Читаю
Н А К А З від 01.11.2011 N 1379
Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної
6. Податкова накладна складається у двох примірниках (оригінал і копія).
6.4. Копія податкової накладної залишається у продавця товарів/послуг як податковий документ і зберігається в порядку та протягом строку, передбаченого законодавством для зобов'язань із сплати податку.
8. Усі примірники податкових накладних, окремі особливості заповнення яких викладені в підпунктах 8.1-8.4 цього пункту, залишаються в особи, що їх виписала, і зберігаються відповідно до викладеного в підпунктах 6.1 та 6.4 пункту 6 цього Порядку.
Возникли вопросы:
- зачем нужна копия налоговой накладной?
- что будет, если не распечатывать и не хранить копии?
- зачем оставлять у себя два экземпляра НН согласно п. 8? Почему недостаточно одной копии?
Вопросы связаны с тем, что у нас очень много накладных за месяц, и если мы будем печатать копии, нам нужно будет покупать и переводить еще три пачки бумаги в месяц. А кому это нужно? И у меня сердце разрывается от такой расточительности и варварского отношения к природе.
Вариант перейти на электронный документооборот понятен и приемлем, но хотелось бы узнать по поводу бумажных документов. Надо их продуцировать или нет?