Рекламу показываем только НЕзарегистрированным пользователям. Войдите или зарегистрируйтесь на Бухфоруме
    .

Учет ремонта основных средств

Путеводитель по разделу. Ставка 0 %, доходы, расходы, амортизация, декларация. Переходное.

Модератор: Печкин

UNREAD_POST minibuh » 27 июл 2015, 12:46

p_o_d_a_t_k_u писал(а):
minibuh писал(а):Компенсация за поломанное, не подлежащее ремонту оборудование( вам его конечно вернули)- не облагается НДС, потому что не объект налогообложения НДС(в рамки ст.185 не вписывается ).

а эту операцию отображать в деке об НДС?

Я думаю нет.

За это сообщение автора minibuh поблагодарил:
p_o_d_a_t_k_u
minibuh
 
Сообщений: 2359
Зарегистрирован: 28 дек 2011, 14:00
Благодарил (а): 1272 раз.
Поблагодарили: 931 раз.

UNREAD_POST налоговик » 27 июл 2015, 16:04

minibuh писал(а):
p_o_d_a_t_k_u писал(а):Ребята подскажите : компенсация по невозвращенному арендованому оборудованию и поломанному, не подлежащему ремонту, подлежит налогообложению НДС???

Я думаю , что компенсация по не возвращенному арендованному оборудованию- будет рассматриваться ДФС как его продажа, соответственно облагать НДС надо.
Компенсация за поломанное, не подлежащее ремонту оборудование( вам его конечно вернули)- не облагается НДС, потому что не объект налогообложения НДС(в рамки ст.185 не вписывается ). Объектом НДС- будет продажа такого оборудования.


С учетом этого Убытки и НДС:Получение средств (ущерб) по претензии и НДС..., думаю, будут рассматривать компенсацию убытков как облагаемую операцию. Что незаконно.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5776
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2639 раз.

UNREAD_POST налоговик » 18 авг 2015, 15:28

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 16.07.2015 р. N 14862/6/99-99-19-02-02-15

Щодо визначення фінансового результату, пов'язаного з оперативною орендою основних засобів

Державна фіскальна служба України розглянула лист <...> щодо визначення фінансового результату, пов'язаного з іншими необоротними активами, і повідомляє.

Методологічні засади формування у бухгалтерському обліку інформації про оренду необоротних активів та її розкриття у фінансовій звітності регулюються нормами Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 14 "Оренда" (далі - П(С)БО 14), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.07.2000 р. N 181, та Методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку основних засобів, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 30.09.2003 р. N 561 (далі - Методичні рекомендації N 561).

Затрати орендаря на поліпшення об'єкта операційної оренди (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигід, які первісно очікувалися від його використання, відображаються орендарем як капітальні інвестиції у створення (будівництво) інших необоротних матеріальних активів. Такі затрати зараховуються до складу основних засобів як первісна вартість нового об'єкта підгрупи 2.7 класифікації основних засобів, наведеної у п. 7 Методичних рекомендацій N 561 (абзац другий п. 8 П(С)БО 14, п. 21 Методичних рекомендацій N 561).

Об'єкт основних засобів перестає визнаватися активом (списується з балансу) у разі його вибуття внаслідок продажу, ліквідації, безоплатної передачі, нестачі, остаточного псування або інших причин невідповідності критеріям визнання активом (п. 40 Методичних рекомендацій N 561).

Згідно з абзацом першим п. 138.1 та абзацом першим п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) фінансовий результат до оподаткування збільшується, зокрема, на суму нарахованої амортизації основних засобів або нематеріальних активів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності та відповідно зменшується на суму розрахованої амортизації основних засобів або нематеріальних активів відповідно до п. 138.3 ст. 138 Кодексу.

Таким чином, при визначенні об'єкта оподаткування платник податку - орендар на підставі положень абзацу першого п. 138.1 та абзацу першого п. 138.2 ст. 138 Кодексу має збільшити фінансовий результат на суму амортизації витрат на ремонт/поліпшення об'єктів операційної оренди, визначеної відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, та зменшити фінансовий результат на суму амортизації витрат на ремонт/поліпшення об'єктів операційної оренди, визначеної з урахуванням положень ст. 138 Кодексу.

Голова
Р. Насіров

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
lutishka
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5776
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2639 раз.

