Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

ГФС и неконтролируемые территории Донбасса

Путеводитель по разделу. Наличка, РРО, труд, лицензирование, подотрасли хозяйственного права (земля, цены, ЦБ, хозобщества...)

Модератор: Ol_ua

UNREAD_POST Al Shurshun » 20 ноя 2014, 18:13

Уважаемые коллеги !


Тема не новая, но постоянно на слуху:

20 ноября на сайте ДФСоа появился приказ Про переміщення та закінчення простою:
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

НАКАЗ


Від 07.11.2014 № 256

Про переміщення та закінчення простою

Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 160 «Про утворення Державної фіскальної служби», від 21 травня 2014 року № 236 «Про Державну фіскальну службу України», від 7 листопада 2014 року № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей» та у зв’язку з тимчасовим не здійсненням або здійсненням не в повному обсязі своїх повноважень (далі – тимчасово неконтрольована територія) територіальними органами Міністерства доходів і зборів України та Державної фіскальної служби України

НАКАЗУЮ:

1. Забезпечити переміщення територіальних органів, що знаходяться на тимчасово неконтрольованій території, в населені пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, згідно з додатком.

2. Вважати закінченим простій у роботі територіальних органів Міністерства доходів і зборів України та Державної фіскальної служби України та визнати такими, що втратили чинність накази:

Міністерства доходів і зборів України:

від 08.07.2014 №381 «Про встановлення простою у роботі територіальних органів Міндоходів»;

від 08.07.2014 №389 «Про встановлення простою у роботі»;

від 08.07.2014 №390 «Про встановлення простою у роботі Мар’їнської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області»;

від 08.07.2014 №399 «Про встановлення простою у роботі ДПІ в Амвросіївському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області»,

Державної фіскальної служби України:

від 18.07.2014 №4 «Про внесення змін до наказів Міндоходів від 08.07.2014 №381 та від 08.07.2014 № 389»;

від 24.07.2014 №8 «Про встановлення простою у роботі»;

від 24.07.2014 №11 «Про встановлення простою у роботі»;

від 30.07.2014 №20 «Про встановлення простою у роботі»;

від 04.08.2014 №24 «Про встановлення простою у роботі»;

від 07.08.2014 №32 «Про роботу територіальних органів»;

від 15.08.2014 №46 «Про встановлення простою у роботі»;

від 22.08.2014 №71 «Про встановлення простою у роботі»;

від 22.08.2014 №72 «Про встановлення простою у роботі»;

від 28.08.2014 №89 «Про встановлення простою у роботі Новоазовської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області»;

від 03.09.2014 №105 «Про встановлення простою у роботі»;

від 09.09.2014 №115 «Про внесення змін до наказу ДФС України від 28.08.2014 №89»;

від 25.09.2014 №142 «Про роботу окремих територіальних органів Міндоходів Луганської області».

3. Функціональні обов’язки з обслуговування платників податків, які перебувають на обліку у територіальних органах, що переміщуються покласти у межах компетенції на територіальні органи відповідно до додатка.

4. Керівникам ГУ ДФС (Міндоходів) у Донецькій і Луганській областях, Донецької (Східної) і Луганської митниць ДФС (Міндоходів) та Міжрегіонального головного управління ДФС (Міндоходів) – Центрального офісу з обслуговування великих платників:

4.1. забезпечити перебування керівників територіальних органів, що переміщені, за новими адресами та налагодження роботи усіх структурних підрозділів органу;

4.2. довести наказ до відома всіх працівників ГУ та підпорядкованих територіальних органів, попередивши про зміну істотних умов праці;

4.3. інформацію про повідомлення працівників направити у місячний термін до Організаційно-розпорядчого департаменту;

4.4. вжити заходів відповідно до Кодексу законів про працю України щодо припинення трудових відносин із працівниками, які відмовились від переведення на роботу в іншу місцевість разом з підприємством, а також відмови від продовження роботи у зв’язку із зміною істотних умов праці.

Термін – після спливу двох місяців;

4.5. забезпечити організацію роботи з проведення розрахунків з працівниками територіальних органів ДФС (Міндоходів), що знаходяться на тимчасово неконтрольованій території та переміщуються на контрольовану територію;

4.6. визначити та надати до Департаменту фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку перелік осіб з числа працівників підрозділів фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку ГУ ДФС у Донецькій області та ГУ Міндоходів у Луганській області, уповноважених на проведення розрахунків з працівниками підпорядкованих територіальних органів, що розміщувалися на тимчасово неконтрольованій території та переміщуються на контрольовану територію, та перелік підпорядкованих територіальних органів, для працівників яких зазначені особи будуть проводити розрахунки до завершення заходів з переміщення.

