Коллеги, вы уже разбирались с новой формой деки (которая ранее была выложена для обсуждений на сайте МФУ и вот-вот вступит в силу - запланированная публикация в ОВУ 17.11.15 п/п №12)? Я так понимаю, что т.к. она вступит в действие до 31.12.15 и по "настоятельным просьбам" ДФС мы будем по ней отчитываться уже за 2015 год.
Обычные граждане, работающие у двух и более налоговых агентов, будут подавать за 2015 год декларацию. Я не совсем понимаю: в дод.Ф.1 не упоминается ВС (зато там упомянут ЕСВ), а в разделе ІI деки он есть (строка 5 - ВС уплаченный/удержанный налоговым агентом). Т.е. вопреки наименованию столбца 2 не все строки деки мы заполняем на основании строк додатка Ф1? Интересно, кто-то брал уже справки о своих доходах в налоговой? Там все три зарплатных налога указываются (НДФЛ, ВС и ЕСВ) вместе с суммой зарплатного дохода или только доход и НДФЛ?
http://stopfake.org/Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Уточню: меня интересует - как будет проводиться проверка правильности начисления/удержания ВС от работдателя в личной деке, если суммы ВС в 1-ДФ отражаются без персонификации, в отличие от НДФЛ и от ЕСВ в дод.4.
http://stopfake.org/Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Обязательно нужно заполнять. Но Вашу деку будет перепроверять ДФС и если она посчитает, что Вы неверно исчислили доход/налог, то Вам пришлют НУР (по аналогии со всеми остальными налоговыми деками). Кстати, п.є ст.176.1 НКУ исключён с 01.01.16, поэтому рекомендую не спешить с гражданской декой и сдавать её попозже - когда ДФС определится с необходимостью подачи и формой (т.к. по НКУ деку утвердили в ноябре, т.е. подаваться она по НКУ должна впервые за 2016 год, для которого она УЖЕ устарела, но при этом некоторые ФОПы пытались отправить электронкой прошлогоднюю форму и она уже не принимается), т.к. книга доходов и расходов граждан по-прежнему ещё Миндоходовская.
Форми такого обліку та порядок його ведення визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику;
И при этом отсылка на форму идёт на приказ МДЗУ, которое упразднено и формой должен заниматься МФУ сейчас. Ну, то такое - не в первый раз.
http://stopfake.org/Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Окрім цього, кількість додатків до нової декларації зменшено з семи до чотирьох. Додатки заповнюються лише при отриманні доходів, які передбачають особливий розрахунок оподатковуваного доходу:
при отриманні доходів від двох та більше податкових агентів, згідно з п.п. "є" п. 176.1 ст. 176 розділу IV ПКУ (додаток Ф1);
Додатки заповнюються лише при отриманні таких доходів: – отриманні доходів від двох та більше податкових агентів, при цьому загальна річна сума таких оподатковуваних доходів перевищує сто двадцять розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року (у 2015році – 146160 грн);
Використання матеріалів "Закарпатський інсайдер" дозволяється тільки за умови прямого посилання на http://www.zak-insider.com. Для інтернет-видань обов'язковим являється пряме, відкрите посилання на поточний матеріал
«Перш за все, хочу наголосити, що декларують доходи не всі громадяни, а лише ті, котрі отримували доходи, які не оподатковувалися при виплаті або нараховувалися платнику податку двома або більше податковими агентами і при цьому загальна річна сума таких оподатковуваних доходів перевищує 146160 грн.» – акцентував Максим Борисович..
Також обов’язок з подання декларації виникає у громадян, які у минулому році отримували заробітну плату та доходи за цивільно – правовими договорами від двох або більше податкових агентів і при цьому загальна річна сума таких доходів перевищила сто двадцять розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року. За 2015 рік ця сума становить 146160 гривень за рік.
http://stopfake.org/Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Розрахунок оподатковуваного доходу від провадження підприємницької діяльності та провадження незалежної професійної діяльності здійснюється окремо за доходами в додатку Ф4 до нової декларації. Також в даному додатку передбачено визначення податкових зобов’язань окремо для податку на доходи фізичних осіб та військового збору.