UNREAD_POST налоговик » 15 сен 2015, 13:22

Модернизация арендованного компьютера амортизируется 12 лет. Нормально.

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 04.08.2015 р. N 16335/6/99-99-19-02-02-15

Щодо застосування групи основних засобів для здійснених поліпшень орендованих основних засобів

<...>

Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України у редакції, чинній з 01.01.2015 р. (далі - Кодекс), об'єктом оподаткування податку на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу III Кодексу.

Різниці, які виникають при нарахуванні амортизації необоротних активів, визначаються відповідно до вимог ст. 138 Кодексу.

Розрахунок амортизації основних засобів для визначення об'єкта оподаткування здійснюється у порядку, встановленому п. 138.3 ст. 138 Кодексу (далі - податкова амортизація).

Згідно з пп. 138.3.1 п. 138.3 ст. 138 Кодексу розрахунок амортизації основних засобів або нематеріальних активів здійснюється відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності з урахуванням обмежень, встановлених пп. 14.1.138 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, підпунктами 138.3.2 - 138.3.4 п. 138.3 ст. 138 Кодексу. При такому розрахунку застосовуються методи нарахування амортизації, передбачені національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, крім "виробничого" методу.

Водночас Кодексом не передбачено особливостей податкового обліку витрат орендаря на поліпшення орендованих основних засобів.

Облік основних засобів в бухгалтерському обліку банків визначається Інструкцією з бухгалтерського обліку основних засобів і нематеріальних активів банків України, яка затверджена постановою Національного банку України від 20.12.2005 р. N 480 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18.01.2006 р. за N 40/11914 (далі - Інструкція).

Порядок обліку операцій з поліпшення орендованих основних засобів в бухгалтерському обліку банків визначається відповідно до п. 3.8 глави 3 розділу VIII Інструкції. Так, витрати лізингоодержувача на поліпшення об'єкта оперативного лізингу (оренди) (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигід, які первісно очікувалися від його використання, відображаються лізингоодержувачем як капітальні інвестиції у створення (будівництво) інших необоротних матеріальних активів.

Таким чином, вартість поліпшення орендованих основних засобів для цілей розрахунку податкової амортизації зараховується як новий об'єкт 9-ї групи "інші основні засоби" з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років, визначеної у пп. 138.3.3 п. 138.3 ст. 138 Кодексу.

Голова
Р. Насіров

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
lutishka
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5776
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2639 раз.

UNREAD_POST налоговик » 23 окт 2015, 09:33

Лист ДФС від 21.10.2015 № 22220/6/99-95-42-03-15

Про розгляд листа

Державна фіскальна служба України розглянула лист …. щодо врахування у податковому обліку у складі основних засобів витрат орендаря на поліпшення (ремонт) об’єкта операційної оренди і повідомляє таке.

Відповідно до п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об’єктом оподаткування податку на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу III Кодексу.

Різниці, які виникають при нарахуванні амортизації необоротних активів, визначаються відповідно до вимог ст. 138 Кодексу.

Підпунктом 138.3.1 п. 138.3 ст. 138 Кодексу встановлено, що розрахунок амортизації основних засобів або нематеріальних активів здійснюється відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності з урахуванням обмежень, встановлених п.п. 14.1.138 п. 14.1 ст. 14 розділу I Кодексу, підпунктами 138.3.2 - 138.3.4 п. 138.3 ст. 138 Кодексу. При такому розрахунку застосовуються методи нарахування амортизації, передбачені національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, крім «виробничого» методу.

Методологічні засади формування у бухгалтерському обліку інформації про оренду необоротних активів та її розкриття у фінансовій звітності регулюються нормами Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 14 «Оренда» (далі – П(С)БО 14), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.07.2000 № 181, та Методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку основних засобів, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 30.09.2003 № 561 (далі – Методичні рекомендації № 561).

Затрати орендаря на поліпшення об’єкта операційної оренди (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигод, які первісно очікувалися від його використання, відображаються орендарем як капітальні інвестиції у створення (будівництво) інших необоротних матеріальних активів. Такі затрати зараховуються до складу основних засобів як первісна вартість нового об’єкта підгрупи 2.7 класифікації основних засобів, наведеної в п. 7 Методичних рекомендацій № 561 (абзац другий п. 8 П(С)БО 14, п. 21 Методичних рекомендацій № 561).