Термін – до 25.11.2014.

5. Департаменту фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку (Видиборець А.П.), Департаменту розвитку ІТ (Дзюбатий А.Б.) забезпечити надання уповноваженим особам, визначеним відповідно до пункту 4.6, відповідних доступів до баз даних бухгалтерського обліку підпорядкованих територіальних органів, для працівників яких зазначені особи будуть проводити нарахування заробітку та заробітної плати, у програмному комплексі «ДПС-Про».

Термін – до 27.11.2014.

6. Департаменту розвитку ІТ (Дзюбатий А.Б.) забезпечити доступ працівників територіальних органів Міндоходів та ДФС до ІС «Податковий блок» у нових місцях дислокації.

7. Департаменту комунікацій забезпечити розміщення цього наказу на офіційному веб-порталі ДФС.

8. Координаційно-моніторинговому департаменту (Мокляк М.В.) забезпечити внесення цього наказу до Репозиторія звітної і статистичної інформації Державної фіскальної служби України відповідно до наказу ДФС від 07.10.2014 №168.

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.



Голова ДФС України –
Голова комісії з реорганізації
Міндоходів України..........................................................................І.О. Білоус

с дополнением Перелік територіальних органів, у яких змінено юридичні адреси та на які покладено виконання функціональних обов’язків

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2950
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1295 раз.

UNREAD_POST jelena » 21 ноя 2014, 10:58

Помогите пожалуйста разобраться, мы предприятие из Луганска, вывезли максимально возможное имущество из зоны АТО и начали деятельность на тер. Укр., в связи с вышеуказанным приказом я так понимаю, что налоговая меняет место своей дислокации, но я как относилась к налоговой Луганска, так и отношусь, пока действует АТО? Но ранее были - Затверджено зміни до Порядку обліку платників податків у зв’язку зі створенням ВЕЗ «Крим» і проведенням АТО, которыми
Зокрема, за оновленим Порядком № 1588:
заплановано протягом місяця із дня набрання чинності змін (тобто до 19.12.2014 р.) перевести на обслуговування платників податків, які розташовані на тимчасово окупованій території, до інших органів ДФС;
облік кримських платників податків здійснюватимуть із ознакою «суб’єкт вільної економічної зони «Крим»».
Крім того, у разі зміни місцезнаходження/місця проживання платників податків із території проведення АТО або тимчасово неконтрольованої території на територію в областях або м. Києві та отримання контролюючими органами відомостей Держреєстратора про внесення змін до відомостей про місцезнаходження (місце проживання) платника податків або заяви № 1-ОПП або № 5-ОПП із позначкою «Зміни», — облік таких платників податків здійснюватимуть із урахуванням наступного:
1)контролюючі органи за новим місцезнаходженням/місцем проживання здійснюють обробку відомостей з Єдиного державного реєстру або приймання заяв і документів від платників податків, а також взяття їх на облік не пізніше наступного робочого дня із дня отримання відповідних відомостей (документів);
2)стосовно платників податків, які до набрання чинності змін (до 19.11.2014 р.) змінили місцезнаходження /місце проживання і не були взяті на облік, як платники податків за новим місцезнаходженням — контролюючі органи беруть таких платників податків на облік протягом 2 днів після набрання чинності змінами (тобто до 21.11.2014 р.).

Здесь п. 2) мне совсем не понятен, но напрашивается вывод, что если предприятие выехало из Луганска, скажем в Северодонецк, то оно должно подать данные об изменении своего местоположения и пройти процедуру перерегистрации, я верно понимаю или нет??? Скажу честно, все выехали временно, у меня на фирме конечно выехал не весь штат (кто-то остался, а кто-то уехал ранее и уже безвозвратно), кроме того и цех и офис остались там со всеми документами и имуществом, что "разрешили" вывезти, то вывезли (кое-что окольными путями), но конечно там много чего осталось и мы от этого не отказываемся и верим, что закончится война и мы сможем вернутся... К тому же, здесь меняем уже второе место, потому как первое искали быстро, когда надо было резко все что получилось вывезти где-то разместить... Помогите пожалуйста правильно ли я понимаю о перерегистрации?
jelena
 
Сообщений: 57
Зарегистрирован: 12 янв 2012, 20:30
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 21 ноя 2014, 12:12

Уважаемая коллега, jelena !
jelena писал(а):Помогите пожалуйста разобраться, мы предприятие из Луганска ...
...
Помогите пожалуйста правильно ли я понимаю о перерегистрации?