Розділ I додатку Ф4 до нової форми декларації заповнюється фізичними особами-підприємцями, крім ociб, що обрали спрощену систему оподаткування, за результатами звітного податкового року та підприємцями, які зареєстровані протягом року в установленому законом порядку або перейшили iз спрощеної системи оподаткування на загальну систему oподаткування.
Слід зазначити, що фізичні особи-підприємці подають річну податкову декларацію у строк, визначений п.п. 49.18.5 п 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), в якій поряд з доходами від підприємницької діяльності мають зазначатися інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.
Розділ II додатку Ф4 до нової форми декларації заповнюється особами, які провадять незалежну професійну діяльність.
У додатку Ф4 до нової форми декларації передбачено визначення податкових зобов’язань окремо для податку на доходи фізичних oci6 та військового збору. Якщо за результатами остаточного розрахунку податку на доходи фізичних ociб за результатами звітного податкового року фізична особа-підприємець має надміру сплачені податки (від’ємне значення), така сума податку включається до рядка 5.2 додатку Ф4 та рядка 21 нової форми декларації.
При заповненні податкових декларацій щодо доходів, отриманих у 2015 poцi, слід враховувати, що ставка податку на доходи фізичних oci6 становить:
15 відсотків бази оподаткування – щодо доходів (крім випадків, визначених у п.п. 167.2 – 167.6 ст. 167 ПКУ), які не перевищують десятикратний розмір мінімальної заробтної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року;
20 відсотків – якщо база оподаткування в календарному місяці перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати до суми такого перевищення. самозайняті особи застосовують ставку 20 відсотків до частини середньомісячного річного оподатковуваного доходу, що перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати;
подвійна ставка податку (30 або 40 відсотків) – до доходів, нарахованих як виграш чи приз (крім виграшів, призів у лотерею, грошовi виграші у спортивних змаганнях) на користь резидентів або нерезидентів;
20 відсотків – для пасивних доходів, у тому числі нарахованих у вигляді дивідендів за акціями та/або інвестиційними сертифікатами, що виплачуються інститутами спільного інвестування (крім зазначених у п.п. 167.5.2 п. 167.5 ст. 167 ПКУ). Перелік пасивних доходів визначено п.п. 167.5.3 п. 167.5 ст. 167 ПКУ, до яких, зокрема, відноситься iнвестицiйний прибуток, включаючи прибуток від операцій з облігаціями внутрішніх державних позик, у тому числі від зміни курсу іноземної валюти;
5 та 0 відсотків бази оподаткування у випадках, прямо визначених розділом IV ПКУ, зокрема при операціях з успадкування (дарування) та операціях з продажу (обміну) об’єктів нерухомого майна. Образец заполнения для загрузки в xml-формате.
Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Тернопільській області
Для справки: нужно ли подавать деку ФЛП-ОСН при отсутствии дохода - мнение ДФС от 08.05.15 (по-прежнему на сайте).
08.05.2015 Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” внесено зміни до п.49.2 ст.49 Податкового кодексу України (далі-ПКУ) у частині подання платниками податків податкових декларацій за кожний встановлений ПКУ звітний період, в якому виникають об’єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог ПКУ.
Але враховуючи, що фізичні особи – підприємці згідно з п.177.5 ст.177 ПКУ подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки для річного звітного періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи. Також поряд з доходами від підприємницької діяльності мають зазначатися інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.
При цьому ч.2 ст.46 Закону України від 15 травня 2003 року №755 «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» передбачено, що неподання протягом року органам доходів і зборів податкових декларацій, документів фінансової звітності є підставою для постановлення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.