У податковому обліку для розрахунку амортизації витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів зараховуються як окремий об’єкт групи 9 «інші основні засоби» з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років.

Що стосується розрахунку амортизації вартості поліпшень об’єкта операційної оренди, що здійснювались до 01.01.2015, то п. 11 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу передбачено, що при розрахунку амортизації основних засобів та нематеріальних активів відповідно до п. 138.3 ст. 138 Кодексу балансова вартість основних засобів та нематеріальних активів станом на 01 січня 2015 року має дорівнювати балансовій вартості таких активів, що визначена станом на 31 грудня 2014 року відповідно до ст.ст. 144 - 146 та 148 розділу III Кодексу у редакції, що діяла до 01 січня 2015 року.

Отже, балансова вартість об’єкта основних засобів, збільшена на суму поліпшень (ремонту) орендованих основних засобів, здійснених до 01.01.2015 та сформованих станом на 31.12.2014 за правилами податкового обліку, буде амортизуватись відповідно до положень п. 138.3 ст. 138 Кодексу у редакції, чинній з 01.01.2015.

Голова Р.М. Насіров


Они пишут так как будто амортизироваться все это будет одной суммой.

За это сообщение автора налоговик поблагодарили: 2
lutishka, vikakool
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5776
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2639 раз.

UNREAD_POST налоговик » 02 ноя 2015, 17:05

Ремонт арендованного и окончание договора аренды

Лист ДФС від 28.10.2015 № 22779/6/99-95-42-03-15

Державна фіскальна служба України розглянула лист щодо коригування фінансового результату до оподаткування на суму витрат на поліпшення (ремонт) орендованого об’єкта основних засобів у разі дострокового розірвання договору оренди і повідомляє таке.

Методологічні засади формування у бухгалтерському обліку інформації про оренду необоротних активів та її розкриття у фінансовій звітності регулюються нормами Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 14 «Оренда» (далі – П(С)БО 14), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.07.2000 № 181, та Методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку основних засобів, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 30.09.2003 № 561 (далі – Методичні рекомендації № 561).

Затрати орендаря на поліпшення об’єкта операційної оренди (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигод, які первісно очікувалися від його використання, відображаються орендарем як капітальні інвестиції у створення (будівництво) інших необоротних матеріальних активів. Такі затрати зараховуються до складу основних засобів як первісна вартість нового об’єкта підгрупи 2.7 класифікації основних засобів, наведеної в п. 7 Методичних рекомендацій № 561 (абзац другий п. 8 П(С)БО 14, п. 21 Методичних рекомендацій № 561).

Об’єкт основних засобів перестає визнаватися активом (списується з балансу) у разі його вибуття внаслідок продажу, ліквідації, безоплатної передачі, нестачі, остаточного псування або інших причин невідповідності критеріям визнання активом (п. 40 Методичних рекомендацій № 561).

Згідно з абзацом четвертим п. 138.1 та абзацом третім п. 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) фінансовий результат до оподаткування збільшується, зокрема на суму залишкової вартості окремого об’єкта основних засобів або нематеріальних активів, визначеної відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, у разі ліквідації або продажу такого об’єкта та відповідно зменшується на суму залишкової вартості окремого об’єкта основних засобів або нематеріальних активів, визначеної з урахуванням положень ст. 138 Кодексу, у разі ліквідації або продажу такого об’єкта.

Таким чином, при визначенні фінансового результату до оподаткування у витратах враховується недоамортизована частина ремонту орендованого основного засобу по закінченню договору оперативної оренди (в тому числі у разі дострокового розірвання договору оренди).

При цьому при визначенні об’єкта оподаткування платник податку – орендар на підставі положень абзацу четвертого п. 138.1 та абзацу третього п. 138.2 ст. 138 Кодексу має збільшити фінансовий результат на суму недоамортизованої частини витрат на ремонт/поліпшення орендованих основних засобів, визначеної відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, та зменшити фінансовий результат на суму недоамортизованої частини витрат на ремонт/поліпшення орендованих основних засобів, визначеної з урахуванням положень ст. 138 Кодексу.

Голова Р.М. Насіров
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5776
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2639 раз.