Для начала, я бы направил ДФСам запрос :ga-ze-ta; с описанием нынешней своей ситуации

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2950
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1295 раз.

UNREAD_POST jelena » 21 ноя 2014, 12:17

так там же уже указаны месячные сроки, а ДФС будет отвечать месяц...((
jelena
 
Сообщений: 57
Зарегистрирован: 12 янв 2012, 20:30
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 21 ноя 2014, 12:34

Уважаемая коллега, jelena !
jelena писал(а):так там же уже указаны месячные сроки, а ДФС будет отвечать месяц...((

Оно то конечно ...
Но запрос с указанием сверх срочности направить всё равно необходимо ...
Ответственность за нарушение сроков при таких форс-мажорах - вещь мутная ...

С уважением :a_g_a:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2950
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1295 раз.

UNREAD_POST jelena » 28 ноя 2014, 23:12

сделала запрос через электронку, вот такой получила ответ
Ваш запит розглянуто.

Вибачте, на Ваше запитання на момент звернення відповідь в Базі знань відсутня.
В подальшому Ви можете звертатися за отриманням відповіді до Бази знань рубрики «Інформаційний довідковий ресурс» на сайті Державної фіскальної служби України (www.sfs.gov.ua) в категорії (119), повторно направити звернення електронною поштою або зателефонувати до нас.
jelena
 
Сообщений: 57
Зарегистрирован: 12 янв 2012, 20:30
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Al Shurshun » 28 ноя 2014, 23:36

Уважаемая коллега, jelena !
jelena писал(а):сделала запрос через электронку, вот такой получила ответ
Ваш запит розглянуто.

Вибачте, на Ваше запитання на момент звернення відповідь в Базі знань відсутня.
В подальшому Ви можете звертатися за отриманням відповіді до Бази знань рубрики «Інформаційний довідковий ресурс» на сайті Державної фіскальної служби України (http://www.sfs.gov.ua) в категорії (119), повторно направити звернення електронною поштою або зателефонувати до нас.
К сожалению не имею удовольствия читать текст Вашего запроса
Но, если и судить по тексту ответа, Ваш запрос попал на по адресу ...
Словосочетания в духе "База знань", а также «Інформаційний довідковий ресурс» свидетельствует о том, что запрос попал в Информационную службу ... :lol:
Вам же необходимо конкретизировать направление запроса – структурное подразделение по вопросам регистрации налогоплательщиков
Веса полезной в тексте запроса будет приписка на имя Председателя службы ... :oops:
Достаточно полезно сопроводить упоминанием запроса на публичную информацию о местах и порядке этой самой регистрации ...
Ну и окромя повторного электронного запроса, – традиционный на бумажечке в конвертике ... :oops:

С уважением :a_g_a:
P.S. весьма пользительно коллективные запросы (15-25 СПДшников) :oops:
Жизнь коротка, а глупость - безгранична

Готовое изделие в виде паровоза обработать лобзиком до формы самолета
Аватар пользователя
Al Shurshun
 
Сообщений: 2950
Зарегистрирован: 13 май 2011, 22:22
Благодарил (а): 608 раз.
Поблагодарили: 1295 раз.

UNREAD_POST Руся-2 » 30 ноя 2014, 02:35

jelena писал(а):сделала запрос через электронку, вот такой получила ответ
Ваш запит розглянуто.

Вибачте, на Ваше запитання на момент звернення відповідь в Базі знань відсутня.
В подальшому Ви можете звертатися за отриманням відповіді до Бази знань рубрики «Інформаційний довідковий ресурс» на сайті Державної фіскальної служби України (http://www.sfs.gov.ua) в категорії (119), повторно направити звернення електронною поштою або зателефонувати до нас.

Делать запрос по электронке - это всеравно, что биться головой об стену.
Делайте письменный запрос.

Суб’єкт господарювання не може отримати податкову консультацію від органів доходів і зборів в електронній формі
http://golovbukh.ua/news/subyekt_gospod ... ijj_formi/
Руся-2
 
Сообщений: 557
Зарегистрирован: 21 апр 2014, 16:10
Благодарил (а): 31 раз.
Поблагодарили: 144 раз.

