, що має спеціальний дозвіл на користування надрами для видобування корисних копалин, врахувала висновок Вищого адміністративного Суду України про визнання корисних копалин, «що пройшли первинну переробку мінеральної сировини» об'єктом оподаткування Рентною платою для Товариства, а також того, що у Товариства вартість «добутої сировини – залізної руди» складається «з витрат на видобування та первинну переробку», і повідомляє про істотні технологічні операції із складу визначених п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу технологічних операцій первинної переробки, яким піддається «добута сировина – залізна руда».

У межах наданої Товариству ділянки надр взяті на державний облік запаси корисних копалин, класифіковані ж «бідні», із вмістом заліза до 35 відс., залізні руди, складені залізистими кварцитами – щільною гірською породою, утвореною зростанням дрібних кристалів таких двох мінеральних форм як кварц та магнетит. Останній, власне, і є мінералом заліза з власною часткою до 72 відсотків.

Господарська діяльність Товариства, у тому числі й господарська діяльність гірничого підприємства з видобування корисних копалин для цілей розділу IX Кодексу, що, згідно з п.п. 14.1.37 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, охоплює процеси добування та первинної переробки корисних копалин, проходження яких відповідно до п. 252.19 ст. 252 Кодексу самостійно відображається платником у журналі обліку видобутих корисних копалин відповідно до затверджених таким платником схем руху видобутої корисної копалини на виробничих дільницях та місцях зберігання з урахуванням складу вихідної сировини, умов конкретного виробництва, особливостей технологічного процесу, спрямована як зазначено Товариством на підготовку «залізорудної сировини для цілей металургії».

Оскільки понад 60 відс. продукції Товариства споживається за межами України, якісні характеристики якої як «залізорудної сировини для цілей металургії» визначаються, у тому числі й за «Methodology and specifications guide. Iron Ore» (Platts, January 2019) або «Metal Bulletin Iron Ore Index. Methodology and price specifications» (Fastmarkets Metal Bulletin, December 2018), то для забезпечення дотримання таких якісних характеристик за Platts або Metal Bulletin, як вміст у продукті (продукції) заліза понад 56 відс. та переважаючий, понад 90 відс., у продукті (продукції) розмір уламків в інтервалі 6–10 міліметрів, Товариство затверджує:

(1) схеми руху видобутої корисної копалини на виробничих дільницях та місцях зберігання з урахуванням складу вихідної сировини, умов конкретного виробництва, особливостей технологічного процесу, які згідно з п. 252.3 ст. 252 Кодексу використовуються для визначення об’єкта та бази оподаткування Рентною платою,

(2) перелік не наведених у зверненні технологічних операцій «глибокого збагачення», що забезпечують «технологічний комплекс заходів щодо виготовлення якісно іншої продукції».

Таким чином для з’ясування фактичних об’єкта та бази оподаткування Рентною платою Товариства має бути застосоване визначення господарської діяльності гірничого підприємства з видобування корисних копалин для цілей розділу IX Кодексу, що, згідно з п.п. 14.1.37 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, охоплює процеси добування та первинної переробки корисних копалин.

Зокрема, при добуванні відбувається вилучення частини надр – тобто відокремлення механічно–вибуховими методами частини гірської породи від ЇЇ масиву (п.п. 14.1.51 п. 14.1 ст. 14 Кодексу). Результатом (продуктом) технологічних операцій з добування є маса (обсяг уламків) гірської породи – залізистих кварцитів, яка за вмістом у ній заліза до 35 відс. не задовольняє якісним характеристикам «залізорудної сировини для цілей металургії» та потребує подальшої первинної переробки.

Залізисті кварцити – гірська порода, у зростаннях кристалів якої міститься мінерал магнетит, що більш ніж на 72 відс. складається із заліза. Оскільки переважаючий розмір кристалів мінералів в залізистих кварцитах є меншим одного міліметра, то для створення умов вилучення (виокремлення) корисних кристалів магнетиту необхідним є виконання технологічних операцій, які призведуть до відокремлення (розділення) кристалів різних мінералів у зростаннях залізистого кварциту.

Перелік технологічних операцій, які забезпечують відокремлення (розділення) кристалів різних мінералів у зростаннях залізистого кварциту, визначений у складі операцій з первинної переробки (п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу), а саме – «дроблення або мелення». Позиція щодо включення до операцій з первинної переробки будь-якої кількості послідовних операцій з дроблення підтверджена висновком Верховного Суду України від 12 березня 2019 року у справі №804/4526/18 щодо визначення об’єкта оподаткування Рентною платою.