Фізичні особи – підприємці зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи незалежно від того, чи отримували вони доходи протягом звітного року від підприємницької діяльність, чи ні.
http://stopfake.org/Бывают такие решения, после принятия которых тараканы в голове аплодируют стоя.
Кручу-верчу, эту декларацию майновую, не уверенна в правильности заполнения. Надо сдать как ФОП, который в 1- полугодиина ОС без доходов,во 2-м полугодии- на ЕН Еще ФОП, как гражданин, получал зарплату от одного работодателя, ну и дивиденды (там вообще запутано) 1. Отражаю в 10.1 сумму з/платы, удержанного с нее ПДФО и военного, как бы справочно- правильно? 2. Отражаю в 11.1 сумму дохода на ЕН (который совпадает с декой ЕН), тут понятно 3. Вопрос: дод.4 вроде бы не надо пустой? 4. Заполняю в ОПЗ, берет сумму ПДФО с з/платы и тянет в податкову знижку в 17, 19 строки, удаляю ее оттуда, не надо она мне , но не проходит проверку Может кто-что подскажет, как в этой ситуации заполнить правильно эту гребаную декларацию?
VOA писал(а):Пустой Ф4 не надо (любой пустой Ф - не надо). Звоните инспектору - они на камералку майновой деки часто-густо закрывают глаза с такими "ошибками".
Спасибо, дозвонилась.Предложила вариант, не отражать з/плату, и тогда вопрос с льготой и камералкой отпадет. Отвечают-, хотите ставьте- хотите нет, приносите как-нибудь, разберемся А потом позвонят, вам тут штраф за не неправдивые сведения А вообще, по задумке, если стоит птичка "Предприниматель", то не должно льготу тянуть
Відповідно до п. 110.1 ст. 110 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Згідно із п. 5 підрозд. 10 ПКУ штрафні санкції, які можуть бути накладені на платників податків за порушення нормативних актів Кабінету Міністрів України, центрального контролюючого органу, положень, прямо передбачених ПКУ, починають застосовувати до таких платників податків за наслідками податкового періоду, наступного за податковим періодом, протягом якого такі акти були введені в дію.
Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності передбачено п. 120.1 ст. 120 ПКУ, зокрема, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Отже, за неподання або несвоєчасне подання платником податків податкової звітності передбачена фінансова відповідальність у вигляді штрафних (фінансових) санкцій, а саме:
• в розмірі 170 гривень, за кожне неподання (несвоєчасне подання) декларації (розрахунку), зазначеної(ого) в одному акті;
• в розмірі 1020 гривень при повторному порушенні за несвоєчасне подання податкової декларації (розрахунку) платником податків незалежно від виду податку, за яке до такого платника протягом року вже було застосовано штраф за неподання (несвоєчасне подання) податкової декларації (розрахунку) та у період до одного року (до 365 або 366 днів - для високосного року) винесено податкове повідомлення-рішення.
З цим та іншими роз'ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (веб-портал ДФС, вкладинка "Інформаційно-довідковий ресурс", дане роз'яснення у категорії 138.01).
у нас такая ситуация, директор был когда-то фоп в запорожской обл., сказал что закрылся, сейчас прописан в киеве, проверяю его в реестре по коду инн, его нет вообще там, пришел сдавать декларацию как физ. лицо в киев, ему говорят что он фоп в запорожской области, и должен сдавать как фоп, но по почте я уже не успеваю отравить и получается будет штраф 170 грн.?
lala555 писал(а):директор был когда-то фоп в запорожской обл., сказал что закрылся, сейчас прописан в киеве, проверяю его в реестре по коду инн, его нет вообще там,
и
lala555 писал(а):ему говорят что он фоп в запорожской области, и должен сдавать как фоп
одно с другим не вяжется. Какие действия предпринял Ваш директор, чтобы закрыться как ФОП? Проверяли здесь http://sfs.gov.ua/businesspartner