UNREAD_POST Агафья » 30 ноя 2014, 20:01

Мы тоже решили перерегистрироваться из Донецка в Днепропетровск.
По регистраторам - в Мариуполе сказали, что можем подать форму 4 и в Днепре.
Я так понимаю, что гос.регистратор сам нас "снимает" с учета в Донецкой налоговой и ПФ?
Нам нужно подать только 1-ОПП и 1-ПДВ по месту новой регистрации? Я правильно понимаю - подаем в течение 10 дней с момента внесения изменений у гос.регистратора?
Не могу найти информацию - до какого числа мы должны стать на учет в новой налоговой, чтоб с 2015 мы уже сюда отчитывались?

ну и самый главный вопрос по поводу проверки в связи со снятием с учета. Она возможна, но не обязательна, да? Но если назначат, то документы нужно будет везти в Мариуполь, да? Не представляю как это сделать физически, на БП сейчас так досматривают :?
Аватар пользователя
Агафья
 
Сообщений: 391
Зарегистрирован: 08 дек 2011, 14:30
Благодарил (а): 173 раз.
Поблагодарили: 70 раз.

UNREAD_POST jelena » 01 дек 2014, 14:34

Агафья, у меня такие же вопросы((( если у вас будет информация по Днепру, подскажите пожалуйста - как прошел переход, интересует именно передача дела, проверка и тп.
А так же еще вопрос возник, специалисты подскажите пожалуйста, возможно хватаемся за соломинку, но - если не делать полной перерегистрации предприятия, а мы открываем склад/офис в другом городе Украины, там же открываем счет (или даже переводим свой счет на обслуживание в другой филиал), в этом случае я подаю в налоговую форму 20-опп в течение 10 дней и продолжаю так же числится за Луганском, туда же отправлять налоги и передавать отчеты, верно? заранее спасибо
jelena
 
Сообщений: 57
Зарегистрирован: 12 янв 2012, 20:30
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Агафья » 01 дек 2014, 15:00

jelena
не подскажу за филиалы, но наши основные заказчики (ДТЭК и бюджетники) сказали, если хотим с ними работать, переводимся срочненько на территорию Украины.
Аватар пользователя
Агафья
 
Сообщений: 391
Зарегистрирован: 08 дек 2011, 14:30
Благодарил (а): 173 раз.
Поблагодарили: 70 раз.

UNREAD_POST jelena » 01 дек 2014, 18:24

т.е. работать с предприятием у которого юр. адрес г. Луганск или г. Донецк в Украине уже работать не будут? ???
jelena
 
Сообщений: 57
Зарегистрирован: 12 янв 2012, 20:30
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST Агафья » 01 дек 2014, 18:35

jelena
Думаю будет неофициальная установка выбирать контрагентов более благонадежных.
Потому как при работе с "донецкими" будет вероятность лишиться НК, расходов, да и попасть на деньги.
Хотя сейчас наоборот происходит. Мы выполнили работы для бюджетников еще в марте - оплаты нет :? ДТЭК с отсрочкой платежа в 90 к.д., не платит уже более, чем 120 :shock:
Аватар пользователя
Агафья
 
Сообщений: 391
Зарегистрирован: 08 дек 2011, 14:30
Благодарил (а): 173 раз.
Поблагодарили: 70 раз.

UNREAD_POST jelena » 02 дек 2014, 09:28

дааааа, после таких действий правительства, которое "бьется и переживает" за интересы "всего" государства, а мы только так ...пытаемся выжить, после того как мой отец остался в Луганске и ему не платят ни копейки с июля потому как он выехать сам не может, очень хочется на всю страну сказать - ЕДИНА СТРАНА!!!!!!!

За это сообщение автора jelena поблагодарил:
Hilda
jelena
 
Сообщений: 57
Зарегистрирован: 12 янв 2012, 20:30
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST vikakool » 02 дек 2014, 13:17

Коллеги, а что вы думаете насчет убытков, понесенных предприятиями в зоне АТО, - как-то можно их "притулить" в затраты в НУ? может, законопроекты какие реальные намечаются на сей счет?
vikakool
 
Сообщений: 4090
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 883 раз.
Поблагодарили: 620 раз.

След.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, dunkanmac, Gb, Ya