Форма 1 ОПП

"Горящие" вопросы задаем здесь!
Правила форума
SOS-поддержка
Задаем сюда вопросы только если они горят настолько, что нет времени искать подходящий раздел.
После логического завершения каждой темы, она будет перенесена в профильный раздел форума.

UNREAD_POST Ольга Главатских » 02 июл 2012, 10:10

Добрый день! помогите пожалуйста с заполнением формы 1опп. я новый бухгалтер без опыта работы. очень много вопросов, может у кого есть образец уже заполненной формы..
номер регистрации и дата взятия на учет - это из справки о взятии на учет7 номер 4-значный?
1.податковий номер - это едрпоу или ИПН?
4А.где взять наименование органа гос.регистрации? номер решения?
6.код и наименование органа управления - какого органа управления?
7. размер уставного капитала прописью?
8. главный бухгалтер, если только поменялся главный бухгалтер, нужно ли прикладывать его копию паспорта или приказы о назначении/увольнении старого??
Информация об учредителях ,там предусмотрено два, а если больше - надо дополнительный лист?
Спасибо, извините что не в тему.
Ольга Главатских
 
Сообщений: 89
Зарегистрирован: 18 июн 2012, 19:26
Благодарил (а): 71 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST sofa » 02 июл 2012, 14:02

Ольга Главатских писал(а):Добрый день! помогите пожалуйста с заполнением формы 1опп. я новый бухгалтер без опыта работы. очень много вопросов, может у кого есть образец уже заполненной формы..
номер регистрации и дата взятия на учет - это из справки о взятии на учет7 номер 4-значный?
1.податковий номер - это едрпоу или ИПН?
4А.где взять наименование органа гос.регистрации? номер решения?
6.код и наименование органа управления - какого органа управления?
7. размер уставного капитала прописью?
8. главный бухгалтер, если только поменялся главный бухгалтер, нужно ли прикладывать его копию паспорта или приказы о назначении/увольнении старого??
Информация об учредителях ,там предусмотрено два, а если больше - надо дополнительный лист?
Спасибо, извините что не в тему.


1. номер регистрации и дата взятия на учет - это из справки о взятии на учет, форма 4-ОПП
2. податковий номер - код ЕГРПОУ
3. где взять наименование органа гос.регистрации? номер решения? - из свидетельства о гос.регистрации предприятия или витяга.
4. код и наименование органа управления - какого органа управления? - если есть вышестоящая оргназиция (например, если вы филлиал), тогда указываете его наименование и код
5. размер УК - указываете цифрами
6. инфо об учредителях - добавляете листов столько, сколько необходимо вам для заполнения
7. прикладывать ли копию паспорта или приказы- порядком вроде бы не предусмотрено, но перечитайте Наказ Міністерства фінансів України
09.12.2011 N 1588 или перезвоните в налоговую в отдел регистрации.
Обратите внимание, что во всех не заполненных графах должен стоять прочерк

За это сообщение автора sofa поблагодарил:
Ольга Главатских
sofa
 
Сообщений: 41
Зарегистрирован: 27 июл 2011, 17:51
Благодарил (а): 25 раз.
Поблагодарили: 1 раз.

UNREAD_POST налоговик » 03 сен 2013, 13:07

ЕБНЗ

Чи повинен СГ подавати до органів доходів і зборів повідомлення за ф. N 1-ОПП або ф. N 5-ОПП про внесення змін до облікових даних у разі внесення змін щодо видів діяльності?

Відповідно до п. 66.1 ст. 66 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 N 2755-VI, із змінами та доповненнями, підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є:

інформація органів державної реєстрації;

інформація банків та інших фінансових установ про відкриття (закриття) рахунків платників податків;

документально підтверджена інформація, що надається платниками податків;

інформація суб'єктів інформаційного обміну, уповноважених вчиняти будь-які реєстраційні дії стосовно платника податків;

рішення суду, що набрало законної сили;

дані перевірок платників податків.

Порядок внесення змін до відомостей про суб'єкта господарювання, які містяться в Єдиному державному реєстрі (далі - ЄДР), визначено Законом України від 15 травня 2003 року N 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", із змінами та доповненнями (далі - Закон), відповідно до якого для внесення змін до відомостей, які містяться в ЄДР, суб'єкт господарювання повинен подати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) перелік документів згідно з ст. 19 та ст. 45 Закону.

Згідно з п. 9.5 р. IX Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 N 1588, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 р. за N 1562/20300, відомості районного рівня Єдиного банку даних юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб можуть бути оновлені (доповнені, актуалізовані) органами державної податкової служби на підставі електронних даних інформаційного фонду Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, ЄДР, інших державних реєстрів, ведення яких здійснюється органами державної влади.

Враховуючи вищевикладене, суб'єкт господарювання, який для зміни видів діяльності подав державному реєстратору перелік документів, передбачений законом для внесення змін до відомостей, які містяться в ЄДР, не повинен подавати до органів доходів і зборів заяву за ф. N 1-ОПП або ф. N 5-ОПП про внесення змін до облікових даних.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 3651
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 484 раз.
Поблагодарили: 1612 раз.

UNREAD_POST налоговик » 16 окт 2013, 09:49

Подписание 1-ОПП если нет директора

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ

Чи має право уповноважена особа ЮО підписати заяву за ф. N 1-ОПП у разі тимчасової відсутності керівника?

Підпунктом 17.1.2 пункту 17.1 ст. 17 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755, із змінами і доповненнями (далі - ПКУ), визначено, що платник податків має право представляти свої інтереси в контролюючих органах самостійно, через податкового агента або уповноваженого представника.

Відповідно до ст. 244 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року N 435-IV, із змінами та доповненнями (далі - ЦКУ), довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами.

Статтею 246 ЦКУ визначено, що довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами, та скріплюється печаткою цієї юридичної особи.

Таким чином, уповноважена особа юридичної особи у разі тимчасової відсутності керівника має право підписати заяву за ф. N 1-ОПП на підставі довіреності від імені юридичної особи за умови, що така довіреність видана органом юридичної особи або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами, та скріплена печаткою такої юридичної особи.

У разі відсутності керівника з об'єктивних причин, заяву за ф. N 1-ОПП може підписати інша особа, яка уповноважена установчими та/або організаційно-розпорядчими документами виконувати обов'язки керівника на час його відсутності, за умови, що повноваження особи, яка підписала заяву за ф. N 1-ОПП, підтверджені відповідними документами (установчими, наказами чи розпорядженнями тощо), які подаються разом з заявою за ф. N 1-ОПП до органу доходів і зборів.
Аватар пользователя
налоговик
 
Сообщений: 3651
Зарегистрирован: 20 ноя 2010, 23:29
Благодарил (а): 484 раз.
Поблагодарили: 1612 раз.


  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в SOS-поддержка

Кто сейчас на форуме

Зарегистрированные пользователи: Al Shurshun, Gb, MR, tan, Ya