Результатом (продуктом) технологічних операцій з дроблення або мелення як одного з видів подрібнення зростання мінералів у гірській породі є маса механічної суміші відокремлених один від одного кристалів мінералів, зокрема, кварцу та магнетиту, які переважно й складають залізисті кварцити. При цьому в механічній суміші відокремлених один від одного кристалів мінералів, зокрема, кварцу та магнетиту, тільки останній за вмістом заліза понад 56 відс. задовольняє якісним характеристикам «залізорудної сировини для цілей металургії».

Технологічні операції із сортування, які включені до переліку операцій первинної переробки згідно з п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, переважно застосовуються для розподілу механічної суміші кристалів мінералів за однією або кількома відмінними ознаками таких мінералів у суміші. У випадку застосування технологічної операції із сортування до механічної суміші кристалів мінералів, що утворилися в результаті технологічних операцій з «дроблення або мелення» залізистих кварцитів, де в суміші питома вага магнетиту – 5,2 грами на кубічний сантиметр майже у 2 рази перевищує питому вагу кварцу – 2,65 грами на кубічний сантиметр, такою відмінною ознакою для технологічної операції із сортування може стати саме питома вага вказаних мінералів.

Одним із результатів застосування технологічної операції із сортування механічної суміші мінералів, що утворилася в результаті технологічних операцій з «дроблення або мелення» залізистих кварцитів, за самостійно визначеною платником при затвердженні кондицій на мінеральну сировину родовища технологічно ефективною відмінною ознакою мінералів буде продукт сортування вказаної суміші, що в залежності від якості операцій з сортування складатиметься переважно із відсортованих із суміші уламків кристалів магнетиту, який може бути взятий Товариством на облік як за якісними характеристиками «залізорудної сировини для цілей металургії» за вмістом заліза, так і за обсягом (кількістю) продукту, що обліковується для залучення його в «технологічний комплекс заходів щодо виготовлення якісно іншої продукції», яка відповідатиме якісним вимогам за розміром уламків продукту, «для цілей металургії».

При цьому згідно з висновком Верховного Суду України від 12 березня 2019 року у справі №804/4526/18, об'єктом оподаткування Рентною платою вважається обсяг товарної продукції гірничого підприємства, що відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 9 «Запаси» обліковується гірничим підприємством, як запаси – активи, вартість яких може бути достовірно визначена, для яких існує імовірність отримання їх власником – суб'єктом господарювання економічної вигоди, пов'язаної з їх використанням. У разі використання Товариством товарної продукції гірничого підприємства виключно для обслуговування виробництва, зокрема, не визначеного у зверненні «технологічного комплексу заходів щодо виготовлення якісно іншої продукції... для цілей металургії», вартість такої продукції визначається Товариством за розрахунковим методом у порядку визначеному пп. 252.9–252.16 ст. 252 Кодексу.

Обліковані Товариством продукти, що є результатами не визначеного у зверненні «технологічного комплексу заходів щодо виготовлення якісно іншої продукції ... для цілей металургії», крім продуктів, приналежність яких до продуктів первинної переробки в розумінні п.п. 14.1.150 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, та супутніх корисних копалин, наприклад, у якості наповнювачів бетонів, розкрито у цій індивідуальній податковій консультації, не можуть вважатися об'єктом оподаткування Рентною платою.

Податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію (п. 52.2 ст. 52 Кодексу).


С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 3076
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 634 раз.
Поблагодарили: 1384 раз.

UNREAD_POST mak » 02 июл 2019, 10:06

Добрый день,
очень нужна помощь
нужно содержание письма ДФС от 06.10.2016 №3042/4/99-99-12-02-03-13 адресовано Держгеонадра
(про это письмо говорится в ИПК ДФСУ 2853/6/99-99-12-02-03-15/ІПК от 06.12.2017,
а также в ИПК ГУ ДФС в Днепропетр.обл. 4025/ІПК/04-36-12-22-22 от13.09.2018)
mak
 
Сообщений: 28
Зарегистрирован: 09 июл 2014, 11:45
Благодарил (а): 10 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

Пред.След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в ПРОЧИЕ НАЛОГИ (СБОРЫ)

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Gb, Ya