UNREAD_POST segynez » 01 апр 2016, 10:57

Скажите пожалуйста. Проект и саму реконструкцию объекта, делали разные организации. Проект реконструкции идет ли затраты по реконструкции? Я считаю что идет. Просто хочу проверить свое мнение.
segynez
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 01 апр 2016, 10:49
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST налоговик » 01 апр 2016, 12:00

segynez писал(а):Скажите пожалуйста. Проект и саму реконструкцию объекта, делали разные организации. Проект реконструкции идет ли затраты по реконструкции? Я считаю что идет. Просто хочу проверить свое мнение.


Идет в стоимость здания. Даже если участвовали три исполнителя :)
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5776
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2639 раз.

UNREAD_POST еЖэ-Вика » 12 апр 2016, 15:36

Всем здравствуйте! Подскажите, пожалуйста. Такая ситуация: ремонт ОС в налоговом учёте в 2013г. свыше 10 % лимита увеличивал первоначальную стоимость ОС и стоимость для вычисления амортизации, срок полезного использования ОС оставался без изменения. Используется прямолинейный метод расчета амортизации. Доходы предприятия свыше 20 млн., поэтому с 01.01.2015г. предприятие продолжает использовать налоговую стоимость ОС. В 2016г. закончился срок полезного использования ОС и вся недоамортизированная сума ремонтов попадает в амортизацию в последний месяц срока полезного использования ОС. Скажите все верно или на каком -то этапе допущена ошибка?
еЖэ-Вика
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 01 окт 2015, 11:51
Благодарил (а): 2 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

UNREAD_POST VOA » 16 фев 2018, 02:46

Радистка Кэт писал(а):Правильно ли я понимаю, что капитальній ремонт всегда есть неотделимое улучшение, но не все неотделимые улучшения есть капитальный ремонт?


Интересное мнение от ДФС насчёт возврата отремонтированного арендованного объекта и как не начислять НДС на передаваемые улучшения. Видимо спрашивал очень солидный СХД, раз ему дали такой прикольный ответ (а если улучшения по факту всё-таки были неотделимые? :mrgreen: ).
При передачі орендарем орендодавцю поліпшень об’єкта оренди на дату, визначену відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу, орендар повинен визначити податкові зобов’язання, скласти податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН.

Після закінчення строку оренди орендодавець може укласти новий договір оренди з тим самим орендарем того самого приміщення і на тих самих умовах. Орендар продовжує використовувати орендоване приміщення для здійснення господарської діяльності. При цьому відповідно до умов договору оренди після закінчення строку оренди приміщення передається за актом приймання-передачі, за яким поліпшення об’єкта оренди не передаються. Фактичні витрати на поліпшення приміщення залишаються у користуванні орендаря та у подальшому використовуватимуться за новим договором оренди.

Оскільки згідно з умовами договору оренди операція з передачі орендарем таких поліпшень орендодавцю не відбувається, то у такому випадку підстав для нарахування орендарем податкових зобов’язань з ПДВ не виникає.

ИНК
http://stopfake.org/ Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.

За это сообщение автора VOA поблагодарили: 2
lutishka, налоговик
Аватар пользователя
VOA
 
Сообщений: 5396
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 21:37
Благодарил (а): 1854 раз.
Поблагодарили: 2117 раз.

UNREAD_POST vikakool » 16 фев 2018, 11:30

Видимо спрашивал очень солидный СХД



Однозначно :lol: Ибо ни на какие нормы законодательства эта чудо-ИНК не ссылается.

Кстати, думаю, и амортизировать эти улучшения арендатор может продолжить - это логически проистекает из последних фраз.
vikakool
 
Сообщений: 4190
Зарегистрирован: 18 янв 2011, 10:56
Благодарил (а): 911 раз.
Поблагодарили: 645 раз.

UNREAD_POST налоговик » 16 фев 2018, 11:44

vikakool писал(а):Кстати, думаю, и амортизировать эти улучшения арендатор может продолжить - это логически проистекает из последних фраз.


Нужно. Он ведь ими продолжает пользоваться. Это тоже логически проистекает из последних фраз. Раз не вернул, то не выбрасывать же.

За это сообщение автора налоговик поблагодарил:
vikakool
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 5776
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 835 раз.
Поблагодарили: 2639 раз.

Пред.

  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в НАЛОГ НА ПРИБЫЛЬ

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya